• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони майна та спостереження за станом засобів сигналізації в закладах, підпорядкованих Відділу культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації; за кодом ДК 021-2015: «СРV»: 79710000-4 (Охоронні послуги)

Відповідно додатків до ТД

Завершена

199 500.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 997.50 UAH
Період оскарження: 16.01.2024 11:44 - 10.02.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Дискримінаційна вимога

Номер: 906f3797ac9a439b9d3eb724c0b54a7e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-004879-a.c3
Назва: Дискримінаційна вимога
Вимога:
Відповідно до вимог зазначених у п.7 Додатку 2 «Кваліфікаційні вимоги» до Тендерної документації Учасник має надати - Гарантійний лист про те, що учасник буде виконувати послуги без залучення субпідрядника. Згідно абзацу 2 п. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено: Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання субпідрядників/співвиконавців. Тобто, Учасник, як суб’єкт господарювання, має самостійно визначати, чи залучати спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавців, чи ні. Замовник не має права втручатися у діяльність суб’єктів господарювання. На підставі вищевикладеного, вимагаємо внести зміни до тендерної документації та видалити дискримінаційні вимоги. У разі ігнорування, звернемося в АМКУ.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня. Зауваження приймаються. Будуть внесені зміни до ТД
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Виконана замовником

СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації

Номер: 6419d8d64ef24eeea2a62fdc576b1061
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-004879-a.b2
Назва: СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Скарга:
СКАРГА щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 01.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 23.01.2024 17:58
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 06.02.2024 13:15
Коментар замовника щодо усунення порушень: Внесені зміни до тендерної документації
Автор: ТОВ "ШЕРИФ-ПУЛЬТ 018", Максим Прокопець +380674436559 sheriff-pult018@ukr.net
Вимога
Залишено без розгляду

ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування; виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитаці, вогнепальна зброя

Номер: d61c8588588c45a6b9611eac952ea3bb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-16-004879-a.a1
Назва: ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014 Системи тривожної сигналізації. Системи охоронної сигналізації. Частина 7. Правила застосування; виданий відповідним органом з сертифікації акредитованим національним органом України з акредитаці, вогнепальна зброя
Вимога:
Шановний Замовник, ми розуміємо ваше бажання охоронятись УПО, тому що сертифікати ДСТУ СLС/ТS 50131-7:2014 та ДСТУ ЕN 50518-1:2014, ДСТУ ЕN 50518-2:2014, ДСТУ ЕN 50518-3:2014 є лише у них. Тобто ваші вимоги прописані під конкретного учасника- УПО. Таким чином ви порушуєте норми чинного законодавства та ЗУ Про публічні закупівлі і навмисне звужуєте коло учасників, які могли б прийняти участь у закупівлі. Ніякий НПА не передбачає наявність у суб'єктів охоронної діяльності сертифікатів з вищезазначеними ДСТУ і ви не є тим органом, який повинен охоронятись лише УПО. Прохання внести зміни до документації та не порушувати норми проведення процедури публічних закупівель. Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів від 21 листопада 2018 року № 975, до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах відносяться: 1. Об’єкти, що мають стратегічне значення для економіки і безпеки держави. 2. Об’єкти, де розміщуються органи державної влади (за пропозиціями/зверненнями керівництва). 3. Об’єкти, де розміщуються органи місцевого самоврядування (за пропозиціями/зверненнями керівництва). 4. Склади та інші нерухомі об’єкти зберігання (використання, транспортування) речовин підвищеної небезпеки. 5. Особливо важливі об’єкти електроенергетики. 6. Сховища нафти і газу, магістральні, промислові нафто-, газо- та нафтопродуктопроводи, конденсатопроводи та особливо важливі об’єкти нафтогазової галузі. 7. Об’єкти державних підприємств, що забезпечують функціонування морських портів України. 8. Об’єкти і споруди централізованого питного водопостачання. 9. Території зон відчуження та безумовного (обов’язкового) відселення та об’єкти, розташовані на них (за пропозиціями/зверненнями керівництва). 10. Музейні заклади, в яких зберігаються музейні предмети державної частини Музейного фонду України, внесені до Державного реєстру національного культурного надбання. 11. Об’єкти та архівні установи, де зберігаються документи Національного архівного фонду. 12. Об’єкти, на яких виготовляються бланки цінних паперів, бланки документів, що посвідчують особу та підтверджують громадянство України, бланки ідентифікаційних документів, банківські картки, бланки для оформлення результатів надання адміністративних послуг, марки акцизного податку, інші захищені документи, або провадиться інша поліграфічна діяльність. 13. Український центр оцінювання якості освіти, регіональні центри оцінювання якості освіти, їх об’єкти, а також пункти проведення зовнішнього незалежного оцінювання, пункти обробки та пункти перевірки. 14. Об’єкти державних підприємств, установ, організацій, заснованих органами державної влади, що забезпечують інформаційну діяльність у сфері телебачення і радіомовлення, за погодженням із Держкомтелерадіо. 15. Об’єкти структурних підрозділів психіатричних закладів з посиленим та суворим наглядом. 16. Об’єкти, на яких зберігається відомча зброя, здійснюється виробництво, ремонт, торгівля та зберігання вогнепальної зброї невійськового призначення, боєприпасів до них, холодної та охолощеної зброї, пневматичної зброї калібру понад 4,5 міліметра та швидкістю польоту кулі понад 100 метрів на секунду, основних частин зброї, спеціальних засобів (у тому числі пристроїв для відстрілу патронів, споряджених гумовими чи аналогічними за своїми властивостями метальними снарядами несмертельної дії), а також об’єкти, на яких здійснюється виготовлення, торгівля, зберігання піротехнічних засобів, вибухових матеріалів і речовин. 17. Об’єкти державної власності, на яких здійснюється видобуток, виробництво, перероблення, використання, зберігання, перевезення, реалізація дорогоцінних металів і дорогоцінного каміння, дорогоцінного каміння органогенного утворення та напівдорогоцінного каміння, їх відходів і брухту та в яких розміщуються органи державного контролю за такою діяльністю. 18. Об’єкти та приміщення, які використовуються у сфері обігу та зберігання наркотичних засобів, психотропних речовин і прекурсорів Ви не відноситесь до жодного об'єкту з переліку. Приберіть свої дискримінаційні вимоги щодо УПО та вогнепальної зброї, в іншому випадку, вимоги вашої ДКТ будуть оскаржені в АМКУ, а відповідні правоохоронні та аудиторські контролюючі органи будуть проінформовані щодо ваших незаконних дій по відношенню до проведення процедури закупівлі, що дасть змогу провести моніторинг даної Закупівлі та надати відповідну правову оцінку вашим діям і окремо діям уповноваженої особи Замовника, яка несе персональну відповідальність за прийняте нею рішення
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Відповідь що сертифікатів ДСТУ: Доброго дня! Дякуємо за Ваше звернення. Уповноваженою особою для здійснення процедур закупівель Відділу культури Оболонської районної в місті Києві державної адміністрації розглянуто Вашу вимогу та повідомляємо наступне. Послуги, що закуповуються в рамках тендерної процедури, передбачають отримання послуг, що надаються за допомогою систем тривожної сигналізації, систем охоронного призначення, що спостерігаються на пункті централізованого спостереження, який є основною складовою комплексу послуг технічної охорони, та спостерігає за станом систем передавання тривожних сповіщень на охороняємих об’єктах. Згідно з п.3 ч.2 ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі- Закон) тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону; Крім цього, згідно з п.4 ч.2 ст.22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам. Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VІІІ будь якому постачальнику послуг надано право провести їх оцінку відповідності у формі сертифікації на відповідність заявленим вимогам. Оцінка відповідності - процес доведення того, що визначені вимоги, які стосуються продукції, процесу, послуги, системи, особи чи органу, були виконані. Таким чином, сертифікат відповідності - це документ, що підтверджує виконання визначених вимог, які стосуються об’єкта оцінки відповідності. Метою будь-яких закупівель є, в першу чергу, придбання надійних та якісних товарів, робіт і послуг. Для підтвердження відповідності продукції, закупівля яких планується, вимогам щодо їх якості, у відповідності до вимог п.1 ст. 268 Господарського Кодексу України, покупець може вимагати від постачальників, зокрема, сертифікат відповідності. У свою чергу постачальник, з метою підтвердження встановлених вимог до товарів, робіт чи послуг, які він пропонує на ринку, може звернутись до будь-якого спеціалізованого органу з оцінки відповідності, який в установленому порядку акредитований національним органом України з акредитації у відповідній сфері. Не сертифікована продукція може поступатися за якістю аналогічній за кваліфікаційними критеріями та характеристиками сертифікованій. Не впровадження в дію Державних стандартів України підприємствами, установами та організаціями може свідчити про їх неспроможність та (або) небажання підвищувати та підтверджувати рівень якості своєї продукції (товарів, робіт, послуг) на ринку. Крім того інформуємо, що Колегія суддів Касаційного адміністративного суду Верховного суду згідно з постановою від 24.06.2020 у справі № 826/15639/17 (далі — постанова № 826/15639/17) виклала позицію, що, хоча виробництво не підлягає обов’язковій сертифікації, це не позбавляє учасника можливості отримати сертифікат у добровільному порядку з тим, щоб дотриматися умов конкурсу (торгів). Таким чином, можливість встановлення замовниками в тендерній документації умови надання учасниками у складі тендерної пропозиції сертифікатів відповідності чи сертифікатів якості передбачена нормами чинного законодавства, зокрема Законом № 922, та в свою чергу не є дискримінаційною і не заборонена іншими нормативно-правовими актами. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», вищезазначена вимога не є дискримінаційною та повністю відповідає нормам чинного Законодавства України. Відповідь щодо вогнепальної зброї Питання захисту наших дітей, є першочерговим для нас та держави. Постановою Кабінету Міністрів України від 22 грудня 2023 р. № 1364 «Про внесення зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах» внесено зміни до категорій об’єктів державної форми власності та сфер державного регулювання, які підлягають охороні органами поліції охорони на договірних засадах, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 21 листопада 2018 р. № 975 (Офіційний вісник України, 2018 р., № 96, ст. 3162), доповнивши їх пунктом 19 такого змісту: «19. Заклади освіти державної та комунальної форми власності.». У перелік закладів, підпорядкованих Відділу культури, також входять дитячі мистецькі школи, в яких здійснюється навчально-виховний процес дітей. Відповідно вони відносяться саме до цієї категорії об’єктів. У зв’язку із запровадженням воєнного стану в країні та складною криміногенною ситуацією, ми вважаємо за необхідне укладення договірних відносин на виїзд та реагування на тривожні сповіщення, виявлення і затримання правопорушників з метою забезпечення надійної охорони наших об’єктів лише суб’єктом охоронної діяльності, працівники якого мають в наявності бойову вогнепальну зброю, а також наділені на законодавчому рівні правами та повноваженнями на застосування владних функцій щодо правопорушників оскільки наші заклади підлягають Прибуття на тривожні сповіщення групи реагування, яка має право на застосування вогнепальної зброї лише для самозахисту, не забезпечить у повній мірі виконання послуг охорони у разі непередбачуваних ситуацій. Окрім цього, відповідно до пункту 3 частини першої статті 18 Закону України «Про Національну гвардію України» військовослужбовці Національної гвардії України за виключної необхідності мають право особисто або у складі підрозділу застосовувати вогнепальну зброю для відбиття нападу на органи військового управління, військові містечка Національної гвардії України, військові колони, транспорт Національної гвардії України, об’єкти, що охороняються Національною гвардією України, жилі приміщення, приміщення державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також звільнення їх у разі захоплення. Пунктом 4 частини четвертої статті 46 Закону України «Про Національну поліцію» передбачено, що поліцейський уповноважений у виняткових випадках застосовувати вогнепальну зброю для відбиття нападу на об’єкти, що перебувають під охороною, конвої, житлові та нежитлові приміщення, а також звільнення таких об’єктів у разі їх захоплення. З огляду на вище зазначене, вогнепальна зброя наявна не лише в органах Національної поліції, а отже в даному випадку існує конкуренція та вимога щодо наявності вогнепальної зброї не є дискримінаційною. Враховуючи вищевикладене та керуючись ч. 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі», вищезазначена вимога не є дискримінаційною та повністю відповідає нормам чинного Законодавства України.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 13.02.2024 16:01