-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (прикорм до 1 року), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (діти віком від 1 до 3 років та діти після операцій), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (діти віком від 3 до 6 років), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (діти віком від 7 до 10 років), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (діти віком від 11 до 18 років), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (особа, яка перебуває з дитиною, віком до одного року, в закладі охорони здоров'я (ст.64 ЗУ "Основи законодавства України про охорону здоров'я")), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (матерей, що годують дитину груддю та здійснюють догляд за дитиною віком до одного року).
Торги не відбулися
3 115 900.00
UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 580.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 15 580.00 UAH
Період уточнення:
27.03.2018 15:23 - 02.04.2018 15:28
Відповідь надана
Обмеження кола потенційних Учасників
Номер:
178c5b4064754509a733a864a8e303fc
Дата опублікування:
02.04.2018 15:14
Опис:
Пп.4.9 Пункту 4 Додатку №3 Тендерної документації забороняється залучати до надання послуг третіх осіб. Даний пункт вважаємо таким, що спрямований виключно на обмеження кола потенційних учасників, що є порушенням законодавства з публічних закупівель. Просимо виключити зазначений пункт.
Відповідь:
Доброго дня! Наявність третіх осіб або відсутність третіх осіб, а саме субпідрядників у Учасника, не оказує впливу щодо кола потенційних учасників.
Дата відповіді:
04.04.2018 17:11
Відповідь надана
Звернення
Номер:
39d7ad6f52a24bbd98500108fcf366f9
Дата опублікування:
02.04.2018 14:27
Опис:
Доброго дня,
в Вашій тендерній документації встановлені вимоги, які не є необхідними для надання Учасником послуг які є предметом закупівлі і відповідно не можуть бути визначені, як кваліфікаційні критерії.
Так, в Додатку 2 Тендерної документації в Розділі 1 визначені документи для підтвердження інформації про відповідність пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям, в тому числі і:
- копії, засвідчені учасником, або оригінали документів, що підтверджують наявність власного або орендованого спеціалізованого автотранспорту з холодильним обладнанням (свідоцтво про реєстрацію транспортного засобу, договір оренди, тощо) або копія, засвідчена учасником, або оригінал договору про надання послуг з транспортування;
- копії, засвідчені учасником, або оригінали технічних паспортів на автотранспорт для доставки продуктів харчування, оснащений відповідним обладнанням;
Вимога надання копій технічних паспортів на автотранспорт для доставки продуктів харчування – говорить про те, що Учасник сам повинен доставляти харчові продукти до своїх складських приміщень, мати для цього ряд транспортних засобів з відповідним обладнанням та обслуговуючий персонал. Але доставку харчових продуктів, в тому числі тих, що швидко псуються, на склад Учасника, ефективніше і безпечніше здійснювати силами і засобами Постачальників(Виробників) цієї продукції, які спеціалізуються на постачанні(виробництві) даного виду продукції і мають для доставки своєї продукції спеціалізовані транспортні засоби.
Тим більше, що це не протирічить загальним умовам надання послуг, визначеним в технічних вимогах до предмета закупівлі(Додаток 3 Тендерної документації), де зазначається що Постачання продуктів харчування здійснюється спеціальним транспортом з виконанням санітарно-гігієнічних норм». Але не визначається що це постачання повинно здійснюватися виключно силами і засобами Учасника.
Тому вимога до Учасника мати свої(або залучені) транспортні засоби, тобто самому займатися підвозом харчових продуктів на свій склад є такою, що обмежує кількість учасників тендерної процедури, є дискримінаційною і тим самим порушує ЗУ «Про публічні закупівлі».
Те саме стосується і вимоги Замовника про наявність в Учасника спеціалізованого автотранспорту з холодильним обладнанням. Крім того, в тендерній документації не зазначається для яких цілей зазначений автотранспорт вимагається.
Обмеженням конкуренції та наданням переваги тому Учаснику, чий харчоблок(власний або орендований) знаходиться поблизу розташування місця надання послуг Замовнику, є і те, що у Розділі 4 «Вимоги щодо виготовлених страв» Додатку 3 Тендерної документації встановлена вимога поставки готової їжі до буфетної не пізніше ніж за півгодини з часу виготовлення.
Просимо Вас визначити більше реалістичний термін доставки готової їжі з врахуванням граничних строків її використання.
В п.6 Розділу III Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі», Ви вимагаєте для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі необхідно надати копію засвідчену учасником або оригінал сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IOT). Зазначена вимога порушує ЗУ «Про публічні закупівлі», в якому в ст.22 «Тендерна документація» в частині 3 прописано «Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити». Тобто, Замовник не може вимагати від Учасника надання тих документів, які згідно чинного законодавства не є обов’язковими для ведення господарської діяльності. В противному випадку ця вимога буде обмежувати кількість учасників тендеру, буде дискримінацією і знову ж буде факт порушення ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині ст.3 «Принципи здійснення закупівель». А вимога на систему управління безпечністю харчових продуктів встановлена в ЗУ «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», в якому в ст.21 визначені вимоги щодо застосування постійно діючих процедур, заснованих на принципах систему аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках. В цій статті вищезазначеного Закону в частині 7 чітко прописано: «Сертифікація постійно діючих процедур, застосованих на принципах системи аналізу небезпечних факторів та контролю у критичних точках, не є обов’язковою».
Зважаючи на вищезазначене, прошу Вас внести відповідні зміни в Вашу тендерну документацію.
Відповідь:
Доброго дня!
Щодо звернення Учасника стосовно вимоги згідно розділу 1 Додатку 2 Тендерної документації повідомляємо, що Учасник не вірно трактує вимогу Замовника, а саме під виразом "харчові продукти" слід розуміти "комплект харчування".
Що стосується вимоги щодо спеціалізованого автотранспорту з холодильним обладнанням, повідомляємо, що автотранспорт має бути спеціалізованим в зв’язку з перевезенням продуктів харчування, які потребують спеціальний температурний режим.
Щодо терміну доставки готової їжі до буфетної вже внесено зміни до Тендерної документації.
Надання копії, засвідченої учасником, або оригіналу сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів відповідно до ДСТУ ISO 22000:2007 (ISO 22000:2005, IOT) в складі тендерної пропозиції обумовлена необхідністю підтвердження Учасником щодо спроможністю якісного надання послуги та не обмежує кількість учасників тендеру та не порушує принципи здійснення закупівель, так як згідно частини 1 розділу ІІІ Тендерної документації Замовником передбачено наступне:
"Документи, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї Тендерної документації у складі тендерної пропозиції, але не передбачені чинним законодавством України для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб-підприємців, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції, про що такий учасник повинен зазначити у своїй тендерній пропозиції, тобто надати лист-роз'яснення, де повинен зазначити обґрунтування та причини неподання документів та інформації з посиланням на конкретні статті чинного законодавства України (якщо таке має місце бути)".
Дата відповіді:
04.04.2018 17:11