• Відкриті торги
  • Безлотова
  • КЕП

ДК 021-2015 (CPV) 55520000-1 - Кейтерингові послуги (Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (прикорм до 1 року), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (діти віком від 1 до 3 років та діти після операцій), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (діти віком від 3 до 6 років), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (діти віком від 7 до 10 років), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (діти віком від 11 до 18 років), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (особа, яка перебуває з дитиною, віком до одного року, в закладі охорони здоров'я (ст.64 ЗУ "Основи законодавства України про охорону здоров'я")), Послуги з організації лікувального харчування хворим в дитячій лікарні (матерей, що годують дитину груддю та здійснюють догляд за дитиною віком до одного року).

Торги не відбулися

3 115 900.00 UAH без ПДВ
мін. крок: 0.5% або 15 580.00 UAH
Період оскарження: 27.03.2018 15:23 - 08.04.2018 00:00
Вимога
Вирішена

Норми харчування, що не визначені Наказом

Номер: 42e934b32aba4a1382cd9f7168d2724f
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000533-a.b10
Назва: Норми харчування, що не визначені Наказом
Вимога:
Оскільки Наказом МОЗ №931 від 29.10.2013 харчування хворих до 1 року (прикорм) не передбачено, також не враховано особливість харчування дітей після операцій, не виокремлені такі категорії як особи, що перебувають з дитиною віком до одного року, та матері, що годують дитину груддю - просимо зазначити згідно яких норм необхідно надавати харчування зазначеним категоріям, у разі якщо згідно Наказом МОЗ №931 від 29.10.2013 (відповідно до пункту 1.1. Додатку 3 Тендерної документації), просимо зазначити норми яких саме таблиць, передбаченими Порядком, що затверджений зазначеним Наказом, необхідно виконувати при наданні послуг з організації лікувального харчування осіб, що перебувають в КУ «Одеська обласна дитяча клінічна лікарня» Зазначені уточнення просимо включити в документацію.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Індекс маси тіла дорослих

Номер: 77910bee405b40b89960235958c8dad7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000533-a.a9
Назва: Індекс маси тіла дорослих
Вимога:
Згідно пункту 1.2. Додатку 3 Тендерної документації лікувальне харчування призначається з урахуванням певних критеріїв, в тому числі трофологічним статусом, визначеним за індексом маси тіла для метерей, що годують дитину груддю. Просимо надати роз’яснення чи необхідно враховувати трофологічний статус (визначеного за індексом маси тіла) особи, яка перебуває з дитиною до одного року. Згідно Наказу МОЗ №931 від 29.10.2013 за трофологічним статусом поділяються всі дорослі, а не лише годуючі матері. Просимо внести зміни до тендерної документації, у разі необхідності.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

3-разове харчування

Номер: 60ca1cc43ebf4c098000a64ef941b4f7
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000533-a.b8
Назва: 3-разове харчування
Вимога:
Пунктом 4.2. Додатку 3 Тендерної документації встановлено час та кількість прийомів їжі для 4-разового режиму харчування. Однак, для певних категорій осіб (прикорм, харчування особи, яка перебуває з дитиною віком до одного року) одиницею виміру послуги встановлено 3-разове харчування. Просимо зазначити в тендерній документації часові інтервали 3 –разового харчування за даними категоріями.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Погодження меню

Номер: 6cde202d424446efa67a06fa4392b040
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000533-a.b7
Назва: Погодження меню
Вимога:
Пунктом 4.5 Додатку 3 зазначено, що меню затверджується дієт. лікарем комунальної установи. Разом з цим, відповідно до пункту 6 Розділу III Тендерної пропозиції в складі тендерної пропозиції необхідно надати зразок 7-денного меню. Однак, у разі погодження меню, необхідного для подання в складі тендерної пропозиції, Замовнику буде відомо імена Учасників ще до кінцевого строку подання пропозицій, та їх розкриття, всупереч вимогам Закону. Просимо роз'яснити чи необхідно в складі тендерної пропозиції надавати погоджене меню, з урахуванням пункту 4.5 Додатку 3 та пункту 6 Розділу III Тендерної пропозиції? Чи меню погоджується лише Переможцем (Постачальником) після підписання договору?
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно частини 6 розділу ІІІ Тендерної документації у складі тенденої пропозиції Учасник надає зразок 7-ми денного меню харчування хворих: 1) прикорм до1 року; 2) діти віком від 1 до 3 років та діти після операцій; 3)діти віком від 3 до 6 років; 4) діти віком від 7 до 10 років; 5) діти віком від 11 до 18 років; Згідно пункту 4.5 частини 4 "Вимоги щодо виготовлення страв" Додатку 3 меню затверджується дієт. лікарем на етапі надання послуг учасником-переможцем.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Вирішена

Згода на обробку персональних даних

Номер: cf09663679f44575866d45fc0daf5ea3
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000533-a.c5
Назва: Згода на обробку персональних даних
Вимога:
Розділом III Тендерної документації - Інструкція з підготовки тендерної пропозиції – вимагається надання листа-згоди на обробку персональних даних згідно з Додатком 5 тендерної документації. Додатком 5 Тендерної документації передбачено 2 варіанта форми листа-згоди: 1 – щодо Учасника процедури закупівлі за підписом керівника та 2 – щодо службової (посадової) особи Учасника процедури закупівлі, за підписом відповідної особи. Просимо надати роз’яснення чи лист-згода щодо службової (посадової) особи Учасника вимагається виключно від особи, що підписує тендерну пропозицію та документи, що входять до її складу? Чи необхідно надавати згоду на обробку персональних даних від кожного працівника, зазначеного в довідці, що містить інформацію про працівників Учасника (п. 1.2. Додатку 2 Тендерної документації)? Дякую.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Згідно розділу ІІІ Тендерної документації, лист-згода на обробку персональних даних згідно з Додатком 5 Тендерної документації надається на: - Учасника (юридичну особу або фізичну особу-підприємця) - Керівника або службову (посадову) особу, яка підписує тендерну пропозицію.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Проектна потужність підприємства, харчоблоку

Номер: 1a0acc9c8c0446c1bdce936b9a3730ad
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000533-a.b4
Назва: Проектна потужність підприємства, харчоблоку
Вимога:
Відповідно до законодавства, в тому числі пункту 11.2 СанПин 42-123-5777-91 кількість страв, що виготовляються повинні відповідати проектній потужності підприємства. Просимо внести в тендерну документацію інформацію про середню кількість хворих на добу в Вашій установі для встановлення факту, що потужності підприємства підтверджують/не підтверджують можливість надання послуг, що є предметом закупівлі. Без зазначеної інформації в тендерній документації, а саме об’єму, необхідного для надання послуг з забезпечення харчуванням хворих в дитячій лікарні Учасником неможливо встановити чи відповідатимуть потужності його харчоблоку на об’єм страв, що виготовлятиметься, особливо при приготуванні страв й іншим закладам, що значно підвищує кількість та потребує відповідних потужностей та обладнання. Просимо внести дану інформацію до тендерної документації, оскільки це є необхідним для вирішення Учасником питання – чи матиме він змогу надавати послуги. В інакшому випадку надане Учасниками підтвердження наявної матеріально-технічної бази має вважатися фіктивним, оскільки не відображає реальної картини щодо спроможності учасника забезпечити виконання замовлення через відсутність відповідних виробничих потужностей. Зазначена вимога є формальною та має за намір дати змогу для участі технічним учасникам, які не мають реальних можливостей з виготовлення їжі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Строк надання послуг згідно пункту 5.1. Додатку 4 Тендерної документації складає 8 місяців. Кількість комплектів харчування однієї особи на добу(згідно додатку 3 Тендерної документації) розраховано враховуючи середню кількість хворих на добу та строк надання послуг. Володіючи цими даними, Учасник може самостійно розрахувати середню кількість хворих на добу.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Для розрахунку необхідної кількості обладнання.

Номер: e457f4b3e2604bab8e899773f2787bce
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000533-a.b3
Назва: Для розрахунку необхідної кількості обладнання.
Вимога:
Відповідно до законодавства, в тому числі пункту 16.1. СанПин 42-123-5777-91 керівники підприємств громадського харчування повинні забезпечити наявність достатньої кількості виробничого обладнання, посуду та іншого матеріально-технічного обладнання. Просимо внести в тендерну документацію запит про обов’язкове надання інформації щодо наявної проектної потужності та кількості виробничого обладнання, посуду та іншого матеріально-технічного обладнання , що є в наявності, вільне та не залучене при приготуванні страв для інших закладів. В інакшому випадку надане Учасниками підтвердження наявної матеріально-технічної бази має вважатися фіктивним, оскільки не відображає реальної картини щодо спроможності учасника забезпечити виконання замовлення через відсутність відповідних виробничих потужностей. Зазначена вимога є формальною та має за намір дати змогу для участі технічним учасникам, які не мають реальних можливостей з виготовлення їжі.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Замовником визначено оптимальні критерії кваліфікації Учасника.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Заборона залучати до надання послуг третіх осіб

Номер: 4b15852666a542369a49015acd1343be
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000533-a.c2
Назва: Заборона залучати до надання послуг третіх осіб
Вимога:
Пунктом 4.9 Додатку 3 Тендерної документації забороняється залучати до надання послуг третіх осіб. Даний пункт вважаємо таким, що порушує принципи публічних закупівель. Дана вимога Замовника позбавляє можливості прийняти участь в закупівлі потенційних Учасників, що не є виробниками готових страв, які постачатимуться Учасником під час надання послуги, у разі залучення третіх осіб саме для доставки готових страв з метою надання послуги, чи на будь-якому іншому етапі залучити третіх осіб для надання послуг, що є предметом закупівлі. Відповідно до ст. 838 Цивільного кодексу України: Субпідрядник - підрядник, який в порядку, визначеному договором підряду, та на підставі договору субпідряду, укладеному з генеральним підрядником, залучається до виконання робіт. Відповідно до ст. 1 Закону України "Публічні закупівлі": 17) послуги - будь-який предмет закупівлі, крім товарів і робіт, зокрема транспортні послуги, освоєння технологій, наукові дослідження, науково-дослідні або дослідно-конструкторські розробки, медичне та побутове обслуговування, лізинг, найм (оренда), а також фінансові та консультаційні послуги, поточний ремонт 22) роботи - проектування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого і невиробничого призначення, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт; Звертаємо Вашу увагу, що треті особи, які можуть бути залученні до надання послуг не є субпідрядниками, оскільки останні залучаються для виконання робіт, а предметом закупівлі є послуги. Крім того, залучення третіх осіб Виконавцем (Учасником) ніяким чином не впливає на якість виконання договору, в тому числі на безпосереднє надання послуг. З урахуванням викладеного дана вимога Замовника звужує коло потенційних учасників та обмежує конкуренцію, що є недопустимим відповідно до статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі». Вимоги Додатку 3 п. 4.9. тендерної документації щодо заборони до залучення третіх осіб є такими, що суперечать чинним нормативно-правовим актам та переслідують за ціль – звуження кола учасників; є дискримінаційними та підлягають виключенню, в інакшому випадку будемо змушені звернутися до органу оскарження з метою усунення порушення та захисту наших прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Наявність третіх осіб або відсутність третіх осіб, а саме субпідрядників у Учасника, не оказує впливу щодо кола потенційних учасників.
Статус вимоги: Не задоволено
Вимога
Вирішена

1. Час від часу приготування їжі – дві години

Номер: 713a2925ba334ce895906704b06324eb
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000533-a.b1
Назва: 1. Час від часу приготування їжі – дві години
Вимога:
Пунктом 4.6 розділу 4 додатку 3 Тендерної документації зазначено, що готова їжа має бути поставлена до буфетної не пізніше ніж за пів години з часу виготовлення - у зв’язку з тим, що забороняється використання готової їжі більш ніж після 2 годин з часу виготовлення. Повідомляємо, що відповідно до пункту 12.9 Санітарних правил для підприємств громадського харчування… - термін зберігання гарячих готових страв в термосах не повинен перевищувати 3 години. «12.9. В раздаточные пункты, буфеты пища доставляется в термосах и в специально выделенной, хорошо вымытой и ошпаренной кипятком посуде с плотно закрывающимися крышками. Срок хранения горячих первых и вторых блюд в термосах не должен превышать 3 час (СанПин 42-123-5777-91)» Обґрунтування щодо необхідності постачання готової їжі протягом 30 хвилин з моменту її виготовлення відсутнє, оскільки розподіл їжі в буфетній зоні займає проміжок часу не більший, ніж 20-40 хвилин, тому не має ґрунтовної необхідності для зменшення терміну зберігання без втрачання органолептичних властивостей з 2 годин (які регламентовані СанПин 42-123-5777-91) до 1 години, тому штучне зменшення Замовником часового інтервалу, встановленого законодавством, до півгодини є дискримінаційною вимогою, що полягає в її нездійсненності для будь-яких учасників процедури закупівлі, харчоблок яких не знаходяться безпосередньо поблизу до буфетної або ж на території самої лікарні. Вимоги п. 4.6. тендерної документації щодо постачання їжі протягом 30 хвилин з часу виготовлення є такими, що суперечать чинним нормативно-правовим актам та переслідують за ціль – звуження кола учасників; є дискримінаційними та підлягають виключенню, в інакшому випадку будемо змушені звернутися до органу оскарження з метою усунення порушення та захисту наших прав.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Доброго дня! Внесені зміни до тендерної документації.
Статус вимоги: Задоволено
Скарга
Розгляд припинено

Скарга на бездіяльність Замовника

Номер: 57149156081a4a71a4b81d3d7b8a9e55
Ідентифікатор запиту: UA-2018-03-27-000533-a.a11
Назва: Скарга на бездіяльність Замовника
Скарга:
щодо внесення змін до пунктів тендерної документації, які є дискримінаційними по відношенню до Учасників у процедурі відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021:2015: 55520000-1 Кейтерингові послуги.
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження
Опис причини скасування: Відсутнє порушення наших прав, як потенційного Учасника
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 18.04.2018 13:38
Дата прийняття рішення про припинення розгляду скарги: 27.04.2018 21:38
Автор: ТОВ "ФАБРИКА СМАКУ", Левінзон Ігор +380960167020 fabrikasmaku@gmail.com