-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Сир кисломолочний, сир твердий
Торги відмінено
2 392 776.45
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 23 927.76 UAH
мін. крок: 1% або 23 927.76 UAH
Період уточнення:
12.01.2024 14:23 - 18.01.2024 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
3dd97fe3463441c891b38225b04343a7
Дата опублікування:
17.01.2024 13:40
Опис:
Шановний замовник, уточніть будь-ласка стосовно вимоги про надання фото товару, вами вказано , що вони повинні бути видані на один й той же, запропонований учасником, товар. Чи може надаватись фото того самого товару, але з іншої партії?
Відповідь:
доброго дня. Ви повинні надати фото товару, який пропонується вами постачатися та на який ви надаєте документи. щодо якості товару.
Дата відповіді:
19.01.2024 15:07
Відповідь надана
Вимога про приведення ТД у відповідність чинному законодавству
Номер:
a89162d53b444198a38b9d036fe2aa47
Дата опублікування:
17.01.2024 09:34
Опис:
Тендерна документація містить посилання на недіючі нормативні акти:
- у частині 6 розділу третього «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» Замовник посилається на З А К О Н У К Р А Ї Н И «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність на підставі Закону N 1197-VII ( 1197-18 ) від 10.04.2014, ВВР, 2014, N 24, ст.883
- Додаток 2 до тендерної документації містить посилання на Закон України «Про забезпечення санітарного та епідеміологічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-ХІІ, який втратив чинність на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022
- Додаток 3 до тендерної документації містить вимогу про надання згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 143-22 від 21.01.2022 року скан-копії оригіналу акту Держпродспоживслужби на склад та автотранспортні засоби, зазначені в довідці про наявність потужностей, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника, акт повинен бути без виявлених порушень та дійсним на момент подання пропозицій. Однак вказаний Замовником НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 143-22 від 21.01.2022 року втратив чинність з 01.01.2024р. на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 1503 від 08.08.2023.
Нагадуємо Замовнику, що він має керуватися у власній діяльності ЧИННИМ законодавством, у тому числі це стосується умов та вимог, які встановлюються Замовником у тендерній документації під час здійснення закупівель.
Також нагадуємо Замовнику, що відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення, порушення законодавства про закупівлі, у тому числі у разі, якщо тендерна документація складена не у відповідності із вимогами закону, тягнуть за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника у розмірі ста неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
Вимагаємо Замовника привести тендерну документацію у відповідність чинному законодавству та усунути порушення, які тягнуть за собою накладання адміністративних покарань згідно статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення.
Відповідь:
Доброго дня. Якщо учасником не передбачений той чи інший документ, то він надає інформаційну довідку щодо ненадання певного документа із зазначенням законодавчих аргументів,які будуть розглянуті замовником при розкритті вашої пропозиції.
Дата відповіді:
19.01.2024 15:10
Відповідь надана
Вимога
Номер:
fc63aa2838834ab2b16d16a400d5ef50
Дата опублікування:
16.01.2024 19:18
Опис:
Шановний замовник процедури закупівлі, в Додатку 3 до тендерної документації містяться вимоги, які суперечать одна одній за змістом.
П.11 Також в штаті постачальника повинен бути вантажник.
П.9 В разі залучення для транспортування предмету закупівлі потужностей Перевізника необхідно надати документи, передбачені пп. 13 та 14, видані на ім’я Перевізника.
П.13. Чинні особисті медичні книжки працівників (водіїв автотранспортного засобу, вантажника).
Учасником для перевезення залучаються потужності Перевізника, згідно договору про надання відповідних послуг, Перевізник також надає послуги з завантаження та розвантаження вантажу. Тобто учаснику не потрібно для виконання даних робіт приймати до свого штату ще й окремо вантажника. Однак, згідно встановлених вами вимог виходить, що учасник, який залучає перевізника, повинен і сам мати у штаті вантажника, а також у тому числі і перевізник повинен мати у штаті вантажника, адже особисті медичні книжки працівників (водіїв автотранспортного засобу, вантажника), у випадку участі учасника, котрим залучається перевізник, повинні бути надані ще й на Перевізника.
Шановний замовник, згідно частини 4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. А вказана Вами вимога є саме дискримінаційною по відношенню конкретно до учасників, які залучають для транспортування предмету закупівлі потужності Перевізника, тому для усунення порушення діючого законодавства та у тому числі порушення основних принципів здійснення закупівель, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації та виключити вимогу, вказану у п.11 Додатку 3 до тендерної документації про наявність в штаті постачальника вантажника.
Відповідь:
Доброго дня. Вам достатньо навіть якщо послуги вантажника виконується за сумісництвом, вказати цю інформацію в довідці ..
Дата відповіді:
19.01.2024 15:04
Відповідь надана
ПОРУШЕННЯ
Номер:
7143fc1e3e154af7a4a3d1d86fc6c7e1
Дата опублікування:
16.01.2024 13:28
Опис:
Шановний Замовник!
15.01.2024р. до Вас була опублікована вимога:
Звертаємось до Замовника з приводу вимоги (п.11 Додатку №3 до Тендерної документації), що в штаті постачальника повинен бути вантажник. Дана вимога порушує права потенційного учасника, адже послуги з завантаження та розвантаження йому надаються згідно договору про перевезення та експедирування, про що вказано в його умовах. Встановлена замовником вимога є безпідставною, адже діючим законодавтвом не заборонено залучати до виконання цих робіт інших суб'єктів господарювання. Дана вимога лише звужує коло потенційних учасник та тим самим зменшує можливу економію державних коштів, що виділені на закупівлю. Вимагаємо виключити дану умову з тендерної документації.
15.01.24, 17:53 Вами була надана наступна відповідь "Доброго дня. До тендерної документації будуть внесены зміни."
Також того ж дня Вами були внесені зміни до тендерної документації, однак стосовно даниї вимог, змін Вами не будо внесено.
Вимагаємо внести відповідні зміни до тендерної документації.
Відповідь:
То напишіть це в довідці довільної форми, читаючи уважно ТД ви побачите, що Учаснику дозволяється написати лист в довільній формі щодо ненадання певної інформації, з обгрунтуванням.
Дата відповіді:
16.01.2024 15:25
Відповідь надана
Вимога про внесення змін до тендерної документації
Номер:
91a5c8c27fe94c54a11e32925aa1e974
Дата опублікування:
16.01.2024 12:34
Опис:
Вимагаємо виключити вимоги про надання: «Виданий на ім’я учасника або виробника не раніше 4 кварталу 2023 року акредитованою лабораторією протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок щодо оцінки відповідності нормативному документу, згідно якого виготовлений запропонований учасником товар, що є предметом закупівлі на вміст немолочних жирів .Виданий на ім’я учасника або виробника не раніше 4 кварталу 2023 року акредитованою лабораторією протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок щодо оцінки відповідності нормативному документу, згідно якого виготовлений запропонований учасником товар, що є предметом закупівлі на вміст немолочних жирів ..Виданий на ім’я учасника або виробника не раніше 2 кварталу 2023 року акредитованою лабораторією протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок щодо оцінки відповідності сиру твердого не менше 50% жиру нормативному документу, згідно якого виготовлений запропонований учасником товар, що є предметом закупівлі, на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, ГМО.»
Період від внесення даної вимоги до тендерної документації до кінцевого строку подання, який також приходиться на неробочий день є недостатнім для проведення вказаних досліджень, а іншою вимогою замовника передбачено його право зробити вибіркове (часткове) лабораторне дослідження товару, який буде постачатися за Договором, на відповідність товару санітарно-гігієнічним нормам та/або якісним, технічним та іншим характеристикам, визначеним в тендерній документації. Результати лабораторних досліджень будь-якої частини товару розповсюджуються на всю партію. Витрати Замовника на лабораторні дослідження в повному обсязі відшкодовує Учасник. У випадку невідповідності товару заявленим вимогам та характеристикам, Замовник має право на дострокове розірвання договору в односторонньому порядку. На підтвердження цього Учасник надає гарантійний лист, в якому погоджується на надання зразка товару, його лабораторне дослідження, а також на оплату послуг з лабораторних досліджень, які проводитимуться акредитованою Національним органом України з акредитації. Оплата повинна бути здійснена протягом 1 (одного) банківського дня з дня надання рахунку-фактури на дані послуги. У разі відмови учасника оплачувати послуги лабораторії або відсутності оплати у встановлений термін, Замовник має право на розірвання договору в односторонньому порядку.
Тому не вбачаємо необхідності встановлення даних вимог до учасників, адже замовник матиме право у будь-який момент провести необхідні дослідження за рахунок учасника.
Відповідь:
внесено зміни до ТД
Дата відповіді:
16.01.2024 15:23
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
d94feeb489d446a5bcf8725c2c8541e1
Дата опублікування:
16.01.2024 10:45
Опис:
Вимога подана стосовно наступних умов тендерної документації про надання:
• Виданий на ім’я учасника або виробника не раніше 4 кварталу 2023 року акредитованою лабораторією протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок щодо оцінки відповідності нормативному документу, згідно якого виготовлений запропонований учасником товар, що є предметом закупівлі на вміст немолочних жирів .
• Виданий на ім’я учасника або виробника не раніше 4 кварталу 2023 року акредитованою лабораторією протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок щодо оцінки відповідності нормативному документу, згідно якого виготовлений запропонований учасником товар, що є предметом закупівлі на вміст немолочних жирів ..
• Виданий на ім’я учасника або виробника не раніше 2 кварталу 2023 року акредитованою лабораторією протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок щодо оцінки відповідності сиру твердого не менше 50% жиру нормативному документу, згідно якого виготовлений запропонований учасником товар, що є предметом закупівлі, на вміст токсичних елементів, пестицидів, радіонуклідів, ГМО.
Вимагаємо виключити вимогу про видачу вказаних документів на ім'я учасника або виробника, адже не залежно від того на кого будуть складені відповідні документи, замовника має цікавити лише підтвердження відповідності запропонованого учасником товару за вказаними показниками. Встановлення Замовником вимог стосовно того на чиє ім’я виданий протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок лише звужує конкуренцію.
Також не зрозуміло чому замовником встановлені різні вимоги щодо строків видачі вказаних документів, чому одні документи мають бути видані не раніше 4 кварталу 2023 року, а інший не раніше 2 кварталу 2023 року. Вимагаємо обгрунтувати законодавчо вимоги стосовно строків видачі документів або встановити рівні вимоги до всіх вказаних документів.
Відповідь:
внесено зміни до ТД
Дата відповіді:
16.01.2024 15:23
Відповідь надана
Вимоги Замовника, що порушують чинне законодавство
Номер:
b8eb821587f0482c918a5ef874c8b497
Дата опублікування:
16.01.2024 10:03
Опис:
Відповідно до ПЕРЕЛІКУ харчових продуктів, щодо яких здійснюється контроль вмісту генетично модифікованих організмів (далі – Перелік), затвердженого Наказом МОЗ України від 09.11.2010 N 971 Про затвердження Переліку харчових продуктів, щодо яких здійснюється контроль вмісту генетично модифікованих організмів, такі продукти харчування, як сир твердий сичужний жирністю не менше 50% та сир кисломолочний жирністю не менше 9% фасований не входять до зазначеного Переліку, окрім цього до складу цих продуктів харчування також не входять харчові продукти, що зазначені у Переліку і щодо яких здійснюється контроль вмісту генетично модифікованих організмів.
Також Переліком зазначено, що харчові продукти, що не містять ДНК та підлягають обов'язковому стандартному санітарному контролю: перевірці документів та відповідності маркування.
Відповідно до Закону України від 31.05.2007 № 1103-V «Про державну систему біобезпеки при створенні, випробуванні, транспортуванні та використанні генетично модифікованих організмів», на який посилається Замовник, зокрема статті 5 даного Закону, сфери діяльності, що підлягають регулюванню під час поводження з ГМО та регулюванню цим Законом: генетично-інженерна діяльність, що здійснюється у замкненій системі; генетично-інженерна діяльність, що здійснюється у відкритій системі; державна реєстрація ГМО; введення в обіг і подальший обіг ГМО та продукції, виробленої з їх використанням; експорт, імпорт та транзит ГМО.
Тобто до оптової торгівлі продуктами харчування, що не входять до ПЕРЕЛІКУ харчових продуктів, щодо яких здійснюється контроль вмісту генетично модифікованих організмів не застосовуються норми Закону України від 31.05.2007 № 1103-V «Про державну систему біобезпеки при створенні, випробуванні, транспортуванні та використанні генетично модифікованих організмів»
Відповідно, чинне законодавство не передбачає здійснення контролю вмісту генетично модифікованих організмів у продуктах харчування, що закуповуються згідно даної закупівлі. Для цих продуктів харчування достатньо наявності відповідної відмітки у маркуванні або у іншому документі виданому виробником.
Отже, Замовник мав врахувати вищевикладені норми законодавства при встановлені технічних вимог та надати можливість підтверджувати відсутність ГМО у харчових продуктах, щодо яких НЕ здійснюється контроль вмісту генетично модифікованих організмів, у тому числі за допомогою відповідного маркування. Також згідно Закону України «Про інформацію для споживачів щодо харчових продуктів», відповідна інформація надається кінцевому споживачу саме за допомогою маркування, а не протоколів випробування або інших документів. Крім того наданий замовником період для подання пропозиції є просто недостатнім для проведення відповідного дослідження.
Згідно з частиною першою статті 5 Закону України Про публічні закупівлі (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами, зокрема, недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Крім цього частиною 11 статті 26 Закону зазначено, що документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
Відповідно, Замовник не має права вимагати від учасників надання документів не передбачених законодавством.
Тому, враховуючи викладене, просимо внести зміни до додатку 2 до тендерної документації та виключити вимогу про надання учасниками протоколу випробувань харчової продукції та/або експертного висновку щодо дослідження на вміст ГМО.
Відповідь:
внесено зміни до ТД.
Дата відповіді:
16.01.2024 15:24
Відповідь надана
Приведення вимог тендерної документації у відповідність чинному законодавству
Номер:
3255efc1049e47d28ca686f6d22664d0
Дата опублікування:
16.01.2024 09:39
Опис:
Стосовно вимоги тендерної документації про надання скан-копії оригіналу акту Держпродспоживслужби на склад та автотранспортні засоби, зазначені в довідці про наявність потужностей, складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти на підприємстві Учасника (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА ЕКОНОМІКИ УКРАЇНИ № 143-22 від 21.01.2022 року). Акт повинен бути без виявлених порушень та дійсним на момент подання пропозицій..
Повідомляємо, що Наказ Міністерства Економіки України від 21.01.2022 № 143-22 Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, та інших форм розпорядчих документів втратив чинність з 01.01.2024 року на підставі Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 1503 від 08.08.2023 Про затвердження форм актів, складених за результатами проведення планових (позапланових) заходів державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, корми, побічні продукти тваринного походження, здоров’я та благополуччя тварин, а також інших форм розпорядчих документів.
З 01.01.2024 року затверджено форму акту складеного за результатами проведення планового (позапланового) заходу державного контролю (інспектування) стосовно дотримання операторами ринку вимог законодавства про харчові продукти, отриманий Учасником у 2024 році згідно форми, затвердженої відповідно до вже діючого на сьогодні Наказу Міністерства аграрної політики та продовольства № 1503 від 08.08.2023.
Просимо Замовника врахувати останні зміни і встановити вимогу у тендерній документації у відповідності до діючого законодавства, а також внести відповідні зміни до вимог тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. Ви маєте право в своїй пропозиції надавати ті документи, які є у вас для підтвердження, тієї або іншої вимоги замовника. Суть документа не залежить від її назви.
Дата відповіді:
16.01.2024 15:22
Відповідь надана
уточнення
Номер:
4770cb2061024f958e17cf06148b9622
Дата опублікування:
16.01.2024 09:22
Опис:
Шановний замовник, в іншій Вашій закупівлі була подана вимога стосовно умови тендерної документації, що щодо всіх вказаних працівників учасника необхідно надати підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: накази про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби.
На що Вами була дана наступна відповідь:
Якщо працівник був прийнятий до 17 червня 2015 року Учасник надає наказ про прийняття на роботу та заповнену таблицю 5 додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 9 вересня 2013 року №454, яке подається у складі обов’язкової звітності за календарний місяць до територіальних органів фіскальної служби за основним місцем обліку платника із зазначенням трудових відносин з прийнятими працівниками та Форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 3 квартал 2023 року, яка подається згідно Наказу Міністерства фінансів України № 4 від 13.01.2015 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 р. за № 111/26556.
Наше запитання стосується наступного:
По-перше, зазначений Вами у відповіді Порядок формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 9 вересня 2013 року №454 втратив чинність на підставі Наказу Міністерства фінансів № 435 від 14.04.2015.
Чи буде достатнім замість заповненої таблиці 5 додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 9 вересня 2013 року №454 надати додаток до форми 4ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору»?
Та по-друге, адже відповіді на питання не є складовою частиною тендерної документації у розумінні закону, задля забезпечення прав учасників, просимо внести відповідні заміни до тендерної документації та відобразити вказане в умовах тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. Виможете подати у складі пропозиції додаток до форми 4ДФ «Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору. Це не буде порушенням. я пропозиція на цій підставі не буде відхилена.
Дата відповіді:
16.01.2024 12:47
Відповідь надана
Дискримінація потенційного учасника
Номер:
7b55fc23495240d096a51f16db5dea41
Дата опублікування:
15.01.2024 16:29
Опис:
Звертаємось до Замовника з приводу вимоги (п.11 Додатку №3 до Тендерної документації), що в штаті постачальника повинен бути вантажник. Дана вимога порушує права потенційного учасника, адже послуги з завантаження та розвантаження йому надаються згідно договору про перевезення та експедирування, про що вказано в його умовах. Встановлена замовником вимога є безпідставною, адже діючим законодавтвом не заборонено залучати до виконання цих робіт інших суб'єктів господарювання. Дана вимога лише звужує коло потенційних учасник та тим самим зменшує можливу економію державних коштів, що виділені на закупівлю.
Вимагаємо виключити дану умову з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня. До тендерної документації будуть внесены зміни.
Дата відповіді:
15.01.2024 17:53