• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт приміщення овочесховища з пристосуванням його для використання як найпростішого укриття Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 8 "Космічний" м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 34

Капітальний ремонт приміщення овочесховища з пристосуванням його для використання як найпростішого укриття Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 8 "Космічний" м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 34 (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

2 485 858.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 429.29 UAH
Період уточнення: 10.01.2024 12:21 - 17.01.2024 00:00
Відповідь надана

стаття 16

Номер: 3fdc674efaf2468fb9e43a4d95f3bc90
Дата опублікування: 16.01.2024 12:52
Опис: Доброго дня, просимо роз`яснити які кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону встановлені в тендерній документації, оскільки положення пункту 5.1.1 є двояким і важко зрозуміти про наявність чи відсутність кваліфікаційних критеріїв. У випадку, якщо тенедерною документацією встановлено ініші квалафікаційні критерії відповідно до статті 16, окрім підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів, просимо роз`яснити форми їх підтвердження.
Відповідь: Відповідно до статті 16 Закону встановлені наступні вимоги: Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): - Учасник повинен надати копію виконаного аналогічного договору (в складі тендерної пропозиції на підтвердження виконання аналогічного Договору надається копія останньої Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат форми КБ-3). Відсутність додатків до аналогічних договорів не буде вважатись підставою для відхилення тендерної пропозиції учасника. Примітка: Аналогічним договором відповідно до умов цієї Тендерної документації є договір підряду, який підтверджує наявність в учасника досвіду щодо виконання робіт з будівництва або реконструкції або капітального ремонту. Не є аналогічними Договорами в розумінні цієї тендерної документації договори на поточний ремонт об’єктів будівництва, оскільки, це не відповідає предмету закупівлі «роботам» в розумінні Закону. Більш детально ознайомитись з вимогами можна в тендерній документації.
Дата відповіді: 17.01.2024 08:01
Відповідь надана

усунення невідповідностей ТД

Номер: d534ce0fe80f48dcac8b501b5c4bbd5c
Дата опублікування: 14.01.2024 22:44
Опис: Умовами ТД Замовника, розділ V. Оцінка тендерної пропозиції, п.3 Інша інформація , п.п.3.6. передбачено, що При здійсненні публічних закупівель відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" з урахуванням Особливостей замовник враховує вимоги Закону України "Про санкції", зокрема в частині заборони здійснення закупівель товарів, робіт і послуг у юридичних осіб-резидентів іноземної держави державної форми власності та юридичних осіб, частка статутного капіталу яких знаходиться у власності іноземної держави, а також державних закупівель у інших суб’єктів господарювання, що здійснюють продаж товарів, робіт, послуг походженням з іноземної держави, до якої застосовано санкції згідно Закону України "Про санкції", а так само враховує положення підпункту 11 пункту 47 Особливостей. Дана закупівля підпадає під дію пункту 61 Прикінцевих та перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» у зв’язку з чим учасники повинні надати у складі своєї пропозиції наступні документи: - сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві генератора/ів ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. - довідку в довільній формі, з інформацією про те, що уповноваженим органом підтверджено ступінь локалізації виробництва Генератора газо/бензинового 3 кВт, який буде встановлений підрядником у ході виконання робіт, в розмірі не менше 20 %, та внесено інформацію до переліку локалізованих товарів на офіційному веб-сайті уповноваженого органу з питань закупівель ДП «ПРОЗОРРО» з конкретною назвою запропонованого товару за якою можна перевірити ступінь локалізації запропонованого генератора на сайті https://prozorro.gov.ua/. (ступінь локалізації повинен бути підтверджений виробником генератора, який буде встановлений у ході виконання робіт). Звертаємо увагу Замовника, що дана вимога не може бути застосована у даній закупівлі, так як відповідно до Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що затверджений Постановою Кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок), визначено, що цей Порядок встановлює механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону. Відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону України “Про публічні закупівлі” (далі - Закон) та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону6-1. Тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: 1) замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2022 році - 10 відсотків; у 2023 році - 15 відсотків; у 2024 році - 20 відсотків; у 2025 році - 25 відсотків; у 2026 році - 30 відсотків; у 2027 році - 35 відсотків; з 2028 року до дня завершення 10-річного строку дії цього пункту - 40 відсотків. Ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України, за формулою: СЛ = (1 - (МВ+ІВ) / С) × 100%, де СЛ - ступінь локалізації виробництва; МВ - митна вартість сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, імпортованих на митну територію України виробником для виробництва товару, що є предметом закупівлі, гривень; IВ - вартість імпортних сировини, матеріалів, вузлів, агрегатів, деталей, складових частин і комплектуючих виробів, робіт, послуг та інших складових, придбаних окремо та/або у складі продукції для виробництва товару, що є предметом закупівлі, у постачальника - резидента України, без урахування податку на додану вартість, гривень; С - собівартість товару, що є предметом закупівлі, гривень. Уповноважений орган формує та веде перелік товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, який оприлюднюється на його офіційному веб-сайті. Уповноважений орган здійснює моніторинг дотримання вимог щодо ступеня локалізації виробництва предметів закупівлі, внесених до переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва, в порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може щороку, не пізніше 31 жовтня, змінювати ступінь локалізації виробництва на наступний календарний рік до 5 відсотків у бік зменшення або до 10 відсотків у бік збільшення щодо кожного окремого товару, що є предметом закупівлі, визначеного підпунктом 2 цього пункту. Кабінет Міністрів України за погодженням із комітетом Верховної Ради України, до предмета відання якого належать питання промислової політики та розвитку окремих галузей виробництва, може зменшити ступінь локалізації виробництва для проведення окремої закупівлі товару, визначеного підпунктом 2 цього пункту; 2) особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів: дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням; турбогенераторні установки; трансформатори; трансформатори з рідинним діелектриком; трансформатори напруги; вимірювальні трансформатори; трансформатори живлення; електричні конденсатори; конденсатори постійної ємності; конденсатори змінної та регульованої ємності; автомобілі швидкої допомоги; транспортні засоби для перевезення пацієнтів; мототранспортні засоби для перевезення 10 і більше осіб; міські та туристичні автобуси; громадські автобуси; двосекційні автобуси; низькопідлогові автобуси; туристичні автобуси; мототранспортні вантажні засоби; автоцистерни; автоцистерни для перевезення паливно-мастильних матеріалів; самоскиди; фургони; великовантажні мототранспортні засоби; автокрани та вантажні автомобілі-самоскиди; вантажні автомобілі з підіймальними платформами; вантажні автомобілі-самоскиди; мототранспортні засоби спеціального призначення; пересувні бурові вежі; пожежні транспортні засоби; пожежні автомобілі з поворотною драбиною; пожежні автоцистерни; пожежні автомобілі; транспортні засоби аварійно-ремонтного призначення; підмітально-прибиральні машини; підмітально-збиральні машини з вакуумно-пневматичною системою; поливальні машини; сміттєвози та асенізаційні машини; сміттєвози; сміттєзбиральні машини; вантажоперевізні транспортні засоби; електробуси; кузови, причепи та напівпричепи; кузови транспортних засобів; причепи, напівпричепи та пересувні контейнери; причепи та напівпричепи; напівпричепи; причепи; причепи загального призначення; залізничні та трамвайні локомотиви і рейковий рухомий склад та супутні деталі; залізничні локомотиви та тендери; локомотиви; локомотивні тендери; рейковий рухомий склад; вантажні залізничні вагони; транспортні засоби для ремонту та обслуговування залізничних доріг; залізничні та трамвайні пасажирські вагони і тролейбуси; трамвайні пасажирські вагони; залізничні пасажирські вагони; тролейбуси; залізничні вагони; багажні вагони та вагони спеціального призначення; самохідні частини; вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном; вертольоти та літаки; вертольоти; двигуни для повітряних літальних апаратів; турбореактивні двигуни; турбогвинтові двигуни; реактивні двигуни; навчально-тренувальні літаки; пошуково-рятувальні вертольоти; турбіни та мотори; парові турбіни; гідравлічні турбіни; водяні колеса; насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси; компресори; газові компресори; роторні компресори; повітряні компресори; турбокомпресори; поршневі об’ємні компресори; машини спеціального призначення різні; гірничодобувне та будівельне обладнання; врубові та тунелепрохідні, бурильні чи прохідницькі машини для добування вугілля чи гірських порід; прохідні комбайни; прохідні машини; машини для земляних і землерийних робіт та їх частини; машини для земляних робіт; фронтальні ковшові навантажувачі зі зворотною лопатою; механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка; механічні лопати; механічні ковшові навантажувачі; землерийні машини; механічні екскаватори; машини для змішування гравію з бітумом; Ступінь локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі (далі - ступінь локалізації), підтверджується Мінекономіки в автоматичному режимі під час формування переліку товарів, що є предметом закупівлі, з підтвердженим ступенем локалізації (далі - перелік), на підставі поданої виробником товару заявки про включення товару до переліку (далі - заявка) за формою згідно з додатком 1, калькуляції собівартості товару із зазначенням митної вартості імпортних компонентів (імпортованих виробником та/або придбаних у постачальників, які є резидентами України) (далі - калькуляція собівартості товару) за формою згідно з додатком 2 та підтвердження здійснення на території України виробництва не менше одного з елементів товару (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або використання вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів, виготовлених на території України. До переліку включаються товари, які відповідають ступеню локалізації, визначеному у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, або ступеню локалізації, передбаченому додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х “Прикінцеві та перехідні положення” Закону, в разі коли: наявна конструкторсько-технологічна документація та/або зареєстровано право інтелектуальної власності на товар, що є предметом закупівлі, що відображено в балансі; на території України виробляється не менше одного з елементів таких товарів (зокрема вузлів, агрегатів, деталей і комплектувальних виробів) та/або для виробництва використовуються вузли, агрегати, деталі і комплектувальні вироби, виготовлені на території України; виробники товарів здійснюють їх гарантійне і післягарантійне обслуговування; виробники товарів мають сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT), або національних стандартів, якими їх замінено, виданий акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності; Таким чином, у документації наявна велика кількість невідповідностей, які мають бути усунені шляхом внесення змін до ТД. Предметом закупівлі є роботи, а саме: «Капітальний ремонт приміщення овочесховища з пристосуванням його для використання як найпростішого укриття Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 8 "Космічний" м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 34 (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)», а не товар конкретний товар, що передбачений вищенаведеними нормативними актами. Також звертаємо увагу, що має бути встановлений генератор газо-/бензиновий, а норми Порядку містять вимоги щодо дизельного генератора. Таким чином, враховуючи вимоги ЗУ «Про публічні закупівлі» вимагаємо Замовника внести зміни до ТД шляхом виключення вимог щодо надання у складі своєї пропозиції наступних документів: - сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві генератора/ів ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. - довідку в довільній формі, з інформацією про те, що уповноваженим органом підтверджено ступінь локалізації виробництва Генератора газо/бензинового 3 кВт, який буде встановлений підрядником у ході виконання робіт, в розмірі не менше 20 %, та внесено інформацію до переліку локалізованих товарів на офіційному веб-сайті уповноваженого органу з питань закупівель ДП «ПРОЗОРРО» з конкретною назвою запропонованого товару за якою можна перевірити ступінь локалізації запропонованого генератора на сайті https://prozorro.gov.ua/. (ступінь локалізації повинен бути підтверджений виробником генератора, який буде встановлений у ході виконання робіт). У випадку порушення прав учасника, що передбачені Законом, учасник буде вимушений звернутися до Антимонопольного комітету України.
Відповідь: Доброго дня. Щодо застосування Замовником положення пункту 61 Прикінцевих та Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» повідомляємо наступне: Згідно пп.4 п.61 Прикінцевих та Перехідних положень Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено наступне: «у разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом, процедури закупівлі таких робіт чи послуг здійснюються з урахуванням особливостей, встановлених цим пунктом». Щодо газо/бензинового генератора: в переліку товарів, які підпадають під локалізацію є наступна позиція: генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням. Газо/бензиновий генератор є генераторною установкою з двигуном із іскровим запалюванням.
Дата відповіді: 15.01.2024 10:15
Відповідь надана

Питання по об'ємах робіт

Номер: 2ad822e228fe4d25832e1d04172444cd
Дата опублікування: 12.01.2024 10:43
Опис: Доброго дня! У Додатку №1 до тендерної документації Локальний кошторис №02-01-01 на будівельні роботи розділ 9 передбачає виконання робіт: - Розробка грунту вручну в траншеях глибиною до 2 м - об'єм робіт - 116 м3 - Засипання вручну траншей,пазух котлованів та ям - 50 м3, а мурування окремих ділянок простих зовнішніх стін із цегли - 2.12м3. Чи відповідають ці об'єми фактичним обсягам виконання робіт, якщо так, то виходить 63,88 м3 грунта залишається розробленим у траншеях?
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за запитання. В документацію буде внесено зміни.
Дата відповіді: 12.01.2024 15:39
Відповідь надана

аналогічний договір

Номер: 13ab370504b3429691998894563f8f03
Дата опублікування: 10.01.2024 16:54
Опис: чи буде вважатися аналогічним договір субпідряду на виконання робіт з будівництва, реконструкції чи капітального ремонту ?
Відповідь: Доброго дня. Ні. Згідно умов тендерної документації: «Аналогічним договором відповідно до умов цієї Тендерної документації є договір підряду». Тому надання договору субпідряду буде вважатись невідповідністю.
Дата відповіді: 11.01.2024 09:38