• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 1

Капітальний ремонт приміщення овочесховища з пристосуванням його для використання як найпростішого укриття Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 8 "Космічний" м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 34

Капітальний ремонт приміщення овочесховища з пристосуванням його для використання як найпростішого укриття Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) № 8 "Космічний" м. Суми, Сумської області за адресою: Сумська область, м. Суми, проспект Михайла Лушпи, 34 (код ДК 021:2015: 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація). Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстових документів з файлів, що містить тендерну документацію з додатками, яка містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування». З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі відповідають загальноприйнятим державним стандартам та нормативам стосовно предмету закупівлі і розміщені в оголошені про проведення закупівлі зокрема у файлі з обґрунтуванням.

Завершена

2 485 858.80 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 12 429.29 UAH
Номер: 291bf69dc809476db843187cc46da087
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-03-18-000008
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 18.03.2024 00:00
Автор: Північно-Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 41127036
Період моніторингу: 18.03.2024 12:28 - 09.04.2024 01:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 18.03.2024 №12-З Суми Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Виконувач обов’язків начальника Дмитро БОРОЗЕНЕЦЬ Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області від 18.03.2024 №12-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1 UA-2024-01-10-003615-a 10.01.2024 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Адреса: Ukraine, Суми
Контактна особа: Північно-Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 54) 222-46-18, evitalia77@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 3 та абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 26 березня 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 17.11.2023 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 «Космічний» м. Суми, Сумської області (далі – Замовник) на 2024 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію (зі змінами), затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.01.2024, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій від 22.01.2024, тендерні пропозиції фізичної особи-підприємця Шестерніна Віталія Дмитровича, приватного виробничого підприємства «СОЮЗЕНЕРГОРЕМОНТ», приватного підприємства «БУДСТАР-ПЛЮС», товариства з обмеженою відповідальністю «Будресурспостачання» (далі – ТОВ «Будресурспостачання»), вимогу про усунення невідповідностей до 24.01.2024, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 23.01.2024 №10, № 11, від 25.01.2024 № 14 та № 15, повідомлення про намір укласти договір від 25.01.2024, договір від 07.02.2024 № 14, пояснення та документи Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 19.03.2024 та від 21.03.2024. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В свою чергу, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством. Відповідно до пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2024 році - 20 відсотків. Крім того слід зазначити, що вимога про ступінь локалізації застосовується замовником до закупівель у разі якщо вартість предмета закупівлі (а не конкретної одиниці товару), вказаного у переліку (у тому числі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених цим пунктом), становить або перевищує 200 тис. гривень. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що є предметом закупівлі і визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та додатковим переліком товарів, що затверджується Кабінетом Міністрів України відповідно до підпункту 3 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 №861 (далі – Порядок №861). Відповідно до пункту 13-1 Порядку № 861 Замовник визначає в тендерній документації на закупівлю предмета закупівлі, внесеного до переліку, вимогу щодо надання учасником процедури закупівлі сертифіката відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності. Отже, враховуючи вимоги пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону та пункту 13-1 Порядку № 861 та на виконання абзацу першого частини третьої статті 22 Закону у разі здійснення замовником закупівлі робіт, якщо виконання таких робіт передбачає набуття замовником у власність товарів, визначених підпунктом 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, та вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. грн, то замовник у тендерній документації має вимагати подання учасником у складі тендерної пропозиції документів, передбачених пунктом 13-1 Порядку № 861. За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено, що відповідно до локальних кошторисів на будівельні роботи (додаток 1 до тендерної документації) при виконанні робіт за предметом досліджуваної процедури закупівлі передбачено монтаж устаткування, зокрема: каналізаційної насосної станції Реdrоllо SАR 100 ZХ m 1А/40 (1 шт.), ящика з понижуючим трансформатором потужністю 0,25 кВт ЯТП-0,25 (1 шт.) та генератору газо/бензинового Stаrkе 3 кВт; ( маса=0,04) (1 шт.). Замовник у підпункті 3.6 пункту 3 розділу V тендерної документації визначив, що дана закупівля підпадає під дію пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, у зв’язку з чим, учасники повинні надати у складі своєї пропозиції наступні документи: сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві генератора/ів ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) щодо виробника, продукція якого пропонується таким учасником, або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності та довідку в довільній формі, з інформацією про те, що уповноваженим органом підтверджено ступінь локалізації виробництва генератора газо/бензинового 3 кВт, який буде встановлений підрядником у ході виконання робіт, в розмірі не менше 20 %, та внесено інформацію до переліку локалізованих товарів на офіційному веб-сайті уповноваженого органу з питань закупівель. Разом з цим, Замовник не визначив вимогу щодо підтвердження учасниками ступеня локалізації виробництва каналізаційної насосної станції Реdrоllо SАR 100 ZХ m 1А/40 та ящика з понижуючим трансформатором потужністю 0,25 кВт ЯТП-0,25, які набуваються Замовником у власність при виконанні робіт, чим порушив вимоги абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 3 та абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861. Замовник у поясненнях, наданих через електронну систему закупівель, стверджує про відсутність каналізаційної насосної станції та ящика з понижуючим трансформатором у підпункті 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. При цьому, слід зазначити, що відповідно до підпункту 2 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону особливості здійснення закупівель, визначені цим пунктом, застосовуються до таких товарів, зокрема, як: насоси та компресори; насоси; насоси для рідин; відцентрові насоси та підіймачі рідин; підіймачі рідин; відцентрові насоси; трансформатори; трансформатори напруги; вимірювальні трансформатори; трансформатори живлення; дизель-генераторні установки; генераторні установки з двигуном із іскровим запалюванням. Крім того, Замовник у поясненнях надає посилання на веб-портал Уповноваженого органу з питань закупівель, за якими міститься інформація щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва каналізаційної насосної станції SAR 100-BCm10/50-N Pedrollo та ящика із знижувальним трансформатором 250 кВА, 220/12В, IP30 ЯТП-0,25 (є аналогічними каналізаційній насосній станції та ящику із знижувальним трансформатором, передбачених локальними кошторисами на будівельні роботи (додаток 1 до тендерної документації), відрізняються типом/моделлю). Оскільки у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Будресурспостачання» відсутні документи, з яких можливо встановити виробників каналізаційної насосної станції та ящика з понижуючим трансформатором, дослідити питання відповідності тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі вимогам щодо ступеня локалізації не видається можливим.
Період усунення порушень: 26.03.2024 14:37 - 10.04.2024 01:00
Дата публікації висновку: 26.03.2024 14:37

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Інформація про усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель за результатами здійснення моніторингу закупівлі В системі електронних торгів Prozorro опубліковано висновок про результати моніторингу UA-M-2024-03-18-000008 ● 291bf69dc809476db843187cc46da087 (надалі по тексту - Висновок). Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. За Висновком встановлено: «За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостям установлено порушення вимог абзацу першого частини третьої статті 22, пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, пункту 3 та абзацу першого пункту 28 Особливостей, пункту 13-1 Порядку № 861. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.». Також, висновком встановлено зобов'язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель (у разі наявності таких порушень): «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення встановлених порушень у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів». На виконання зобов’язань за Висновком Моніторингу Завідувачем Сумського дошкільного навчального закладу (ясла-садок) №8 "Космічний" м. Суми, Сумської області прийнято рішення оголосити уповноваженій особі Овсієнко Галині Вікторівні догану за порушення під час проведення процедури закупівлі (наказ №32/к/тр від 26.03.2024 року додається). З огляду на вказане Замовником виконано зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, що передбачені Висновком Моніторингу здійснено заходи, направлені на недопущення встановленого порушення у подальшому, зокрема шляхом притягнення до відповідальності осіб, якими допущено порушення. На думку Замовника, єдиний можливий захід щодо недопущення таких порушень у подальшому є особисте зобов’язання Замовника в подальшому не вчиняти таких порушень та притягнення до дисциплінарної відповідальності уповноваженої особи. Сумський дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) №8 "Космічний" м. Суми, Сумської області зобов’язується в подальшому не вчиняти таких порушень. До уповноваженої особи застосовано заходи дисциплінарної відповідальності, що підтверджується доданим до даної відповіді документом. Також Замовником будуть вжиті заходи щодо додаткового навчання уповноваженої особи в сфері організації та проведення публічних закупівель, внаслідок як виявлених порушень так і з метою превентивної роботи по недопущенню таких порушень у майбутньому. Частиною 9 статті 8 Закону передбачено, що у разі підтвердження органом державного фінансового контролю факту усунення замовником порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, про що цей орган зазначає в електронній системі закупівель протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення замовником відповідної інформації в електронній системі закупівель, службова (посадова) особа замовника та/або уповноважена особа замовника не притягається до адміністративної відповідальності за порушення законодавства у сфері закупівель з порушень, що були усунуті замовником відповідно до висновку. У зв’язку із самостійним усуненням порушень Замовником єдино можливим способом, вважаємо що є підстави для застосування ч. 9 ст. 8 Закону – звільнення від адміністративної відповідальності. Сподіваємось на проявлення розуміння до ситуації що склалася. Додатки: - Наказ про накладення дисциплінарного стягнення на Овсієнко Галину Вікторівну.
Дата публікації звіту: 27.03.2024 11:35

Запити/Пояснення