• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

М'ясо птиці куряче (бройлери)-тушка (15112000-6), код згідно ДК 021:2015-15110000-2 — М’ясо

Завершена

550 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Період уточнення: 10.01.2024 11:33 - 28.01.2024 00:00
Відповідь надана

Про кількість програм-передумов

Номер: fd12c8a025bf4badb253c70f62c9aff2
Дата опублікування: 11.01.2024 16:30
Опис: Питання №5 При проведенні процедури закупівлі товару Замовник у своїй тендерній документації вимагає від учасника торгів залучати документи виробничих та трудових ресурсів інших суб’єктів господарювання, які не є учасниками торгів для проходження кваліфікаційних критеріїв, викладених у додатку 1 тендерної документації. За відсутності вищезазначеного(-них) сертифікатів, учасник повинен надати наступні документи для підтвердження, відповідно, учасником або особою запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів (НАССР), а саме: • наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; • політику щодо безпечності харчових продуктів; • план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; • звіти про результати внутрішніх аудитів/останній звіт про результати внутрішнього аудиту; • журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003. Виходячи з вимог тендерної документації Замовник вимагає з Учасника наявність п’яти сертифікатів НАССР, але їх відсутність можливо замінити однією програмою-передумовою на систему управління безпечністю харчових продуктів. Тобто в даному випадку вимоги ТД є суперечливими, тому мені не зрозуміло скільки потрібно учаснику у складі своєї тендерної пропозиції надати програм-передумов: одну або п’ять. Питання: на підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу дати роз’яснення.
Відповідь: Шановний Учасник! Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі- Особливості) встановлено, що, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Також абзацом 6 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та встановлює в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до статті 5 Закону, одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи кваліфікаційні критерії в тендерній документації керувався даним принципом щоб розширити коло потенційних учасників та дати змогу приймати участь у закупівлі тим учасникам, які використовують у своїй діяльності послуги інших суб’єктів господарювання. Відповідно до додатку 1 тендерної документації, учасник надає чинний сертифікат, який посвідчує, що система управління безпечністю харчових продуктів відповідає ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-якої організації в харчовому ланцюгу» та/або ISO 22000:2018 «Food Safety Management Systems-Requirements for any organization in the food chain» (ISO 22000:2018 «Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги до будь-яких організацій харчового ланцюга») або ДСТУ 4161-2003 “Системи управління безпечністю харчових продуктів. Вимоги”. За відсутності вказаних сертифікатів, учасник надає наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; політику щодо безпечності харчових продуктів; план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; звіти про результати. Дані документи не являються сертифікатами, натомість підтверджують запровадження обов’язкових постійно діючих процедур, заснованих на принципах Системи управління безпечністю харчових продуктів, навіть за їх відсутності. Тобто якщо в учасника є один із вказаних сертифікатів він надає лише його. А у разі відсутності одного або іншого сертифікату учасник надає всі інші перераховані документи, тобто: наказ про створення групи безпечності (групи НАССР) та документальне підтвердження знань, досвіду групи безпечності, права здійснювати відповідне навчання, дати (факту) проведеного навчання; політику щодо безпечності харчових продуктів; план(и) НАССР, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; програми-передумови, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003; звіти про результати внутрішніх аудитів/останній звіт про результати внутрішнього аудиту; журнали, що передбачені ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018, IDT) або ДСТУ 4161-2003
Дата відповіді: 12.01.2024 18:51
Відповідь надана

Про залучення виробничих та трудових ресурсів інших суб’єктів господарювання, які не є учасниками торгів

Номер: ba0a7278545942cbb4a9428b4b7e5135
Дата опублікування: 11.01.2024 14:33
Опис: Питання №4 При проведенні процедури закупівлі товару Замовник у своїй тендерній документації вимагає від учасника торгів залучати виробничі та трудові ресурси інших суб’єктів господарювання які не є учасниками торгів для проходження кваліфікаційних критеріїв, викладених у додатку 1 тендерної документації. Питання: 1. На підставі ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу роз’яснити про правові підстави залучення учасником торгів виробничих та трудових ресурсів інших суб’єктів господарювання та їх документів, які не є учасниками торгів для проходження кваліфікаційних критеріїв при проведенні закупівлі-товару. Роз’яснення надати з посиланням на певну статтю ЗУ «Про публічні закупівлі», яка регламентує залучення учасником виробничих та трудових ресурсів інших суб’єктів господарювання та їх документів, які не є учасниками торгів.
Відповідь: Шановний Учасник! Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі- Особливості) встановлено, що, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Також абзацом 6 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та встановлює в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до статті 5 Закону, одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи кваліфікаційні критерії в тендерній документації керувався даним принципом щоб розширити коло потенційних учасників та дати змогу приймати участь у закупівлі тим учасникам, які використовують у своїй діяльності послуги інших суб’єктів господарювання
Дата відповіді: 12.01.2024 18:50
Відповідь надана

Про правові підстави вимагання сертифікату Системи екологічного управління. на третью особу, яка не є учасником торгів

Номер: 260d215d70ca42909e5d5775827b616e
Дата опублікування: 11.01.2024 11:53
Опис: Питання №3 У підпункті з) розділу 1 Додатку 1 тендерної документації Замовник вимагає від учасника сканкопію оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі. З тексту тендерної документації мені не зрозуміло на чиє ім’я повинен бути виданий вищевказаний сертифікат: - на ім’я учасника торгів; - або на ім’я третьої особи, яка не є учасником торгів. Згідно ст.24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення: 1. на чиє ім’я повинен бути виданий вищевказаний сертифікат: - на ім’я учасника торгів?; - або на ім’я третьої особи, яка не є учасником торгів? 2. посилаючись на статті ЗУ «Про публічні закупівлі» вказати правові підстави на підставі яких вищевказаний сертифікат може бути виданий на ім’я третьої особи, яка не є учасником торгів по закупівлі товару. Роз’яснення надати по кожному пункту окремо (п.1 та п.2).
Відповідь: Шановний Учасник! Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі- Особливості) встановлено, що, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Також абзацом 6 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та встановлює в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам». Додатком 1 до тендерної документації передбачено надання учасниками процедури закупівлі, сканкопії оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі. Таким чином якщо Учасник буде здійснювати перевезення предмету закупівлі самостійно, у складі пропозиції надається сканкопія оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника. У разі якщо для перевезення предмету закупівлі залучається Перевізник за договором перевезення, в такому разі у складі пропозиції надається сканкопія оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Перевізника, який фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі. Відповідно до статті 5 Закону, одним із принципів публічних закупівель є недискримінація учасників та рівне ставлення до них. Тобто Замовник встановлюючи вимоги в тендерній документації керувався даним принципом щоб розширити коло потенційних учасників та дати змогу приймати участь у закупівлі тим суб’єктам господарювання, які для доставки товарів використовують послуги Перевізника
Дата відповіді: 12.01.2024 18:50
Відповідь надана

ПРо сертифікат системи екологічного управління який повязан з наданням послуги по транспортуванню а не з якістю товару

Номер: f51680d18b024e2ca570be4d0441a467
Дата опублікування: 11.01.2024 11:37
Опис: Питання №2 У Додатку 2 до тендерної документації «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» та у тексті тендерної документації відсутні роз’яснення щодо галузі сертифікації системи екологічного управління, яку Ви вимагаєте. З Вашої вимоги мені не зрозуміло чого стосується галузь сертифікації системи екологічного управління якості товару або якості послуги. Питання: Відповідно статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» прошу роз’яснити яку систему екологічного управління повинен посвідчувати цей сертифікат, а саме: 1. надання послуг з перевезення вантажів дорожніми транспортними засобами; 2. або відповідність предмета закупівлі-товару (М'ясо птиці куряче (бройлери)-тушка (151120006) його екологічним характеристикам. Роз’яснення надати строго по кожному пункті окремо (п.1 та п.2) з посиланням на ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідь: Шановний Учасник! Пунктом 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. № 1178 (далі- Особливості) встановлено, що, тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням цих особливостей. Також абзацом 6 пункту 28 Особливостей визначено, що у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Таким чином, замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та встановлює в тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Разом з тим згідно з частиною 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до частини 5 статті 23 Закону: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам». Додатком 1 до тендерної документації передбачено надання учасниками процедури закупівлі, сканкопії оригіналу сертифікату на відповідність вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) Учасника або особи яка фактично використовує (використовуватиме) спеціалізований автотранспорт для обігу предмету закупівлі. Національний стандарт України ДСТУ ISO 14001:2015 Системи екологічного управління. Вимоги та настанови щодо застосовування (ISO 14001:2015, IDT) установлює вимоги до системи екологічного управління, що їх організація може ви-користовувати для підвищення своєї екологічної дієвості. Цей стандарт призначено для застосування організацією, яка прагне керувати своїми екологічними зобов’язаннями на систематичній основі, що сприятиме екологічному складникові сталого розвитку. Стандарт ISO 14001 може використовуватися будь-якою організацією, незалежно від її розміру, типу та особливостей і поширюється на визначені організацією екологічні аспекти її діяльності, продукції та послуг, які вона може контролювати чи на які вона може впливати протягом передбачуваного життєвого циклу
Дата відповіді: 12.01.2024 18:50
Відповідь надана

Про предмет закупівлі

Номер: 398b32a8e9f0427f9850954bc9cc9e0d
Дата опублікування: 11.01.2024 11:30
Опис: Питання №1 У тексті тендерній документації Замовник вимагає вимоги по наданню послуг по зберіганню, транспортуванню, дезінфекції. Згідно Вашого оголошення предмет закупівлі є товар М'ясо птиці куряче (бройлери)-тушка (15112000-6), код згідно ДК 021:2015-15110000-2 — М’ясо. Тому мені не зрозуміло, що Ви закупаєте послугу або товар? Згідно ст.24 ЗУ «про публічні закупівлі» прошу надати роз’яснення: 1. що Ви закупаєте послугу або товар? 2. чому Ви вимагаєте у тексті тендерній документації вимоги по наданню послуг по зберіганню, транспортуванню, дезінфекції, які не відносяться до якості товару?
Відповідь: Шановний Учасник! Предметом закупівлі є товар, який повинен постачатись за адресою замовника. В додатку 1 до тендерної документації встановлені вимоги щодо документів та інформації, які підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, одним із яких є «наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Просимо вас прийняти до відома вищезазначену інформацію
Дата відповіді: 12.01.2024 18:49
Відповідь надана

М'ясо птиці куряче

Номер: ccd01e1a2ccb4a7bba7fb691af9f8dbf
Дата опублікування: 10.01.2024 14:26
Опис: Доброго дня ! Підкажіть будь ласка М'ясо птиці куряче (бройлери)-тушка , в тендерній документації не вказано яке воно должно бути,,,, охолоджене м'ясо чи заморожене?
Відповідь: Шановний Учасник! В додатку 2 до тендерної документації, в розділі «ТОВАР, що закуповується:» в таблиці, в третьому стовпчику «Вимоги до предмета закупівлі» встановлено «Термообробка – Заморожена». Просимо вас прийняти до відома вищезазначену інформацію
Дата відповіді: 11.01.2024 10:54