-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
М'ясо птиці куряче (бройлери)-тушка (15112000-6), код згідно ДК 021:2015-15110000-2 — М’ясо
Завершена
550 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 750.00 UAH
Номер:
f0e6935db4d141278e4137ea63e2543a
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-08-07-000065
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
06.08.2024 00:00
Період моніторингу:
07.08.2024 17:57 - 29.08.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.08.2024 № 130
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 06.08.2024 року
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 06.08.2024 № 130
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
28. UA-2024-01-10-002502-a 10.01.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ`ЄВА
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей , розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, дотримання законодавства в частині внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 28 серпня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості, Постанова № 1178), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідність умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунального некомерційного підприємства «Міська клінічна лікарня №13» Харківської міської ради (далі - Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протокольним рішенням уповноваженої особи 10.01.2024 № 16 із змінами від 26.01.2024, протокольне рішення (протокол) уповноваженої особи від 05.02.2024 № 54, тендерну пропозицію Фізична особа-підприємець Скрипка Ірина Сергіївна (далі учасник-переможець), повідомлення про намір укласти договір від 05.02.2024, договір про закупівлю товару від 12.02.2024 № 3/02/24, пояснення Замовника на запит Північно-східного офісу Держаудитслужби, надані через електронну систему закупівель 23 серпня 2024 року.
Період усунення порушень:
02.09.2024 18:28 - 06.09.2024 00:00
Дата публікації висновку:
02.09.2024 18:28
Запити/Пояснення
Номер:
40da4c14788a4b5ab46c06f5d5a13964
Назва:
запит про надання пояснень
Дата опублікування:
22.08.2024 17:20
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
28.08.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі «М'ясо птиці куряче (бройлери)-тушка (15112000-6), код згідно ДК 021:2015-15110000-2 — М’ясо» (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2024-01-10-002502-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Номер:
74593c4897f74cf3a48a650f5adfb35f
Назва:
відповідь на запит
Дата опублікування:
23.08.2024 13:53
Опис:
У відповідь на ваш запит ID моніторингу: UA-M-2024-08-07-000065 від 22.08.2024р. повідомляємо, що визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося з проведенням моніторингу цін (зокрема органів статистики) шляхом пошуку, збору та аналізу загальнодоступної інформації про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро». А розмір коштів НСЗУ фонда, визначений відповідно до фінансового плану на 2024 рік , загальна вартість предмета закупівлі на 2024 рік – 550 000,00 грн.
Кількість товару, їх технічні та якісні характеристики визначені на підставі рапорту відповідальної за харчування особи та згідно норм чинного законодавства.
Посилання на сторінку з розміщеним обґрунтуванням:
obgruntuvannya-myaso-ptyczi.pdf (city.kharkiv.ua)
в розділі «ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ» на веб-сайті замовника
Публічні закупівлі – Міська клінічна лікарня № 13 (city.kharkiv.ua)
Копію Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (відповідно до пункту 4-1 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів»); рапорту медсестри з дієтхарчування додаємо.