-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Капітальний ремонт пожежної сигналізації дитячого поліклінічного відділення №2 Комунального підприємства «Дитяча міська клінічна лікарня Полтавської міської ради» за адресою: м. Полтава, вул. Нікітченка, 2. Коригування», код ДК 021:2015: 45000000-7 - Будівельні роботи та поточний ремонт
Торги не відбулися
2 631 493.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 26 314.93 UAH
мін. крок: 1% або 26 314.93 UAH
Період уточнення:
09.01.2024 16:55 - 09.03.2024 00:00
Відповідь надана
Стосовно кошторисної документації
Номер:
cdbdb651c0c54ab2997a74b1650911f2
Дата опублікування:
18.02.2024 21:57
Опис:
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 є недіючим! тому вимога пункту 2 Розділу ІІІ Додатку 5 до тендерної документації не відповідає чинному законодавству. Кошторисна документація складається згідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, а не відповідно до ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 ! Внесіть відповідні зміни до Додатку 5
Відповідь:
Дякуємо, будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
21.02.2024 14:32
Відповідь надана
невиконання рішення АМКУ
Номер:
361e05804d784c27a2f1a5e23738a399
Дата опублікування:
16.02.2024 20:17
Опис:
В уже відредагованій ТД після оскаржень наявна вимога "Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 37001:2016, IDT)» стосовно діяльності за кодом ДКПП-ДК 016:2010 (або КВЕД-ДК 009:2010) 43.21.електромонтажних робіт, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності).
Орган, що видав зазначений сертифікат, повинен входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний атестат акредитації, на підтвердження чого учасник у складі тендерної пропозиції надає копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат.", що суперечить рішенню АМКУ, а саме, згідно рішення АМКУ Замовник повинен був прибрати вимогу "Орган, що видав зазначений сертифікат, повинен входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний атестат акредитації, на підтвердження чого учасник у складі тендерної пропозиції надає копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат.", яку чомусь так і не прибрав!!!
Вимагаємо виконати рішення АМКУ щодо даного пункту в повному обсязі, або ми будемо вимушені звернутися в контролюючі органи (аудит, дозорро) для привернення їхньої уваги до даного замовника та його неправомірних дій!!!
Відповідь:
Добрий день. Тендерна документація відредагована, зміни внесені.
Дата відповіді:
21.02.2024 14:32
Відповідь надана
уточнення
Номер:
28364feff8694805bfe35097d53e7675
Дата опублікування:
16.02.2024 19:44
Опис:
Доброго дня, в ТД встановлена вимога "Надати Копію медичної документації (форма первинної облікової документації №1-ОМК затверджено Наказом МОЗ України 21 лютого 2013 року №150) на працівника, строк дії якої є чинний на дату подання пропозиції.", проте, Наказом МОЗ України від 08 липня 2013 року №583 була затверджена нова форма медичної документації (медичної книжки), яку безпосередньо і отримали наші працівники, і є не зрозумілим чому замовник вимагає саме стару форму медичної документації???
уточніть, чи буде підставою для відхилення, якщо учасник надасть медичну документацію форми первинної облікової документації №1-ОМК затверджено Наказом МОЗ України від 08 липня 2013 року №583 ??? якщо так, то просимо чітко та законодавчо обгрунтувати своє рішення!! та задля не дискримінації учасників просимо викласти дану вимогу у редакції або №1-ОМК затверджено Наказом МОЗ України 21 лютого 2013 року №150 або №1-ОМК затверджено Наказом МОЗ України від 08 липня 2013 року №583!!
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за питання . Зазначаємо, що Наказом МІНІСТЕРСТВА ОХОРОНИ ЗДОРОВ’Я УКРАЇНИ від 21.02.2013 № 150 Про внесення змін до наказу Міністерства охорони здоров’я України від 23 липня 2002 року № 280 затверджена «Форма первинної облікової документації № 1-ОМК «Особиста медична книжка» та Інструкцію щодо її заповнення (додаються). Вказаний наказ має статус «чинного» на офіційному сайті Верховної Ради України за посиланням https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0662-13#n4. Звертаємо увагу, що Наказ МОЗ України від 08 липня 2013 року №583 відсутній на вказаному сайті, відповідно замовник не може перевірити чинність зазначеного вами наказу та додати його у тендерну документацію.
Дата відповіді:
21.02.2024 14:31
Відповідь надана
щодо розробника пкд
Номер:
ef9843d349de4c36ba23aded8a854e27
Дата опублікування:
16.02.2024 19:04
Опис:
Доброго дня, в тендерній документації встановлена вимога "У разі запропонування Учасником заміни устаткування на аналогічне та (або) зміни технічних рішень, відмінних від передбачених проектними рішеннями, Учасник у складі пропозиції повинен надати письмове погодження розробника проектно-кошторисної документації для погодження даних змін з Замовником та за власний рахунок провести коригування, погодження та експертизу у відповідності до чинного Законодавства України.", з огляду на яку просимо вказати конкретну інформацію про розробника проектно-кошторисної документації, для можливості погодження з ним змін???
Відповідь:
Розробник проектно-кошторисної документації - ФОП Немировський Михайло Олександрович.
Дата відповіді:
21.02.2024 14:31
Відповідь надана
невиконання рішення АМКУ
Номер:
a29020a4a99a4ca1a03f166ea057b844
Дата опублікування:
16.02.2024 19:01
Опис:
Шановний Замовнику! Здається Ви не дуже уважно читали рішення АМКУ!!!
АМКУ зобовязав видалити пункт "Учасник, якого визнано переможцем закупівлі у строк, що не перевищує 15 (п’ятнадцяти) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю надає Замовнику перелік документів визначений вимогами викладеними у Розділі III Додатку 3 тендерної документації. Документи, які передбачені Розділом III Додатку 3 тендерної документації надаються учасником- переможцем процедури закупівлі у паперовому вигляді за місцезнаходженням Замовника із супровідним листом за підписом уповноваженої особи учасника, в якому зазначається опис документів, які надаються. Якщо учасник, якого визначено переможцем процедури закупівлі, протягом 15 (п’ятнадцяти) днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю не надав Замовнику документи згідно до вимог Розділу III Додатку 3 тендерної документації Замовник приймає рішення про те, що учасник відмовився від підписання договору про закупівлю у зв’язку із наявністю факту відмови переможця від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю."!!!!
Вимагаємо повноцінно виконати рішення АМКУ, та видалити дану вимогу з ТД!!
Відповідь:
Добрий день. Тендерна документація відредагована, зміни внесені.
Дата відповіді:
21.02.2024 14:31
Відповідь надана
Невиконання рішення АМКУ
Номер:
7e5ec35a361b4da0aba387e1528addb6
Дата опублікування:
16.02.2024 17:49
Опис:
Шановний Замовнику, у Додатку 5 ТД міститься дискримінаційна вимога щодо Органів, яким видано Сертифікати ДСТУ, а саме:
-Скановану копію оригіналу сертифікату учасника на систему управління щодо протидії корупції згідно вимог стандарту ДСТУ ISO 27001:2015 «Систему управління інформаційною безпекою» (ISO 27001:2015, IDT)», чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності), щодо визначного виду господарської діяльності, що є суміжним із забезпеченням виконання умов договору, а саме: 43.39 інших робіт із завершення будівництва, 43.31 Штукатурні роботи; 43.21.електромонтажних робіт, чинного на дату розкриття тендерних пропозицій, який виданий Учаснику органом стандартизації, метрології та сертифікації або іншим органом по сертифікації (органом з оцінки відповідності).
Орган, що видав вище зазначений сертифікат, повинен входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний атестат акредитації, на підтвердження чого учасник у складі тендерної пропозиції додатково надає копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат
Отже, вами не було виконано рішення АМКУ в цій частині.
вимога того, що орган, що видав Сертифікат повинен входити до переліку органів з сертифікації систем менеджменту, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17021-1:2017 (ISO/IEC 17021-1:2015) та мати дійсний атестат акредитації, на підтвердження чого учасник у складі тендерної пропозиції надає копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікат є дискримінаційною та вимога що потрібно надати копію Атестату про акредитацію, виданого НААУ органу, що видав сертифікати є дискримінаційною по відношенні до нас як до потенційного учасника, з огляду на наступне та так як наше підприємство має Сертифікати та Звіти про проходження сертифікаційного аудиту
Тим паче, що рішенням АМКУ по цій закупівлі вже було встановлено, що ця вимога є дискримінаційною. Внесіть, будь ласка, зміни до кінця строку оскарження.
В іншому випадку ми повторно подамо скаргу 18.02.2024 р.
Відповідь:
Добрий день. Тендерна документація відредагована, зміни внесені.
Дата відповіді:
21.02.2024 14:30
Відповідь надана
Відсутній перелік внесених змін
Номер:
2893b8b978ad415d83b5f9c18057f066
Дата опублікування:
16.01.2024 12:23
Опис:
Шановний Замовнику!!!! По даній закупівлі 3 скарги в АМКУ, де оскаржується по декілька дискримінаційних пунктів. Вами були внесені зміни до тендерної документації та до додатків до ТД, які не відповідають ні ліцензійним умовам,ні ЗУ про публічні закупівлі.
Враховуючи кількість дискримінаційних вимог та кількість зацікавлених учасників до цієї закупівлі. Очевидно, що по цій закупівлі та новим умовам ще будуть скарги в АМКУ та різного типу звернення, скарги.
ТОМУ, ЗВЕРТАЄМОСЯ ДО ВАС ІЗ ВИМОГОЮ ОПУБЛІКУВАТИ ФАЙЛ З ПЕРЕЛІКОМ ВНЕСЕНИХ ЗМІН ДО ДОКУМЕНТАЦІЇ, ЯК ТЕ ПЕРЕДБАЧЕНО АБЗ. 4 П.54 ОСОБЛИВОСТЕЙ.
Наголошуємо, що за порушення законодавства в сфері про публічні закупівлі, на Уповноважену особу очікує ШТРАФ, згідно чинного законодавства.
Відповідь:
Шановний Учасник, дякуємо за звернення! Файл з переліком змін завантажено!
Дата відповіді:
16.01.2024 13:47
Відповідь надана
Розрахунок загальної вартості пропозиції
Номер:
319677bde85b4abd82ae452ae6017e7e
Дата опублікування:
11.01.2024 23:12
Опис:
Шановний Замовнику, в розділі ІІІ Додатку 5 до тендерної документації зазначено, що розрахунок загальної вартості пропозиції, який надається учасником на виконання даної вимоги повинен задовольняти вимоги, визначені пунктами 1 та 2 розділу I Додатку 5 тендерної документації та виконані у відповідності до вимог складання проектно-кошторисної документації згідно до Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої Наказом Міністерство розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281, проте в розділі I Додатку 5 тендерної документації відсутня нумерація пунктів. Які саме вимоги тендерної розділу І Додатку 5 має задовольняти розрахунок вартості пропозиції? Просимо усунути дану невідповідність.
Відповідь:
Дякуємо за звернення. Розрахунок загальної вартості пропозиції, який надається учасником на виконання даної вимоги повинен задовольняти вимоги, визначені пунктами розділу I Додатку 5 тендерної документації що стосуються розрахуноку загальної вартості пропозиції.
Дата відповіді:
15.01.2024 21:18
Відповідь надана
Стосовно підтвердження виконання договору в повному обсязі
Номер:
007648e7c2fa413d97f45303cd95b80a
Дата опублікування:
11.01.2024 21:23
Опис:
5В п.п.3.2 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації наявна наступна вимога: У складі пропозиції обов’язково надаються копії такого договору, листа- відгуку від такого Замовника з обов’язковим зазначенням: предмету договору, номеру закупівлі на веб-порталі Уповноваженого органу, якість виконаних робіт чи наданих послуг, документи для підтвердження виконання договору в повному обсязі (акти виконаних робіт/послуг та/або видаткові накладні тощо), банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкові накладні, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору.
Уточніть, будь-ласка, для підтвердження виконання договору в повному обсязі достатньо надати акти виконаних робіт, чи необхідно надавати всі документи згідно переліку (банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкові накладні, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору?
Відповідь:
Добрий вечір. Дякуємо за звернення. Для підтвердження виконання договору в повному обсязі необхідно надавати всі документи згідно переліку (банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, акти звірки з замовником, документи, що підтверджують оплату податків в період виконання умов договору, податкові накладні, які складені на всі акти виконаних робіт/наданих послуг щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних (у разі якщо Учасник є платником податку на додану вартість), фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому були виконані роботи (надані послуги) згідно аналогічного договору.
Дата відповіді:
15.01.2024 21:09
Відповідь надана
Стосовно медичної документації
Номер:
4e1f7663759142c0bd3cd18c5e94437d
Дата опублікування:
11.01.2024 21:12
Опис:
4. В п.п.2.3 та 2.4 пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації зазначається, що учасники в складі пропозиції повинні надати копію медичної документації (форма первинної облікової документації №1-ОМК затверджено Наказом МОЗ України 21 лютого 2013 року №150) на працівника виданої у 2023 році, строк дії якої є чинний на дату подання пропозиції. Медична довідка психіатричного огляду (форма 100-2/о) про проходження попереднього, періодичного та позачергового психіатричних оглядів, у тому числі щодо вживання психоактивних речовин.
Уточніть, будь-ласка, дана вимога стосується всіх працівників, яких учасник має зазначити в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, чи лише виконавців?
Відповідь:
Добрий день. Дякуємо за звернення. Дана вимога стосується всіх працівників, яких учасник має зазначити в Довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Дата відповіді:
15.01.2024 21:08