-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Чоботи робочі, гумові, утеплені, туфлі, черевикі
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
Завершена
1 873 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 730.00 UAH
мін. крок: 1% або 18 730.00 UAH
Період уточнення:
09.01.2024 12:25 - 21.01.2024 00:00
Відповідь надана
технічні вимоги
Номер:
e965a8b3708d494ab631936ad17a361e
Дата опублікування:
19.01.2024 17:23
Опис:
1. Шановний Замовнику, у пункті 4 та 5 Додатку № 4 до Тендерної документації вказаний ГОСТ 26167:2009, який не є чинним на території України. В Україні є чинним ДСТУ ГОСТ 26167:2009.
2. Згідно пункту 9 розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, серед яких вимагається - сертифікат про експертизу зразка, - декларація відповідності засобів індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту.
На це зауважимо, що сертифікат про експертизу зразка та декларація видаються на відповідність вимогам Технічного регламенту затверджений постановою КМУ № 771 від 21.08.2019 виключно у відповідності до ДСТУ EN ISO 20345:2016 «Взуття безпечне», ДСТУ EN ISO 20347:2015 «Взуття робоче» та ДСТУ EN ISO 20346:2018 «Взуття захисне». На ДСТУ ГОСТ 26167:2009 дія Технічного регламенту затвердженого постановою КМУ № 771 від 21.08.2019 – не розповсюджується. Відповідно жоден сертифікаційний орган України не уповноважений видавати сертифікат про експертизу зразка та декларація на відповідність ДСТУ ГОСТ 26167:2009.
3. Просимо внести зміни до пунктів:
- 4 та 5 Додатку № 4 до Тендерної документації та вказати ДСТУ ГОСТ 26167:2009.
- до пункту 9 розділу ІІІ Тендерної документації, а саме: - сертифікат про експертизу зразка на позиції 1,2,3,6; - декларацію відповідності засобів індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту на позиції 1,2,3,6. На позиції 4,5 надати сертифікат/паспорт якості виробника та/або сертифікат відповідності.
Відповідь:
шановний учаснику, щодо до ГОСТ замовник ГОСТ, який прописується у документації, тому при поданні тех.документації де буде вказано ДСТУ ГОСТ 21167:2009,замвоник приймає йог як вірний.
Щодо наступних ваших Вимог замовник немає права змінювати технічні вимоги під побажання учасника.....
Дата відповіді:
22.01.2024 08:25
Відповідь надана
Туфлі жіночі (для контролерів), Туфлі чоловічі (для контролерів)
Номер:
93fb0a59e7fb41c09238dbea06b2ec1e
Дата опублікування:
18.01.2024 14:38
Опис:
Шановний, Замовник.
Прошу надати більш детальніший технічний опис до взуття Туфлі чоловічі та жіночі, а саме: тип шкіри, наявність металевих елементів, наявність блочків чи отворів на взутті для шнурівки, матеріал підкладки.
Відповідь:
Готуються зміни до документації, цей момент буде також врахований.
Дата відповіді:
18.01.2024 16:58
Відповідь надана
технічні вимоги
Номер:
bef3197c146049b48ecd688116e3fd80
Дата опублікування:
18.01.2024 11:46
Опис:
Шановний замовнику, згідно пункту 9, розділу ІІІ ви вимагаєта наступні документи:- сертифікат про експертизу зразка .
- декларацію відповідності засобів індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту.
Сертифікат про експертизу зразка та декларація про відповідність видаються на відповідність вимогам Технічного регламенту затверджений постановою КМУ № 771 від 21.08.2019 у відповідності до ДСТУ EN ISO 20345:2016 "Взуття безпечне", ДСТУ EN ISO 20347:2015 "Взуття робоче" та ДСТУ EN ISO 20346:2018 "Взуття захисне". Просимо чітко вказати ДСТУ по всім позиціям, які ви закуповуєте.
Відповідь:
Доброго дня, служба охорони праці Замовника, опрацює Ваше зауваження . В документацію будуть внесені зміни. Дякуємо за зауваження.
Дата відповіді:
18.01.2024 16:54
Відповідь надана
технічні вимоги
Номер:
1ed3947099914fa7ac078207877faf26
Дата опублікування:
18.01.2024 11:35
Опис:
Шановний Замовник, просимо чітко зазначити ДСТУ прийнятті на території України, вимогам яких повинні відповідати
"Туфлі жіночі Стиль – діловий класичний". Підошва: поліуретан. Вид підошви в області п’яти – каблук з висотою до 30 мм. Метод кріплення верху до підошви – литтєвий, та "Туфлі чоловічі Стиль – діловий класичний." Підошва: поліуретан. Висота підошви в області п’яти - не менше 20 мм. Метод кріплення верху до підошви – литтєвий.
Відповідь:
Доброго дня, служба охорони праці Замовника, опрацює Ваше зауваження . В документацію будуть внесені зміни. Дякуємо за зауваження.
Дата відповіді:
18.01.2024 16:54
Відповідь надана
технічні вимоги
Номер:
700bc24241df46e1bdd21083be5f76a0
Дата опублікування:
18.01.2024 10:41
Опис:
Шановний замовнику, скажіть будь ласка яким чином потенційний учасник може документально підтвердити вашу вимогу контакт з нагрітими поверхнями вище 450°C (Тп), якщо прийняті ДСТУ в Україні цього не передбачають?
Відповідь:
Доброго дня, служба охорони праці Замовника, опрацює Ваше зауваження . В документацію будуть внесені зміни. Дякуємо за зауваження.
Дата відповіді:
18.01.2024 16:53
Відповідь надана
Вимога Замовника:контакт з нагрітими поверхнями вище 450°C (Тп)
Номер:
a6677431361c49b781d65cd192f3c1d8
Дата опублікування:
18.01.2024 10:00
Опис:
Вимога замовника:контакт з нагрітими поверхнями вище 450°C(Тп)
1.Контакт з нагрітими поверхнями Тп випробують згідноз ДСТУ 2772-94, Замовником не внесений даний ДСТУ.
1.2. Згідно цього ДСТУ:
Тп- це контакт з нагрітими поверхнями вище 45°C.
Тп 100 від 40до 100°C
Тп 400 від 100 до 400°C
Тобто дане ДСТУ не передбачає випробування вище 400°C
2. Згідно ДСТУ EN ISO 20347:2015
випробування проводить методом нагрівання до 300°C. Дане ДСТУ теж не передбачене.
Просимо внести зміни!!!
Відповідь:
Доброго дня. ТД розроблена у відповідності до ЗУ "про публічні закупівлі", замовник самостійно встановлює якісні та технічні вимоги виходячи зі специфіки предмету закупівлі та сфери його використання. Діюче законодавство про закупівлі, Замовник не зобов’язаний змінювати умови документації таким чином, щоб Скаржник прийняв участь в торгах, якщо це має наслідком невідповідність технічним вимогам, які є вкрай необхідні для забезпечення належної якості товару.
Дата відповіді:
18.01.2024 10:32
Відповідь надана
Щодо Висновку СЕС
Номер:
c48713d80acb4795ae7927fb0d1ad329
Дата опублікування:
11.01.2024 10:33
Опис:
Доброго дня. Підкажіть, чи можна дати лист-пояснення, якщо вимога про обов'язковість висновку Державної санітарно-епідеміологічної скасова з жовтня 2023 року і чи буде це достатнім для підтвердження відповідності вимоги Замовника в цій частині?
Відповідь:
Учаснику, який здійснює діяльність на ринку товарів, що є предметом закупівлі, ніщо не забороняло отримати даний висновок раніше... і законодавство передбачало отримання даного висновку. Тому учасник при поданні тендерної пропозиції повинен реально оцінювати усі ризики закупівлі та невиконання договору .
Дата відповіді:
11.01.2024 11:04
Відповідь надана
Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи
Номер:
cd81f70842024df4a7a282b2d9d97057
Дата опублікування:
09.01.2024 15:04
Опис:
Просимо внести зміни в документацію та видалити положення про надання висновку санітарно-епідеміологічної експертизи, оскільки з 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров'я» №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами даного товару, що є предметом закупівлі
Відповідь:
Технічні вимоги зазначені у тендерній документації, є такими що відповідають вимогам служби охорони праці Замовника та наявним потребам та вимогам ЗУ «Про публічні закупівлі» . Виробників, які пропонують якісну продукцію ( з необхідними документами) відповідно до вимог законодавства з охорони праці є достатньо на ринку України. Керуючись частиною 4 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовником було здійснено аналіз ринку предмету закупівлі аналогічних товарів на підставі публічних та офіційно доступних джерел, що є беззаперечним правом Замовника. Замовником передбачено економічна доцільність та обґрунтованість закупівлі, здійснено попередні ринкові консультації, враховано існуючий досвід та досвід інших підприємств, проаналізована інформація з сайту Прозорро. Крім цього, Замовником детально проаналізована узагальнена практика Колегії АМКУ.
Звертаємо Вашу увагу, якщо у одного з потенційних учасників немає можливості надати свою пропозицію згідно законних вимог тендерної документації, Закон України «Про публічні закупівлі» не передбачає законних підстав чи обов’язку Замовника змінити умови предмета закупівлі на запит будь-якого потенційного учасника. Більше того, якщо Замовник погодиться з відповідними вимогами учасника, подібні дії можуть бути розцінені як антиконкурентні узгоджені дії, що є прямим порушенням Закону України «Про публічні закупівлі».! Щож до Вашої вимоги, то звертаємо Вашу увагу, що діючим ЗУ "Про публічні закупівлі" Замовник немає права змінювати тендерну документацію під побажання кожного учасника, оскільки це призводить до порушення ст.5 ЗУ "Про публічні закупівлі" - принципів прозорості, відкритості та конкурентності закупівлі.
З огляду на той факт, Замовник як, підприємство, що становить суспільний інтерес та відноситься до критичної інфраструктури України, зобов’язаний дотримуватись принципу ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме максимальної економії та ефективності , в тому числі враховувати усі ризики та максимально захистити себе від недобросовісних учасників.
Дата відповіді:
09.01.2024 15:38