• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Чоботи робочі, гумові, утеплені, туфлі, черевикі

Додатки у одному файлі з тендерною документацією.

Завершена

1 873 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 18 730.00 UAH
Період оскарження: 09.01.2024 12:25 - 21.01.2024 00:00
Вимога
Вирішена

Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі

Номер: da3d5caea3f841a3855b3909df077de4
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-003250-a.c2
Назва: Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовнику! 1. Пункт 6 Додатку № 4 до Тендерної документації (процедура закупівлі – відкриті торги (з особливостями) на закупівлю чобіт робочих, гумових, утеплених, туфель, черевиків (код ДК 021:2015 - 18810000-0: Взуття різне, крім спортивного та захисного), затвердженої протокольним рішенням (протоколом) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» від 09.01.2024 року (надалі – Тендерна документація) містить вимогу щодо черевиків з високими берцями, які повинні відповідати Технічному регламенту КМУ № 771 від 21. 08. 2019 р., ДСТУ EN ISO 20347:2015, ДСТУ 3962-2000 (ГОСТ 12.4.137- 2001), ДСТУ EN ISO 2771-94: контакт з нагрітими поверхнями вище 450С (Тп) з верхом із натуральної шкіри. Доводимо до Вашого відому, що випробування щодо контакту з нагрітими поверхнями проводяться згідно: - з ДСТУ 2772-94 (позначка Тп – умовне позначення захисних властивостей, яке згадується виключно у ДСТУ 2772-94), але Замовником цей державний стандарт не включений до Тендерної документації. Так, п. 4.4. цього ДСТУ передбачено : «взуття залежно від захисних властивостей повинно виготовлятись:… для захисту від контакту з нагрітими поверхнями до 1000 С…» - з ДСТУ EN ISO 20347:2015, п.6.4.1 якого передбачено «Стійкість до контакту з гарячою поверхнею. Під час випробовування відповідно до вимог 8.7 ISO 20344:2011 гумові та полімерні підошви не повинні плавитися, а також не повинні утворюватися будь-які тріщини після згинання навколо осердя». - з ДСТУ EN ISO 20344:2016, пунктом 8.7 якого передбачено: «Визначення стійкості до контакту з гарячою поверхнею. … 8.7.3. Процедура випробовування. Вмикають нагрівальний блок із бітом, який міститься на термоізоляційній опорі, та поміщають ви пробний зразок на платформу зношуваним боком догори. Накривають випробний зразок алюмінієвою фольгою, щоб запобігти забрудненню нагрітого біта, використовуючи нову фольгу для кожного випробування. Щойно температура біта перевищить 3000 С, вимикають нагрівальний блок та дають температурі знизитися до (300 ± 5) 0С, цю температуру вимірюють на зовнішній пластині, причому біт, як і раніше, лежить на ізоляційній опорі. Потім пересувають термоізоляційну опору вбік та одразу ж поміщають біт на центр випроб ного зразка так, щоб його сторони були паралельні сторонам випробного зразка. Залишають біт на зразку протягом (60 ± 1) с, не вмикаючи повторно нагрівальний блок, потім повертають біт знову на опору». Відповідно до пункту 33 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація до предмета закупівлі - встановлена замовником сукупність технічних умов, що визначають характеристики товару (товарів), послуги (послуг) або необхідні для виконання робіт щодо об’єкта будівництва, що можуть включати показники впливу на довкілля й клімат, особливості проектування (у тому числі щодо придатності для осіб із обмеженими фізичними можливостями), відповідності, продуктивності, ресурсоефективності, безпечності, процедури забезпечення якості, вимоги щодо найменування продукції, під яким вона продається, термінологію, символи, методику випробувань і тестування, вимоги до пакування, маркування й етикетування, інструкції для користувачів, технологічні процеси й технології виробництва на будь-яких етапах життєвого циклу робіт, товару чи послуги. Згідно з п. 8 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування (далі - Особливості), затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Замовник встановлюючи вимогу про «контакт з нагрітими поверхнями вище 450С (Тп)», при цьому не вказуючи жодного державного стандарту, яким передбачена методика випробування за таким показником, грубо порушує вимоги чинного законодавства, зокрема, принципи здійснення закупівель, серед яких недискримінація учасників, адже, так як жодним з державних стандартів (ДСТУ) не передбачено проведення випробувань взуття на контакт з нагрітими поверхнями вище 3000С, то проведення випробувань на контакт з нагрітими поверхнями вище 4500С (Тп) та отримання відповідного протоколу випробувань за таким показником є неможливим (всі без виключення акредитовані профільні лабораторії у свої роботі керуються затвердженими нормативними документами, а не вимогами замовників, встановленими у тендерних документаціях), що позбавляє потенційних учасників можливості виконати всі вимоги Тендерної документації, що унеможливлює їх участь у процедурі закупівлі. На підставі викладеного вище вимагаємо внести зміни до Додатку № 4 до Тендерної документації шляхом: - або зазначення у пункті 6 Додатку № 4 до Тендерної документації відповідного державного стандарту (ДСТУ), відповідно до якого проводяться випробування щодо контакту з нагрітими поверхнями вище 4500С (Тп), - або зміни «вище 4500С (Тп)» на «вище 450С (Тп)» при цьому включити посилання на ДСТУ 2772-94. - або зміни «вище 4500С (Тп)» на «до 300 0С (HRO) - тривкість до контакту з гарячою поверхнею згідно з ДСТУ EN ISO 20347:2015. 2. У пункті 4 та пункті 5 Додатку № 4 до Тендерної документації вказано: «Туфлі жіночі. Стиль – діловий класичний» та «Туфлі чоловічі. Стиль – діловий класичний». При цьому Тендерна документація не містить вимог, якому державному стандарту (ДСТУ) мають відповідати ці туфлі. Зауважимо, що жодним з відомих нам та існуючих в Україні державних стандартів не передбачено таких туфель, як «Стиль – діловий класичний». Крім того, у пунктах 1, 2, 3, 5 Додатку № 4 до Тендерної документації також не вказано, яким ДСТУ має відповідати взуття. При цьому згідно пункту 9 розділу ІІІ Тендерної документації учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції вимогам до предмету закупівлі, встановленим замовником, серед яких вимагається - сертифікат про експертизу зразка, - декларація відповідності засобів індивідуального захисту вимогам Технічного регламенту. На це зауважимо, що сертифікат про експертизу зразка та декларація видаються на відповідність вимогам Технічного регламенту затверджений постановою КМУ № 771 від 21.08.2019 у відповідності до ДСТУ EN ISO 20345:2016 «Взуття безпечне», ДСТУ EN ISO 20347:2015 «Взуття робоче» та ДСТУ EN ISO 20346:2018 «Взуття захисне». На підставі викладеного вище вимагаємо внести зміни до Додатку № 4 до Тендерної документації шляхом: вказання по кожній позиції (1-5) предмету закупівлі, якому саме ДСТУ має відповідати це чи інше взуття.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надана у вкладеному файлі.
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Залишено без розгляду

Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Номер: 6457645c0e1c43f4ad12e90260099b7e
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-09-003250-a.c1
Назва: Висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи
Вимога:
Повідомляємо, що відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. У зв’язку з чим просимо прибрати дану вимогу, а саме «Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій: - завірену копією позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи із зазначенням артикулу запропонованого товару», оскільки З 1 жовтня 2023 року набрали чинності окремі положення нового Закону України «Про систему громадського здоров'я» №2573-IX, які скасовують необхідність отримувати Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами даного виду товару. Тому дана вимога, є дискримінаційною по відношенню до учасників, які не мають змоги отримати висновок Державної санітарно-епідеміологічної експертизи в період прийому пропозиції даної закупівлі.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надано у вкладеному файлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 24.01.2024 10:02