-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
молоко
Завершена
525 512.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 255.12 UAH
мін. крок: 1% або 5 255.12 UAH
Період уточнення:
08.01.2024 21:19 - 19.01.2024 00:00
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
8d7a1263a4754388986c3969e3bac4e5
Дата опублікування:
12.01.2024 19:09
Опис:
Просимо Замовника надати уточнення стосовно вимоги про надання: Паспорт якості або декларація виробника, сертифікат якості на товар, або інший документ, що підтверджує якість товару, що пропонується учасником. Документ, що підтверджує якість продукції, протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок повинні бути видані на один й той же, запропонований учасником, товар.
Тобто, виходячи з вашої відповіді, це значить, що учасник повинен надати або паспорт якості, або декларацію виробника ТА сертифікат якості, або протокол випробувань, або експертний висновок, які повинні бути видані саме до тієї декларації або паспорту якості, що надається. Так?
Відповідь:
Доброго вечора. Так
Дата відповіді:
12.01.2024 20:21
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
7c67031841734a6b88ef55b6ca79b9f8
Дата опублікування:
12.01.2024 18:44
Опис:
Вимога подана стосовно умови тендерної документації, що щодо всіх вказаних працівників учасника необхідно надати підтвердження трудових відносин між Учасником або суб’єктом (суб’єктами) господарювання, якого (яких) Учасник залучає для обігу предмету закупівлі: накази про прийняття на роботу та повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби
ПОСТАНОВА КАБІНЕТУ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ від 17 червня 2015 р. № 413 Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту встановлює вимоги про порядок вчинення дій для прийняття на роботу, а саме: установлює, що повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту подається власником підприємства, установи, організації або уповноваженим ним органом (особою) чи фізичною особою (крім повідомлення про прийняття на роботу члена виконавчого органу господарського товариства, керівника підприємства, установи, організації) та/або резидентом Дія Сіті до територіальних органів Державної податкової служби за місцем обліку їх як платника єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування за формою згідно з додатком до початку роботи працівника за укладеним трудовим договором та/або до початку виконання робіт (надання послуг) гіг-спеціалістом резидента Дія Сіті засобами електронного зв’язку з використанням електронного підпису відповідальних осіб, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, відповідно до вимог законодавства у сфері електронного документообігу. За відсутності технічної можливості подання повідомлення про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту засобами електронного зв’язку в електронній формі таке повідомлення подається у формі документа на папері згідно з додатком разом з копією в електронній формі.
Однак, даною Постановою не вимагається вчиняти відповідні дії стосовно тих працівників, що вже були прийняті на роботу до набрання нею чинності. Постанова КМУ від 17 червня 2015 р. № 413 набрала чинності з 27.06.2015, тому лише з цього часу роботодавцем повинні вчинятись дії, зазначені у ній.
Дана вимога оскаржується потенційним учасником, тому що вона надає можливість прийняти участь у цій закупівлі лише тим учасникам, які прийняли власних працівників на роботу після 27.06.2015 і повинні були виконати дії зазначені у Постанові, а тим учасникам, які ведуть власну господарську діяльність та прийняли на роботу працівників раніше зазначеної дати та не повинні були подавати повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р. і тому у тому числі не мають відповідно доказу їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби, такої можливості не дають.
Дана вимога замовника встановлює нерівні умови для учасників чим порушує їх права, а також вимоги діючого законодавства, у тому числі основні принципи здійснення закупівель, зазначені у ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та встановити вимогу про надання повідомлення про прийняття працівників на роботу у відповідності до постанови КМУ № 413 від 17.06.2015р., з доказом їх отримання територіальним органом Державної фіскальної служби лише у тому разі, якщо працівника учасника прийняті на роботу після 27.06.2015.
Відповідь:
Якщо працівник був прийнятий до 17 червня 2015 року Учасник надає наказ про прийняття на роботу та заповнену таблицю 5 додатку 4 до Порядку формування та подання страхувальниками звіту щодо сум нарахованого єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженого наказом Міністерства доходів і зборів України від 9 вересня 2013 року №454, яке подається у складі обов’язкової звітності за календарний місяць до територіальних органів фіскальної служби за основним місцем обліку платника із зазначенням трудових відносин з прийнятими працівниками та Форму Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску за 3 квартал 2023 року, яка подається згідно Наказу Міністерства фінансів України № 4 від 13.01.2015 року, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 30 січня 2015 р. за № 111/26556.
Дата відповіді:
13.01.2024 21:33
Відповідь надана
Порушення чинного законодавства
Номер:
c540115aaad94afebd2c6ac544a4f7e8
Дата опублікування:
12.01.2024 18:09
Опис:
Тендерною документацією встановлено вимогу про надання учасниками:
Скан-копія оригіналу акту Держпродспоживслужби на склад та автотранспортні засоби, зазначені в довідці про наявність потужностей, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19). Акт повинен бути без виявлених порушень та дійсний на момент подання пропозицій..
Шановний замовник, транспортування харчових продуктів відноситься до діяльності, яка має незначний ступінь ризику і це означає, що проведення інспектування проводиться не більше одного разу на 2 роки, а аудит не проводиться зовсім, це відповідає встановленим критеріям, за якими оцінюється ступінь ризику від провадження господарської діяльності та визначається періодичність проведення планових заходів державного нагляду (контролю), затвердженими Постановою КМУ від 31.10.2018 № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів».
Згідно вищенаведеної інформації, Замовник встановивши вимогу про надання скан-копії оригіналу акту Держпродспоживслужби на автотранспортні засоби, зазначені в довідці про наявність потужностей, складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах HACCP на підприємстві Учасника. (згідно НАКАЗУ МІНІСТЕРСТВА АГРАРНОЇ ПОЛІТИКИ№ 446 від 08.08.19) порушив законодавство та вимагає від учасників документи, які непередбачені для них діючим законодавством.
Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та внести до неї відповідні зміни.
Відповідь:
2. Шановний Учасник, транспортування продуктів харчування не може здійснюватися окремо від складування, зберігання та реалізації продуктів харчування, це не окрема діяльність. Відповідно до п. 7 Постанови Кабінету Міністрів України від 31 жовтня 2018 р. № 896 «Деякі питання здійснення планових заходів державного контролю Державною службою з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів» зберігання та транспортування харчових продуктів, щодо якого вимагається отримання експлуатаційного дозволу відноситься до середнього ступеня ризику, тому періодичність інспектування - не більше двох разів на рік, аудит - не більше одного разу на рік.
До того ж, постачання продуктів харчування буде здійснюватися в навчальний заклад, де проживають та навчаються діти, тому Замовником встановлена вимогам щодо надання учасниками в складі пропозиції Акту, складений за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, на всіх потужностях Учасника, задіяних під час виконання постачання (склади та транспортні засоби). Поряд з тим учасник повинен дотримуватись безпечності харчового ланцюга на всіх його стадіях при постачанні продукції до кінцевого споживача, таких як виробництво продукції іі зберігання та транспортування в разі якщо учасник є виробником, а також зберігання та транспортування якщо учасник не є безпосереднім виробником.
Дата відповіді:
13.01.2024 21:32
Відповідь надана
Уточнення
Номер:
8f8ff925df0f4f179145c96c225027f7
Дата опублікування:
12.01.2024 18:07
Опис:
Просимо Замовника надати уточнення стосовно вимоги про надання: Паспорт якості або декларація виробника, сертифікат якості на товар, або інший документ, що підтверджує якість товару, що пропонується учасником. Документ, що підтверджує якість продукції, протокол випробувань харчової продукції та/або експертний висновок повинні бути видані на один й той же, запропонований учасником, товар.
Учасник має надати один на вибір документ із зазначеного переліку?
Якщо ні, просимо конкретно вказати, які саме документи має надати учасник?
Відповідь:
Доброго вечора...........Якщо між документами стоїть слово "або" , то це значить, що у Учасника стоїть вибір подавати документи на свій вибір з переліку того , що вимагається.
Дата відповіді:
12.01.2024 18:56
Відповідь надана
Стосовно вимог до сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019
Номер:
ac2e6a122bde4b159d2e27d1c6b2bf0d
Дата опублікування:
12.01.2024 18:06
Опис:
Шановний замовник, відповідно вимог ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT), сертифікат видається на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці, видаватися лише на систему управління охороною здоров’я він не може. Просимо внести зміни та викласти вимогу у відповідності до затвердженого державного стандарту.
Відповідь:
Учасник надає Сертифікат на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці відповідно до ДСТУ ISO 45001:2019 Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці. Вимоги та настанови щодо застосування (ISO 45001:2018, IDT)
Дата відповіді:
13.01.2024 21:32
Відповідь надана
Сертифікати ISO
Номер:
689865ee287345f5a3cf6076e8585ad1
Дата опублікування:
11.01.2024 15:17
Опис:
Шановний Замовнику, за ТД вимагається: 1) Сертифікат виробника/постачальника на систему щодо протидії корупції (відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування –виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування 2) Сертифікат виробника/постачальника на систему екологічного управління (відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування –виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування 3) Сертифікат виробника/постачальника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування –виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування 4) Сертифікат виробника/постачальника на систему управління інформаційною безпекою (відповідає вимогам ДСТУ ISO/ IEC 27001:2015 (ISO/ IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування –виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування.
У цих стандартах (в усіх стандартах за вищевказаними сертифікатами) та не розглянуто таких питань, як безпека продукції, на який закон України або Постанову ,або інший номативний документ ви посилаєтесь ,при складані цих критеріїв?
Контроль за виконанням : а)еко норм б)Безпекою праці та охороною здоров'я в)кібербезпекою г)протидію корупції покладено на відповідні державні органи, а ні як на Замовника, якому потрібен саме якісний товар, а також враховуючи те, що отримання цих сертифікатів не є обов'язковим за законодавством, що не суперечить частині 2 ст 22 Закону про держ. закупівлі.
Звертаємося до Вас з метою видалення пунктів стосовно сертифікатів:
-ISO 37001:2018
-ISO 14001:2015
-ISO 45001:2019
-ISO/ IEC 27001:2015
з ТД або чітко зазначити норму закону згідно з якою Ви вимагаєте ці сертифікати
Відповідь:
Доброго дня.Розглянувши ваше звернення поснюємо наступне.Технічні специфікації можуть містити посилання на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами.
Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством..
Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Також звертаємо увагу, що в тендерній документаціх замовника відсутня вимога, щодо надання Сертифікату виробника/постачальника на систему управління інформаційною безпекою (відповідає вимогам ДСТУ ISO/ IEC 27001:2015 (ISO/ IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT.
Дата відповіді:
12.01.2024 19:05
Відповідь надана
Сертфікати ISO
Номер:
ea4cf4eb1d594bb9ad1e760865264d50
Дата опублікування:
09.01.2024 13:41
Опис:
Шановний Замовнику, за ТД вимагається: 1) Сертифікат виробника/постачальника на систему щодо протидії корупції (відповідає вимогам ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT)), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування –виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування 2) Сертифікат виробника/постачальника на систему екологічного управління (відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, IDT), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування –виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування 3) Сертифікат виробника/постачальника на систему управління охороною здоров’я та безпекою праці (відповідає вимогам ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT)), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування –виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування 4) Сертифікат виробника/постачальника на систему управління інформаційною безпекою (відповідає вимогам ДСТУ ISO/ IEC 27001:2015 (ISO/ IEC 27001:2013; Cor 1:2014, IDT), виданий на ім'я Учасника та чинні на дату подання; Сфера застосування –виробництво молочної продукції/торгівля продуктами харчування. У цих стандартах та вимозі не розглянуто таких питань, як безпека продукції, на який закон України або Постанову ,або інший номативний документ ви посилаєтесь ,при складані цих критеріїв? По-перше, враховуючи що предмет Закупівлі є продукти харчування, то досить важливим є дотримання ПРИ ВИРОБНИЦТВІ "системи управління безпечності харчової продукції" , адже важливо що предмет постачання має ВИГОТОВЛЯТИСЯ з урахуванням цих вимог, а вже потім постачатися, тому для підтвердження якості має бути у першу чергу надано сертифікат ISO 22000 щодо виробника, а вже потім на Учасника, якщо такий не є виробником, адже якщо постачальник має цей сертифікат а виробник ні, то ланки простежуванності немає щодо якості продукції до постачання. в Протилежному випадку ця вимога є лобіювання певних інтересів. Стосовно інших сертифікатів, вони не мають жодного відношення до якості товару до постачання, також цих стандартах та вимозі не розглянуто таких питань, як безпека продукції . Контроль за виконанням : а)еко норм б)Безпекою праці та охороною здоров'я в)кібербезпекою г)протидію корупції покладено на відповідні державні органи, а ні як на Замовника, якому потрібен саме якісний товар, а також враховуючи те, що отримання цих сертифікату не є обов'язковим за законодавством, що не суперечить частині 2 ст 22 Закону про держ. закупівлі. Звертаємося до Вас з метою видалення цих пунктів з ТД або чітко зазначити норму закону згідно якою на Державного Замовника покладено державою контроль за дотриманням Виробника а також Учасника закупівлі норм : а)еко норм б)Безпекою праці та охороною здоров'я в)кібербезпекою г)протидію корупції а також зазначити номру закону за якою ОБВ'ЯЗКОВИМ є отримання вище зазначених сертифікатів Виробников а також Учасником закупівлі .
Відповідь:
Доброго дня. Ознайомившись з вашим запитанням пояснюю наступне, що в вашій вимозі не має чіткого розуміння, стосовно яких сертифікатів у вас є питання. Прошу вас написати конкретику, що підпадає під сумніви та в чому питання по суті. Дякую.
Дата відповіді:
11.01.2024 14:42