-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
молоко
Завершена
525 512.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 255.12 UAH
мін. крок: 1% або 5 255.12 UAH
Номер:
389a055e92184d0c913599472df2b8f2
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-21-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
20.05.2024 00:00
Період моніторингу:
21.05.2024 10:54 - 12.06.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
20.05.2024 № 63
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Валентин ДОВГИЙ
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 20.05.2024 № 63
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
2 UA-2024-01-08-006981-a 08.01.2024 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) та пункту 1 статті 10 Закону №922.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону №922.
За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій учасника, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами № 1266 від 16.12.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі - Замовник) UA-P-2024-01-08-003953-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №8 від 16 січня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "МПС-С", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 31.01.2024, договір від 08.02.2024 №14-ВТ/24, запит про надання пояснень від 04.06.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.06.2024 року.
Моніторингом встановлено що, Замовник, в електронній системі закупівель, оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета та надав пояснення 07.06.2023 що, на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) уповноваженою особою оголошено процедуру відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю молока (ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки) та на даний час власний сайт Замовника знаходиться в технічно несправному стані.
Як наслідок порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Крім того, в тендерній документації Замовника у п.6 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що «вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім HYPERLINK "http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2289-17"частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку до цієї тендерної документації». При цьому, за вищезгаданим посиланням розміщений Закон України від 01.06.2010 №2289 «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність від 20.04.2014 року на підставі прийняття Закону №922.
Отже, тендерна документація Замовника не відповідає вимогам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону №922.
Період усунення порушень:
12.06.2024 15:53 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
12.06.2024 15:53
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
При подальшій роботі будуть здійснені всі необхідні заходи щодо недопущення виявлених порушень..
Дата публікації звіту:
13.06.2024 14:36
Запити/Пояснення
Номер:
84c090c52445460982f81cfe56a3f13e
Назва:
Запит на пояснення
Дата опублікування:
04.06.2024 16:43
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
08.06.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, а саме: Молоко. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39, 15510000-6 — Молоко та вершки за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2024-02-26-002023-a), яку проведено КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі - Замовник) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» 26 січня 1993 року № 2939-XII, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» 25 грудня 2015 року № 922-VIII із змінами (далі Закон № 922-VIII), із урахуванням «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі Особливості), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 №23, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
2. Надайте посилання на доступну для перегляду сторінку власного веб-сайту (або на офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкт управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. У Додатку 3 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Так, учасник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог повинен надати наступні документи: «Довідку в довільній формі, що містить інформацію про потужності учасника в розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР зі змінами та доповненнями. (* потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.)». Учасник надав скрін-шот з сайту: http//:agro-id-gov.ua, де зазначена інформація, що за адресою м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 26-б розміщено приміщення, або будівля. При цьому, не зазначена інформація щодо наявності обладнання та транспортних засобів.
Крім того, у пункті 6 Додатку 3 Замовник визначає що необхідна наявність «Договіру та акта виконаних робіт на дезінфекцію автотранспортних засобів, тари (ящиків) та піддонів, що застосовується для перевезення продуктів харчування». Учасником наданий Договір від 01.11.2023 №650 «Про надання послуг з профілактичної дезінфекції», у якому зазначено проведення дезінфекції тари (ящиків) та піддонів. При цьому, відсутній акт виконаних робіт на проведення дезінфекції тари (ящиків) та піддонів.
4. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Замовником визначено, що строк придатності молока 90-120 діб при температурі до + 25 ˚С. Переможцем ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МПС-С» надана етикетка (ярлик) із зазначенням: повної назви товару, енергетичної цінності, дати виготовлення, кінцевої дати споживання або терміну придатності, ваги товару, відповідність стандарту, назву виробника. Строк придатності 90 діб, вага 900г (мінімальний за визначеним у технічному завданні строк придатності). Серед учасників, які були відхилені (відповідно до протоколу), строк придатності становив не більше 180 діб (вага 1000 г) та за більш вигідною ціновою пропозицією.
Враховуючи вищезазначене, чому тендерна пропозиція учасника закупівлі ТОВ "МПС-С" не була відхилена?
Пояснення (інформацію, документи), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту з питань, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі.
Відповідно до статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподаткованих мінімумів доходів громадян або арештом на строк до шести місяців, або обмеження волі на строк до трьох років.
Номер:
aec71f1f028044fc9cc3e9425d086b14
Назва:
щодо проведення моніторингу закупівлі
Дата опублікування:
07.06.2024 16:13
Опис:
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Гладкова, будинок 39
04544524 категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади.
ОБҐРУНТУВАННЯ
технічних та якісних характеристик закупівлі послуг з цілодобової охорони об’єктів Замовника, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі
На виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) уповноваженою особою комунального закладу вищої освіти «Дніпровський фаховий коледж спорту» Дніпропетровської обласної ради» Биковою О.П.. оголошено процедуру відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю молока (ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки
Вид та ідентифікатор процедури закупівлі: відкриті торги UA-2024-01-08-006981-a.
Розмір бюджетного призначення: Інформація про розмір бюджетного призначення в обгрунтуванні відсутня на підставі пункту 8 частини 1 статті 2 БЮДЖЕТНОГО КОДЕКСУ УКРАЇНИ від 8 липня 2010 року № 2456-VI.
Очікувана вартість та обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: 525512,00 грн. (П'ятсот двадцять п'ять тисяч п'ятсот дванадцять грн. 00 коп.), в т.ч. ПДВ Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товарів методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275, а також на підставі висновку щодо статистичних цін виданий Управлінням статистики, та діючим на момент планування закупівлі.
Обґрунтування технічних, якісних характеристик. •технічні та якісні вимоги до молока були сформовані на підставі службової записки завідувача їдальні від 28.12.2023р., де молоко повинно бути ультрапастерізованим, жирність не менше 2,5%, фасоване 900-1000 гр., упаковка тетра-пак або вид упаковки TFA, за строком придатності 90-120 діб., в кількості 12400 кг.
(запит) У Додатку 3 до тендерної документації визначено перелік документів та інформації, які вимагаються Замовником для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям Так, учасник на підтвердження кваліфікаційних критеріїв та інших вимог повинен надати наступні документи: «Довідку в довільній формі, що містить інформацію про потужності учасника в розумінні Закону України «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів» від 23.12.1997р. №771/97-ВР зі змінами та доповненнями. (* потужності - споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовуються у виробництві та/або обігу об’єктів санітарних заходів.)». Учасник надав скрін-шот з сайту: http//:agro-id-gov.ua, де зазначена інформація, що за адресою м. Кривий Ріг, вул. Дишинського, 26-б розміщено приміщення, або будівля. При цьому, не зазначена інформація щодо наявності обладнання та транспортних засобів.
(Відповідь) Файл 51. Додатки та довідки молоко .pdf сторінка 14 є Довідка про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника де зазначена інформація щодо наявності обладнання та транспортних засобів.
(запит) Крім того, у пункті 6 Додатку 3 Замовник визначає що необхідна наявність «Договіру та акта виконаних робіт на дезінфекцію автотранспортних засобів, тари (ящиків) та піддонів, що застосовується для перевезення продуктів харчування». Учасником наданий Договір від 01.11.2023 №650 «Про надання послуг з профілактичної дезінфекції», у якому зазначено проведення дезінфекції тари (ящиків) та піддонів. При цьому, відсутній акт виконаних робіт на проведення дезінфекції тари (ящиків) та піддонів.
(відповідь) Файли:
13. Акт дезінфекція піддонів та тари ГРУДЕНЬ 2023 року.pdf
14. Акт дезінфекція піддонів та тари січень 2024.pdf
(запит) Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики Замовником визначено, що строк придатності молока 90-120 діб при температурі до + 25 ˚С. Переможцем ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «МПС-С» надана етикетка (ярлик) із зазначенням: повної назви товару, енергетичної цінності, дати виготовлення, кінцевої дати споживання або терміну придатності, ваги товару, відповідність стандарту, назву виробника. Строк придатності 90 діб, вага 900г (мінімальний за визначеним у технічному завданні строк придатності). Серед учасників, які були відхилені (відповідно до протоколу), строк придатності становив не більше 180 діб (вага 1000 г) та за більш вигідною ціновою пропозицією.
(відповідь) Згідно вимог ТД - файл МОЛОКО ТД зміни.docx, завантаженого 16 січ. 15:43
Додаток 2
Технічні характеристики предмету закупівлі*
Відповідність стандарту: ДСТУ 2661:2010 Масова частка жиру: не менше 2,5%; Фасування: 900-1000 г
Органолептичні показники
Строк придатності 90-120 діб при температурі до + 25 ˚С.
Уповноважена особа Оксана Бикова