• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

молоко

Завершена

525 512.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 5 255.12 UAH
Номер: 389a055e92184d0c913599472df2b8f2
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-21-000023
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20.05.2024 00:00
Автор: Східний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40477689
Період моніторингу: 21.05.2024 10:54 - 12.06.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: 20.05.2024 № 63 Дніпро Про початок здійснення моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Валентин ДОВГИЙ Додаток до наказу Східного офісу Держаудитслужби від 20.05.2024 № 63 Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника 2 UA-2024-01-08-006981-a 08.01.2024 КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Адреса: Ukraine, Дніпро
Контактна особа: Східний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 97) 020-65-67, vikovll7@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених законом встановлено порушення вимог пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) та пункту 1 статті 10 Закону №922. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону №922 встановлено порушення вимог пункту 3 частини 2 статті 22 Закону №922. За результатами аналізу питань: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, розгляду тендерних пропозицій учасника, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення,– порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26. 01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII Східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи направлені на недопущення виявлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 11 червня 2024 року. Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідність тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2022 №922-VIII (далі – Закон №922) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості), повноти та своєчасності відображення інформації, документів передбачених пунктом 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами № 1266 від 16.12.2020), розгляд тендерних пропозицій, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі - Замовник) UA-P-2024-01-08-003953-c, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію Замовника, затверджену рішенням уповноваженої особи №8 від 16 січня 2024 року, тендерну пропозицію учасника ТОВ "МПС-С", повідомлення про намір укласти договір, яке оприлюднене 31.01.2024, договір від 08.02.2024 №14-ВТ/24, запит про надання пояснень від 04.06.2024, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель від 07.06.2024 року. Моніторингом встановлено що, Замовник, в електронній системі закупівель, оприлюднив обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета та надав пояснення 07.06.2023 що, на виконання постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)) уповноваженою особою оголошено процедуру відкритих торгів (з особливостями) на закупівлю молока (ДК 021:2015: 15510000-6 Молоко та вершки) та на даний час власний сайт Замовника знаходиться в технічно несправному стані. Як наслідок порушення пункту 4¹ постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 року № 710 (зі змінами від 16.12.2020 № 1266) в частині несвоєчасного оприлюднення Замовником обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Крім того, в тендерній документації Замовника у п.6 Розділу 3. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» зазначено, що «вимоги до предмета закупівлі (технічні, якісні та кількісні характеристики) згідно з пунктом третім HYPERLINK "http://zakon4.rada.gov.ua/laws/show/2289-17"частини другої статті 22 Закону зазначено в Додатку до цієї тендерної документації». При цьому, за вищезгаданим посиланням розміщений Закон України від 01.06.2010 №2289 «Про здійснення державних закупівель», який втратив чинність від 20.04.2014 року на підставі прийняття Закону №922. Отже, тендерна документація Замовника не відповідає вимогам пункту 3 частини 2 статті 22 Закону №922.
Період усунення порушень: 12.06.2024 15:53 - 27.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 12.06.2024 15:53

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: При подальшій роботі будуть здійснені всі необхідні заходи щодо недопущення виявлених порушень..
Дата публікації звіту: 13.06.2024 14:36

Запити/Пояснення