-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Емаль та грунтовка
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
Завершена
978 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 780.00 UAH
мін. крок: 1% або 9 780.00 UAH
Період уточнення:
04.01.2024 12:51 - 14.01.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо документів, що підтверджують якість продукції
Номер:
f21cdbcecc6345469e8b5c5637d86674
Дата опублікування:
12.01.2024 17:07
Опис:
Шановний Замовник, з огляду на розміщену вами відповідь щодо відмови вносити зміни у п.5.10 зазначаємо наступне.
Відповідно до тендерної документації (пункт 4 Розділ 3 тендерної документації) передбачено невичерпний перелік документів, що підтверджують якість Товару, а саме «- паспорти та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості/ та/або інструкції з експлуатації виробників предмету закупівлі, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі». Водночас п.5.11 містить інший вичерпний перелік документів, що суперечить умовам ТД та вимогам законодавства. Проєкт договору є невід'ємною частиною тендерної документації та не може відрізнятися від змісту ТД. Наведена невідповідність - порушення законодавства у сфері публічних закупівель, крім того є обмеженням кола потенційних Учасників, що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанові КМУ №1178 від 12.10.2022 р.
Просимо Замовника усунити невідповідність законодавству та привести у відповідність п.5.10 до змісту тендерної документації (пункт 4 Розділ 3 тендерної документації), зокрема шляхом викладання документів, що підтверджуюсь якість у відповідності із ТД. в редакції:
5.10.Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію документів, що підтверджують якість: паспорти та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості/ та/або паспорти якості та/або інструкції з експлуатації виробників предмету закупівлі, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі та інші необхідні документи згідно вимог чинного законодавства України.
Відповідь:
Шановний учаснику, повторно повідомляємо Вам, що відповідно до попередньо заданого питання, Вам була надана відповідь.
Дата відповіді:
15.01.2024 08:19
Відповідь надана
Щодо надання коректної відповіді на запит щодо первинних документів, які підтверджують факт відвантаження
Номер:
22c89032ba8848deb20004c86f8fe888
Дата опублікування:
12.01.2024 16:02
Опис:
Шановний Замовнику, повторно звертаємося щодо отримання роз'яснення за п.5.11 договору, та з огляду на вашу відповідь, просимо вказати: якщо Замовник передбачає можливість повернення первинних документів, а саме: видаткової накладної та ТТН протягом 5 днів з моменту відвантаження (тобто, це може бути як день відвантаження, так і будь-який інший день після відвантаження в межах 5 днів), яким документом (що буде отриманий постачальником в день відвантаження від Замовника) підтверджуватиметься факт передачі товару від постачальника до Замовника в день відвантаження?
Відповідь:
Доброго дня. Це буде документ визначений згідно згідно вимог бухгалтерського обліку визначений у п.5.11 Договору.
Дата відповіді:
15.01.2024 16:31
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
53312377052b4c4da1646603546736ee
Дата опублікування:
12.01.2024 13:59
Опис:
Шановний Замовник, проєкт договору є невід'ємною частиною тендерної документації. Відповідно до норм чинного законодавства у сфері проведення публічних закупівель, існує період уточнення інформації щодо оголошеної закупівлі, де кожен Учасник, який планує взяти участь, може звернутися до замовника за роз'ясненням щодо інформації.
З огляду на це просимо надати відповідь на попереднє питання щодо обставин непереборної сили, що можуть бути спричинені військовою агресією рф проти України та (або) її наслідками. У разі відсутності відповіді, запит буде розміщено повторно.
Відповідь:
Ваше звернення буде розглянуто, опрацьовано юристами та за необхідності будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
12.01.2024 14:00
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
8ecc8eb45710446792b65b3cd6ad7430
Дата опублікування:
12.01.2024 12:45
Опис:
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
шановний учасник, це не чат для спілкування. Тому, з огляду на надмірну кількість Ваших запитань, УО надає відповідь на питання щодо тендерної документації. Для інших РОЗДУМІВ існують соціальні мережі - не плутайте такі моменти....
Дата відповіді:
12.01.2024 13:15
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
99a6a9f1d30243498554653e6e908233
Дата опублікування:
12.01.2024 10:07
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.5.5. зазначено, що Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Тобто виходить, що під час повітряної тривоги Постачальник не зможе здійснити поставку (відвантаження) товару з огляду на призупинення роботи складу у зв'язку із початком повітряною тривоги, що становить явну небезпеку для життя працівників, а також в умов, що не відповідають законодавству про охорону праці. Через те, що повітряна тривога може бути доволі тривалою та збігатися із закінченням роботи складу, як наслідок - запланована поставка товару не відбудеться, що може помилково вважатися порушенням умов договору. Відповідно до п. 8.2. проєкту договору: «У разі нездійснення поставки у встановлені строки та у визначених Договором обсягах, Постачальник сплачує пеню у розмірі 1% від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, а в разі порушення термінів поставки більш ніж на 10 календарних днів – сплачує Покупцю додатково штраф у розмірі 10% від вартості недопоставленого товару». Повітряна тривога є обставиною, що короткочасно унеможливлює виконання основних зобов'язань Сторін за договором. Пропонуємо доповнити п.5.5 проєкту договору застереженням щодо незастосування умов п.8.2 проєкту договору у разі несвоєчасної поставки товару через повітряну тривогу:
5.5. Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Поставка товару, що не відбулася через повітряну тривогу у строки визначені договором не вважається простроченням виконання зобов'язання із поставки товару, а санкції в цьому випадку до Постачальника за це не застосовуються.
Відповідь:
Ваше запитання буде розглянуто та за необхідності будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
12.01.2024 13:15
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
0e3141bc72694c0784d6fbb63ce78047
Дата опублікування:
11.01.2024 17:12
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж наявність об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції.
Пропонуємо внести зміни до п.9.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, крім випадків, коли обставини непереборної сили та (або) їх наслідки ускладнюють таке повідомлення.
Відповідь:
Ваше запитання буде розглянуто та за необхідності будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
12.01.2024 13:13
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
4c004e109b3441dc950b36765eb0f56e
Дата опублікування:
11.01.2024 17:11
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.5.11. зазначено, що В термін не пізніше п'яти днів з моменту відвантаження Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
В день прийому-передачі Товару уповноважені представники Сторін підписують 2 примірники видаткових накладних та товарно-транспортних накладних. Після підписання уповноважені представники Сторін отримують по 1 примірнику видаткових накладних та товарно-транспортних накладних. У розумінні ст.9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» ВН та ТТН є первинними документами для бухгалтерського обліку господарських операцій. Тобто ВН та ТТН є первинним документом, що підтверджує факт передачі (відвантаження) Товару від однієї особи іншій. Відповідно до ч.8 ст.19 ГК України, усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи. Відтермінування надання документів є фактом бездокументальної поставки (відвантаження) Товару, тобто відсутності факту поставки (відвантаження) Товару, а отже є порушенням введення бухгалтерського обліку господарських операцій.
Просимо привести п.5.11 у відповідність до норм ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та ГК України:
5.11. В день поставки (відвантаження) Товару Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
Відповідь:
Шановний учасник, ЗУ про публічні закупівлі не зобов'язує Замовника розтлумачувати положення бухгалтерського кодексу та дискувати щодо ВЛАСНОГО розуміння учасником його норм. Даний пункт договору складений у відповідності до ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
Дата відповіді:
12.01.2024 13:13
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
238fb70f27ed408aa639d91b5644e89f
Дата опублікування:
11.01.2024 17:09
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.5.10. зазначено, що Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката якості, паспорти та інші необхідні документи згідно вимог чинного законодавства України.
В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ. Документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ, тобто засвідчує його якісні показники, має різну назву у виробників фарби (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Тобто єдиного документу який би підтверджував якісні показники товару немає. У пункті 4 Розділу 3 тендерної документації зазначено невичерпний перелік документів, що підтверджують якість Товару, а саме «- паспорти та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості/ та/або інструкції з експлуатації виробників предмету закупівлі, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі».
Відповідно до п. 18 Особливостей 18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків. У свою чергу. ТП формується учасником у відповідності до вимог ТД. Таким чином, умови проєкту договору не можуть звужувати чи розширювати вимоги відносно ТД. Проте, перелік документів у ТД, яким учасник має підтверджувтати відповідність запропонованого товару ширший, та мітить альтернативний вибір. У договорі ж наведено лише частину документів, що визначені у ТД, а формулювання через кому без застереження про необхідність надання одного із документів означає одночасне надання таких документів, що суперечить як умовам ТД, так і є завідомо невиконуваною умовою.
Просимо привести п.5.10 проєкту договору у відповідність з умовами тендерної документації:
5.10.Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката (паспорта) якості або інший документ виробника, що підтверджує якість Товару згідно вимог чинного законодавства України.
Відповідь:
Щодо якості товару. Згідно ст.ст. 673, 674 Цивільного кодексу продавець повинен передати покупцеві товар, якість якого відповідає умовам договору купівлі-продажу. Якщо продавець при укладенні договору купівлі-продажу був повідомлений покупцем про конкретну мету придбання товару, продавець повинен передати покупцеві товар, придатний для використання відповідно до цієї мети. У разі продажу товару за зразком та (або) за описом продавець повинен передати покупцеві товар, який відповідає зразку та (або) опису. Якщо законом встановлено вимоги щодо якості товару, продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає цим вимогам. Відповідність товару вимогам законодавства підтверджується способом та в порядку, встановленими законом та іншими нормативно-правовими актами. Згідно Закону "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об'єкта оцінки відповідності. У змісті п. 5.10 проекту договору не вбачається порушень вимог вищевказаних норм.
Дата відповіді:
12.01.2024 13:12
Відповідь надана
Поставка товару
Номер:
b24c76e1a5684b4293b690cf4377d588
Дата опублікування:
05.01.2024 10:34
Опис:
Доброго дня!
Які саме умови поставки товару партіями? Чи можливо здійснити протягом 2-ох місяців?
Відповідь:
Ні, поставка відбувається протягом року, партіями, згідно заявок Замовника та коштів, передбачених у бюджеті Замовника.
Дата відповіді:
05.01.2024 10:57