• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Емаль та грунтовка

Додатки у одному файлі з тендерною документацією.

Завершена

978 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 9 780.00 UAH
Період оскарження: 04.01.2024 12:51 - 14.01.2024 00:00
Скарга
Виконана замовником
КЕП

на рішення Замовника про визначення переможця

Номер: 9a294cb30b7848f3bced3176b2c50a27
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-04-002893-a.a3
Назва: на рішення Замовника про визначення переможця
Скарга:
Замовником торгів оголошено проведення відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Емаль та грунтовка (код згідно з Національним класифікатором України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженим наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 р. №1749 (код ДК 021:2015 - 44810000-1 Фарби), ідентифікатор закупівлі: UA-2024-01-04-002893-a: Учасники закупівлі: 1. ТОВ "МІРАЙГРУП" (далі - ТОВ "МІРАЙГРУП", Переможець), ціна пропозиції 772`980.00 гривень з ПДВ. 2. ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" (далі - ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", Скаржник), ціна пропозиції 977`254.80 гривень з ПДВ. Протокольним рішенням (протокол) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» від 13 лютого 2024 р. №6/5 (далі – Протокол) ТОВ «МІРАЙГРУП» визначено переможцем процедури закупівлі (розміщено на майданчику 13.02.2024р.). При цьому у Протоколі Замовником зазначено наступне: «Інформація про предмет закупівлі (найменування, одиниці виміру, обсяг, виробник), відображена у формі цінової пропозиції відповідає вимогам тендерної документації та технічним документам, які підтверджують відповідність запропонованого предмету закупівлі технічним та якісним вимогам тендерної документації. Згідно з проведеним розглядом тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, щодо її відповідності вимогам тендерної документації, відсутні підстави для відхилення учасника процедури закупівлі/тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі. Учасник процедури закупівлі/тендерна пропозиція учасника процедури закупівлі повністю відповідає вимогам тендерної документації, в тому числі щодо предмета закупівлі, та потребам замовника. Кінцева дата оскарження рішення Замовника - 19.02.2024 00:00. Скаржник не погоджується з рішенням Замовника щодо акцепту пропозиції Переможця, вважає таке рішення необґрунтованим, таким, що суперечить вимогам як тендерної документації, так і законодавства з огляду на наступне.
Дата розгляду скарги: 27.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 19.02.2024 15:37
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 29.02.2024 11:10
Коментар замовника щодо усунення порушень: на виконання рішення АМКУ від 27.02.2024 року № 3630-р/пк-пз Приватне акціонерне товариство «Прикарпаттяобленерго» скасувало Рішення про визначення переможця.
Автор: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПОЛІСАН", Бугаєнко Інна Володимирівна +380503846389 tender@farbex.com.ua http://farbex.ua

Пункт скарги

Номер: 4b82783e173f478b948c94d3f8d58741
Заголовок пункту скарги: на рішення Замовника про визначення переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації
Опис заперечення: Пунктом 1 розділу 3 ТД передбачалось, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями
…..
та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, критеріям, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (п. 9 цього Розділу);
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги);
- ціновою пропозицією, оформленою згідно з вимогами Додатку №3.1;
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї.

Пунктом 9 розділу 3 ТД передбачене надання:
- Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у Додатку 4. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.
- Паспорти безпеки на кожен вид продукції у відповідності до Регламенту (ЕС) №1907/2006.
- Копії окремих розділів ТУ/ДСТУ тощо згідно яких виготовляється запропонована учасником продукція (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника (на підтвердження відповідності вимогам щодо строку (терміну) придатності), розділ, що містить вимоги стосовно вмісту ЛОС у запропонованій продукції (по позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС), завірені виробником продукції. Розділ з ТУ/ДСТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у цьому додатку. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.

Пунктом 10 розділу 3 ТД передбачене надання:
- Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє одну з дій:
1) надає письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";

Додатком №4 до ТД передбачалось:
1. Продукція повинна відповідати вимогам Технічного регламенту обмеження використання свинцю у лакофарбових матеріалах і сировинних компонентах затв. Постановою КМ України від 28 квітня 2021 р. № 432 (далі – Технічний регламент) з обов'язковим маркуванням згідно наведеного технічного регламенту на етикетках, що надаються у складі пропозиції.
2. Етикетки на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, що повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, строк (термін) придатності, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція, знак відповідності вимогам Технічного регламенту. По позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС етикетка додатково повинна містити інформацію про відповідність вимогам щодо вмісту ЛОС, які містяться у цього додатку. Зразки етикеток повинні бути чіткими, належного рівня зображення.

Окрім того, Додатком №4 було передбачено, що назва запропонованої Учасником продукції повинна співпадати у всіх документах, поданих для участі у процедурі закупівлі, в тому числі на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі (зокрема за ТМ). Дозволяються незначні відмінності, як то перестановка слів тощо, що не впливає на можливість однозначної ідентифікації продукції, яку пропонує Учасник.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: 1. Відповідно до Форми цінової пропозиції №16/01/11 від 16.01.2024 року (файл «20. Тендерна пропозиція.pdf») ТОВ «МІРАЙ ГРУП» зокрема було запропоновано: 9. Грунтівка "G-12" – 2 л. Підприємство-виробник, країна походження - ТОВ «НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ», Україна. ТОВ «МІРАЙ ГРУП» у складі пропозиції надано: - сертифікат якості на Грунтівка "G-12" – 2 л., 10 л №2 від 10.01.24, ТУ У 20.3-41922158-003:2020 та зм.1 (файл «Сертифікат якості Грунтівка G-12.pdf»); - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/17175 від 29.07.2020 (файл «СЕС грунт G-12.pdf») на лаки, грунтівки, фарби водно-дисперсійні лакофарбові згідно з додатком до Висновку, виготовлені у відповідності із ТУ У 20.3-41922158-003:2020. Додаток до висновку санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-1/17175 від 29.07.2020: 1. Грунтівки: "G-12" ….. Таким чином, відповідно до вказаних документів запропонована Грунтівка "G-12" виготовлена за ТУ У 20.3-41922158-003:2020 та зм.1. 1.1. ТОВ «МІРАЙ ГРУП» у складі пропозиції надано файл «ТУ Грунт G12.pdf» на 23 сторінках, який містить: сторінка 1 – титульна сторінка ТУ У 20.3-41922158-003:2020, проте сторінки 2-23 файлу містять текст іншого ТУ У 20.3-2628800418-003:2017. Окрім того, ТОВ «МІРАЙ ГРУП» у складі пропозиції надано файл «ТУ зміна 1 G12.pdf», який містить зміну №1:2021 ТУ У 20.3-41922158-003:2020, яка не відповідає вимогам пункту 9 розділу 3 ТД, оскільки не містить: - розділ «технічні характеристики або технічні вимоги» саме до запропонованої грунтівки "G-12"; - розділ «гарантії виробника» (на підтвердження відповідності вимогам щодо строку (терміну) придатності) саме до запропонованої грунтівки "G-12"; - розділ, що містить вимоги стосовно вмісту ЛОС у запропонованій продукції саме грунтовці "G-12". Відтак тендерна пропозиція ТОВ «МІРАЙ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 1.2. У складі пропозиції ТОВ «МІРАЙ ГРУП» було надано етикетку на Грунтівку G-12 (файл «Фото Етикетка грунтівка G-12.pdf»), виготовлену за ТУ У 20.3-41922158-003:2020 та зм.1. Проте вказана етикетка всупереч вимогам Додатку 4 до ТД не містить інформацію щодо саме строку (терміну) придатності. Відтак тендерна пропозиція ТОВ «МІРАЙ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. 1.3. Також у складі пропозиції ТОВ «МІРАЙ ГРУП» надано Паспорт безпеки на грунтівку G-12 ТУ У 20.3-2628800418-003:2017 та зм. 1. Таким чином, ТОВ «МІРАЙ ГРУП» всупереч вимогам пункту 9 розділу 3 ТД у складі пропозиції не надано паспорт безпеки на Грунтівку G-12, що виготовлена за ТУ У 20.3-41922158-003:2020 та зм.1 (на яку наданий сертифікат якості, висновок СЕС та етикетка). Відтак тендерна пропозиція ТОВ «МІРАЙ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наголошуємо, що вищезазначені невідповідності (відсутня інформація та/або документи) відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Опис суті пункту скарги: Акцепт пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП", яка не відповідає вимогам тендерної документації призвів до порушення прав ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яке полягає в наступному.

Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів,:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, акцепт пропозиції Переможця, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» права на отримання доходу.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 31c0d1a1e09e4668ae6b25444985e605
Заголовок пункту скарги: на рішення Замовника про визначення переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації
Опис заперечення: Пунктом 1 розділу 3 ТД передбачалось, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями
…..
та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, критеріям, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (п. 9 цього Розділу);
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги);
- ціновою пропозицією, оформленою згідно з вимогами Додатку №3.1;
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї.

Пунктом 9 розділу 3 ТД передбачене надання:
- Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у Додатку 4. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.
- Паспорти безпеки на кожен вид продукції у відповідності до Регламенту (ЕС) №1907/2006.
- Копії окремих розділів ТУ/ДСТУ тощо згідно яких виготовляється запропонована учасником продукція (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника (на підтвердження відповідності вимогам щодо строку (терміну) придатності), розділ, що містить вимоги стосовно вмісту ЛОС у запропонованій продукції (по позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС), завірені виробником продукції. Розділ з ТУ/ДСТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у цьому додатку. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.

Пунктом 10 розділу 3 ТД передбачене надання:
- Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє одну з дій:
1) надає письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";

Додатком №4 до ТД передбачалось:
1. Продукція повинна відповідати вимогам Технічного регламенту обмеження використання свинцю у лакофарбових матеріалах і сировинних компонентах затв. Постановою КМ України від 28 квітня 2021 р. № 432 (далі – Технічний регламент) з обов'язковим маркуванням згідно наведеного технічного регламенту на етикетках, що надаються у складі пропозиції.
2. Етикетки на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, що повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, строк (термін) придатності, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція, знак відповідності вимогам Технічного регламенту. По позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС етикетка додатково повинна містити інформацію про відповідність вимогам щодо вмісту ЛОС, які містяться у цього додатку. Зразки етикеток повинні бути чіткими, належного рівня зображення.

Окрім того, Додатком №4 було передбачено, що назва запропонованої Учасником продукції повинна співпадати у всіх документах, поданих для участі у процедурі закупівлі, в тому числі на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі (зокрема за ТМ). Дозволяються незначні відмінності, як то перестановка слів тощо, що не впливає на можливість однозначної ідентифікації продукції, яку пропонує Учасник.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: ІІ. Відповідно до Форми цінової пропозиції №16/01/11 від 16.01.2024 року (файл «20. Тендерна пропозиція.pdf») ТОВ «МІРАЙ ГРУП» зокрема було запропоновано: 8. Грунтівка ГФ-021 сіра - 0,9 кг. Підприємство-виробник, країна походження - ТОВ «НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ», Україна. У складі пропозиції ТОВ «МІРАЙ ГРУП» було надано етикетку на Грунтовку ГФ-021 (файл «етикетка ГФ-021.pdf»). Проте вказана етикетка всупереч вимогам Додатку 4 до ТД не містить інформацію щодо саме строку (терміну) придатності. Відтак тендерна пропозиція ТОВ «МІРАЙ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наголошуємо, що вищезазначені невідповідності (відсутня інформація та/або документи) відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Опис суті пункту скарги: Акцепт пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП", яка не відповідає вимогам тендерної документації призвів до порушення прав ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яке полягає в наступному.

Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів,:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, акцепт пропозиції Переможця, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» права на отримання доходу.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 842c75192b32473da8dca77c097bc662
Заголовок пункту скарги: на рішення Замовника про визначення переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації
Опис заперечення: Пунктом 1 розділу 3 ТД передбачалось, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями
…..
та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, критеріям, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (п. 9 цього Розділу);
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги);
- ціновою пропозицією, оформленою згідно з вимогами Додатку №3.1;
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї.

Пунктом 9 розділу 3 ТД передбачене надання:
- Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у Додатку 4. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.
- Паспорти безпеки на кожен вид продукції у відповідності до Регламенту (ЕС) №1907/2006.
- Копії окремих розділів ТУ/ДСТУ тощо згідно яких виготовляється запропонована учасником продукція (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника (на підтвердження відповідності вимогам щодо строку (терміну) придатності), розділ, що містить вимоги стосовно вмісту ЛОС у запропонованій продукції (по позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС), завірені виробником продукції. Розділ з ТУ/ДСТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у цьому додатку. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.

Пунктом 10 розділу 3 ТД передбачене надання:
- Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє одну з дій:
1) надає письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";

Додатком №4 до ТД передбачалось:
1. Продукція повинна відповідати вимогам Технічного регламенту обмеження використання свинцю у лакофарбових матеріалах і сировинних компонентах затв. Постановою КМ України від 28 квітня 2021 р. № 432 (далі – Технічний регламент) з обов'язковим маркуванням згідно наведеного технічного регламенту на етикетках, що надаються у складі пропозиції.
2. Етикетки на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, що повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, строк (термін) придатності, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція, знак відповідності вимогам Технічного регламенту. По позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС етикетка додатково повинна містити інформацію про відповідність вимогам щодо вмісту ЛОС, які містяться у цього додатку. Зразки етикеток повинні бути чіткими, належного рівня зображення.

Окрім того, Додатком №4 було передбачено, що назва запропонованої Учасником продукції повинна співпадати у всіх документах, поданих для участі у процедурі закупівлі, в тому числі на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі (зокрема за ТМ). Дозволяються незначні відмінності, як то перестановка слів тощо, що не впливає на можливість однозначної ідентифікації продукції, яку пропонує Учасник.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: ІІІ. Відповідно до Форми цінової пропозиції №16/01/11 від 16.01.2024 року (файл «20. Тендерна пропозиція.pdf») ТОВ «МІРАЙ ГРУП» зокрема було запропоновано: 1. Емаль ПФ-115 "С" RAL 1024 - 2,8 кг 2. Емаль ПФ-115 "С" жовта - 0,9 кг 3. Емаль ПФ-115 "С" зелена - 0,9 кг 4. Емаль ПФ-115 "С" сіра - 0,9 кг 5. Емаль ПФ-115 "С" сіра - 2,8 кг 6. Емаль ПФ-115 "С" червона - 0,9 кг 7. Емаль ПФ-115 "С" чорна - 0,9 кг Підприємство-виробник, країна походження - ТОВ «НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ», Україна. У складі пропозиції ТОВ «МІРАЙ ГРУП» було надано етикетку на Емаль алкідну ПФ-115 "С" (файл «Етикетка ПФ 115 С.pdf»), виготовлену у відповідності до ТУ У 20.3-2628800418-001:2017 та зм. 4. Проте вказана етикетка всупереч вимогам Додатку 4 до ТД не містить інформацію щодо саме строку (терміну) придатності. Відтак тендерна пропозиція ТОВ «МІРАЙ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягала відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наголошуємо, що вищезазначені невідповідності (відсутня інформація та/або документи) відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Опис суті пункту скарги: Акцепт пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП", яка не відповідає вимогам тендерної документації призвів до порушення прав ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яке полягає в наступному.

Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів,:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, акцепт пропозиції Переможця, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» права на отримання доходу.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: 0669cdd5106543ff9fc03598226aa7ad
Заголовок пункту скарги: на рішення Замовника про визначення переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації
Опис заперечення: Пунктом 1 розділу 3 ТД передбачалось, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями
…..
та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, критеріям, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (п. 9 цього Розділу);
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги);
- ціновою пропозицією, оформленою згідно з вимогами Додатку №3.1;
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї.

Пунктом 9 розділу 3 ТД передбачене надання:
- Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у Додатку 4. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.
- Паспорти безпеки на кожен вид продукції у відповідності до Регламенту (ЕС) №1907/2006.
- Копії окремих розділів ТУ/ДСТУ тощо згідно яких виготовляється запропонована учасником продукція (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника (на підтвердження відповідності вимогам щодо строку (терміну) придатності), розділ, що містить вимоги стосовно вмісту ЛОС у запропонованій продукції (по позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС), завірені виробником продукції. Розділ з ТУ/ДСТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у цьому додатку. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.

Пунктом 10 розділу 3 ТД передбачене надання:
- Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє одну з дій:
1) надає письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";

Додатком №4 до ТД передбачалось:
1. Продукція повинна відповідати вимогам Технічного регламенту обмеження використання свинцю у лакофарбових матеріалах і сировинних компонентах затв. Постановою КМ України від 28 квітня 2021 р. № 432 (далі – Технічний регламент) з обов'язковим маркуванням згідно наведеного технічного регламенту на етикетках, що надаються у складі пропозиції.
2. Етикетки на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, що повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, строк (термін) придатності, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція, знак відповідності вимогам Технічного регламенту. По позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС етикетка додатково повинна містити інформацію про відповідність вимогам щодо вмісту ЛОС, які містяться у цього додатку. Зразки етикеток повинні бути чіткими, належного рівня зображення.

Окрім того, Додатком №4 було передбачено, що назва запропонованої Учасником продукції повинна співпадати у всіх документах, поданих для участі у процедурі закупівлі, в тому числі на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі (зокрема за ТМ). Дозволяються незначні відмінності, як то перестановка слів тощо, що не впливає на можливість однозначної ідентифікації продукції, яку пропонує Учасник.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: ІV. Пунктом 9 розділу 3 ТД передбачене надання: - Свідоцтво про відповідність лабораторії, яка видала надані у складі пропозиції паспорти/сертифікат якості вимогам ISO 10012:2005. ТОВ «МІРАЙ ГРУП» у складі пропозиції надані паспорти та сертифікати якості, видані ТОВ «НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ». Також, ТОВ «МІРАЙ ГРУП» надано свідоцтво про відповідність системи вимірювань №М037/23, видане 09 червня 2023 р., яке засвідчує відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 випробувальної лабораторії ТОВ «НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ» (файл «Свідоцтво лабораторія ДСЕ відповідність системи вимірювань.pdf»). При цьому в свідоцтві зазначено, що сферу об’єктів вимірювань та процесів системи вимірювань, на які поширюється свідоцтво, наведено у додатку на 7 аркушах, який є невід’ємною частиною цього свідоцтва. Проте у складі пропозиції відсутній додаток на 7 аркушах до свідоцтво про відповідність системи вимірювань №М037/23, видане 09 червня 2023 р. Таким чином, ТОВ «МІРАЙ ГРУП» всупереч вимогам пункту 9 розділу 3 ТД у складі пропозиції не надано свідоцтво про відповідність лабораторії, яка видала надані у складі пропозиції паспорти/сертифікат якості вимогам ISO 10012:2005 у повному обсязі. Відтак тендерна пропозиція ТОВ «МІРАЙ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наголошуємо, що вищезазначені невідповідності (відсутня інформація та/або документи) відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції.
Опис суті пункту скарги: Акцепт пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП", яка не відповідає вимогам тендерної документації призвів до порушення прав ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яке полягає в наступному.

Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів,:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, акцепт пропозиції Переможця, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» права на отримання доходу.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір

Номер: fff7ead1d5e644c1a23de93bf05d8b66
Заголовок пункту скарги: на рішення Замовника про визначення переможця, тендерна пропозиція якого не відповідає тендерній документації
Опис заперечення: Пунктом 1 розділу 3 ТД передбачалось, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями
…..
та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації:
- інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, критеріям, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (п. 9 цього Розділу);
- інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги);
- ціновою пропозицією, оформленою згідно з вимогами Додатку №3.1;
- іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї.

Пунктом 9 розділу 3 ТД передбачене надання:
- Сертифікати або паспорти якості виробника на кожне найменування продукції. Інформація, що міститься у сертифікаті/паспорті якості повинна повністю підтверджувати відповідність продукції вимогам Замовника щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у Додатку 4. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.
- Паспорти безпеки на кожен вид продукції у відповідності до Регламенту (ЕС) №1907/2006.
- Копії окремих розділів ТУ/ДСТУ тощо згідно яких виготовляється запропонована учасником продукція (титульна сторінка, технічні характеристики або технічні вимоги, гарантії виробника (на підтвердження відповідності вимогам щодо строку (терміну) придатності), розділ, що містить вимоги стосовно вмісту ЛОС у запропонованій продукції (по позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС), завірені виробником продукції. Розділ з ТУ/ДСТУ, що містить технічні характеристики повинен підтверджувати відповідність запропонованої продукції вимогам щодо фізико-хімічних показників предмету закупівлі, які містяться у цьому додатку. Порівняння відповідності буде здійснюватися за нормативними показниками.

Пунктом 10 розділу 3 ТД передбачене надання:
- Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє одну з дій:
1) надає письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року;
2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності";

Додатком №4 до ТД передбачалось:
1. Продукція повинна відповідати вимогам Технічного регламенту обмеження використання свинцю у лакофарбових матеріалах і сировинних компонентах затв. Постановою КМ України від 28 квітня 2021 р. № 432 (далі – Технічний регламент) з обов'язковим маркуванням згідно наведеного технічного регламенту на етикетках, що надаються у складі пропозиції.
2. Етикетки на кожен вид продукції, яка пропонується Учасником, що повинні містити наступну інформацію: назва товару, назва виробника, строк (термін) придатності, нормативно-технічний документ за яким виготовлена запропонована продукція, знак відповідності вимогам Технічного регламенту. По позиціям де встановлена вимога стосовно вмісту ЛОС етикетка додатково повинна містити інформацію про відповідність вимогам щодо вмісту ЛОС, які містяться у цього додатку. Зразки етикеток повинні бути чіткими, належного рівня зображення.

Окрім того, Додатком №4 було передбачено, що назва запропонованої Учасником продукції повинна співпадати у всіх документах, поданих для участі у процедурі закупівлі, в тому числі на підтвердження відповідності технічним та якісним вимогам до предмету закупівлі (зокрема за ТМ). Дозволяються незначні відмінності, як то перестановка слів тощо, що не впливає на можливість однозначної ідентифікації продукції, яку пропонує Учасник.
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності
Тип порушення: V. Пунктом 1 розділу 3 ТД передбачалось, що тендерна пропозиція подається в електронній формі через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями ….. та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації: - інформацією та документами, що підтверджують відповідність технічних, якісних і кількісних характеристик предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі, критеріям, встановленим замовником, а також відповідною технічною специфікацією (у разі потреби - планами, кресленнями, малюнками чи описом предмета закупівлі) (п. 9 цього Розділу); - інформацією про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (п. 10 цього Розділу) (у разі встановлення даної вимоги); - ціновою пропозицією, оформленою згідно з вимогами Додатку №3.1; - іншою інформацією та документами, що можуть бути надані в тендерній пропозиції відповідно до вимог тендерної документації та додатків до неї. Пунктом 9 розділу 3 ТД «Інформація про протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі» передбачене надання: - Висновки державної санітарно-епідеміологічної експертизи на кожне найменування предмету закупівлі із зазначенням повної назви об'єкту експертизи (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ. Ця вимога застосовується для продукції, що введена в обіг до 01.10.2023р. При введенні в обіг продукції після 01.10.2023 року надання висновку СЕС не є обов'язковим, а Учасник в цьому випадку вчиняє одну з дій: 1) надає письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року та підтвердження (гарантії) поставки при цьому товару, введеного в обіг з 01.10.2023 року; 2) надає протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року. Поняття "введення в обіг" розуміється у змісті, визначеному Законом України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності"; Відповідно до Форми цінової пропозиції №16/01/11 від 16.01.2024 року (файл «20. Тендерна пропозиція.pdf») ТОВ «МІРАЙ ГРУП» зокрема було запропоновано: 1. Емаль ПФ-115 "С" RAL 1024 - 2,8 кг 2. Емаль ПФ-115 "С" жовта - 0,9 кг 3. Емаль ПФ-115 "С" зелена - 0,9 кг 4. Емаль ПФ-115 "С" сіра - 0,9 кг 5. Емаль ПФ-115 "С" сіра - 2,8 кг 6. Емаль ПФ-115 "С" червона - 0,9 кг 7. Емаль ПФ-115 "С" чорна - 0,9 кг Підприємство-виробник, країна походження - ТОВ «НВП «ДНІПРО-СПЕЦЕМАЛЬ», Україна. У складі пропозиції ТОВ «МІРАЙ ГРУП» відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану емаль ПФ-115 "С". Натомість ТОВ «МІРАЙ ГРУП» надано лист-роз’яснення №16/01/29 від 16.01.2024 року (файл «42. Лист-роз'яснення, СЕС емаль.pdf») в якому зазначено, що запропонована ним Емаль ПФ-115 "С" введена в обіг після 01.10.2023 та, цитата: «На підтвердження даної інформації надаємо в складі своєї пропозиції Декларацію постачальника про відповідність (Згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) від 03.01.2024 року. Також, гарантуємо поставку даного товару». Будь-яких інших обґрунтувань, доказів того, що запропонована Емаль ПФ-115 "С" введено в обіг після 01.10.2023 року, окрім декларації постачальника, згідно листа-роз’яснення ТОВ «МІРАЙ ГРУП» не наведено. У складі тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙ ГРУП» надано Декларації постачальника про відповідність (Згідно з ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006) від 03.01.2024 року (файл «Декларація про відповідність ПФ-115 докази введення в обіг.pdf» папка «Прикарпаття обленерго UA-2024-01-04-002893-a-1.rar», далі - Декларація). Відповідно до Вступу до ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 цей стандарт встановлює вимоги, які застосовують, коли особа або організація, які відпові¬дальні за виконання встановлених вимог, (постачальник) надає декларацію про те, що продукція (охоплюючи послуги), процес, система управління, персонал або орган відповідають встановленим вимогам, розміщеним в таких нормативних документах, як стандарти, настанови, технічні умови, за¬кони та регламенти. Така декларація про відповідність може посилатися також на результати одного або декількох оцінювань першою, другою або третьою сторонами. Такі посилання не можна інтер¬претувати будь-яким чином як зменшення відповідальності постачальника. Відповідно до п.1. розділу 6 ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 6. ЗМІСТ ДЕКЛАРАЦІЇ ПРО ВІДПОВІДНІСТЬ 1.Емітент декларації про відповідність повинен забезпечити, щоб декларація містила обґрунто¬вану інформацію, яка дасть можливість одержувачу декларації про відповідність ідентифікувати емі¬тента декларації, об’єкт декларації, стандарти або інші встановлені вимоги, відповідність яким заде¬кларована, а також особу, що підписала декларацію про відповідність від імені емітента. Щонайменше декларація про відповідність повинна містити: a. однозначну ідентифікацію декларації про відповідність; b. назву та контактну адресу надавача декларації про відповідність; c. ідентифікацію об'єкта декларації про відповідність (наприклад назву, тип, дату виготовлення або серійний номер виробу, опис процесу, системи управління, персоналу або органу, та/або іншу по¬трібну додаткову інформацію); d. заяву про відповідність; e. повний та чіткий перелік стандартів або інших встановлених вимог, а також можливі версії, якщо такі є; f. дату та місце надання декларації про відповідність; д) підпис (або рівнозначну ознаку затвердження), прізвище та посаду уповноваженої особи (осіб), що діє від імені емітента; h) будь-яке обмеження чинності декларації про відповідність. Отже, виходячи з наведених положень ДСТУ ISO/IEC 17050-1:2006 декларація про відповідність підтверджує відповідність об’єкту декларації (Продукту) вимогам стандартів або іншим встановленим вимогам, відповідність яким задекларована. Згідно наданої ТОВ «МІРАЙ ГРУП» Декларації: Вона видана емітентом: ТОВ НВП Дніпро-Спецемаль Дата видачі: 03.01.2024 року Об’єкт декларації: емаль ПФ-115 «С» згідно переліку у Декларації. Згідно п.5 Декларації об’єкт відповідає вимогам таких документів: Лаки та Емалі алкідні. Технічні умови від 22.12.2017 року, Зміна №1: 2018 Лаки та емалі алкіні. Технічні умови – Зміна №1 26.06.2018 року, Зміна №2: 2018 Лаки та емалі алкіні. Технічні умови – Зміна №2 – 01.11.2018 року, Зміна №3: 2021 Лаки та емалі алкіні. Технічні умови – Зміна №3 – 27.09.2021 року Зміна №4: 2023 Лаки та емалі алкіні. Технічні умови – Зміна №4 – 25.09.2023 року Зміна №5: 2023 Лаки та емалі алкіні. Технічні умови – Зміна №5 – 13.11.2023 року. Таким чином, у складі тендерної пропозиції ТОВ «МІРАЙ ГРУП» згідно документу (Декларації), згідно якого ним згідно ж його Листа доводиться введення в обіг Продукту після 01.10.2023 року надано інформацію про відповідність Продукту об’єкту декларації емалі ПФ-115 «С» вимогам 5 документів (Технічних умов та змін №1-4) протягом 22.12.2017 року – 25.09.2023 року, тобто задовго до 01.10.2023. Наведене вказує, що Скаржником не лише не доведено введення в обіг Продукту емалі ПФ-115 «С» після 01.10.2023 року, а й підтверджено введення його в обіг задовго до 01.10.2023 року. Так, у пропозиції ТОВ «МІРАЙ ГРУП» надано й інші документи (крім Декларації), які ним не вказано згідно листа-роз’яснення №16/01/29 від 16.01.2024 року (файл «42. Лист-роз'яснення, СЕС емаль.pdf») як докази введення Продукту в обіг після 01.10.2023р. (проте якими ним обґрунтовувалася позиція в межах розгляду його скарги за процедурою та яким надано оцінку АМКУ) : - Етикетка (файл «Етикетка ПФ 115 С.pdf»), який містить посилання на НТД, згідно якого виготовлено продукцію: ТУ У 20.3-2628800418-001:2017 та зм. 4; - Паспорт безпеки хімічної продукції (файл «ПФ-115 С Паспорт безпеки Дніпроспецемаль.pdf»), який містить інформацію щодо найменування продукту: Емаль ПФ-115 «С» ТУ У 20.3-2628800418-001:2017 та зм. 4; - Паспорти якості на Емаль ПФ-115 «С» (файли: «Сертиф якості ПФ-115 С RAL 1024.pdf», «Сертиф якості ПФ-115 С жовта.pdf», «Сертиф якості ПФ-115 С зелена.pdf», «Сертиф якості ПФ-115 С сіра.pdf», «Сертиф якості ПФ-115 С червона.pdf», «Сертиф якості ПФ-115 С чорна.pdf») який містить посилання на НТД, згідно якого виготовлено продукцію: ТУ У 20.3-2628800418-001:2017 та зм. 4; - Лаки та емалі алкідні, Технічні умови (назва файлу: «ТУ основне ПФ 115.pdf», «ТУ зміна 4 2023 ПФ 115.pdf», «ТУ основне ПФ 115 - 0001.jpg», «ТУ основне ПФ 115 - 0002.jpg», «ТУ основне ПФ 115 - 0003.jpg», «ТУ основне ПФ 115 - 0004.jpg», «ТУ основне ПФ 115 - 0005.jpg») – дата введення в дію вперше 22.12.2017, дата набрання чинності змін №4 – 25.09.2023. Вищезазначене підтверджує, що запропонована ТОВ «МІРАЙ ГРУП» продукція емалі ПФ-115 «С» з’явилась на ринку (введена в обіг) до 01.10.2023 року, а саме 25.09.2023 року (дата змін №4 до ТУ У 20.3-2628800418-001:2017). При цьому, всі вище наведені документи не відповідають наданій ТОВ «МІРАЙ ГРУП» Декларації, яка визначає, що продукт відповідає і змінам №5 2023 Лаки та емалі алкідні. Технічні умови – Зміна №5 – 13.11.2023 року. Таким чином, ТОВ «МІРАЙ ГРУП» всупереч вимогам пункту 10 розділу 3 ТД у складі пропозиції не надано висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану емаль ПФ-115 "С" або доказів введення її в обіг після 01.10.2023. Відтак тендерна пропозиція ТОВ «МІРАЙ ГРУП» не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та підлягає відхиленню відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей. Наголошуємо, що вищезазначені невідповідності (відсутня інформація та/або документи) відносяться до інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Таким чином, зазначені у пункті V невідповідності тендерної пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" вимогам тендерної документації (відсутній висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропоновану емаль ПФ-115 "С" або доказів введення її в обіг після 01.10.2023) не підлягають виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, оскільки стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції. Заслуговує на увагу також й наступне. Попередньо протокольним рішенням (протокол) Уповноваженої особи з питань закупівель товарів, робіт і послуг АТ «Прикарпаттяобленерго» від 19 січня 2024 р. №6/1 Замовником вже відхилялась пропозиція ТОВ "МІРАЙГРУП" на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей у зв’язку з наявністю наступних невідповідностей у його пропозиції: «1. На виконання вимог п.8 розділу 3 Тендерної документації, Учасник надав аналогічні за предметом закупівлі Договір № 265 від 28.06.2023 року, Договір № 783/23 від 21.09.2023 року, Договір № 783 від 15.05.2023 року, згідно яких кількісний обсяг менший ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею. Відповідно до п. 8 розділу 3 Тендерної документації, кількісний обсяг виконання аналогічного договору з постачання товарів не повинен бути меншим ніж 50 (п’ятдесят) % від обсягу, що вимагається закупівлею, а саме не менше 2260 шт. 2. На виконання вимог п.10 розділу 3 Тендерної документації, Учасник у складі тендерної пропозиції надає Лист № 16/1/29 від 16.01.2024 року, згідно якого вказує, що запропонована на закупівлю продукція введена після 01.10.2023 року, на підтвердження чому надає Декларацію постачальника про відповідність. Згідно вимог Тендерної документації, Учасник повинен надати протоколи випробувань або інший аналогічний документ, виданий акредитованим органом оцінки відповідності (із долученням документів про акредитацію, сфери акредитації, що відповідає випробуванням/експертизі відносно яких надається протокол випробувань або інший аналогічний документ) із зазначенням повної назви об'єкту експертизи/випробувань (що повинна співпадати з назвою запропонованої продукції), відповідність ДСТУ/ТУ та письмові пояснення, до яких долучаються докази введення в обіг продукції, що пропонується, після 01.10.2023 року. Поняття «введення в обіг» розуміється у змісті, визначеному Законом України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності». Даних документів у складі тендерної пропозиції Учасник не надав, що суперечить вимогам Замовника.» Варто зазначити, що Замовник не публікував в електронній системі закупівель вимогу про усунення ТОВ "МІРАЙГРУП" невідповідностей у його тендерній пропозиції, що стосувались кваліфікаційних критеріїв, встановлених у п.8 розділу 3 Тендерної документації (пункт 1 протоколу від 19 січня 2024 р. № 6/1). ТОВ "МІРАЙГРУП" у свою чергу була подана скарга №24/01/1 від 24 січня 2024 року на рішення Замовника щодо дискваліфікації його пропозиції до Комісії АМКУ з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ). За результатами розгляду скарги Комісією АМКУ було прийнято рішення №2161-р/пк-пз від 05.02.2024, яким задоволено вказану скаргу частково (рішення додається (Додаток 1) та зобов’язано Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" та рішення про визначення ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» переможцем процедури закупівлі — "Емаль та грунтовка", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2024-01-04-002893-a. Так Комісія АМКУ: - по першій підставі відхилення пропозиції через її невідповідність пункту 8 розділу 3 Тендерної документації (не підтвердження досвіду виконання аналогічного договору з постачання товарів з кількістю не менше ніж 50% від обсягу, що вимагається закупівлею (2260 шт.) – постановила, що Замовник, не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги пункту 43 Особливостей та частини дев'ятої статті 26 Закону. Враховуючи наведене, Пропозиція Скаржника була неправомірно відхилена Замовником з наведеної вище підстави (пункт 1 рішення). - по другій підставі відхилення пропозиції через невиконання вимог п.10 розділу 3 Тендерної документації (не надання доказів введення в обіг продукції, що пропонується після 01.10.2023 року) - постановила, що у складі Пропозиції Скаржника відсутні докази введення в обіг продукції, що пропонується Скаржником (за позиціями 1-7 документа "Форма цінової пропозиції"), після 01.10.2023. Таким чином, Комісія АМКУ вже доходила до висновку, що ТОВ "МІРАЙГРУП" не надало у складі тендерної пропозиції для участі у даній закупівлі доказів введення в обіг продукції, що ним пропонується (за позиціями 1-7 документа "Форма цінової пропозиції"), після 01.10.2023. Замовник, на виконання рішення Комісії АМКУ відмінив 08.02.2024 рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" та опублікував повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в його пропозиції пункту 8 розділу 3 Тендерної документації (кваліфікаційні критерії, а саме досвід виконання аналогічного договору). Після завантаження 09.02.2024 ТОВ "МІРАЙГРУП" довідки про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів № 09/02/1 від 09.02.2024 року, договору №-Т-57 про закупівлю від 07 грудня 2023 р., видаткової накладної №00000150 від 22.12.2023 та листа-відгука ФОП Попика С.А. №19/01 від 19.01.2024 (файл «Довідка та аналогічний договір.pdf») Замовник 13.02.2024, незважаючи на наявність підстав для відхилення пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП" через невідповідність умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі Тендерної документації, в тому числі й встановленої у пункті 2 рішення Комісії АМКУ №2161-р/пк-пз від 05.02.2024, акцептував пропозицію ТОВ "МІРАЙГРУП".
Опис суті пункту скарги: Акцепт пропозиції ТОВ "МІРАЙГРУП", яка не відповідає вимогам тендерної документації призвів до порушення прав ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», яке полягає в наступному.

Кожен з учасників вправі розраховувати на однаковий, неупереджений та об’єктивний підхід до оцінки як його пропозиції, так і пропозиції іншого учасника. Зазначене гарантується ст. 5 ЗУ «Про публічні закупівлі», яка зобов’язує здійснювати закупівлі, зокрема, з дотриманням принципів,:
- відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
- об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
Крім того, відповідно до ч. 10 ст.11 Закону України «Про публічні закупівлі» Уповноважена особа забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Проте, акцепт пропозиції Переможця, що не відповідає вимогам тендерної документації та законодавству призводить до порушення принципів проведення закупівель; порушує право учасника ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» на рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та неупереджений вибір переможця.
До того ж, порушено майнові права суб’єкта оскарження адже позбавлено ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» права на отримання доходу.
Вимоги: Зобов’язати замовника скасувати рішення про визначення переможця процедури закупівлі та повідомлення про намір укласти договір
Скарга
Виконана замовником
КЕП

Скарга на неправомрні дії замовника

Номер: 52e280bd3b27471f9bd80a6207f498bb
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-04-002893-a.a2
Назва: Скарга на неправомрні дії замовника
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи: Учасник Орган оскарження Замовник
Дата розгляду скарги: 05.02.2024 10:00
Місце розгляду скарги: Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду: 26.01.2024 17:12
Дата прийняття рішення про вирішення скарги: 08.02.2024 13:51
Коментар замовника щодо усунення порушень: На виконання рішення АМКУ від 05.02.2024 року № 2161-р/пк-пз Замовником скасовано рішення щодо визначення переможця.
Автор: ТОВ "МІРАЙГРУП", Вера Такташова +380663197147, +380677263177 miraygrup@ukr.net

Пункт скарги

Номер: 83d24d0e4d124e50b5323ab888a0a1f4
Заголовок пункту скарги: Скарга на незаконні дії замовника щодо дискваліфікації учасника ТОВ "МІРАЙГРУП"
Опис заперечення: Безпідставне відхилення тендерної пропозиції. Не надання повідомлення з вимогогою про усунення невідповідностей
Тип пов'язаного елемента: Скарга на кваліфікацію
Тип порушення: Інші дії замовника
Ідентифікатор класифікації: Інші умови тендерної документації
Тип порушення: Інші умови тендерної документації
Опис суті пункту скарги: Порушення норм законодавства (пункт 41 та 43 Особливостей)
Вимоги: Зобов'язати замовника скасувати рішення (повністю чи частково)
Вимога
Залишено без розгляду

Щодо невідповідності переліку документів, що підтверджують якість предмету закупівлі

Номер: 3964356b03234fc0ba1148fc493bc85f
Ідентифікатор запиту: UA-2024-01-04-002893-a.c1
Назва: Щодо невідповідності переліку документів, що підтверджують якість предмету закупівлі
Вимога:
Шановний Замовник, з огляду на розміщену вами відповідь щодо відмови вносити зміни у п.5.10 зазначаємо наступне. Відповідно до тендерної документації (пункт 4 Розділ 3 тендерної документації) передбачено невичерпний перелік документів, що підтверджують якість Товару, а саме «- паспорти та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості/ та/або інструкції з експлуатації виробників предмету закупівлі, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі». Водночас п.5.11 містить інший вичерпний перелік документів, що суперечить умовам ТД та вимогам законодавства. Проєкт договору є невід'ємною частиною тендерної документації та не може відрізнятися від змісту ТД. Наведена невідповідність - порушення законодавства у сфері публічних закупівель, крім того є обмеженням кола потенційних Учасників, що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанові КМУ №1178 від 12.10.2022 р. Просимо Замовника усунити невідповідність законодавству та привести у відповідність п.5.10 до змісту тендерної документації (пункт 4 Розділ 3 тендерної документації), зокрема шляхом викладання документів, що підтверджуюсь якість у відповідності із ТД. в редакції: 5.10.Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію документів, що підтверджують якість: паспорти та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості/ та/або паспорти якості та/або інструкції з експлуатації виробників предмету закупівлі, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі та інші необхідні документи згідно вимог чинного законодавства України.
Пов'язані документи: Замовник
Вирішення: Відповідь надана у вкладеному файлі.
Статус вимоги: Не задоволено
Дата прийняття рішення про залишення скарги без розгляду: 17.01.2024 10:02