-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Розчинник для лаків, емалей та фарб
Додатки у одному файлі з тендерною документацією.
Завершена
390 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 3 900.00 UAH
Період уточнення:
04.01.2024 11:33 - 14.01.2024 00:00
Відповідь надана
Щодо документів, що підтверджують якість продукції
Номер:
7d26b1fcf7ef449c889f44d6f84467ab
Дата опублікування:
12.01.2024 16:25
Опис:
Шановний Замовник, з огляду на розміщену вами відповідь щодо відмови вносити зміни у п.5.10 зазначаємо наступне.
Відповідно до тендерної документації (пункт 4 Розділ 3 тендерної документації) передбачено невичерпний перелік документів, що підтверджують якість Товару, а саме «- паспорти та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості/ та/або інструкції з експлуатації виробників предмету закупівлі, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі». Водночас п.5.11 містить інший вичерпиний перелік документів, щз суперечить умовам ТД. Проєкт договору є невід'ємною частиною тендерної документації та не може відрізнятися від змісту ТД. Як наслідок зазначена вимога призведе до обмеження кола потенційних Учасників, що суперечить ЗУ "Про публічні закупівлі" та Постанові КМУ №1178 від 12.10.2022 р.
Просимо Замовника привести у відповідність п.5.11 до змісту тендерної документації (пункт 4 Розділ 3 тендерної документації).
Відповідь:
Шановний учасник, Відповідь на це питання була ВАМ надана попередньо. У розділі питання -відповідь .
Дата відповіді:
15.01.2024 08:13
Відповідь надана
Щодо зазначення строку (терміну) придатності у ТД
Номер:
f6f49b5b130746a4beaf6bab39c0b418
Дата опублікування:
12.01.2024 15:52
Опис:
У зв'язку із згадуванням в обговореннях компанії ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» та, вірогідно, спроби потенційного Учасника ввести в оману щодо того, шо ТОВ "ВП "ПОЛІСАН" є єдиним виробником, на товар якого встановлено строк придатності визначаємо таке.
На лакофарбову продукцію встановлюється саме «строк придатності» відповідно до ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять". Так, згідно ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять" строк придатності - час протягом якого лакофарбовий матеріал (2.50) залишається в придатному стані під час зберігання за нормальних умов в оригінальній герметичній тарі. Водночас наведене вище узгоджується із ч. 1,2 ст. 677 ЦК України, де визначено, що нормативно-правовими актами може бути встановлений строк, зі спливом якого товар вважається непридатним для використання за призначенням (строк придатності). Строк придатності товару визначається періодом часу, який обчислюється з дня його виготовлення і протягом якого товар є придатним для використання, або терміном (датою), до настання якого товар є придатним для використання. Таким чином, єдино вірним формулюванням для фарби є строк придатності, а не гарантійний строк зберігання чи інші варіанти.
Потенційний Учасник (-и), що згадав ТОВ «ВП «ПОЛІСАН», видається, здійснює спробу ввести в оману Замовника та інших Учасників, зазначаючи, що лише ТОВ «ВП «ПОЛІСАН» у документах, що підтверджують якість продукції, використовує «строк (термін) придатності». На противагу цьому твердженню, абсолютна більшість виробників зазначає у документах, що підтверджують якість продукції, саме «строк (термін) придатності», як то визначено ДСТУ ISO 4618:2014. Наприклад, але не обмежуючись: ТОВ з ІІ «Хонкель Баутехнік (Україна)» ТМ Ceresit, ТОВ «Снєжка-Україна» TM Sniezka, ТОВ «ПОЛІКОЛОР» ТМ Fazenda, тощо.
Отже, виходячи з наведеного:
1. Строк придатності на ЛФМ встановлюється відповідно до ДСТУ ISO 4618:2014 "Фарби та лаки. Терміни та визначення понять", ЦК України є загальноприйнятим щодо предмету закупівлі.
2. Існує багато виробників, крім ТОВ "ВП "ПОЛІСАН", які встановлюють гарантійний строк на лакофарбову продукцію у виді строку придатності.
Дане звернення є відповіддю на коментарі потенційного (потенційних) учасників, не є зверненням за роз'ясненням до Замовника в розумінні п.54 Особливостей та не потребує його відповіді на нього.
Відповідь:
Дякую за інформацію. Гарного вечора :)
Дата відповіді:
12.01.2024 15:55
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
9462a0c8d1854c13b12ac6f40b9b2fd9
Дата опублікування:
12.01.2024 12:45
Опис:
Шановний Замовник!
Триває військова агресія рф проти України. Крім активних бойових дій у ряді областей України, країна-агресорка здійснює регулярні масовані ракетні обстріли всієї території нашої держави. Місце влучання чергової російської ракети чи снаряду є непередбачуваним, як і території активних бойових дій, що можуть такими стати після укладання договору.
Пропонуємо додати новий пункт договору або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
Сторони погоджуються, що військова агресія рф проти України та (або) її наслідки, а саме: ведення активних бойових дій за місцезнаходженням Сторін, на шляху слідування товару, сировини при інших обставинах: ракетні, артилерійські, інші обстріли; тощо вважається обставиною непереборної сили (форс-мажором) для цілей виконання цього Договору якщо вони:
- не залежать від волі Сторін та безпосередньо впливають на можливість Сторони виконувати зобов'язання за договором;
- настали після укладання цього Договору;
- підтверджені відповідними доказами.
Відповідь:
Шановний учасник, Законодавство про закупівлі не зобов'язує учасника змінювати ТД під побажання конкретного учасника...Указом Президента України від 24.02.2022 № 64 (зі змінами) в Україні введений військовий стан. І діяльність усіх підприємств в т.ч. і підприємств критичної інфраструктури відбувається під час його дії. Тому учаснику при поданні пропозиції варто врахувати таки моменти, ризики та власні можливості. для виконання контракту..... Також, принагідно пропонуємо Вам ознайомитись з листом МЕРТУ № 3301-04/47784-06 від 15.11.2019 «Щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель» та Настановою щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях:
«Учасникам рекомендується аргументовано оскаржувати процедури закупівлі у разі порушення їх прав та законних інтересів. Учасникам не слід використовувати механізм оскарження, з метою умисного затягування та/або зриву процедур публічних закупівель.»
Дата відповіді:
12.01.2024 13:06
Відповідь надана
продовження
Номер:
ae395fa4c2ec4ecfaa9ace594c69170c
Дата опублікування:
12.01.2024 12:12
Опис:
Шановний замовник, фраза "Строк (термін )придатності" притаманна одному виробнику на Україні, а саме ТОВ Полісан. Термін строк придатності вони використовують у закупівлях в яких вони мають намір прийняти участь. При оцінці тендерних пропозицій, потім виникає багато суперечок серед учасників з приводу даної фрази, що в кінцевому результаті значно затягує саму процедуру. У ПЕРЕВАЖНІЙ кількості виробників дана характеристика звучить як ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК ЗБЕРІГАННЯ. Просимо прибрати дану фразу з ТД замінивши її на вираз "Гарантійний строк зберігання". НЕ ДЛЯ КОНКРЕТНОГО УЧАСНИКА, А ДЛЯ ЗАЛУЧЕННЯ МАКСИМАЛЬНОЇ КІЛЬКОСТІ УЧАСНИКІВ.
Відповідь:
Відповідь на це питання була надана Вам. Погортайте свою переписку...
Дата відповіді:
12.01.2024 12:34
Відповідь надана
продовження
Номер:
b5959c448f084c1ba5816da5cbfb4aac
Дата опублікування:
12.01.2024 12:06
Опис:
"Шановний учасник, ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачає зміну тендерної документації під кожного конкретного учасника.. це загрожує штрафом для УО. Тендерна документація не містить ніяких обмежень для учасників, щодо участі". Шановний замовник а хіба ЗУ "Про публічні закупівлі" передбачає штучне звуження кола учасників до мінімуму, шляхом вказання інформації яка притаманна лише не значній окремій групі (а може навіть і не групі) виробників, а також не впливає на якість самого товару? Такі дії не загрожують штрафом для УО ?
Відповідь:
шановний учасник, це не чат для спілкування. Тому, з огляду на надмірну кількість Ваших запитань, УО надає відповідь на питання щодо тендерної документації. Для інших РОЗДУМІВ існують соціальні мережі - не плутайте такі моменти....
Дата відповіді:
12.01.2024 12:33
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
f48639cde759423c892126b3a6df9443
Дата опублікування:
12.01.2024 10:06
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.5.5. зазначено, що Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Тобто виходить, що під час повітряної тривоги Постачальник не зможе здійснити поставку (відвантаження) товару з огляду на призупинення роботи складу у зв'язку із початком повітряною тривоги, що становить явну небезпеку для життя працівників, а також в умов, що не відповідають законодавству про охорону праці. Через те, що повітряна тривога може бути доволі тривалою та збігатися із закінченням роботи складу, як наслідок - запланована поставка товару не відбудеться, що може помилково вважатися порушенням умов договору. Відповідно до п. 8.2. проєкту договору: «У разі нездійснення поставки у встановлені строки та у визначених Договором обсягах, Постачальник сплачує пеню у розмірі 1% від вартості недопоставленого товару за кожен день прострочення, а в разі порушення термінів поставки більш ніж на 10 календарних днів – сплачує Покупцю додатково штраф у розмірі 10% від вартості недопоставленого товару». Повітряна тривога є обставиною, що короткочасно унеможливлює виконання основних зобов'язань Сторін за договором. Пропонуємо доповнити п.5.5 проєкту договору застереженням щодо незастосування умов п.8.2 проєкту договору у разі несвоєчасної поставки товару через повітряну тривогу:
5.5. Під час повітряної тривоги робота складу припиняється та відновлюється після того, як оголошений відбій повітряної тривоги. Поставка товару, що не відбулася через повітряну тривогу у строки визначені договором не вважається простроченням виконання зобов'язання із поставки товару, а санкції в цьому випадку до Постачальника за це не застосовуються.
Відповідь:
Ваше запитання буде розглянуто та за необхідності будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
12.01.2024 13:10
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
822a4120774746afa3a4ce921ee4999c
Дата опублікування:
11.01.2024 16:12
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі.
У разі виникнення реальних обставин непереборної сили, повідомити іншу сторону про виникнення форс-мажору протягом 5 днів не є достатнім, оскільки в перші дні форс-мажору у співробітників може не бути доступу до робочого місця через роботу відповідних служб (ДСНС, Національної поліції України тощо). До того на території України триває повномасштабне вторгнення, дії та/або наслідки якого, можуть призвести до часткового або повного зупинення отримання кореспонденції поштою, або ж наявність об'єктивних причин може затримати/унеможливити відправку кореспонденції.
Пропонуємо внести зміни до п.9.2 або надати запевнення, що під час укладання договору із Переможцем будуть внесені зміни:
9.2. Сторона, що не може виконувати зобов'язання за цим Договором унаслідок дії обставин непереборної сили, повинна не пізніше ніж протягом 5-ти днів з моменту їх виникнення повідомити про це іншу Сторону у письмовій формі, крім випадків, коли обставини непереборної сили та (або) їх наслідки ускладнюють таке повідомлення.
Відповідь:
Шане запитання буде розглянуто та за необхідності будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
12.01.2024 13:10
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
defb78ec01b84c5e9cb01826b68f823c
Дата опублікування:
11.01.2024 16:11
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.5.11. зазначено, що В термін не пізніше п'яти днів з моменту відвантаження Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
В день прийому-передачі Товару уповноважені представники Сторін підписують 2 примірники видаткових накладних та товарно-транспортних накладних. Після підписання уповноважені представники Сторін отримують по 1 примірнику видаткових накладних та товарно-транспортних накладних. У розумінні ст.9 ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» ВН та ТТН є первинними документами для бухгалтерського обліку господарських операцій. Тобто ВН та ТТН є первинним документом, що підтверджує факт передачі (відвантаження) Товару від однієї особи іншій. Відповідно до ч.8 ст.19 ГК України, усі суб'єкти господарювання, відокремлені підрозділи юридичних осіб, виділені на окремий баланс, зобов'язані вести первинний (оперативний) облік результатів своєї роботи. Відтермінування надання документів є фактом бездокументальної поставки (відвантаження) Товару, тобто відсутності факту поставки (відвантаження) Товару, а отже є порушенням введення бухгалтерського обліку господарських операцій.
Просимо привести п.5.11 у відповідність до норм ЗУ «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та ГК України:
5.11. В день поставки (відвантаження) Товару Покупець зобов'язується повернути Постачальнику один примірник видаткової накладної та товарно-транспортної накладної, що підтверджує надходження Товарів з відміткою одержувача товару.
Відповідь:
Шановний учасник, ЗУ про публічні закупівлі не зобов'язує Замовника розтлумачувати положення бухгалтерського кодексу та дискувати щодо ВЛАСНОГО розуміння учасником його норм. Даний пункт договору складений у відповідності до ЗУ "Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні".
Дата відповіді:
12.01.2024 13:09
Відповідь надана
Щодо умов проєкту договору
Номер:
227e5e74bff943988640290d977683b1
Дата опублікування:
11.01.2024 16:09
Опис:
Добрий день, Шановний Замовник!
У п.5.10. зазначено, що Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката якості, паспорти та інші необхідні документи згідно вимог чинного законодавства України.
В Україні уся лакофарбова продукція виготовляється відповідно до технічних умов виробників. У кожного виробника є власне ТУ. Документ, що підтверджує відповідність товару вимогам ТУ, тобто засвідчує його якісні показники, має різну назву у виробників фарби (сертифікат якості або паспорт якості або технічний паспорт, тощо). Тобто єдиного документу який би підтверджував якісні показники товару немає. У пункті 4 Розділу 3 тендерної документації зазначено невичерпний перелік документів, що підтверджують якість Товару, а саме «- паспорти та/або сертифікати відповідності та/або сертифікати якості/ та/або інструкції з експлуатації виробників предмету закупівлі, інші документи виробників предмету закупівлі, що підтверджують технічні та якісні параметри предмета закупівлі».
Відповідно до п. 18 Особливостей 18. Умови договору про закупівлю не повинні відрізнятися від змісту тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, у тому числі за результатами електронного аукціону, крім випадків. У свою чергу. ТП формується учасником у відповідності до вимог ТД. Таким чином, умови проєкту договору не можуть звужувати чи розширювати вимоги відносно ТД. Проте, перелік документів у ТД, яким учасник має підтверджувтати відповідність запропонованого товару ширший, та мітить альтернативний вибір. У договорі ж наведено лише частину документів, що визначені у ТД, а формулювання через кому без застереження про необхідність надання одного із документів означає одночасне надання таких документів, що суперечить як умовам ТД, так і є завідомо невиконуваною умовою.
Просимо привести п.5.10 проєкту договору у відповідність з умовами тендерної документації:
5.10.Постачальник зобов'язаний надати при кожному відвантаженні товарно-матеріальних цінностей наступні оригінали документів: рахунок-фактуру, видаткову накладну, товарно-транспортну накладну, або акт прийому-передачі, копію сертифіката (паспорта) якості або інший документ виробника, що підтверджує якість Товару згідно вимог чинного законодавства України.
Відповідь:
Щодо якості товару. Згідно ст.ст. 673, 674 Цивільного кодексу продавець повинен передати покупцеві товар, якість якого відповідає умовам договору купівлі-продажу. Якщо продавець при укладенні договору купівлі-продажу був повідомлений покупцем про конкретну мету придбання товару, продавець повинен передати покупцеві товар, придатний для використання відповідно до цієї мети. У разі продажу товару за зразком та (або) за описом продавець повинен передати покупцеві товар, який відповідає зразку та (або) опису. Якщо законом встановлено вимоги щодо якості товару, продавець зобов'язаний передати покупцеві товар, який відповідає цим вимогам. Відповідність товару вимогам законодавства підтверджується способом та в порядку, встановленими законом та іншими нормативно-правовими актами. Згідно Закону "Про технічні регламенти та оцінку відповідності" документ про відповідність - декларація (в тому числі декларація про відповідність), звіт, висновок, свідоцтво, сертифікат (у тому числі сертифікат відповідності) або будь-який інший документ, що підтверджує виконання заданих вимог, які стосуються об'єкта оцінки відповідності. У змісті п. 5.10 пероекту договору не вбчається порушень вимог вищевказаних норм.
Дата відповіді:
12.01.2024 13:07
Відповідь надана
продовження
Номер:
a18ed22775f741ff84cd4bafe4325ed3
Дата опублікування:
05.01.2024 13:22
Опис:
Шановний замовник, фраза "Строк (термін )придатності" притаманна одному виробнику на Україні, а саме ТОВ Полісан. Термін строк придатності вони використовують у закупівлях в яких вони мають намір прийняти участь. При оцінці тендерних пропозицій, потім виникає багато суперечок серед учасників з приводу даної фрази, що в кінцевому результаті значно затягує саму процедуру. У ПЕРЕВАЖНІЙ кількості виробників дана характеристика звучить як ГАРАНТІЙНИЙ СТРОК ЗБЕРІГАННЯ. Просимо прибрати дану фразу з ТД замінивши її на вираз "Гарантійний строк зберігання"
Відповідь:
Шановний учасник, ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачає зміну тендерної документації під кожного конкретного учасника.. це загрожує штрафом для УО. Тендерна документація не містить ніяких обмежень для учасників, щодо участі.
Дата відповіді:
05.01.2024 14:04