• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів) за кодом ДК 021:2015 79710000-4 - Охоронні послуги (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації))

Завершена

8 219 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 095.00 UAH
Період уточнення: 26.12.2023 16:08 - 31.12.2023 00:00
Відповідь надана

Уточнення.

Номер: 45b5ed087e1f4adcb25c9e8c07939748
Дата опублікування: 28.12.2023 15:42
Опис: Хочемо уточнити у Замовника щодо встановленої вимоги: "Учасник додатково повинен у складі своєї пропозиції надати документи, що підтверджують кваліфікацію судді по прийняттю іспитів по напрямку пошуку вибухових речовин та вогнепальної зброї." Чи потрібно згідно цієї вимоги та інших забаганок вельмишановного Замовника та вельмишановної пані уповноваженої особи надавати документальне підтвердження ще й кваліфікацію дружини судді щодо підтвердження кваліфікації вправної господарки? Чи потрібно надавати документальне підтвердження кваліфікації кваліфікаційної комісії, що підтверджує кваліфікацію судді? І останнє. Чи потрібно надавати документальне підтвердження кваліфікації уповноваженої особи Замовника - Анастасії Миколаївни Бурсакової? Бо останнє ми точно виконати не зможемо з причин некомпетентності та корумпованості уповноваженої особи, тендерна документація якої з очевидних причин прописана під конкретного учасника закупівлі, якого всі ми чудового знаємо. З новим роком. Бажаємо як можна швидше отримати запрошення від компетентних органів, до яких ми обов'язково будемо звертатися. Подібні розпилювання бюджетних коштів під час війського стану - це злочин проти держави.
Відповідь: Шановний ймовірний Учасник, Замовником ретельно розглянуте Ваше запитання, за результатами чого сповіщаємо Вас про наступне.   Попередньо, слід наголосити, що при розробленні та складанні тендерної документації Замовником виконані усі вимоги, що передбачені Законом України «Про публічні закупівлі» та Постанови КМУ від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі” та інші нормативні документи, що безпосередньо регулюють охоронну діяльність в Україні. Згідно з ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації зазначаються один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі», підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Відповідно до статті 16 Закону інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям визначається Замовником в тендерній документації. Так, встановлені Замовником кваліфікаційні критерії в повній  відповідають ст. 16, 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та жодним чином не дискримінують Учасників, оскільки будь-який з Учасників має законне право і можливість мати належну матеріально-технічну базу. Межування із країною-агресором вимагає від Замовника посилення безпеки його об’єктів та персоналу шляхом, в тому числі залучення службової собаки із фахівцем – інструктором службового собаківництва, що має відповідні фахові навики. Звертаємо Вашу увагу, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Верховний Суд наголошує, що замовник має право вибору конкретної специфікації предмета закупівлі та не обмежений у можливості встановлювати вимоги, які спрямовані на забезпечення задоволення його потреб у продукції з відповідними технічними, якісними та кількісними характеристиками. Дякуємо за звернення!
Дата відповіді: 29.12.2023 13:24