• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів) за кодом ДК 021:2015 79710000-4 - Охоронні послуги (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації))

Завершена

8 219 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 095.00 UAH
Номер: 48f406eac7a9427dbbe0548fa5577e48
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-05-03-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 03.05.2024 00:00
Автор: Західний офіс Держаудитслужби, UA-EDR 40922492
Період моніторингу: 03.05.2024 12:06 - 25.05.2024 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 03.05.2024 № 25-з Ужгород Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, НАКАЗУЮ: 1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Сергій ТУРЕНОК Додаток до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03.05.2024 № 25-з Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 5 UA-2023-12-26-012201-a 26.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Адреса: Ukraine, Ужгород
Контактна особа: Західний офіс Держаудитслужби ( обл.), +38 (0 95) 948-00-53, vatrala24@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливості, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2024 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного Фармацевтичного Університету (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26 грудня 2023 року №1857; відповідь Замовника, надана на звернення за роз’ясненням щодо змісту тендерної документації; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЗПЕКА РЕГІОН» (далі – ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» від 05.01.2024 № 1867; повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2024 року; укладений договір від 19.01.2024 №19-24; додаткову угоду до укладеного договору від 24.01.2024 №01; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 травня та 21 травня 2024 року. Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, з урахуванням цих Особливостей. За нормами абзацу другого пункту 36 Особливостей визначено, якщо була подана одна тендерна пропозиція Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Так, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» та визначення переможця його переможцем торгів встановлено наступне. Замовником у Додатку 3 Тендерної документації (Проєкт договору) визначено вимогу, що учасник повинен надати у складі пропозиції заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проєкт договору без додатків та зазначення вартісних показників. Проте, учасником ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» на підтвердження зазначеної вимоги додатку 3 тендерної документації не надано визначеного документу, а саме: проєкту договору згідно вимог додатку 3. З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 21.05.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо прийнятого рішення про визначення учасника ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» переможцем закупівлі, яким не надано документи, подання яких передбачалося тендерною документацією. Однак, надані Уповноваженою особою Замовника пояснення, не обґрунтовують прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» вимогам, установленим Замовником в додатку 3 тендерної документації стосовно надання у складі пропозиції заповненого реквізитами учасника та підписаного зі своєї сторони проєкту договору без додатків та зазначення вартісних показників. Водночас, виявлена під час моніторингу процедури закупівлі невідповідність у поданих учасником ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» документах підлягала виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією. Проте, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які вимагалися у додатку 3 тендерної документації.
Період усунення порушень: 24.05.2024 15:29 - 08.06.2024 00:00
Дата публікації висновку: 24.05.2024 15:29

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: Замовник ознайомився з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2023-12-26-012201-a та здійснив заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, а також додатково укладений договір П-726 від 29.05.2024 р. на закупівлю "Послуги з постачання програмного забезпечення згідно з кодом за ДК 021:2015 –72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням, шляхом надання доступу до платформи TNDR", який включає в себе повний доступ до всієї наявної бази матеріалів та на період передплати, доступ до онлайн-навчань, статей, прикладів документів, онлайн-книг, інструментів, які будуть опубліковані в цей період. А також доступ до телефонних та письмових консультацій. Користування платформою допомагає уповноваженим особам мати оперативну інформацію щодо змін у сфері та отримувати аналітику щодо впливу змін на робочі процеси та рекомендації щодо дій у певних ситуаціях, збільшувати рівень своїх знань та припрацьовувати навички у питаннях, що стосуються публічних закупівель.
Дата публікації звіту: 30.05.2024 12:29

Запити/Пояснення