-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів) за кодом ДК 021:2015 79710000-4 - Охоронні послуги (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації))
Завершена
8 219 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 41 095.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 41 095.00 UAH
Номер:
48f406eac7a9427dbbe0548fa5577e48
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-05-03-000006
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
03.05.2024 00:00
Період моніторингу:
03.05.2024 12:06 - 25.05.2024 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
03.05.2024 № 25-з
Ужгород
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114,
НАКАЗУЮ:
1. На виконання доручення Держаудитслужби, доведеного листом від 17.04.2024 № 003100-18/5081-2024, почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Сергій ТУРЕНОК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області
від 03.05.2024 № 25-з
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-12-26-012201-a 26.12.2024 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником вимог законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» та визначення його переможцем процедури закупівлі встановлено порушення абзацу першого пункту 43 Особливостей.
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII та Особливості, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII, - порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель та з огляду на відсутність механізму їх усунення, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-XII, статтею 8 Закону № 922-VIII, Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області зобов’язує здійснити заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, (шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань, тощо), та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку, оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 24 травня 2024 року.
Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів з особливостями, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (в редакції від 17.11.2023, що діяла станом на період проведення процедури закупівлі, далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій на відповідність умовам тендерної документації та вимогам законодавства, повноти відображення інформації в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей, надання документів переможцем з урахуванням Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом № 922-VIII.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Національного Фармацевтичного Університету (далі – Замовник) на 2024 рік; оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 26 грудня 2023 року №1857; відповідь Замовника, надана на звернення за роз’ясненням щодо змісту тендерної документації; тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «БЕЗПЕКА РЕГІОН» (далі – ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН»); протокольне рішення уповноваженої особи щодо визначення переможця та прийняття рішення про намір укласти договір з ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» від 05.01.2024 № 1867; повідомлення про намір укласти договір від 05.01.2024 року; укладений договір від 19.01.2024 №19-24; додаткову угоду до укладеного договору від 24.01.2024 №01; пояснення Замовника, надані через електронну систему закупівель на запити Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області від 03 травня та 21 травня 2024 року.
Пунктом 3 Особливостей визначено, що Замовники зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону № 922-VIII, з урахуванням цих Особливостей.
За нормами абзацу другого пункту 36 Особливостей визначено, якщо була подана одна тендерна пропозиція Замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону № 922-VIII (положення частин другої, п’ятої - дев’ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону № 922-VIII не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації.
Так, пунктом 43 Особливостей імперативно визначені наступні умови та зобов’язання: якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» та визначення переможця його переможцем торгів встановлено наступне.
Замовником у Додатку 3 Тендерної документації (Проєкт договору) визначено вимогу, що учасник повинен надати у складі пропозиції заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проєкт договору без додатків та зазначення вартісних показників.
Проте, учасником ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» на підтвердження зазначеної вимоги додатку 3 тендерної документації не надано визначеного документу, а саме: проєкту договору згідно вимог додатку 3.
З огляду на вищезазначене, під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області 21.05.2024 звернулось через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень щодо прийнятого рішення про визначення учасника ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» переможцем закупівлі, яким не надано документи, подання яких передбачалося тендерною документацією.
Однак, надані Уповноваженою особою Замовника пояснення, не обґрунтовують прийняте рішення щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» вимогам, установленим Замовником в додатку 3 тендерної документації стосовно надання у складі пропозиції заповненого реквізитами учасника та підписаного зі своєї сторони проєкту договору без додатків та зазначення вартісних показників.
Водночас, виявлена під час моніторингу процедури закупівлі невідповідність у поданих учасником ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» документах підлягала виправленню відповідно до пункту 43 Особливостей, який є імперативною нормою та визначає обов’язок розміщення Замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, виявлених в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією.
Проте, за результатами проведеного моніторингу процедури закупівлі встановлено, що Замовником на порушення вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей не розміщено в електронній системі повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, які вимагалися у додатку 3 тендерної документації.
Період усунення порушень:
24.05.2024 15:29 - 08.06.2024 00:00
Дата публікації висновку:
24.05.2024 15:29
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
Замовник ознайомився з висновком про результати моніторингу процедури закупівлі
№ UA-2023-12-26-012201-a та здійснив заходи щодо недопущення таких порушень в подальшому та з дотриманням вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, а також додатково укладений договір П-726 від 29.05.2024 р. на закупівлю "Послуги з постачання програмного забезпечення згідно з кодом за ДК 021:2015 –72260000-5 Послуги, пов'язані з програмним забезпеченням, шляхом надання доступу до платформи TNDR", який включає в себе повний доступ до всієї наявної бази матеріалів та на період передплати, доступ до онлайн-навчань, статей, прикладів документів, онлайн-книг, інструментів, які будуть опубліковані в цей період. А також доступ до телефонних та письмових консультацій. Користування платформою допомагає уповноваженим особам мати оперативну інформацію щодо змін у сфері та отримувати аналітику щодо впливу змін на робочі процеси та рекомендації щодо дій у певних ситуаціях, збільшувати рівень своїх знань та припрацьовувати навички у питаннях, що стосуються публічних закупівель.
Дата публікації звіту:
30.05.2024 12:29
Запити/Пояснення
Номер:
20ae22bea79b4701a7b12a7b77dfe4fe
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
03.05.2024 12:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
09.05.2024 00:00
Опис:
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів) за кодом ДК 021:2015 79710000-4 - Охоронні послуги (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-012201-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також, просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
9eeeef33097b4ac3b2316426f7567e0c
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
06.05.2024 16:01
Опис:
Національним фармацевтичним університетом ретельно розглянутий Ваш запит за результатами чого надає наступну інформацію (за хронологією поставлених Вами питань).
1. Так, охоронні послуги закуповувались для забезпечення контролю і доступу до визначених територій у технічному завданні (додаток 2 до ТД), контроль за внесенням (винесенням) матеріальних цінностей, в'їзд/виїзд транспорту на зазначені території університету. Охорона забезпечується шляхом організації та розміщення на об’єкті цілодобового посту персоналу охорони учасника. Спостереження за допомогою ПЦС ПО за ручними/технічними з системами тривожної сигналізації здійснюється цілодобово. Вимоги до послуг охорони: 1.Здійснення контролю за проходженням осіб на об’єкт, пересуванням його територією, а також залишенням його особами, переміщенням предметів відповідно до порядку, встановленого замовником, з урахуванням вимог чинного законодавства. 2. Забезпечення охорони цінностей та майна на об’єкті. 3. Негайного повідомлення у будь-який можливий спосіб територіальному органу Національної поліції та керівництву Замовника про: факти правопорушень стосовно персоналу охорони, майна або фізичних осіб, які охороняються, застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, а в разі заподіяння тілесних ушкоджень правопорушнику — негайно викликати екстрену (швидку) медичну допомогу та надавати першу долікарську допомогу; виявлення ознак кримінального правопорушення, порушення громадського порядку; факти надзвичайних подій, руйнування в результаті обстрілу то що. 4. Вжиття до прибуття працівників правоохоронних органів всіх можливих заходів для охорони місця події та збереження слідів правопорушення, виявлення очевидців і фіксації їх персональних даних. Після прибуття працівників правоохоронних органів персонал охорони зобов’язаний діяти за їх вказівкою. 5. Перевірки при прийомі чергування: Цілісності об’єкту, що охороняється (дверей, воріт, вікон, замків, запорів, пломб, інших запірних пристроїв, протипожежного інвентарю, справність телефонів); Стану дверей, освітлення приміщень, наявності майна і обладнання, чистоти і порядку; Запису у журналі про прийняття чергування. 6. При видачі ключів від приміщень зробити розбірливий запис у журналі, вимагати чіткого підпису від особи, яка отримала ключ, звертати його увагу на необхідність дотримання правил користування приміщень та особистим здаванням приміщення під охорону. 7. Повідомлення при аварії інженерних мереж керівництву Замовника. 8. Утримання робочого місця у належному санітарному стані. 9. Здійснення контролю за своєчасним вибуттям сторонніх осіб з приміщення Замовника та його території. 10. Присутності чергового на робочому місці до появи особи, що його змінить. 11. Знання та виконання встановлених на об’єкті правил внутрішнього розпорядку, правил охорони праці, техніки безпеки та пожежної безпеки. 12. При виявленні пожежі після виклику пожежної команди за телефоном 101, організувати гасіння пожежі усіма засобами до приїзду пожежної команди. 13. Контролю своєчасного вимкнення електроосвітлення, зачинення водопровідних кранів в приміщеннях та на прилеглій території. 14. Оснащення охоронників спеціальними засобами (ліхтарі, засоби зв'язку посту, тощо) уніформою, яка має відповідати кліматичним умовам періоду виконання службових обов’язків на посту охорони. 15. Забезпечення наявності груп посильного персоналу охорони на випадок надзвичайної події. 16. В разі необхідності тимчасового посилення постів – виставлення додаткових постів за власний рахунок. 17. Проведення замовником незалежної оцінки діяльності кожного охоронника, в разі незадовільної оцінки, заміна даного охоронника. 18. За власний рахунок за вимогою Замовника проведення заходів із залученням інструктора службового собаківництва з собакою, що має достатні здібності, з метою запобігання незаконного перебування сторонніх осіб на території об’єкту, з метою протиправного заволодіння майном Замовника та/або виявлення сторонніх предметів, що можуть становити загрозу збереження цілісності об’єкта охорони, та/або життю та здоров’ю осіб. 19. У зв’язку із тим, що об’єкт Замовника перебуває на території області, яка межує з країною-агресором та віднесена до території можливих бойових дій згідно з Наказом Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 (із змінами), є підвищена вірогідність наявності вибухонебезпечних предметів на території Об’єкту охорони. З метою уникнення ймовірних диверсій, що може спричинити загрозу життю та здоров’ю осіб, цілісності об’єкту та матеріальних цінностей Замовника, за першою вимогою Замовника Учасник повинен здійснювати проведення періодичних профілактичних заходів із залученням інструктора службового собаківництва з службовим собакою, що має навики по пошуку та затриманню людей, які незаконно перебувають на території об’єкту, що охороняється, а також по пошуку та виявлення вибухових речовин та вогнепальної зброї. 20. Наявність у працівників Учасника (далі – охоронники) спеціальних засобів індивідуального захисту, службового форменого одягу та службового собаки. Обов’язково наявність картки – беджа встановленого зразка, узгодженого із Замовником. 21. Учасник розробляє, погоджує із Замовником та забезпечує знаходження на постах наступної документації з організації охорони об’єкта та виконання службових обов’язків охоронцями: - інструкції охоронників; - схеми постів охорони; - журнали, книги графіків чергувань та обходів території (за необхідності). 22. Проведення Замовником незалежної оцінки діяльності кожного охоронника. У разі незадовільної оцінки заміна даного охоронника протягом двох годин з моменту отримання претензії від Замовника. 23. З метою забезпечення контролю за порядком виконання службових обов’язків на об’єкті Замовника, забезпечити закріплення відповідального (старшого командира відділення тощо), який зобов’язаний за першого вимогою Замовника надавати щоденний звіт (в межах чинного законодавства) про стан оперативної та кримінальної обстановки на об’єкті, що знаходиться під охороною, а у випадку надзвичайної ситуації надавати інформацію Замовнику. У випадку виявлення Замовником імовірних порушень порядку виконання службових обов’язків персоналом охорони, забезпечити прибуття на об’єкт Замовника відповідального (старшого командира відділення тощо) протягом однієї години з моменту отримання повідомлення від Замовника за для проведення службового розслідування. 24. Учасник не допускає виконання службових обов’язків охоронниками більше 24 годин без змін (кожен пост охорони комплектується з розрахунку встановленого чинним трудовим законодавством України. До послуги пультової охорони входить: 1. На об’єктах за № 4 та 17 Дислокації об’єктів (пультова охорона) встановити власне обладнання охоронно-тривожної сигналізації (тривожної кнопки) та здійснити його підключення до пульта охорони Учасника, на всіх інших обєтах Замовника, що зазначені Дислокації об’єктів (пультова охорона) - підключення наявної охоронно-тривожної сигналізації (тривожної кнопки) до пульта охорони Учасника. В разі, якщо Учасника буде оголошено переможцем, він повинен виконати безкоштовну перекомутацію відповідного обладнання на об’єкті Замовника з пульта охорони діючого виконавця на власний пульт охорони до моменту початку надання Послуги за договором. За пунктами 1-1 та 1-2 підключення наявної охоронно-тривожної сигналізації (тривожної кнопки) до пульта охорони Учасника. В разі, якщо Учасника буде оголошено переможцем, він повинен виконати безкоштовну перекомутацію відповідного обладнання на об’єкті Замовника з пульта охорони діючого виконавця на власний пульт охорони до моменту початку надання Послуги за договором; 2. цілодобове спостереження за допомогою пунктів централізованого спостереження за станом сигналізації (тривожної кнопки), з групами посиленого персоналу охорони при надходженні сигналу «ТРИВОГА»; 3. безкоштовне підтримання в робочому стані діючої у Замовника системи сигналізації (тривожної кнопки) шляхом проведення регулярного (щомісячного) технічного обслуговування всіх елементів системи (тривожної кнопки) та виконанням (в разі необхідності) ремонтних робіт згідно вимог договору. Запасні частини, деталі та витратні матеріали для проведення ремонту (в разі необхідності) забезпечуються Замовником. При отриманні сигналів про несправність сигналізації (тривожної кнопки) – терміново повідомляти про це Замовника, а також забезпечити прибуття групи посиленого персоналу охорони для забезпечення охорони об’єкта до приведення системи у працездатний стан в термін до 8 годин; 4. забезпечення прибуття групи посиленого персоналу охорони на об'єкт у випадку надходження до ПЦС сигналу «ТРИВОГА» у термін не більше 5-ти хвилин; 5. забезпечення охорони об'єкту до прибуття Замовника чи його довіреної особи до чотирьох годин після спрацювання сигналізації (тривожної кнопки). 6. Негайного повідомлення у будь-який можливий спосіб територіальному органу Національної поліції та керівництва Замовника про: факти правопорушень стосовно персоналу охорони, майна або фізичних осіб, які охороняються, застосування заходів фізичного впливу, спеціальних засобів, а в разі заподіяння тілесних ушкоджень правопорушнику — негайно викликати екстрену (швидку) медичну допомогу та надавати першу долікарську допомогу; виявлення ознак кримінального правопорушення, порушення громадського порядку; факти надзвичайних подій, руйнування в результаті обстрілу то що. 7. Вжиття до прибуття працівників правоохоронних органів всіх можливих заходів для охорони місця події та збереження слідів правопорушення, виявлення очевидців і фіксації їх персональних даних. Після прибуття працівників правоохоронних органів персонал охорони зобов’язаний діяти за їх вказівкою. 8. При отриманні сигналів про несправність тривожної кнопки (тривожної кнопки) – терміново повідомляти про це Замовника.
Очікувану вартість послуг розраховано відповідно до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами), на підставі 3-х письмових цінових пропозицій від надавачів послуг (додаються). Щорічна вартість послуг (з характеристиками наведеними вище) складає 8 219 000,00 грн. Розмір бюджетного призначення визначено за КПКВК 2301070,2301020,2301170.
2. Перевірити розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» можливо на сторінці веб-сайту Замовника за посиланням: https://nuph.edu.ua/pybl-zakypivli-nfau/. Додатково долучаємо до даних пояснень інструкцію з хронологією дій по пошуку даних обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі
Номер:
65a50840aeb24e4fa5caff649da54386
Назва:
Запит замовнику на пояснення
Дата опублікування:
21.05.2024 10:34
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
25.05.2024 00:00
Опис:
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів) за кодом ДК 021:2015 79710000-4 - Охоронні послуги (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-012201-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання:
Яким чином Уповноваженою особою Національного Фармацевтичного Університету здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "БЕЗПЕКА РЕГІОН" та прийнято рішення про визначення його переможцем, якщо:
1. Замовником у Додатку 3 Тендерної документації (Проєкт договору) визначено вимогу, що учасник повинен надати у складі пропозиції заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проєкт договору без додатків та зазначення вартісних показників.
Проте, учасником ТОВ "БЕЗПЕКА РЕГІОН" на підтвердження зазначеної вимоги додатку 3 тендерної документації не надано визначеного документу, а саме: проєкту договору згідно вимог додатку 3.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
a57c4424680240c2a4017c57778279e0
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
23.05.2024 18:21
Опис:
Запит замовнику на пояснення У межах проведення Управлінням Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області моніторингу процедури закупівлі «Комплексне надання охоронних послуг (фізична та пультова охорона об’єктів) за кодом ДК 021:2015 79710000-4 - Охоронні послуги (Фізична охорона об’єктів (ДК 021:2015 79713000-5 Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони) Пультова охорона об’єктів (ДК 021:2015 79711000-1 Послуги з моніторингу сигналів тривоги, що надходять з пристроїв охоронної сигналізації))» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-26-012201-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Закарпатській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 114, постала потреба в отриманні інформації (пояснення) із питання: Яким чином Уповноваженою особою Національного Фармацевтичного Університету здійснювався розгляд тендерної пропозиції учасника ТОВ "БЕЗПЕКА РЕГІОН" та прийнято рішення про визначення його переможцем, якщо: 1. Замовником у Додатку 3 Тендерної документації (Проєкт договору) визначено вимогу, що учасник повинен надати у складі пропозиції заповнений своїми реквізитами та підписаний зі своєї сторони проєкт договору без додатків та зазначення вартісних показників. Проте, учасником ТОВ "БЕЗПЕКА РЕГІОН" на підтвердження зазначеної вимоги додатку 3 тендерної документації не надано визначеного документу, а саме: проєкту договору згідно вимог додатку 3. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Однією з обов’язкових вимог, які повинні міститися в тендерній документації, та які передбачені пунктом 19 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі-Закон) є опис та приклади формальних (несуттєвих) помилок, допущення яких учасниками не призведе до відхилення їх тендерних пропозицій. Формальними (несуттєвими) вважаються помилки, що пов’язані з оформленням тендерної пропозиції та не впливають на зміст тендерної пропозиції.
У відповідності до п.44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли:
1) учасник процедури закупівлі:
підпадає під підстави, встановлені пунктом 47 цих особливостей;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів відкритих торгів, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного абзацом першим частини чотирнадцятої статті 29 Закону/абзацом дев’ятим пункту 37 цих особливостей;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог пункту 40 цих особливостей;
є громадянином Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах); юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран; юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства України, кінцевим бенефіціарним власником, членом або учасником (акціонером), що має частку в статутному капіталі 10 і більше відсотків (далі - активи), якої є Російська Федерація/Республіка Білорусь/Ісламська Республіка Іран, громадянин Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (крім того, що проживає на території України на законних підставах), або юридичною особою, утвореною та зареєстрованою відповідно до законодавства Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран, крім випадків, коли активи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА; або пропонує в тендерній пропозиції товари походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь/Ісламської Республіки Іран (за винятком товарів походженням з Російської Федерації/Республіки Білорусь, необхідних для ремонту та обслуговування товарів, придбаних до набрання чинності постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” (Офіційний вісник України, 2022 р., № 84, ст. 5176);
2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Вище коментований пункт Особливостей є вичерпним та розширювальному тлумаченню не підлягає.
Так, в тендерній документації було посилання на надання проєкту договору без додатків та зазначення вартісних показників, проте вказаний документ не відноситься до переліку документів на, що зазначені у п.44 Особливостей, відповідно його відсутність у складі тендерної пропозиції не є підставою для відхилення.
Також, важливо звернути увагу на те, що у складі своєї тендерної пропозиції ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН» було надано лист-згода із проєктом договору, що і як сам проєкт договору дає змогу стверджувати про погодження із його змістом учасником.
Отже, враховуючи, що відсутність даного документу не підпадає під ознаки безумовного відхилення, а також ця відсутність не впливає на зміст тендерної пропозиції учасника, беручи до уваги наявність згоди учасника із проєктом договору наданої в складі тендерної пропозиції, уповноважена особа Замовника, рішенням від «05» січня 2024 р. за № 1866/1 розцінила це як допущення формальної помилки, та відповідно, в подальшому, акцептувала тендерну пропозицію ТОВ «БЕЗПЕКА РЕГІОН».