• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Монтаж системи пожежної сигналізації та пожежного спостерігання, системи керування евакуюванням (в частині системи оповіщення про пожежу і покажчиків напрямку евакуювання), автономної системи пожежогасіння в будівлі ліцею за адресою: вул. Тиверська, 20 в смт Тиврів Вінницького району Вінницької області

Завершена

2 207 328.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 11 036.64 UAH
Період уточнення: 21.12.2023 11:06 - 19.01.2024 00:00
Відповідь надана

Дискримінаційна вимога

Номер: 89369cecc24e43baa5f880054a61f3e7
Дата опублікування: 17.01.2024 12:21
Опис: Шановний Замовнику, в останній редакції ТД вами були внесенні змніи в п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та виключена вимога про можливість надання учасниками «декларації про провадження господарської діяльності (на період дії постанови Кабінету міністрів України від 18.03.2022 № 314). Наше підприємство здійснює господраську діяльність на підставі такої Декларації. В попередній редакції Тендерної документації, в учасників, які мають Декларацію була можливість надати Декларацію. Учасники які мають Ліцензію ДСНС була можливість надати Ліцензію ДСНС. Але, через інесенні зміни, ми як потенційний учасник, що має Деклрацію не можемо прийняти участь у цій закупівлі. Тому вимога щодо надання виключно Ліцензії ДСНС для нас є дискримінаційною. Враховуючи вищевказане, просимо перебачити можливість учасникам, які здійснюють свою діяльність на підставі Ліцензії – надати Ліцензію, а учасникам які здійснюють свою діяльність на підставі Декларації – надавати в складі пропозиції Декларацію. Просимо Вас забезпечити рівність всіх учасників та внести зміни до даного пунтку, а саме, доповнити виму таким чином: Копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії щодо надання послуг протипожежного призначення, виданих ДСНС України АБО декларації про провадження господарської діяльності (на період дії постанови Кабінету міністрів України від 18.03.2022 № 314), в якій вказано, що Учасник має дозвіл на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей». При розгляді нашого «обговорення» , зверніть увагу на наше пояснення та практику АМКУ. Дана вимога є дискримінаційною по відношенні до нашого підприємства. Причиною чого являється військова агресією Російської Федерації проти України, котра розпочалася 05 години 24 лютого 2022 року. Згідно з Указом Президента України «Про введення воєнного стану в Україні» від 24 лютого 2022 року № 64/2022 в Україні введено воєнний стан із 05 години 30 хвилин 24 лютого 2022 року. 18 березня 2022 року, Кабінетом Міністрів України була прийнята Постанова № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» В вище зазначеній постанові вказано: «у період воєнного стану право на провадження господарської діяльності може набуватися суб’єктами господарювання на підставі безоплатного подання до органів ліцензування, дозвільних органів та суб’єктів надання публічних (електронних публічних) послуг декларації про провадження господарської діяльності (далі - декларація), без отримання дозвільних документів (документів дозвільного характеру, ліцензій або інших результатів надання публічних послуг). органи ліцензування, дозвільні органи та суб’єкти надання публічних (електронних публічних) послуг формують та ведуть переліки поданих декларацій, в яких міститься інформація про суб’єкта господарювання (для юридичної особи - організаційно-правова форма, повне і скорочене найменування (за наявності), для фізичної особи - підприємця - прізвище, власне ім’я, по батькові (за наявності); вид господарської діяльності/частина виду господарської діяльності, який провадиться на підставі поданої декларації; місце провадження діяльності (якщо провадження діяльності обмежується територією відповідної адміністративно-територіальної одиниці)». Таким чином, нами як потенційним учасником отримано Декларацію про провадження господарської діяльності. Згідно даної декларації (а саме згідно інформації вказаній на сторінці 2 декларації) нашим підприємством отримано такі дозвільні документи: - Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежогасіння (водяні, пінні, газові, порошкові, аерозольні) - Ліцензія здійснення діяльності з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем протидимного захисту - Ліцензія з монтажу, підтримання експлуатаційної придатності (технічне обслуговування) систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуюванням людей, устаткування передавання тривожних сповіщень - Ліцензія на здійснення робіт з вогнезахисту, вогнезахисне просочування (глибоке та поверхневе), вогнезахисне обробляння (фарбування, штукатурення, обмотування, облицювання), вогнезахисне заповнювання - Ліцензія на здійснення діяльності з технічного обслуговування первинних засобів пожежогасіння (водяні, пінні, порошкові, газові вогнегасники) Тобто, дана Декларація підтверджує, що наше підприємство має Ліцензію на виконання робіт протипожежного призначення, і може виконувати роботи передбачені умовами даної закупівлі. Але не може надати саме Ліцензію або Наказ, виданих ДСНС України, так як ліцензію, наказ ми не отримували, так як вище зазначена декларація оформлювалася ЧЕРЕЗ ОНЛАЙН-СЕРВІС ДЕРЖАВНИХ ПОСЛУГ «ДІЯ» і на сайті офіційному сайті ДСНС України інформація відсутня Частина 2 статті 19 Конституції України вказує «Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.» Тому встановивши дану вимогу в тендерній документації, замовник обмежує участь в закупівлі учасників котрі отримували право на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення згідно Постановою КМУ від 18 березня 2022 р. № 314 «Деякі питання забезпечення провадження господарської діяльності в умовах воєнного стану» в тому числі до нас як потенційного учасника. Як доказ порушення нашого порушеного права ми плануємо подати: - Декларацію про провадження господарської діяльності . Те що дана вимога являється дискримінаційною підтверджено в Рішенні Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель - Рішення № 6553-р/пк-пз від 01.11.2022 - Рішення № 277-р/пк-пз від 09.01.2023 - Рішення № 5088-р/пк-пз від 12.07.2022 - Рішення №5090-р/пк-пз від 12.07.2022 - Рішення № 5082-р/пк-пз від 12.07.2022 Шановний Замовнику просимо внести зміни до документації, в іншому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до АМКУ. Щоб не затягувати процедуру закупівлі, наполегливо просимо розглянути наше Обговорення та ознайомитися з практикою АМКУ. Про результати розгляду даного питання, просимо повідомити через електронну систему закупівель, в строки сьогодні. Так як, строк оскарження закінчується 18.01.24 р. до 00.00. У разі не внесення змін, ми будемо змушені звернутися до АМКУ.
Відповідь: Зміни внесені і оприлюднені. Даю витяг з мотивуючої частини свого протоколу 15.01.2024 року відповідно до рішень АМКУ були внесені зміни до тендерної документації на виконання робіт з встановлення системи пожежної сигналізації у будівлі ліцею смт. Тиврів, у тому числі на вимогу ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» з п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» була виключена можливість надання учасником не ліцензії а відповідної декларації. Первинна редакція тендерної документації: «копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії щодо надання послуг протипожежного призначення, виданих ДСНС України, декларації про провадження господарської діяльності (на період дії постанови Кабінету міністрів України від 18.03.2022 № 314), в якій вказано, що Учасник має дозвіл на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей.» Відкоригована на вимогу ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» редакція тендерної документації: «копію ліцензії або наказу про видачу ліцензії щодо надання послуг протипожежного призначення, виданих ДСНС України.» Свою вимогу скаржник мотивував тим, що маючи ліцензію не може надати такої декларації (дійсно за наявності ліцензії декларація не потрібна). При цьому ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» у своїй скарзі зазначає наступне: «Крім того, згідно Додатку 2 до постанови Кабінету Міністрів України від 18 березня 2022 р. № 314 серед переліку видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану НЕ МАЄ дозволу на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей». Дійсно у цьому додатку немає згадки про документ на провадження такої господарської діяльності, але сам Додаток 2 називається так: «Перелік видів господарської діяльності, які не можуть провадитися на підставі подання декларації в умовах воєнного стану». Таким чином провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей на підставі декларації узгоджується з чинним законодавством. З цього приводу надійшли запитання від інших потенційних учасників закупівлі, зокрема ТОВ «ФАЄР», щодо виключення такої декларації з числа необхідних дозвільних документів як дискримінаційної вимоги з посиланням на чинне законодавство і практику прийняття рішень Постійно діючою адміністративною колегією АМКУ. Зауваження повністю обгрунтоване. ТОВ «РАДАР-ПІВДЕНЬ» подав скаргу вважаючи, що знак коми у тексті цього пункту тендерної документації означає необхідність подання копій обох документів. Для скасування дискримінаційної вимоги і уникнення розбіжностей щодо необхідності надання одного з документів чи обох разом потрібно внести зміни до тендерної документації знову додавши можливість учасникам закупівлі надати відповідну ліцензію або декларацію на провадження такої господарської діяльності.
Дата відповіді: 17.01.2024 14:56
Відповідь надана

уточнення

Номер: 213d282983ef428e8ab0205d514c372e
Дата опублікування: 16.01.2024 12:37
Опис: Просимо ще раз звернути увагу на наше звернення, та внести КОМЕНТАРІ до скарг. Для уточнення цієї інформації зверніться до консультантів майданчику з яким працюєте, вони підтвердять дану інформацію.
Відповідь: Дякую. Звернувся до консультантів майданчику. Коментарі до скарг не додаються, але я дійсно не відправив інформацію про усунення порушень до АМКУ (перший раз за багато років маю справу з Антимонопольним) і аукціон би не відбувся. Інформація разом з документами надана. Ще раз дякую.
Дата відповіді: 16.01.2024 16:54
Відповідь надана

уточнення

Номер: 607de8f8019347c3ab100a6580a3f9d0
Дата опублікування: 16.01.2024 10:55
Опис: Доброго дня. Шановний Замовнику, Вам необхідно в ЕСЗ зазначити коментарі до задоволених скарг, в іншому випадку розкриття тендерних пропозицій не відбудеться, та не відбудеться аукціону..
Відповідь: Доброго дня. Дякую. Разом з новою редакцією тендерної документації був оприлюднений перелік змін, але на всякий випадок я зараз додав також наступну інформацію про задоволення скарг потенційних учасників закупівлі: Відповідно до рішень Антимонопольного комітету України № 488-р/пк-пз та №493-р/пк-пз від 09.01.2024 замовник оприлюднив нову редакцію тендерної документації у якій усунув зазначені у скаргах дискримінаційні вимоги, а саме: - з п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації та з додатку №5 Документації видалена вимога про те, що сертифікати ДСТУ ISO мають бути видані «органом сертифікації, акредитованим НААУ або органом сертифікації, який акредитований іншим органом в Україні, що має право здійснювати акредитацію таких органів сертифікації, з додаванням у пропозиції відповідних підтверджуючих документів щодо наявності такого права». При цьому наявність таких сертифікатів не є обов'язковою вимогою а лише одним з нецінових критеріїв; - у п.2 додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» виправлена помилка щодо надання копії форми 1-ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також нарахованого єдиного внеску. Замість неї відповідно до вимог скаржників вимагається надання копії форми 4-ДФ Відомості про суми нарахованого доходу, утриманого та сплаченого податку на доходи фізичних осіб та військового збору за останній звітний період; - у п.2 додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» до вимог щодо кваліфікації керівника робіт крім відповідної освіти додані вимоги про стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю «Пожежна безпека») не менше п’яти років. Також виключена інформація про те, що керівник може бути одночасно виконавцем робіт; - з п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» Документації виключена вимога про надання учасниками «декларації про провадження господарської діяльності (на період дії постанови Кабінету міністрів України від 18.03.2022 № 314), в якій вказано, що Учасник має дозвіл на провадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення, зокрема робіт з монтажу систем пожежної сигналізації, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей».
Дата відповіді: 16.01.2024 12:16
Відповідь надана

З приводу форми 1-ДФ

Номер: 5c6a6daeebab40e7ada1dd1541bd1dae
Дата опублікування: 28.12.2023 15:51
Опис: У абз.4 п. 2 Кваліфікаційних критерій Додатку №1 до тендерної документації потрібно мати у складі тендерної пропозиції копію форми 1-ДФ Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також нарахованого єдиного внеску за останній звітний період. Хочу повідомити, що наразі подається форма 4 ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (пункт 4 розділу IV) (у редакції наказу Міністерства фінансів України від 02.03.2023 року №113).
Відповідь: Додатком №1 до тендерної документації встановлений кваліфікаційний критерій «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Вимога надання у складі тендерної пропозиції копії форми 1-ДФ встановлена виключно для підтвердження реальної наявності у Учасника штатних працівників відповідної кваліфікації а не тимчасово залучених осіб для виконання робіт. Податковий розрахунок сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків-фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також нарахованого єдиного внеску є об'єднаною (узагальненою) формою із ПДФО, військового збору та ЄСВ. В той же час, Додаток 4 ДФ "Відомості про суми нарахованого доходу...." є невід'ємним Додатком вищезазначеної форми.
Дата відповіді: 29.12.2023 11:31
Відповідь надана

вимоги до кошторисів

Номер: 281cf3b3d7c54bd395277454f1a143f6
Дата опублікування: 28.12.2023 09:27
Опис: Шановний Замовнику! Згідно вимог Додатку 3 ТД ви встановили вимоги до кошторисної документації: "Учасник у складі пропозиції надає кошторисну документацію з відповідними розрахунками витрат, а саме: • Локальний кошторис; • Договірна ціна. Договірна ціна зазначається з урахуванням всіх податків та зборів, що повинні бути сплачені учасником, та всіх витрат, пов’язаних з предметом закупівлі, у відповідності до вимог цього оголошення. Кошторисна документація має бути розроблена в програмному комплексі АВК-5 (або іншому програмному комплексі, сумісному з АВК-5)." Повідомляємо Вас, що кошторисна документація повинна бути складена згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» Затверджені наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві”, проте у ТД відсутня вимога щодо цього, радимо зазначити. Також просимо зазначити Вас, вид договірної ціни (тверда чи динамічна) кошторисної документації учасника.
Відповідь: Вимога щодо розроблення кошторисної документації у програмному комплексі АВК-5 (або іншому програмному комплексі, сумісному з АВК-5) заздалегідь передбачає, що кошторисна документація буде складена згідно Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 “Про затвердження кошторисних норм України у будівництві” і не вимагає додаткового зазначення про це у тендерній документації. Такі види договірної ціни як «тверда чи динамічна» не передбачувані жодними законодавчими актами з питань публічних закупівель. За необхідності поясніть суть питання тому, що у оголошенні про проведення відкритих торгів конкретно зазначена очікувана вартість предмету закупівлі і у тендерній документації не передбачене прийняття пропозицій за ціною, що перевищує цю очікувану вартість. Після укладення договору подальша зміна ціни можлива тільки у напрямку зменшення за умови виконання всіх умов договору.
Дата відповіді: 28.12.2023 15:26
Відповідь надана

Питання по матеріалам

Номер: 6521248c8b4c468c9b2387460b854ee8
Дата опублікування: 26.12.2023 17:31
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник, Прошу Вас сказати на скільки шлєйфів потрібний прилад+ розширювач, також який потрібен мікрофон? Або підвантажте проект, щоб ми могли подивитися самі для надання максимально правильної пропозиції. Дякуємо.
Відповідь: Шановний Учаснику! Замовник може надати лише ту інформацію, яка зазначена у специфікації і не має технічної можливості надати проектно-кошторисну документацію у повному обсязі. У специфікації зазначений конкретний код приладу, розширювача та інших пристроїв, у тому числі пристроїв БРВУ та сповіщувачів з зазначенням кількості. Але, якщо ви вважаєте що цієї інформації недостатньо, у пункті 2.8. Додатку №3 до тендерної документації («Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі») зазначено що Учасник має право ознайомитись з наявною проектно-кошторисною документацією у Замовника за адресою вул. Тиверська, 20 в смт Тиврів Вінницького району Вінницької області та за необхідності відвідати об'єкт робіт з метою визначення обсягів робіт та інших матеріальних витрат щодо предмету закупівлі. Таке право надане в першу чергу в інтересах самих Учасників, щоб вони мали змогу ознайомитись з повною проектно-кошторисною документацією і об’єктом та оцінили можливості виконання робіт, у тому числі могли правильно обрахувати їх загальну вартість. Скористатись цим правом може будь-який суб’єкт господарювання, який прагне прийняти участь у закупівлі.
Дата відповіді: 28.12.2023 09:43
Відповідь надана

Термін виконання робіт

Номер: aa186e5ee5544d0fa14a773b0abd9a95
Дата опублікування: 23.12.2023 09:19
Опис: Доброго дня, Шановний Замовник, скажіть, будь ласка, які терміни виконання робіт?
Відповідь: Термін виконання робіт чотири календарних місяці з дня підписання договору. Цей термін зазначений у проекті договору який є складовою частиною тендерної документації
Дата відповіді: 25.12.2023 10:23