• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Послуги з охорони правопорядку та громадського порядку (20 цілодобових постів)

Завершена

22 733 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 227 330.00 UAH
Період уточнення: 18.12.2023 15:53 - 23.12.2023 00:00
Відповідь надана

Порушення в ТД

Номер: 1b0f726b68124e638063042cf05f9075
Дата опублікування: 22.12.2023 11:41
Опис: Шановний Замовнику!. Відповідно до пункту 16 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасників процедури закупівлі наявності безпілотного літального апарату (БпЛА) для здійснення відео нагляду за важкодоступними ділянками об’єктів охорони (наявність підтвердити документально, надати відповідним чином завірені копії видаткових накладних або договору купівлі продажу). Шановний Замовнику, нагадуємо Вам про те, що з 24 лютого 2022 року відповідно до Закону України "Про правовий режим воєнного стану" в Україні введено режим воєнного стану! З 24 лютого 2022 року закрито повітряний простір України для цивільних користувачів повітряного простору, включаючи й безпілотні повітряні літальні апарати (БПЛА). Рішення було обґрунтоване нормами Повітряного кодексу України та Положенням про використання повітряного простору України (Положення). Пункти 29–36 зазначеного Положення повністю присвячені питанню заборон та обмежень використання повітряного простору України. Водночас пункт 35 говорить, що такі заборони та обмеження визначають і впроваджують Державіаслужба та Міноборони. Враховуючи дане, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом скасування даної вимоги!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. Ми, як Замовник, для контролю важкодоступних місць території музею, та прилеглої до нього території вимагаємо у Учасника мати на балансі 1 БпЛА який буде задіяний при нагальній потребі. В період запровадження режиму воєнного стану використання безпілотних літальних апаратів можливо за погодження місцевої військової адміністрації. Переможець сам несе відповідальність за отримання чи наявність такого дозволу. Окрім того, звертаємо увагу на те, що Строк дії воєнного стану в Україні продовжено Указом Президента України від 06.11.2023 № 734, з 05 години 30 хвилин 16 листопада 2023 року строком на 90 діб, а договір укладається до 31.12.2024 року. Разом з тим, звертаємо вашу увагу на те, що в даному пункті тендерної документації також зазначена вимога наявності працівників які пройшли відповідне навчання операторів БпЛА, мають необхідні знання та досвід управління БпЛА в умовах воєнного стану, яка обумовлена саме запровадженням такого режиму. Окремо наголошуємо, що Верховний Суд у складі колегії суддів Касаційного адміністративного суду в свій постанові від 28 жовтня 2020 року за справою №640/4170/19 (адміністративне провадження №К/9901/35583/19) вказав, що з аналізу норм законодавства, що регулюють спірні правовідносини, та, зокрема, зі змісту положень статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» висновується, що цей Закон обмежує умови щодо визначення у тендерній документації конкретної торговельної марки, фірми, патенту, конструкції або типу предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, проте не забороняє визначати в тендерній документації необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Дата відповіді: 23.12.2023 10:06
Відповідь надана

Дискримінація учасників

Номер: 7715b7f7ee814830b7c1d63f0270845a
Дата опублікування: 21.12.2023 09:17
Опис: Шановний Замовнику! Відповідно пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасників процедури закупівлі надати довідку в довільний формі (та підтвердити документально) про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше п’яти), які перебувають у штаті підприємства, обов’язково на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, пройшли навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 3-го розряду з відсутністю непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів (виданої не раніше 01.08.2022 року), які пройшли відповідне навчання з експлуатації пожежно-рятувального автомобіля першої допомоги АПД-2 «Дельфін» та/або автоцистерни пожежної АЦ 2.0-40(30) «Касатка», які є на балансі Замовника. Виходячи із вищевикладеного виникає питання, Ви проводите закупівлю на послуги з фізичної охорони чи виконання спеціальних робіт при гасінні пожеж на пожежно-рятувальних автомобілях? Відповідно до Закону України «Про охоронну діяльність» персонал охорони - працівники, які безпосередньо виконують функції з охорони майна або фізичних осіб відповідно до свого кваліфікаційного рівня. Наголошуємо про те, що в посадові обов’язки працівника (охоронника) не входять обов’язки щодо експлуатації пожежно-рятувального автомобіля першої допомоги АПД-2 «Дельфін» та/або автоцистерни пожежної АЦ 2.0-40(30) «Касатка». Дані обов’язки відносяться до підрозділу ДСНС, які безпосередньо спеціалізуються щодо даного напрямку роботи. Право керування даними видами транспортних засобів, дозволяється за наявності посвідчення водія з відповідною категорією у відповідності до Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 08 травня 1993 року № 340. Відповідно до законодавства, у випадку виявлення на об’єкті, що охороняється, пожежі або спрацювання охоронно-пожежної сигналізації, працівник повинен негайно повідомити про це ДСНС та вжити заходів щодо гасіння пожежі протипожежними засобами, які є в наявності. Встановивши дану вимогу Ви дискримінуєте Учасників та ставите їх в нерівні умови, тому що дана вимога прописана під конкретного учасника (потенційних переможців), тим самим порушує чинне законодавство у сфері здійснення публічних закупівель, Враховуючи дане, просимо внести зміни до тендерної документації шляхом скасування даної вимоги!
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання. Відповідно пункту 7 Додатку 2 до тендерної документації, Замовник вимагає від Учасників процедури закупівлі надати довідку в довільний формі (та підтвердити документально) про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше п’яти), які перебувають у штаті підприємства, обов’язково на посадах, безпосередньо пов’язаних з організацією та здійсненням охорони, пройшли навчання за професією «Охоронник» з освітньо-кваліфікаційним рівнем не нижче 3-го розряду з відсутністю непогашеної чи не знятої судимості за скоєння умисних злочинів (виданої не раніше 01.08.2022 року), які пройшли відповідне навчання з експлуатації пожежно-рятувального автомобіля першої допомоги АПД-2 «Дельфін» та/або автоцистерни пожежної АЦ 2.0-40(30) «Касатка», які є на балансі Замовника. В п. 6.3.7 проекту договору зазначено «Забезпечувати дотримання працівниками Виконавця на об’єкті, що охороняється, правил охорони праці, техніки безпеки, пожежної безпеки, а у випадку виявлення на об'єкті, що охороняється, пожежі або спрацьовування охоронно-пожежної сигналізації, негайно повідомляти про це пожежну частину та представника Замовника, а також вживати заходи щодо ліквідації пожежі, в тому числі, використовуючи наявну на об’єкті пожежну техніку Замовника». Вказана вимога обумовлена тим, що в результаті широкомасштабної військової агресії Російської Федерації проти України та періодичних обстрілів міста Києва в 2022-2023 роках, на територію Музею безліч разів падали уламки збитих ракет та безпілотників, що в свою чергу наражало на пожежну небезпеку пам’ятки архітектури та побуту України, які переважно дерев’яні з перекриттям з гонти, очерету або соломи. Пройти навчання по експлуатації вказаних засобів пожежогасіння можуть співробітники будь якого підприємства, уклавши угоду з виробником вказаних засобів, яке розташоване в м. Києві. Керівництво музею неодноразово надавало дозвіл на проведення навчань підприємствам та організаціям на території музею з використанням зазначених засобів пожежогасіння. Термін проходження базового навчання 1-2 дні.
Дата відповіді: 23.12.2023 10:04