• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Активна електрична енергія

Категорія Замовника - юридична особи/суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначена у пункті 4 частини першої статті 2. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше ніж 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти підприємства

Завершена

7 590 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 000.00 UAH
Період уточнення: 15.12.2023 14:39 - 20.12.2023 00:00
Відповідь надана

ISO

Номер: 04fea3b16596439788181c9c1e79337f
Дата опублікування: 19.12.2023 09:46
Опис: Замовнику Ваша відповідь, щодо того, що скаржник не довів чому не може виконати зазаначені умови документації не відповідає на задане питання!!!!!! Встановивши наведені вище умови у Документації, ВИ порушили положення пункту 29 Особливостей!!!!! Для аргументації своєї позиції , звертаю ВАШУ УВАГУ на рішення органу оскарження, Антимонопольного комітету № 16580-р/пк-пз від 17.10.2023 по закупівлі з ідентифікатором UA-2023-10-02-002228-a. Де чітко вказано, що зазначені вимоги щодо сімейства сертифікатів ISO, до закупівлі електроенргії НЕ ЗАСТОСОВУЮТЬСЯ!!!!!! ВАМ ВИСНОВКУ АМКУ - не достатньо!!!!! Ви свідомо ідете на дискримінацію учасників!!!!!
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що в тендерній документації не вказано про сертифікати ISO зазначені в рішенні АМКУ, тому незрозуміло ваші зауваження стосовно умов тендеру.
Дата відповіді: 20.12.2023 19:43
Відповідь надана

Дискримінація

Номер: a12c6d31a4294c99bd3882b263aa276d
Дата опублікування: 19.12.2023 08:40
Опис: Шановний Замовнику. Ознайомившись з Вашими відповідями, наголошуємо, щоу разі неприведення Вашої документації у відповідності до вимог ЗУ "Про публічні закупівлі" будуть направлені відповідні звернення до АМКУ, Держаудитслужби та НКРЕКП щодо зловживання правами у сфері публічних закупівель та підготовки документації під одного постачальника, а крім того надання оцінки, хто саме у відповідності до чинного законодавства несе відповідальність за якість електричної енергії, так як саме Ви посилаєтесь на норми які чітко вказують, що відповідальність несе ОСР.
Відповідь: На Вашу вимогу повідомляємо, що Вам були надані відповіді на всі ваші запитання стосовно закупівлі.
Дата відповіді: 20.12.2023 19:47
Відповідь надана

дискримінація

Номер: a4a0e175d71f46b292ae3e3d50b29e86
Дата опублікування: 18.12.2023 13:29
Опис: Замовнику! Просимо звернути Увагу та привести документацію відповідно до зазаначеного. В разі черговово ігнорування вимог нормативних документів залишаємо за собою право звернутись до АМКУ та НКРЕКП для оцінки Ваших дій! Замовник здійснює цю закупівлю у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, а також у відповідності до чинного законодавства та нормативно-правових актів України. відповідно п. 28 Особливостей встановлено, що Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Так ч. 3 ст. 22 Закону передбачено, що Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Однак відповідно до п. 29 особливостей у разі проведення відеритих торгів згідно з цими Особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). Слід зазначити, що національні стандарти для електричної енергії не передбачають наявності вищезазначених документів. За таких умов, вищезазначені умови Документації не узгоджуються із вимогами законодавства в цій частині. Встановивши наведені вище умови у Документації, Замовник порушив положення пункту 29 Особливостей. Враховуючи вищезазначене та для аргументації своєї позиції , просимо замовника ретельно проаналізувати рішення органу оскарження № 16580-р/пк-пз від 17.10.2023 по закупівлі з ідентифікатором UA-2023-10-02-002228-a.
Відповідь: Зазначені вимоги стосуються всіх учасників закупівлі, Скаржник не довів чому не може виконати зазначені умови документації.
Дата відповіді: 18.12.2023 18:43
Відповідь надана

дискримінація

Номер: aad2f676232c470d9d337712831736b7
Дата опублікування: 15.12.2023 15:49
Опис: Шановний замовнику, надайте розяснення яким документом почтачальник електричної енергії віднесено до обєктів паливно енергетичного комплексу
Відповідь: ЗУ "Про функціонування паливно-енергетичного комплексу в особливий період"
Дата відповіді: 18.12.2023 18:45
Відповідь надана

дискримінація

Номер: 98d5f85927054aa2b74881b33b12f9f4
Дата опублікування: 15.12.2023 15:44
Опис: Замовнику! Згідно статті 22 Закону "Про публічні закупівлі" У тендерній документації зазначаються зокрема такі відомості: - один або декілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 цього Закону, підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відповідність підставам, встановленим статтею 17 цього Закону, у разі якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації", та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно статті 16 Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: 1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; 2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; 3) наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів 4) наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю. Цей перелік критеріїв до учасника є вичерпним Згідно пункту 28 Особливостей - тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.У тендерній документації зазначаються: один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Пункт 29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються. У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі). За таких умов, просимо Вас повідомити стандарт, який вимагає надання ддокументів підтвердження кваліфікації працівника учасника щодо екології.
Відповідь: П.5 розділу ІІІ тендерної документації не встановлено кваліфікаційний критерій "наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій" та «наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Правомірність вимог зазначених довідок підтверджується рішенням АМКУ №6557-п/пк-пз від 01.11.2022р. Зазначені вимоги стосуються всіх учасників закупівлі, Скаржник не довів чому не може виконати зазначені умови документації.
Дата відповіді: 18.12.2023 18:42
Відповідь надана

Якість

Номер: 11308cac40ad4d108e2d514d44f21ef3
Дата опублікування: 15.12.2023 15:37
Опис: Кодексом системи розподілу (далі – КСР) передбачено перевірку якості електричної енергії шляхом вимірювання частоти, напруги, небалансу напруги, напруги гармонік, флікерів (мерехтіння), а також фіксації провалів напруги та перенапруги, а також субєкт, хто здійснює таку перевірку. Просимо надати розяснення, яким пунктом ПРРЕЕ передачена відповідальність Постачальника за якість електричної енергії а також його обовязок надавати протокол вимірювань.
Відповідь: Доброго дня! Якість електричної енергії - це сукупність властивостей електричної енергії відповідно до встановлених стандартів, які визначають ступінь її придатності для використання за призначення. Відповідно до положень пункту 11.4.6 глави 11.4 розділу XI Кодексу систем розподілу, затвердженого постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 310 (далі – КСР), параметри якості електроенергії в точках приєднання споживачів в нормальних умовах експлуатації мають відповідати параметрам, визначеним у ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» (далі – ДСТУ EN 50160:2014). Основні показники якості електричної енергії визначені у пунктах 11.4.7 – 11.4.12 глави 11.4 розділу XІ КСР. Вимірювання параметрів якості електричної енергії, що підтверджують дотримання ОСР нормативних показників якості електричної енергії проводяться відповідно до вимог пунктів 6.2.1 - 6.2.5 глави 6.2 розділу VI КСР та пункту 13.2.10
Дата відповіді: 18.12.2023 18:42