• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП
  • 2

Активна електрична енергія

Категорія Замовника - юридична особи/суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначена у пункті 4 частини першої статті 2. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше ніж 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти підприємства

Завершена

7 590 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 000.00 UAH
Номер: 3ecf14661be3440dae26411b0cf1f2b0
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-01-13-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 13.01.2025 00:00
Автор: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, UA-EDR 40913650
Період моніторингу: 13.01.2025 16:36 - 04.02.2025 00:00
Статус: Порушення виявлені
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 13.01.2025 № 2-З Чернівці Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області від 13 січня 2025 року № 2-З № з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі: 5. UA-2023-12-15-013796-a від 15.12.2023 – Дані автоматичних індикаторів ризиків. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Адреса: Ukraine, Чернівці
Контактна особа: ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.), +38 (0 37) 255-28-80, olena9407@ukr.net
Етапи закупівельного процесу:
  • Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Виявлені
Тип порушень:
  • Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пунктів 28 та 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» встановлено порушення абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами розгляду питання повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону. За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року. Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції від 17.11.2023, чинній на момент проведення процедури закупівлі), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного комунального підприємства Управління «Тепловодоканал» (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2023-12-15-003134-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.12.2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.12.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД»); протокольне рішення уповноваженої особи від 26.12.2023 № 1; повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2023; договір про постачання електричної енергії споживачу від 08.01.2024 № 9/01/2024р (далі – Договір № 9/01/2024р); додаткові угоди від 25.04.2024 № 1, від 17.07.2024 № 2, від 31.12.2024 № 3 до Договору № 9/01/2024р; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднені 25.04.2024, 19.07.2024, 02.01.2025; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 21.01.2025 через електронну систему закупівель. За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне. Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. В абзаці восьмому пункту 28 Особливостей № 1178 зазначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення. При цьому, пунктом 44 Особливостей № 1178 визначені випадки, за яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Так, Замовник у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив підстави відхилення учасника та переможця процедури закупівлі, які не відповідають таким підставам, визначеним пунктом 44 Особливостей № 1178, чим не дотримав вимог пунктів 28 та 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» встановлено наступне. Відповідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів, зокрема, заяви – згоди (Додаток 5). У Додатку 5 тендерної документації Замовником встановлена вимога про надання учасником Заяви – згоди за визначеним змістом, яка має бути подана директором або уповноваженою особою учасника процедури закупівлі і є невід’ємною частиною тендерної пропозиції та відповідно до якої учасник цією заявою надає ДКПУ «Тепловодоканал» дозвіл на обробку персональних даних, при здійсненні Замовником його статутної діяльності, в порядку і на умовах, визначених Законом України «Про захист персональних даних», зокрема, з метою збору та обробки цих даних для забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин. Учасник ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції завантажив заяву-згоду від 23.12.2023 Вих.№ 9 (файл «згода дод 5.pdf»), відповідно до змісту якої ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надає згоду Мамаївській сільській раді Чернівецького району Чернівецької області дозвіл на обробку персональних даних, при здійсненні Замовником його статутної діяльності і т.д., а не ДКПУ «Тепловодоканал», чим ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не дотримав вимог Додатку 5, пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Абзацом другим пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Однак, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником у тендерній пропозиції, та не було розміщено у визначений законодавством строк повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель з можливістю усунути учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» зазначену вище невідповідність, чим не дотримано вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовник на запит від 16.01.2025 про надання копії актів приймання-передачі (накладних) спожитої електричної енергії за період дії Договору № 9/01/2024р. надав лише акт коригування № 00198 до акту приймання-передачі № РН-0005268 від 31.12.2024 та акт коригування № 00199 до акту приймання-передачі № РН-0005645 від 31.12.2024, при цьому, запитуваних копій документів не надав, чим не дотримав вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень: 29.01.2025 15:04 - 13.02.2025 00:00
Дата публікації висновку: 29.01.2025 15:04

Інформація про усунення порушення

Опис звіту: На Ваш висновок повідомляємо, що Замовником буде здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань.
Дата публікації звіту: 29.01.2025 19:25

Запити/Пояснення