-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 2
Активна електрична енергія
Категорія Замовника - юридична особи/суб’єкт господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначена у пункті 4 частини першої статті 2. Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції - не менше ніж 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Закупівля за кошти підприємства
Завершена
7 590 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 39 000.00 UAH
Номер:
3ecf14661be3440dae26411b0cf1f2b0
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2025-01-13-000088
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
13.01.2025 00:00
Період моніторингу:
13.01.2025 16:36 - 04.02.2025 00:00
Статус:
Порушення виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРНІВЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
13.01.2025 № 2-З
Чернівці
Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, пунктів 4 і 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119, із змінами, внесеними наказом Західного офісу Держаудитслужби від 14.06.2022 № 186,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Павло ПЕРЕПІЧКА
Витяг з Додатку до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області
від 13 січня 2025 року № 2-З
№ з/п, унікальний номер, дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір та опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
5. UA-2023-12-15-013796-a від 15.12.2023 – Дані автоматичних індикаторів ризиків.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Катерина СКУТАР
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Виявлені
Тип порушень:
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами розгляду питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено порушення вимог пунктів 28 та 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» встановлено порушення абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами розгляду питання повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено порушення вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
За результатами розгляду питань щодо дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, – порушень не встановлено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель:
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області зобов’язує здійснити заходи, направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 29 січня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: дотримання порядку визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, дотримання порядку розміщення інформації про закупівлю, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості № 1178 в редакції від 17.11.2023, чинній на момент проведення процедури закупівлі), розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладання та оприлюднення договору про закупівлю, відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця, правомірності внесення змін до договору, своєчасності та повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Державного комунального підприємства Управління «Тепловодоканал» (далі – Замовник) на 2024 рік (ID: UA-P-2023-12-15-003134-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 15.12.2023 (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій від 23.12.2023; тендерну пропозицію учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» (далі – ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД»); протокольне рішення уповноваженої особи від 26.12.2023 № 1; повідомлення про намір укласти договір від 26.12.2023; договір про постачання електричної енергії споживачу від 08.01.2024 № 9/01/2024р (далі – Договір № 9/01/2024р); додаткові угоди від 25.04.2024 № 1, від 17.07.2024 № 2, від 31.12.2024 № 3 до Договору № 9/01/2024р; повідомлення про внесення змін до договору, оприлюднені 25.04.2024, 19.07.2024, 02.01.2025; пояснення Замовника (інформація та документи), надані 21.01.2025 через електронну систему закупівель.
За результатами аналізу питання відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей № 1178 встановлено наступне.
Відповідно до пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
В абзаці восьмому пункту 28 Особливостей № 1178 зазначено, що у тендерній документації зазначаються підстави для відмови в участі у відкритих торгах, встановлені пунктом 47 цих особливостей, та інформація про спосіб підтвердження відсутності підстав для відхилення.
При цьому, пунктом 44 Особливостей № 1178 визначені випадки, за яких Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель.
Так, Замовник у пункті 3 «Відхилення тендерних пропозицій» розділу V «Оцінка тендерної пропозиції» тендерної документації зазначив підстави відхилення учасника та переможця процедури закупівлі, які не відповідають таким підставам, визначеним пунктом 44 Особливостей № 1178, чим не дотримав вимог пунктів 28 та 44 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» встановлено наступне.
Відповідно пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації тендерна пропозиція подається в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації, та завантаження файлів, зокрема, заяви – згоди (Додаток 5).
У Додатку 5 тендерної документації Замовником встановлена вимога про надання учасником Заяви – згоди за визначеним змістом, яка має бути подана директором або уповноваженою особою учасника процедури закупівлі і є невід’ємною частиною тендерної пропозиції та відповідно до якої учасник цією заявою надає ДКПУ «Тепловодоканал» дозвіл на обробку персональних даних, при здійсненні Замовником його статутної діяльності, в порядку і на умовах, визначених Законом України «Про захист персональних даних», зокрема, з метою збору та обробки цих даних для забезпечення реалізації адміністративно-правових відносин.
Учасник ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» у складі тендерної пропозиції завантажив заяву-згоду від 23.12.2023 Вих.№ 9 (файл «згода дод 5.pdf»), відповідно до змісту якої ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» надає згоду Мамаївській сільській раді Чернівецького району Чернівецької області дозвіл на обробку персональних даних, при здійсненні Замовником його статутної діяльності і т.д., а не ДКПУ «Тепловодоканал», чим ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не дотримав вимог Додатку 5, пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Відповідно до абзацу першого пункту 43 Особливостей № 1178 якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Абзацом другим пункту 43 Особливостей № 1178 визначено, що під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Однак, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» не було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані зазначеним учасником у тендерній пропозиції, та не було розміщено у визначений законодавством строк повідомлення з вимогою про усунення такої невідповідності в електронній системі закупівель з можливістю усунути учасником ТОВ «ГАЗЕНЕРГО-ТРЕЙД» зазначену вище невідповідність, чим не дотримано вимог абзацу другого пункту 43 Особливостей № 1178.
За результатами аналізу питання повноти надання інформації та документів у випадках, передбачених законодавством, встановлено, що Замовник на запит від 16.01.2025 про надання копії актів приймання-передачі (накладних) спожитої електричної енергії за період дії Договору № 9/01/2024р. надав лише акт коригування № 00198 до акту приймання-передачі № РН-0005268 від 31.12.2024 та акт коригування № 00199 до акту приймання-передачі № РН-0005645 від 31.12.2024, при цьому, запитуваних копій документів не надав, чим не дотримав вимог частини п’ятої статті 8 Закону.
Період усунення порушень:
29.01.2025 15:04 - 13.02.2025 00:00
Дата публікації висновку:
29.01.2025 15:04
Інформація про усунення порушення
Опис звіту:
На Ваш висновок повідомляємо, що Замовником буде здійснено заходи, направлені на недопущення встановлених моніторингом порушень у подальшому, зокрема, шляхом проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань.
Дата публікації звіту:
29.01.2025 19:25
Запити/Пояснення
Номер:
5300f11eebe54fb595a50b04f055f009
Назва:
Про надання пояснень
Дата опублікування:
16.01.2025 14:15
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
22.01.2025 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу закупівлі за предметом «Активна електрична енергія» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-12-15-013796-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Чернівецькій області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 119 із змінами, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Надайте інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надайте документи, які підтверджують факт коливання ціни за одиницю товару (електричної енергії), на підставі яких укладено Додаткові угоди від 25.04.2024 № 1 та від 17.07.2024 № 2 до договору про постачання електричної енергії споживачу від 08.01.2024 № 9/01/2024р (далі – Договір № 9/01/2024р) в частині зміни ціни за одиницю товару.
Оскільки, відповідно до пункту 13.10 Договору № 9/01/2024р Сторони домовились, що для підтвердження факту коливання ціни на ринку ініціативна Сторона надає висновок (цінову довідку) експертної організації (експертних організацій) (Торгово-промислової палати, або регіональної торгово-промислової палати, яка повинна містити середньозважену ціну (у місяці оголошення закупівлі/завершення аукціону торгів або місяць підписання Договору, або місяць останньої зміни ціни Договору, або дату ініціювання внесення попередніх змін до Договору (при відстрочки введення в дію ціни)), яку Сторони вважають належним доказом коливання ціни на ринку, та середньозважену ціну на електричну енергію як на місяць так і на відповідний період, в якому пропонується відповідна зміна ціни, та відсоток коливання ціни за цей період.
3. Надайте копії актів приймання-передачі (накладних) спожитої електричної енергії за період дії Договору № 9/01/2024р.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено у поясненнях та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Номер:
049c2d12c9cf430999cd1c662a183dc8
Назва:
пояснення
Дата опублікування:
21.01.2025 18:16
Опис:
1. Технічні, якісні та кількісні характеристики, а також очікувану вартість визначено на підставі ДСТУ EN 50160:2014 «Характеристики напруги електропостачання в електричних мережах загальної призначеності» та ДСТУ EN 62586-2:2018 «Вимірювання якості електроенергії в системах електроживлення», аналізу цін на ринку, в системі Prozorro по аналогічних закупівлях, комерційних пропозицій постачальників.