• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобілі типу Pick-Up

Закупівля здійснюється службою державного замовника відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами).

Торги відмінено

1 749 865 263.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 498 652.63 UAH
Період уточнення: 14.12.2023 11:28 - 24.12.2023 00:00
Відповідь надана

Часткова оплата за партії та гарантія на Автомобілі типу Pick-Up

Номер: 55e745a23fc84328be2e774c166f6fa3
Дата опублікування: 23.12.2023 20:53
Опис: Компанія ДП "Спецтехноекспорт" планує взяти участь у тендері на закупівлю Автомобілів типу Pick-Up і має наступні зауваження та звернення. 1. Звернення щодо внесення змін до порядку розрахунків Вимога до Замовника змінити умови проекту Державного контракту (додаток 4 до тендерної документації) в частині поряду розрахунків. Пунктом 2.7. проекту Державного контракту передбачено, що розрахунки за цим Контрактом проводяться шляхом оплати Замовником поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після надання Виконавцем Замовнику належним чином оформленого рахунку на оплату, до якого додаються підписаний Сторонами Акт приймання-передачі Товару за Контрактом, Сертифікат якості (відповідності) Товару (партії Товару) з обов’язковим зазначенням дати виготовлення Товару, Сертифікат (декларація) походження Товару та документів, зазначених у пункті 2.8. Контракту (за умови наявності (надходження) бюджетних коштів на рахунок Замовника).Тобто проектом Державного контракту передбачено оплату за весь обсяг поставленого Товару.Просимо внести зміни, яким передбачити оплату кожної поставленої окремої партії Товару, що буде поставлятись, відповідно до затвердженого Сторонами графіку поставок, тобто "протягом 10 (десяти) робочих днів після поставки кожної партії Товару." Відповідно, доповнити проект Державного контракту Додатком № 2 – Графік поставки. Наразі, графік поставки перебачено розділом 14 проекту Державного контракту, але його текст відсутній у тендерній документації. 2. Звернення щодо внесення змін до положень контракту про припинення (розірвання) контракту. Вимога до Замовника доповнити умови проекту Державного контракту (додаток 4 до тендерної документації) в частині розширення підстав припинення (розірвання) Контракту. Зважаючи, що поставка товару може здійснюватися іноземним постачальником (виробником), доцільно доповнити пункт 12.1. проекту Державного контракту наступним абзацом: «документальне підтвердження неотримання іноземним постачальником (виробником) товару дозволу (відмова у наданні дозволу або його скасування) уповноваженого органу з експортного контролю країни походження товару або країни, в якій він розміщується, на здійснення передачі товару що є предметом Контракту та/або транзитних ліцензій для товару від уповноважених державних органів. У цьому випадку припинення (розірвання) Контракту відбувається без застосування штрафних санкцій до Сторін Контракту». 3. Звернення щодо внесення змін до положень контракту про гарантійні зобов’язання Зважаючи, що товар (автомобілі типу Pick-Up) будуть використовуватись на фронті, гарантія не може покривати експлуатацію автомобілів типу Pick-Up в бойових діях, а тільки при їх нормальній експлуатації, вимагаємо переглянути зміст розділу 5 проекту Державного контракту (додаток 4 до тендерної документації), утому числі обмежити дію гарантії лише на його експлуатацію в нормальних умовах, та окремо зазначивши, що на пошкодження товару, які відбулись у гарантійний термін, але в ході бойових дій, гарантія на розповсюджується. Натомість, Виконавець може сприяти ремонту такого товару іноземним виробником (постачальником) на підставі окремо укладеної угоди (договору).
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що закупівля була відмінена Замовником через неможливість внесення змін до умов закупівлі, зокрема до інформації про очікувану вартість та строку поставки автомобілів
Дата відповіді: 26.12.2023 22:16
Відповідь надана

часткова оплата за партії та гарантія

Номер: 0b136706fac446339b66520a6abb7757
Дата опублікування: 23.12.2023 20:45
Опис: 1. Звернення щодо внесення змін до порядку розрахунків Вимога до Замовника змінити умови проекту Державного контракту (додаток 4 до тендерної документації) в частині поряду розрахунків. Пунктом 2.7. проекту Державного контракту передбачено, що розрахунки за цим Контрактом проводяться шляхом оплати Замовником поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після надання Виконавцем Замовнику належним чином оформленого рахунку на оплату, до якого додаються підписаний Сторонами Акт приймання-передачі Товару за Контрактом, Сертифікат якості (відповідності) Товару (партії Товару) з обов’язковим зазначенням дати виготовлення Товару, Сертифікат (декларація) походження Товару та документів, зазначених у пункті 2.8. Контракту (за умови наявності (надходження) бюджетних коштів на рахунок Замовника).Тобто проектом Державного контракту передбачено оплату за весь обсяг поставленого Товару.Просимо внести зміни, яким передбачити оплату кожної поставленої окремої партії Товару, що буде поставлятись, відповідно до затвердженого Сторонами графіку поставок, тобто "протягом 10 (десяти) робочих днів після поставки кожної партії Товару." Відповідно, доповнити проект Державного контракту Додатком № 2 – Графік поставки. Наразі, графік поставки перебачено розділом 14 проекту Державного контракту, але його текст відсутній у тендерній документації. 2. Звернення щодо внесення змін до положень контракту про припинення (розірвання) контракту. Вимога до Замовника доповнити умови проекту Державного контракту (додаток 4 до тендерної документації) в частині розширення підстав припинення (розірвання) Контракту. Зважаючи, що поставка товару може здійснюватися іноземним постачальником (виробником), доцільно доповнити пункт 12.1. проекту Державного контракту наступним абзацом: «документальне підтвердження неотримання іноземним постачальником (виробником) товару дозволу (відмова у наданні дозволу або його скасування) уповноваженого органу з експортного контролю країни походження товару або країни, в якій він розміщується, на здійснення передачі товару що є предметом Контракту та/або транзитних ліцензій для товару від уповноважених державних органів. У цьому випадку припинення (розірвання) Контракту відбувається без застосування штрафних санкцій до Сторін Контракту». 3. Звернення щодо внесення змін до положень контракту про гарантійні зобов’язання Зважаючи, що товар (автомобілі типу Pick-Up) будуть використовуватись на фронті, гарантія не може покривати експлуатацію автомобілів типу Pick-Up в бойових діях, а тільки при їх нормальній експлуатації, вимагаємо переглянути зміст розділу 5 проекту Державного контракту (додаток 4 до тендерної документації), утому числі обмежити дію гарантії лише на його експлуатацію в нормальних умовах, та окремо зазначивши, що на пошкодження товару, які відбулись у гарантійний термін, але в ході бойових дій, гарантія на розповсюджується. Натомість, Виконавець може сприяти ремонту такого товару іноземним виробником (постачальником) на підставі окремо укладеної угоди (договору).
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що закупівля була відмінена Замовником через неможливість внесення змін до умов закупівлі, зокрема до інформації про очікувану вартість та строку поставки автомобілів
Дата відповіді: 26.12.2023 22:16
Відповідь надана

Роз’яснення про підстави включення до вартості предмету закупівлі ПДВ

Номер: a868a7d141e743a5a1409ccbe2b28e3e
Дата опублікування: 23.12.2023 19:08
Опис: ТОВ «МОТОРКОМ+» є офіційним дилером Ford в Україні та станом на поточний період 2023 року вирішує питання щодо подачі тендерної документації, для прийняття участі у відкритих торгах UA-2023-12-13-017484-a. Так, відповідно до інформації про предмет закупівлі встановлено, що закупівля здійснюється службою державного замовника відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами). Крім того, очікувана вартість закупівлі автомобілів типу Pick-Uh становить 1 749 865 263, 28 UA з ПДВ. Також оплата ПДВ передбачається п. 2.2. р. 2 «ЦІНА КОНТРАКТУ, ПОРЯДОК ТА УМОВИ ПРОВЕДЕННЯ РОЗРАЗУНКІВ» ДЕРЖАВНОГО КОНТРАКТУ на поставку (закупівлю) товарів оборонного призначення, Додаток 4 до ТД Проекту державного контракту (договору) пікапи, який надається Замовником. Відповідно до п. 29 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про обороні закупівлі» серед іншого до товарів оборонного призначення, відносять спеціальні (спеціалізовані) транспортні засоби. Згідно із ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» визначено, що транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). Разом з тим, Законом України від 15.03.2022 № 2120-ІХ «Про внесення змін до Податкового кодексу України та інших законодавчих актів України щодо дії норм на період дії воєнного стану», внесені зміни до п.32 підрозділу 2 Розділу ХХ Податкового кодексу України (далі-ПКУ) щодо постачання товарів оборонного призначення, яким передбачено режим звільнення від оподаткування ПДВ операцій з ввезення та постачання на митній території України окремих товарів для здійснення заходів із забезпечення національної безпеки і оборони. Цим Законом, зокрема, поширено дію пільги, визначену вказаним пунктом, на операції з постачання товарів для забезпечення національної безпеки і оборони, відсічі і стримування збройної агресії російської федерації на всій території України, а не лише на території Донецької та Луганської областей, змінено термін «продукція оборонного призначення» на «товари оборонного призначення», у відповідності до положень Закону України від 17.07.2020 № 808-ХІ «Про оборонні закупівлі», а також внесені зміни щодо термінології до п.197.23 ст. 197 ПКУ. На підставі викладеного, прошу надати роз’яснення про підстави включення до вартості предмету закупівлі ПДВ, у вказаній вище закупівлі.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що закупівля була відмінена Замовником через неможливість внесення змін до умов закупівлі, зокрема до інформації про очікувану вартість та строку поставки автомобілів
Дата відповіді: 26.12.2023 22:15
Відповідь надана

Можливість часткового авансу

Номер: 88a59d0c6d2645939b6a0a40c3e8c9a1
Дата опублікування: 22.12.2023 16:21
Опис: Відповідно до закупівлі Замовником у Додатку 4 до ТД визначений Проект державного контракту (договору)_пікапи (далі – Проект договору). Пункт 2.7 розділу 2 Проекту договору передбачає, що розрахунки за цим Контрактом проводяться шляхом оплати Замовником поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після надання Виконавцем Замовнику належним чином оформленого рахунку на оплату, до якого додаються підписаний Сторонами Акт приймання-передачі Товару за Контрактом, Сертифікат якості (відповідності) Товару (партії Товару) з обов’язковим зазначенням дати виготовлення Товару, Сертифікат (декларація) походження Товару та документів, зазначених у пункті 2.8. Контракту (за умови наявності (надходження) бюджетних коштів на рахунок Замовника). Враховуючи великий об’єм товару до закупівлі, стислі строки до постачання, звертаємось до замовника розглянути можливість відкоригувати моменти договору в частині оплат, а саме можливість Замовником здійснення часткового авансу в розмірі до 50 % за відповідну партію товару, виключно за документальним підтвердженням відповідним листом від Постачальника інформації/факту проходження партії автомобілів розмитнення з обов’язковим зазначенням VIN-кодів щодо кожного з автомобілів, який пройшов митний кордон та планується до наступного постачання Замовнику. За першою вимогою Замовника, Постачальник зобов’язаний надати вантажно-митні декларації, як факт підтвердження проходження партії товару «митної очистки». Дана норма дасть можливість постачальникам гарантувати поставку автомобілів від представництва виробника, без зволікань на пошук оборотних коштів.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що фінансування здійснюється за рахунок бюджетних коштів . У зв'язку з чим Замовник не має можливості передбачити можливість здійснення авансу в розмірі до 50 %.
Дата відповіді: 25.12.2023 19:18
Відповідь надана

Фаркоп та система самовитягування

Номер: b5747085f6c14563b210d6d7e59ed38f
Дата опублікування: 22.12.2023 16:21
Опис: Шановний, замовник, Вами в Додатку 3 до тендерної документації у вимогах до технічних характеристик та комплектації Товару вказано, що автомобіль з підвищеною прохідністю, з колісною формулою 4х4 типу Pick-Up має бути обладнений системою самовитягування (електрична чи механіна лебідка) (бажано) та причепним пристроєм для буксирування причепа (фаркопом). Звертаємось до замовника, розглянути можливість прибрати дане обладнання з переліку технічних вимог, адже враховуючи стислі строки постачання та великий обсяг товару - дані умови потребують додаткового часу для майбутнього постачальника. Фактично, що система самовитягування (електрична чи механіна лебідка), що причепний пристрій для буксирування причепа (фаркопом) не входять до комплектації автомобіля. Постачальник в строк до 15.03.2024р. має не лише виконати зобов’язання по поставці товару в кількості 1016 одиниць, а й обладнати його додатковими опціями. Також, даний додатковий функціонал в цілому значно здорожчує товар. Отже, звертаємось до Замовника внести зміни до тендерної документації та прибрати позиції 14 та 15 у таблиці Вимог до технічних характеристик та комплектації Товару, а саме «Обладнання системою самовитягування (електрична чи механічна лебідка) (бажано)» та «Обладнаний причепним пристроєм для буксирування причепа (фаркопом)».
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо, що замовником будуть уточненні технічні характеристики предмета закупівлі та внесенні зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 23.12.2023 19:55
Відповідь надана

Гарантія на автомобілі

Номер: c85dba0d9dc14717bc7c1d0c5ce99371
Дата опублікування: 21.12.2023 18:03
Опис: Добрий день! Наша компанія планує приймати участь у закупівлі товару за предметом: автомобілі типу Pick-up, оголошеної ДП "Агенція оборонних закупівель" від 14 грудня 2023 р. У нас є питання по тендерній документації, а саме, в Додатку 3 до ТД, щодо інформації про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі, у вимогах до технічних характеристик та комплектації товару в п. 3 вказано: Гарантія не менше 1 року (12 місяців). Питання: 1) чи є обмеження по пробігу (км) протягом 1 року під час дії гарантійного періоду?
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо, що замовником будуть уточнені вимоги до гарантії та внесені зміни до тендерної документації
Дата відповіді: 23.12.2023 19:34
Відповідь надана

Щодо інформації про розрахунок вартості товарів

Номер: 851a6b8b375944c58e2083385d3da6a3
Дата опублікування: 21.12.2023 12:09
Опис: Розділом ІІІ тендерної документації встановлено, що Учасник у складі своєї тендерної пропозиції повинен надати інформацію про розрахунок вартості товарів. Учасник завантажує Розрахунок вартості товарів у вигляді таблиць сумісних з програмним забезпеченням Microsoft Excel у форматі .xlsx або .xls. Звертаємо увагу Замовника, що тендерна документація не містить форми, якій має відповідати такий рохрахунок, та переліку критеріїв, які повинен включати такий розрахунок. Просимо надати роз'яснення, яку саме інформацію має містити зазначений розрахунок, та додати до тендерної документації форму такого розрахунку.
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо, що інформація про розрахунок вартості товарів надається в довільній формі, вимоги до надання такої інформації містяться в розділі ІІІ тендерної документації.
Дата відповіді: 23.12.2023 19:51
Відповідь надана

Щодо аналогічного договору

Номер: 3a9e1e04629a4f70bcbdbe2043914e16
Дата опублікування: 21.12.2023 11:15
Опис: Додатком 2 до тендерної документації встановлено, що 1.1. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати: 1.1.1. довідку з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) протягом 2022-2023 років (не менше трьох договорів виконаних у повному обсязі). При цьому додатком 2 визначено, що аналогічним вважається договір на ЗАКУПІВЛЮ транспортних засобів (автомобілів). В той же час, Учасник закупівлі має здійснювати ПОСТАЧАННЯ транспортних засобів (автомобілів). Враховуючи зазначене, просимо внести роз'яснення, який саме договір буде вважатися аналогічним на ЗАКУПІВЛЮ чи на ПОСТАЧАННЯ транспортних засобів (автомобілів)?
Відповідь: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше запитання та повідомляємо, що відповідно до п.1.1.1. додатку 2 до тендерної документації, аналогічним вважається договір на закупівлю транспортних засобів (автомобілів).
Дата відповіді: 23.12.2023 19:48