• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Автомобілі типу Pick-Up

Закупівля здійснюється службою державного замовника відповідно до пункту 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами).

Торги відмінено

1 749 865 263.28 UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 17 498 652.63 UAH
Період оскарження: 14.12.2023 11:28 - 24.12.2023 00:00
Вимога
Є відповідь

Звернення щодо внесення змін до положень контракту про гарантійні зобов’язання

Номер: bc07c7b4f29a4d3eab632c0dbbf9aff5
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-017484-a.a9
Назва: Звернення щодо внесення змін до положень контракту про гарантійні зобов’язання
Вимога:
Зважаючи, що товар (автомобілі типу Pick-Up) будуть використовуватись на фронті, гарантія не може покривати експлуатацію автомобілів типу Pick-Up в бойових діях, а тільки при їх нормальній експлуатації, вимагаємо переглянути зміст розділу 5 проекту Державного контракту (додаток 4 до тендерної документації), утому числі обмежити дію гарантії лише на його експлуатацію в нормальних умовах, та окремо зазначивши, що на пошкодження товару, які відбулись у гарантійний термін, але в ході бойових дій, гарантія на розповсюджується. Натомість, Виконавець може сприяти ремонту такого товару іноземним виробником (постачальником) на підставі окремо укладеної угоди (договору).
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що закупівля була відмінена Замовником через неможливість внесення змін до умов закупівлі, зокрема до інформації про очікувану вартість та строку поставки автомобілів
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Звернення щодо внесення змін до положень контракту про припинення (розірвання) контракту.

Номер: 8b5a55550d70483c992fc73226755682
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-017484-a.c8
Назва: Звернення щодо внесення змін до положень контракту про припинення (розірвання) контракту.
Вимога:
Вимога до Замовника доповнити умови проекту Державного контракту (додаток 4 до тендерної документації) в частині розширення підстав припинення (розірвання) Контракту. Зважаючи, що поставка товару може здійснюватися іноземним постачальником (виробником), доцільно доповнити пункт 12.1. проекту Державного контракту наступним абзацом: «документальне підтвердження неотримання іноземним постачальником (виробником) товару дозволу (відмова у наданні дозволу або його скасування) уповноваженого органу з експортного контролю країни походження товару або країни, в якій він розміщується, на здійснення передачі товару що є предметом Контракту та/або транзитних ліцензій для товару від уповноважених державних органів. У цьому випадку припинення (розірвання) Контракту відбувається без застосування штрафних санкцій до Сторін Контракту».
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що закупівля була відмінена Замовником через неможливість внесення змін до умов закупівлі, зокрема до інформації про очікувану вартість та строку поставки автомобілів
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Звернення щодо внесення змін до порядку розрахунків

Номер: 24c08328909b4b4fa4a8131e1643e903
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-017484-a.b7
Назва: Звернення щодо внесення змін до порядку розрахунків
Вимога:
Вимога до Замовника змінити умови проекту Державного контракту (додаток 4 до тендерної документації) в частині поряду розрахунків. Пунктом 2.7. проекту Державного контракту передбачено, що розрахунки за цим Контрактом проводяться шляхом оплати Замовником поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після надання Виконавцем Замовнику належним чином оформленого рахунку на оплату, до якого додаються підписаний Сторонами Акт приймання-передачі Товару за Контрактом, Сертифікат якості (відповідності) Товару (партії Товару) з обов’язковим зазначенням дати виготовлення Товару, Сертифікат (декларація) походження Товару та документів, зазначених у пункті 2.8. Контракту (за умови наявності (надходження) бюджетних коштів на рахунок Замовника).Тобто проектом Державного контракту передбачено оплату за весь обсяг поставленого Товару.Просимо внести зміни, яким передбачити оплату кожної поставленої окремої партії Товару, що буде поставлятись, відповідно до затвердженого Сторонами графіку поставок, тобто "протягом 10 (десяти) робочих днів після поставки кожної партії Товару." Відповідно, доповнити проект Державного контракту Додатком № 2 – Графік поставки. Наразі, графік поставки перебачено розділом 14 проекту Державного контракту, але його текст відсутній у тендерній документації.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що закупівля була відмінена Замовником через неможливість внесення змін до умов закупівлі, зокрема до інформації про очікувану вартість та строку поставки автомобілів
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Щодо розбивки закупівлі на лоти

Номер: b2b335b6630749f3b604b0f410cc275b
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-017484-a.a6
Назва: Щодо розбивки закупівлі на лоти
Вимога:
Відповідно до пункту 39 частини першої статті 1 Закону "Про публічні закупівлі" частина предмета закупівлі (лот) - визначена замовником частина товарів, робіт чи послуг, на яку в межах єдиної процедури закупівлі/спрощеної закупівлі учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах у разі застосування переговорної процедури закупівлі. Відповідно до п. 5 Порядку визначення предмету закупівлі З5. Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за показниками четвертої-восьмої цифр Єдиного закупівельного словника, обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг. Разом з тим зазначаємо, що у розумінні Закону обсяг та кількість є тотожними поняттями. Таким чином, за обсягом, номенклатурою та місцем замовник може визначити окремі частини (лоти) предмета закупівлі товарів. Ураховуючи викладене, визначення окремих частин предмета закупівлі (лотів) в межах єдиної процедури закупівлі здійснюється замовником самостійно, керуючись вимогами Закону. Зогляду на великий обсяг замовлення - 1016 шт. та сжаті терміни постачання, вважаємо, що жоден потенційний Учасник не зможе виконати самостійно постачання всього обсягу. Таким чином, просимо розглянути можливість розбивки всього обсягу закупівлі на окремі лоти.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що наразі Замовником опрацьовується питання щодо можливості поділу предмета закупівлі на частини (лоти). Про відповідне рішення буде повідомлено додатково
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Гарантія

Номер: 82b29a01c448485c8773e0d3aef4d0f9
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-017484-a.c5
Назва: Гарантія
Вимога:
Просимо надати більш детальну інформацію по гарантійному обслуговуванню, ми всі розуміємо що автомобілі будуть використовуватись на фронті, проте гарантія не може покривати експлуатацію в бойових діях, а тільки при нормальній експлуатації, прохання забрати умови по гарантії, або обмежити дію гарантії на експлуатацію в номальних умовах.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що наразі Замовником опрацьовується питання щодо уточнення вимог до гарантійного обслуговування автомобілів. Уточненні вимоги будуть викладені, шляхом внесення змін до тендерної документації
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Перенесення стоків подачі

Номер: 8a087291da8a401f942760ceddb0d55a
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-017484-a.b4
Назва: Перенесення стоків подачі
Вимога:
Прохання перенести уроки подачі тендерних пропозицій на січень, багато запитань і немає відповідей, згода дуже складна і немає часу підготувати усі деталі у такий короткий термін
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та відповідно продовжено строк подання пропозицій
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Щодо порядку розрахунків

Номер: 8aa7ce1b2a0f43508aeae0f80a04fa17
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-017484-a.c3
Назва: Щодо порядку розрахунків
Вимога:
Пунктом 2.7. проекту Договору передбачено, що розрахунки за цим Контрактом проводяться шляхом оплати Замовником поставленого Товару протягом 10 (десяти) робочих днів після надання Виконавцем Замовнику належним чином оформленого рахунку на оплату, до якого додаються підписаний Сторонами Акт приймання-передачі Товару за Контрактом, Сертифікат якості (відповідності) Товару (партії Товару) з обов’язковим зазначенням дати виготовлення Товару, Сертифікат (декларація) походження Товару та документів, зазначених у пункті 2.8. Контракту (за умови наявності (надходження) бюджетних коштів на рахунок Замовника). Тобто передбачено оплату за весь обсяг поставленого Товару. Просимо внести зміни, яким передбачити оплату кожної поставленої окремої партії Товару, що буде поставлятись, відповідно до затвердженого Сторонами графіку поставок, тобто "протягом 10 (десяти) робочих днів після поставки кожної партії Товару."
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що замовником будуть внесені відповідні зміни
Статус вимоги: Задоволено
Вимога
Є відповідь

Звернення щодо внесення змін до вимог Тендерної документації.

Номер: 605871ee4a2041de96647a1d857f8604
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-017484-a.a2
Назва: Звернення щодо внесення змін до вимог Тендерної документації.
Вимога:
Питання до Замовника в частині: - подовження строків постачання товару; - форс-мажори, пов‘язані з ускладненням логістики, перебоями у постачанні автомобілів; - валютні ризики в умовах договору.
Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо наступне: 1. Замовником розглядається можливість збільшення строків постачання автомобілів. В разі прийняття рішення щодо збільшення строків постачання Замовником будуть внесенні зміни до тендерної документації. 2. Інформація щодо документального підтвердження обставин непереборної сили зазначено в пункті 7.9. проекту державного контракту на поставку (закупівлю) товарів оборонного призначення, що є додатком 4 до тендерної документації. 3. Враховуючи, що фінансування здійснюється за рахунок бюджетних коштів вартість державного контракту не може змінитися у бік збільшення. Тому Замовник не має можливості встановити порядок зміни ціни.
Статус вимоги: Відхилено
Вимога
Є відповідь

Країна виробництва

Номер: 797a9a5bb1104f30af3e01812d5eece1
Ідентифікатор запиту: UA-2023-12-13-017484-a.c1
Назва: Країна виробництва
Вимога:
Згідно п 6 Загальних вимог Додатку 3 "Товар виробництва російської федерації, республіки білорусь та їх союзників не допускається до участі у торгах і буде дискваліфікований Замовником" прохання надати повний перелік країн виробництво яких будуть дискваліфіковані.
Пов'язані документи:

Документів не завантажено.

Вирішення: Шановний учасник! Дякуємо за Ваше звернення та повідомляємо, що у пункту 6 Розділу II. "Для підтвердження відповідності пропонованого товару зазначеним вимогам, Учасник надає" Додатку 3 до Тендерної документації зазначено: "Гарантійний лист, в якому Учасник гарантує, що запропонований учасником Товар не є товаром виробництва російської федерації, республіки білорусь, виробник товару не знаходиться в реєстрі як Міжнародний спонсор війни (https://sanctions.nazk.gov.ua/)."
Статус вимоги: Задоволено