• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

металеві піддони (рами)

Завершена

93 913 983.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 32 458.75 UAH
Період уточнення: 13.12.2023 19:58 - 22.12.2023 00:00
Відповідь надана

EN ІSО 1461:2022

Номер: cbbbdf63b98b4173a294f5db5b14e074
Дата опублікування: 19.12.2023 15:20
Опис: Добрий день! В технічній частині додатків 2-7 тендерної документації міститься наступна вимога: «Металеві піддони (рами) виготовлені з металу, з покриттям, нанесеним методом гарячого цинкування згідно EN ІSО 1461:2022». Варто зазначити, що стандарту EN ІSО 1461:2022 не існує. Абревіатура «EN» означає європейську адаптацію цього стандарту. На сьогодні існує лише міжнародний стандарт ІSО 1461:2022. Просимо забрати абревіатуру «EN».
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 19.12.2023 17:14
Відповідь надана

ISO 1461:2009

Номер: cbb09840dda14313880ee490d9392a72
Дата опублікування: 15.12.2023 20:09
Опис: Вимога внесення змін щодо тендеру № UA-2023-11-29-013690-a Шановний Замовнику! Протоколом Уповноваженої особи №1380 від 14.12.2023 р., було затверджено тендерну документацію щодо закупівлі металеві піддони (рами), код 44140000-3 Продукція, пов’язана з конструкційними матеріалами. Вважаємо, що вищезазначене умови які викладені в тендерній документації є такими, що підлягають зміні у зв’язку із наступним. 1. Відповідно до п.4.1.6 Додатку №2,3,4,5,6,7 Учасник у складі тендерної пропозиції повинен Копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату відповідності виробника запропонованого учасником товару вимогам ISO 1461:2009 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на готові вироби із сталі та заліза», виданого акредитованим, відповідно до законодавства, органом з оцінки відповідності. У наслідок вищезазначеної вимоги прийняти участь у закупівлі можуть виключно учасники-виробники товару яких мають сертифікату відповідності товару вимогам ISO 1461:2009 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на готові вироби із сталі та заліза», виданого акредитованим, відповідно до законодавства, органом з оцінки відповідності. Тобто виробник товару обов’язково повинен самостійно здійснювати покриття, нанесені методом гарячого цинкування на готові вироби із сталі та заліза товару, що в свою чергу непередбачено жодним національним стандартом або іншим нормативним актом. Згідно із ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» - закупівлі здійснюються за такими принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Наявна вище вимога дискримінує та обмежує коло потенційних учасників закупівлі. У зв’язку з чим просимо прибрати або внести зміни до вимоги щодо надання сертифікату відповідності товару вимогам ISO 1461:2009 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на готові вироби із сталі та заліза» - не тільки від виробника товару.
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 18.12.2023 18:27
Відповідь надана

сертифікат ISO

Номер: 9170af30023c4831b49d9177dc7f654c
Дата опублікування: 15.12.2023 15:14
Опис: 1. Добрий день! В технічній частині додатків 2-7 тендерної документації міститься наступна вимога: «Металеві піддони (рами) виготовлені з металу, з покриттям, нанесеним методом гарячого цинкування згідно EN ІSО 1461:2009, що підтверджується сертифікатом ІSО 1461:2009». Також, відповідно до вимог п. 4.1.6. додатків 2-7 тендерної документації учасник повинен надати копію чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату відповідності виробника запропонованого учасником товару вимогам ISO 1461:2009 «Покриття, нанесені методом гарячого цинкування на готові вироби із сталі та заліза», виданого акредитованим, відповідно до законодавства, органом з оцінки відповідності. Згідно Реєстру акредитованих ООВ, на сайті Національного агентства з акредитації України в Україні відсутній орган з оцінки відповідності, який мав би сферу акредитації ISO 1461:2009, відтак виконати таку вимогу Замовника не можливо. Крім того, стандарт ISO 1461:2009 - вже не чинний, на сьогодні чинним є стандарт ISO 1461:2022 ("Це четверте видання скасовує та замінює третє видання (ISO 1461:2009), яке технічно переглянуте"). Згідно Реєстру акредитованих ООВ, на сайті Національного агентства з акредитації України в Україні також відсутній орган з оцінки відповідності, який мав би сферу акредитації ISO 1461:2022. Просимо внести зміни в тендерну документацію.
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 18.12.2023 18:27
Відповідь надана

Досвід

Номер: 2b0b717b4b75408b992458f621830b12
Дата опублікування: 15.12.2023 13:27
Опис: Доброго дня. Вимогами пункту 1.1.2. Додатку 1 Замовником передбачено, що Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Просимо уточнити, яким чином учасник може надавати відгук з КЕПом контрагента, якщо відгук надавався в паперовій формі?
Відповідь: Згідно абзацу 1 пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 у редакції що діяла на момент проведення зазначеної закупівлі (далі – Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей. У відповідності до абзацу 7 пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Згідно частини 2 статті 16 Закону замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Таким чином, замовник у тендерній документації самостійно встановлює спосіб документального підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям встановленим у тендерній документації. На виконання вимог, встановлених у статті 16 Закону та пункті 28 Особливостей, замовником торгів у підпункту 1.3.2 пункту 1.3. Розділу І Додатку 1 до тендерної документації встановлено вимогу щодо надання оригіналу відгуку, що свідчить про стан належного виконання договору стосовно якості і строків. Відповідно до частини 3 Статті 12 Закону, під час використання електронної системи закупівель з метою подання тендерних пропозицій/пропозицій та їх оцінки документи та дані створюються та подаються з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Законом не передбачено подання оригіналів документів в електронну систему закупівель в паперовій формі. Враховуючи викладене, у разі наявності вимоги щодо надання оригіналу документу, учасник повинен надати оригінал електронного документу з урахуванням вимог Законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Згідно Статті 7 Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», оригіналом електронного документа вважається електронний примірник документа з обов’язковими реквізитами, у тому числі з електронним підписом автора або підписом, прирівняним до власноручного підпису відповідно до Закону України «Про електронні довірчі послуги». Відповідно до частини 2 статті 17 Закону України «Про електронні довірчі послуги» електронна взаємодія фізичних та юридичних осіб, яка потребує відправлення, отримання, використання та постійного зберігання за участю третіх осіб електронних даних, аналоги яких на паперових носіях повинні містити власноручний підпис відповідно до законодавства, а також автентифікація в складових частинах інформаційних систем, в яких здійснюється обробка таких електронних даних та володільцями інформації в яких є органи державної влади, органи місцевого самоврядування, підприємства, установи та організації державної форми власності, повинні здійснюватися з використанням кваліфікованих електронних довірчих послуг. Згідно частини 1 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікована електронна довірча послуга створення, перевірки та підтвердження кваліфікованого електронного підпису чи печатки надається кваліфікованим постачальником електронних довірчих послуг та включає надання користувачам електронних довірчих послуг засобів кваліфікованого електронного підпису чи печатки для генерації пар ключів та/або створення кваліфікованих електронних підписів чи печаток, та/або перевірки кваліфікованих електронних підписів чи печаток, та/або зберігання особистого ключа кваліфікованого електронного підпису чи печатки. Відповідно до частини 4 статті 18 Закону України «Про електронні довірчі послуги» кваліфікований електронний підпис має таку саму юридичну силу, як і власноручний підпис, та має презумпцію його відповідності власноручному підпису. Враховуючи зазначені норми законодавства під час проведення процедур публічних закупівель може використовуватися виключно кваліфікований електронний підпис. З огляду на вищезазначене, замовником було встановлено вимогу щодо необхідності наявності кваліфікованого електронного підпису особи, яка підписала оригінал відгуку, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронні довірчі послуги». Виходячи з наведеного, в уповноваженої особи відсутні підстави для внесення змін до тендерної документації у цій частині.
Дата відповіді: 18.12.2023 18:25
Відповідь надана

ISO

Номер: d92c93112c5342319d02703ef9318037
Дата опублікування: 15.12.2023 13:20
Опис: Шановний Замовнику! Наше підприємство є досвідченим постачальником металевих піддонів та бажаємо взяти участь в оголошеній Вами процедурі закупівлі. Проте, проаналізувавши технічні вимоги до предмета закупівлі нами виявлено наступну вимогу тендерної документації щодо надання копії чинного на дату подання тендерної пропозиції сертифікату відповідності виробника запропонованого учасником товару вимогам ISO 14001:2015, виданого акредитованим, відповідно до законодавства, органом з оцінки відповідності. Перш за все зазначимо, що сертифікати ISO не підтверджують безпосередньо відповідність товару вимогам, оскільки видаються не на товар, а на систему менеджменту підприємства. Разом з тим, просимо усунути зазначену вимогу тендерної документації, оскільки вона перешкоджає нам взяти участь в процедурі закупівлі. Продукція, яку ми маємо намір запропонувати відповідає усім встановленим технічним вимогам, та виробник даної продукції має усі дозвільні документи, передбачені документи для здійснення своєї діяльності. Разом з тим, даний виробник не має саме сертифікату ISO 14001:2015. Зауважимо, що обов’язковість наявності такого сертифікату не передбачена жодним нормативно-правовим документом. У зв’язку з наведеним та задля розширення конкуренції та допуску до участі в процедурі добросовісних постачальників просимо усунути зазначену вимогу документації.
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 18.12.2023 18:27
Відповідь надана

ТЗ

Номер: f7d79a7ffd5b40fbaa045b2d690615ad
Дата опублікування: 15.12.2023 09:46
Опис: Шановний Замовнику! Уточніть будь ласка - ви чекаєте на торгах лише учасників - власників цинкувалень? Сертифікат відповідності на покриття цинком надається лише тим підприємствам, які надають послугу цинкування. Ми, як виробник, ще не маємо власної цинкувальні, тому користуємося послугами цинкування від сторонніх організацій. Просимо Замовника не порушувати вимоги Закону "Про публічні закупівлі", зокрема статті 5 вищезазначеного Закону та внести зміни, що не містять дискримінаційних вимог.
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 18.12.2023 18:27
Відповідь надана

тд

Номер: ac5bd77ecd734fa88f8d5bcf48c13d13
Дата опублікування: 14.12.2023 09:25
Опис: Доброго дня. В дод.3 п.4.1.7 - назва ISO очевидно скопійована з попереднього пункту. Просимо виправити.
Відповідь: До тендерної документації було внесено відповідні зміни.
Дата відповіді: 14.12.2023 14:39