• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 1

металеві піддони (рами)

Завершена

93 913 983.33 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 32 458.75 UAH
Номер: 95359207320442c28218d03db26e1d87
Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2024-01-11-000175
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 11.01.2024 00:00
Автор: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ, UA-EDR 40165856
Період моніторингу: 12.01.2024 10:24 - 03.02.2024 00:00
Статус: Завершено
Опис: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.01.2024 № 4 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 18 грудня 2023 року № 369-в «Про відпустку Басалаєвої А.В.» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 24 UA-2023-12-13-021395-a 13.12.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Адреса: Ukraine, Київ
Контактна особа: ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.), +38 (0 50) 271-80-98, bekirova.monitoryng@gmail.com
Етапи закупівельного процесу:
  • Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
  • Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
  • Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше

Висновок про результати моніторингу

Статус порушень: Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства: За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЮГСТАЛЬ» за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі: Дата закінчення моніторингу: «02» лютого 2024 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Замовника на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника (протокол від 19.12.2023 № 1409), реєстр отриманих тендерних пропозицій за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, протокол розкриття тендерних пропозицій за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЮГСТАЛЬ» (далі – ТОВ «ЮГСТАЛЬ») за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, протоколи щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.01.2024 № 1 за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, від 02.01.2024 № 2 за лотом 1, від 02.01.2024 № 4 за лотом 2, від 02.01.2024 № 5 за лотом 3, від 02.01.2024 № 6 за лотом 4, від 02.01.2024 № 7 за лотом 5, від 02.01.2024 № 8 за лотом 6, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 05.01.2024 за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, пояснення та документи Замовника надані 18.01.2024 та 31.01.2024 на запити Держаудитслужби через електронну систему закупівель. Відповідно до пункту 14 Особливостей закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Відповідно до оприлюдненого Замовником річного плану від 13.12.2023 очікувана вартість закупівлі складає 93 913 983,33 грн. Очікувана вартість предмета закупівлі складає 93 913 983,33 грн, в тому числі по лотах: за лотом 1 - 10 819 583,33 грн, за лотом 2 - 20 773 600,00 грн; за лотом 3 - 6 491 750,00 грн; за лотом 4 - 16 878 550,00 грн; за лотом 5 - 21 639 166,67 грн; за лотом 6 - 17 311 333,33 грн. На запит Держаудитслужби від 15.01.2024, оприлюднений в електронній системі закупівель щодо обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості, Замовник у своїй відповіді зазначив, зокрема: «здійснено аналіз загальнодоступної інформації щодо цін та асортименту товарів, робіт і послуг, яка міститься у відкритих джерелах (у тому числі на сайтах виробників та/або постачальників відповідної продукції, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, рекламі, прайс-листах, в електронній системі закупівель «Prozorro» та на аналогічних торгівельних електронних майданчиках, дані спеціалізованих інформаційно-аналітичних видань, офіційних статистичних видань тощо). Зокрема, отримано комерційні пропозиції від ТзОВ “УКРАЇНСЬКА ФАБРИКА СТАЛЕВИХ ПРОДУКТІВ”, ТзОВ «СТРОЙДОМ ГРУП+»» За результатами аукціону за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6 з найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначила тендерну пропозицію ТОВ «ЮГСТАЛЬ», ціна якого є найнижчою, загальною сумою 72 033 040,00 грн, в тому числі по лотах: за лотом 1 – 8 575 000,00 грн, за лотом 2 – 17 038 080,00 грн; за лотом 3 - 5 255 640,00 грн; за лотом 4 - 12 467 520,00 грн; за лотом 5 - 14 498 400,00 грн; за лотом 6 - 14 198 400,00 грн. Отже, різниця між очікуваною вартістю, визначеною Замовником та тендерною пропозицією ТОВ «ЮГСТАЛЬ» складає 21 880 943,33 грн. Під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужба 26.01.2024 звернулась через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання пояснень, зокрема щодо документально підтвердженої інформації щодо наявності обґрунтованої необхідності продовження строку для укладання договорів за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, а у разі укладання договору за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6 надати їх копії та пояснення щодо причин не оприлюднення їх в електронній системі закупівель. Замовник 31.01.2024 надав пояснення (далі – Пояснення) де зазначив, зокрема: «відповідно до інформації, що надана у складі тендерної пропозиції, запропонований ТОВ «ЮГСТАЛЬ» товар є аналогічним за всіма лотами. При цьому вартість за одиницю товару є різною. У зв’язку з вище зазначеним, керуючись принципами публічних закупівель, визначеними статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі», зокрема, максимальної економії та пропорційності, враховуючи норми пункту 18 Особливостей, ДП «Ліси України» звернулося до ТОВ «ЮГСТАЛЬ» з листом від 16.01.2024 р. № 528/9.1-2024 (додається), в якому просить розглянути можливість здійснити перерахунок цін в бік зменшення ціни тендерної пропозиції переможця без зменшення обсягів закупівлі та привести вартість запропонованого товару до найнижчої ціни, запропонованої ТОВ «ЮГСТАЛЬ» за лотом 5. Станом на 17.01.2024р. відповідь від ТОВ «ЮГСТАЛЬ» до ДП «Ліси України» не надходила. У відповідності до абзацу 4 пункту 49 Особливостей у випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений замовником до 60 днів. Таким чином, з метою отримання відповіді від ТОВ «ЮГСТАЛЬ» виникла необхідність у продовженні строку для укладання договорів за Лотами № 1-6; Слід зазначити, що станом на 31.01.2024 відповідь від ТОВ «ЮГСТАЛЬ» до замовника не надходила. Таким чином, триває процес, спрямований на зниження ціни тендерної пропозиції переможця. Після з’ясування вказаної можливості ДП «Ліси України» будуть підписані відповідні договори чи один договір.» Відповідно до пункту 3 Особливостей замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. У разі не підписання договору з переможцем процедури закупівлі ТОВ «ЮГСТАЛЬ» за лотами 1, 2, 3, 4, 5, 6, у строки визначені пунктом 49 Особливостей замовник вживає заходи, визначені в абзаці другому підпункті 3 пункту 44 Особливостей.
Період усунення порушень: 06.02.2024 15:57 - 10.02.2024 00:00
Дата публікації висновку: 06.02.2024 15:57

Запити/Пояснення