-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
«Реконструкція амбулаторії під розміщення реабілітаційного центру для учасників АТО по вул. Д.Галицького в с.Сокільники Пустомитівського району Львівської області» Коригування (Код ДК 021:2015:45454000-4 «Реконструкція»)
Завершена
5 336 431.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 26 683.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 26 683.00 UAH
Період уточнення:
08.12.2023 17:31 - 13.12.2023 00:00
Відповідь надана
акт обстеження
Номер:
6e7646ed6b2b4cdd87477067e9568e7a
Дата опублікування:
09.12.2023 12:31
Опис:
Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження , який має бути підписаний учасником та замовником, оскільки відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт (довідку) огляду, без дозволу керівника неможливо) то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту (довідки) огляду в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ, а також до Держаудитслужби, НАЗК та НАБУ. У випадку залишення даної вимоги у тендерній документації, ми будемо змушені звернутися з до відповідних органівупвноважених на викриття корупційних правопорушень.
Відповідь:
Добрий день!
Згідно із ч.3 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» встановлено, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Відповідно до п. 5.32. «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві" передбачено, що «…підряднику доцільно обстежити будівельний майданчик з метою виявлення проблем, що можуть виникнути на будівельному майданчику (непередбачений стан ґрунту, наявність комунікацій та споруд, не нанесених на генеральному плані тощо), та з’ясувати із замовником усі необхідні питання». При цьому, системний аналіз пункту 5.32. Настанови №281 дозволяє дійти до висновку, що усі ці ризики мають бути враховані учасником (підрядником) при формуванні ціни тендерної пропозиції, тобто до кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Тому встановлення вимоги п.6.5. частини 6 розділу 3 тендерної документації має нормативне обґрунтування.
Ваше твердження про те, що «…Замовник МАЄ НАМІР поставити учасників в залежність від себе, тобто МОЖЕ не підписати…» є виключно суб’єктивним та оціночним.
Вимога щодо обстеження об’єкту встановлена з метою, щоб кожен потенційний учасник мав можливість врахувати усі ризики при формуванні своєї цінової пропозиції та кошторисних розрахунків, які треба подавати у складі тендерної пропозиції. Також зі сторони підрядників можуть бути виявлені недоліки у проектній документації, які зумовлять внесення змін у проектну документацію в установленому порядку.
Дата відповіді:
12.12.2023 16:24