-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
ДК 021:2015 09310000-5 Електрична енергія - (електрична енергія)
Завершена
35 370 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 176 850.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 176 850.00 UAH
Період уточнення:
08.12.2023 14:13 - 15.12.2023 00:00
Відповідь надана
Додаток №3
Номер:
6730ecdcb95e46b198ddcf610f2782bc
Дата опублікування:
09.12.2023 16:09
Опис:
Приведіть у відповідність до Особливостей додаток №3 до тендерної документації "Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам, визначеним у п.47 Особливостей", зокрема вимоги щодо надання УЧАСНИКОМ довідки, що уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції особу не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, у строк не раніше дати оголошення закупівлі і не пізніше кінцевого строку подання пропозицій.
Нагадуємо, що Учасник процедури закупівлі підтверджує відсутність підстав, зазначених в цьому пункті (крім підпунктів 1 і 7, абзацу чотирнадцятого цього пункту 47 Особливостей) шляхом самостійного декларування відсутності таких підстав в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції, і жодних додаткових довідок замовник вимагати не управі.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. У зв’язку з обмеженим доступом до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення Замовник не може самостійно перевірити чи уповноважену на підписання документів тендерної пропозиції особу було/не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією, на даний час (у зв’язку з військовою агресією рф та збільшенням «корупційних справ») Замовник хоче бути впевненим, що уповноважена особа не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією. Дана вимога не являється не законною, кожен учасник самостійно за декілька хвилин може отримати таку довідку на офіційному сайті.
Дата відповіді:
12.12.2023 12:07
Відповідь надана
Про наявність або відсутність нещасних випадків
Номер:
cf7c92a266874b18b2f8d79a32314c38
Дата опублікування:
09.12.2023 15:47
Опис:
Згідно Додатку № 4 до тендерної документації, від учасника вимагається надати: "Інформацію, що видана на ім’я такого Учасника з Державної служби України з питань праці та/або її структурних підрозділів або Фонду соціального страхування про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника за період 2023 року".
Повідомляємо Замовника, що постановою Кабінету Міністрів України від 12 січня 2022 р. №14 «Деякі питання територіальних органів Державної служби з питань праці» ліквідовано обласні територіальні управління та утворено міжрегіональні територіальні органи Державної служби з питань праці.
З 1 січня 2023 року було ліквідовано Фонд соціального страхування (відповідно до Закону України 21.09.2022 N 2620-IX «Про внесення змін до Закону України «Про загальнообов’язкове державне соціальне страхування» та Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування«). Після його ліквідації більша частина повноважень була передана органам Пенсійного фонду України, але певні функції наразі віднесені до різних державних органів та організацій.
Просимо уточнити, у якому з державних установ можна отримати інформацію про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника за період 2023 року, або сформувати вимогу, що відповідатиме діючому законодавству та нормативним актам України.
Дякуємо.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Вимога не суперечить діючому законодавству, так як інформацію про наявність або про відсутність нещасних випадків на підприємстві учасника за період 2023 року можна отримати в Державній службі України з питань праці.
Дата відповіді:
12.12.2023 12:20
Відповідь надана
Інші документи
Номер:
38990273e1dc4f358e7bef22004f6fe6
Дата опублікування:
09.12.2023 11:28
Опис:
У пункті 7 Додатку "Інші документи, що підтверджують відповідність Учасника встановлені відповідно до законодавства України" ви вказали, що Учаснику необхідно надати документальне підтвердження можливості вчасної поставки електричної енергії замовнику з наданням укладених договорів, які необхідні для виконання умов договору відповідно до чинного законодавства України або дійсного посилання на офіційну сторінку з підтвердженням укладення такого договору.
Про які договори ви маєте на увазі, та що це за посилання на офіційну сторінку з підтвердженням укладення такого договору?
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Для підтвердження можливості вчасної поставки електричної енергії замовнику з наданням укладених договорів, які необхідні для виконання умов договору відповідно до чинного законодавства України, Учасники мають надати Договір про надання послуг з передачі електричної енергії укладений з ПАТ «НЕК «Укренерго» або дійсного посилання на офіційну сторінку з підтвердженням укладення такого договору, Договір про надання послуг з розподілу електричної енергії укладений з ПрАТ «Рівнеобленерго» або дійсного посилання на офіційну сторінку з підтвердженням укладення такого договору, Договір про врегулювання небалансів укладений з ПАТ «НЕК «Укренерго» або дійсного посилання на офіційну сторінку з підтвердженням укладення такого договору, Договір про участь у ринку «на добу наперед» та внутрішньодобовому ринку укладений з ДП «Оператор ринку» або дійсного посилання на офіційну сторінку з підтвердженням укладення такого договору.
Дата відповіді:
12.12.2023 12:04
Відповідь надана
Підтвердження виконання договору
Номер:
e2d62d45db554ac69202a60040beb454
Дата опублікування:
09.12.2023 11:23
Опис:
Надайте обґрунтування для чого вам на підтвердження виконання договору в повному обсязі необхідні:
- банківський документ (виписка) про надходження коштів згідно такого договору, що завірений банком,
- документи, що підтверджують оплату податків на прибуток в період виконання умов договору, що завірене відміткою банку,
- податкові накладні, які складені на всі акти приймання-передачі товару щодо аналогічного договору та зареєстровані в Єдиному реєстрі податкових накладних,
- фінансовий звіт чи податкову декларацію (поквартально) стосовно року, в якому було здійснено постачання товару згідно аналогічного договору.
Адже вказані вимоги визнаються дискримінаційними, та буду оскаржені в АМКУ.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Обґрунтування вимог у тендерній документації щодо аналогічного договору є ключовим етапом формулювання вимог і забезпечення коректності та прозорості у процесі тендерної процедури.
Прозорість та Відкритість: Обов'язковість подання документів: Зазначення у тендерній документації вимоги щодо усіх платіжних документів пов'язано з метою забезпечення прозорості та відкритості у торговельному процесі. Замовник має право отримати повний обсяг інформації про всі платежі, пов'язані з аналогічним договором, для аналізу ефективності та обґрунтування рішення.
- Фінансовий Аналіз та Стабільність: Подання платіжних документів покращує можливість фінансового аналізу постачальника. Замовник може оцінити фінансову стабільність і платоспроможність підрядника на підставі історії його транзакцій та платежів.
- Щодо Визначення Ризиків та Обов'язків: Замовник може визначити можливі ризики та обов'язки, пов'язані з фінансовими аспектами угоди, на основі поданих платіжних документів. Це дозволяє здійснювати кращий контроль над можливими фінансовими викликами.
- Відповідність Законодавству: Вимога щодо представлення всіх платіжних документів є важливою для визначення відповідності всіх транзакцій і оплат договору вимогам чинного законодавства.
- Аудит та Внутрішній Контроль: Доступність платіжних документів робить можливим проведення аудиту угоди. Це важливо для забезпечення дотримання внутрішніх стандартів та контролю за фінансовими операціями.
- Порівняння та оцінка пропозицій: Доступність платіжних документів для всіх претендентів дозволяє провести комплексну оцінку їхніх пропозицій та визначити оптимального постачальника.
- Взаємодія з Фінансовими Інституціями: Замовник може взаємодіяти з фінансовими установами для перевірки поданих платіжних документів та забезпечення їхньої достовірності.
Загальний висновок полягає в тому, що вимога аналогічних документів є важливою для забезпечення прозорості, фінансової стабільності та дотримання законодавства в рамках тендерної пропозиції.
Всі ці документи сприяють створенню повної та об'єктивної карти фінансового стану та виконання попередніх зобов'язань учасника тендеру. Забезпечуючи доступ до цих документів, замовник може ретельно оцінити можливості учасника та зменшити ризик невиконання зобов'язань у майбутньому.
Дата відповіді:
12.12.2023 18:01
Відповідь надана
Аналогічний договір
Номер:
856e20302f5547d783c68ad8a5ce9c00
Дата опублікування:
09.12.2023 11:09
Опис:
У Додатку №2 до тендерної документації на підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Учасник має надати довідку в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного (1) договору за період 2021-2023 року).
Наступним пунктом необхідно надати не менше 2 копій договору, зазначеного в довідці в повному обсязі.
Приведіть у відповідність свої вимоги щодо кількості аналогічних договорів.
Відповідь:
Дякуємо за запитання. Замовником допущено технічну помилку, на підтвердження виконання аналогічного договору необхідно надати не менше 2 копій договору. Відповідні зміни будуть внесено.
Дата відповіді:
12.12.2023 12:16