-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі та фрукти
Овочі та фрукти
Завершена
476 898.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 384.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 384.49 UAH
Період уточнення:
15.02.2018 14:59 - 21.02.2018 10:00
Відповідь надана
щодо змін
Номер:
0319c78b25e54c4f8473c19c89835273
Дата опублікування:
20.02.2018 18:00
Опис:
відповідні зміни Вам необхідно внести в процедури закупівлі масло вершкове та риба свідеморожена (хек)
Відповідь:
Будьте уважніше, до закупівлі масло вершкове вже були внесені відповідні зміни. Що стосується закупівлі риби свіжомороженої, то до неї також будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
21.02.2018 08:04
Відповідь надана
щодо потужностей оператору ринку
Номер:
7b4e54635e9e468cbde0ecf2333d8891
Дата опублікування:
19.02.2018 21:36
Опис:
все вірно. Але Ви вимагаєте, щоб Учасником був саме виробник. Тобто, відповідно до умов тенедної документації, Учасник не має права орендувати приміщення, а повинен згідно з пунктом 4.11 Додатку 3 до тендерної документації, бути оператором потужностей (об'єктів) які він використовує у господарській діяльності.
Вимога щодо надання експлуатаційного дозволу відповідає умовам законодавства, ми не заперечуємо проти цього. Але пункти Вашої тендерної документації суперечать один одному. Для врегулювання ситуації Вам необхідно відкоректувати саме друге речення пункту 4.11 Додатку 3 до тендерної документації, наприклад, виклавши його у наступній редакції : Учаснику необхідно надати експлуатаційний дозвіл на власні або орендовані потужності.
Відповідь:
Відповідні зміни будуть внесені до тендерної документації.
Дата відповіді:
20.02.2018 08:58
Відповідь надана
дискримінаційні вимоги
Номер:
3bcede66873d4c3b87aa8081d637e1fb
Дата опублікування:
18.02.2018 21:29
Опис:
Тендерна документація містить дискримінаційні вимоги, які суперечать ст.3, ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме.
Відповідно до п.1.2 Додатку3 до Тендерної документації копії для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати копії правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристасованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташованих приміщень.
Реченням другим пунктом 4.11 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів) які він використовує у господарській діяльності.
Тобто, п.1.2 суперечить п. 4.11 - пункт 1.2 дозволяє використовувати орендоване майно, а п.4.11 вимагає, щоб Учасник був власником майна, виробником.
Крім того, відповідно до Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів" (далі - Закон). Оператор потужностей - це виробник, який здійснює передбачені Законом види діяльності, використовуючи потужності, які належать йому на правах власності або користування.
Тобто, виходячи з умов п. 4.11 Додатка 3 Учасником тендерної процедури може бути лише виробник. Встановивши таку вимогу, Ви суттєво обмежує коло можливих учасників. Вимоги, встановлені у тендерній документації, дискримінують учасників торгів та унеможливлюють конкурентну участь. Також можна розцінити, що вимоги, встановлені у тендерній документації, пристосовані для конкретного Учасника.
Більш того, п.1.2 Додатку 3 суперечить п.4.11 Додатку 3.
Вимагаємо внести зміни в тендерну документацію щодо дискримінаційних вимог.
Відповідь:
Відповідно до статті 1 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” (далі — Закон України) суб'єкт господарювання; який провадить діяльність з метою або без мети отримання прибутку та в управлінні якого перебувають потужності, на яких здійснюється первинне виробництво, виробництво, реалізація та/або обіг харчових продуктів та/або інших об'єктів санітарних заходів набуває статусу оператора ринку.
Об'єкти санітарних заходів — харчові продукти, тварини, призначені для споживання людиною, а також допоміжні матеріали для переробки та матеріали, що контактують з харчовими продуктами.
Потужності — споруди або комплекс споруд, приміщення, будівлі, обладнання та інші засоби, включаючи транспортні засоби, а також територія, що використовується у виробництві та/або обігу об'єктів санітарних заходів.
Згідно зі статтею 22 вищезазначеного Закону України оператори ринку, які провадять діяльність, пов'язану з виробництвом та/або зберіганням харчових продуктів тваринного походження, зобов'язані отримати експлуатаційний дозвіл на кожну окрему потужність до початку її експлуатації.
Разом з тим, відповідно до статті 25 Закону України оператори ринку, які провадять діяльність, що не вимагає отримання експлуатаційного дозволу, зобов'язані зареєструвати потужності, які використовуються на будь-якій стадії виробництва та/або обігу харчових продуктів.
Одже, на сьогоднішній день згідно з вимогами Закону всі оператори ринку повинні мати або експлуатаційний дозвіл (ст. 23) або бути зареєстровані (ст. 25), “навіть якщо вони не виробники”.
Дата відповіді:
19.02.2018 11:24