-
Відкриті торги
-
Безлотова
-
КЕП
Овочі та фрукти
Овочі та фрукти
Завершена
476 898.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 384.49 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 384.49 UAH
Період оскарження:
15.02.2018 14:59 - 27.02.2018 00:00
Скарга
Виконана замовником
СКАРГА На дії Замовника на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер:
f302e01342cf4358a5447af313cf9998
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-15-001937-c.a3
Назва:
СКАРГА На дії Замовника на підставі ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга:
15 лютого 2018 року Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області (надалі- Замовник) на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднив оголошення про проведення відкритих торгів на закупівлю Код ДК 021-2015 (CPV): 03220000-9 - Овочі, фрукти та горіхи (Овочі та фрукти) (UA-2018-02-15-001937-c).
05 березня 2018 року відбувся електронний аукціон, за результатами якого найбільш економічно вигідною була визначена пропозиція учасника
ФОП Кокозей Ірина Олександрівна, код ЄДРПОУ 2837309764
Відповідно до ч.4 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" після оцінки пропозицій замовник розглядає тендерні пропозиції на відповідність вимогам тендерної документації з переліку учасників, починаючи з учасника, пропозиція якого за результатом оцінки визначена найбільш економічно вигідною.
Відповідно до ч.6 ст. 28 Закону України "Про публічні закупівлі" за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця та приймає рішення про намір укласти договір згідно з цим Законом.
13 березня 2018 року замовником на веб-порталі Уповноваженого органу розміщено повідомлення про намір укласти договір з ФОП Кокозей Ірина Олександрівна.
19 березня 2018 року замовником оприлюднене рішення про відхилення пропозиції ФОП Кокозей Ірина Олександрівна (протокол №59 від 19.03.2018) у звязку з відмовою ФОП Кокозей Ірина Олександрівна укладати договір.
21.03.2018 Замовником було оприлюднене повідомлення про намір укласти договір з ФОП Туренок Антоніна Володимирівна, код ЄДРПОУ 2595806225.
Скаржник не може погодитися з таким рішенням та вважає дії Замовника такими, що порушують його права та інтереси, також ці дії порушують норми Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон).
Скаржник звертався через електронний автоматизований майданчик до Замовника зі скаргою щодо незаконного визначення переможця торгів, але вимога була відхилена Замовником у зв'язку з тим, що Замовник вважає пропозицію ФОП Туренок Антоніна Володимирівна найбільш економічно вигідною.
ФОП Вітренко Ю.П. виражає свою незгоду із неправомірним прийняттям рішення про визначення переможцем ФОП Туренок Антоніна Володимирівна, вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ФОП Туренок Антоніна Володимирівна порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним. у звязку з тим, що пропозиція ФОП Туренок Антоніна Володимирівна (далі за текстом -Учасник) не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону; тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, а саме.
По-перше, відповідно п. 1.1 Додатку 3 до тендерної документації документальним підтвердженням відповідності учасників встановленим критеріям кваліфікаційним критеріям є довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), згідно Таблиці № 1.
Пунктом 1.2 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (іншої одиниці техніки, якщо право власності на неї підлягає реєстрації), копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту або договору перевезення чи надання послуг з перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт чи користується послугами з перевезення.
У складі пропозиції учасника надано договір найму №1-02 від 01.02.2018 про передачу у користування специфікованого автомобілю. Модель автомобілю ГАЗ 33021-212.
Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, наданого у складі пропозиції Учасником, нерозбірлива, нечитаєма. Не можливо розгледіти хто є власником транспортного засобу.
Предметом договору є - Овочі та фрукти. Овочі та фрукти є швидкопсувним товаром. Транспортування овочів та фруктів здійснюють відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженого Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 (зі змінами та доповненнями). Свіжі овочі та фрукти, перевозяться автомобілями-рефрижераторами до температури, зазначеної в графі 4 додатка 19.
Учасником надано у складі пропозиції документи на автомобільний транспорт, який не відповідає правилам перевезення овочів та фруктів, тобто вантажів, що швидкопсуються.
Тому, в Учасника відсутнє обладнання, яке використовується при поставці предмету закупівлі.
Тобто, Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону.
По-друге, відповідно п. 1.2 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копії правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристасованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташованих приміщень.
У складі пропозиції Учасника міститься "Договор аренды нежилого помещения от 05.02 2018" (мова оригіналу) відповідно до якого ФОП Рибак І.А. (орендодавець) зобовязується передати Учаснику складське приміщення розташоване за адресою: м.Торецьк, вул. Фестивальна, 1.
Учасником не надано копій правовстановлюючих документів, які б підтверджували право власності орендодавця складського приміщення. Тобто, на яких саме правах орендодавець надає складське приміщення, розташоване за адресою м.Торецьк, вул. Фестивальна, 1 Учаснику.
Тобто, в Учасника відсутня матеріально-технічна база для виконання вимог Замовника.
По-третє, пропозиція учасника містить договір найму №1-02 спеціалізованих транспортних засобів від 01.02.2018 (далі за текстом – договір найму авто), відповідно до якого ФОП Рибак І.А. передає у користування Учаснику специфікований автомобіль ГАЗ 33021-212.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб ― підприємців» інформацію про вид діяльності фізичної особи підприємця обов’язково зазначають у Єдиному державному реєстрі юридичних та фізичних осіб (далі -ЄДР). Тобто, у разі здійснення послуг найму, оренди авто, перевезення, ФОП Рибак І.А. необхідно мати код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
Відповідно до запису в ЄДР ФОП Рибак І.А. не має права надавати в найм (оренду) вантажний автомобільний транспорт, бо в ЄДР ФОП Рибак І.А. відсутній запис про вид діяльності за кодом КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
Тому, договір найму (оренди) вантажного автомобільного транспорту є нікчемним.
Тобто, у звязку з невідповідністю договору вимогам чинного законодавства, нікчемністю цього договору, в Учасника відсутній автомобільний транспорт для постачання товару, що є предметом закупівлі.
Учасником не виконано вимог тендерної документації.
В четверте, відповідно до п.4.11 Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника повинен надати оригінали експлуатаціцних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об'єкти) з виробництва, переробка або реалізації харчових продуктів, передбачених ст.23 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст.25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів) які він використовує у господарській діяльності або орендує.
Відповідно до рішення про державну реєстрацію потужностей від 21.02.2018 за №03-03/387, завантаженого Учасником, вид діяльності, що планується Учасником здійснювати з використанням потужностей - зберігання. Тобто, Учасник може лише зберігати продукти харчування. Для того, щоб здійснювати транспортування та реалізацію харчових продуктів необхідно щоб в реєстрі потужностей було зазначено вид діяльності - транспортування, реалізація, зберігання харчових продуктів.
Крім того, автомобільний транспорт є потужністю з реалізації харчових продуктів. Учасником не надано експлуатаційний дозвіл на орендований автомобільний транспорт та/або оригінал повідомлення компетентного органу про реєстрацію автотранспортного засобу.
Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації.
По-пяте, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на автотранспорт повинна бути надана довідка про санітарну обробку автомобіля.
У складі пропозиції Учасника відсутня вищевказана довідка.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
В шосте, відповідно до п.2 Розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" учасникам необхідно завантажити файли з інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2).
У складі пропозиції Учасника міститься лише сканований Додаток 2 тенденої доументації Замовника. У складі відсутня технічна специфікація, на товар, який пропонується Учасником.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
В сьоме, Учасником у складі пропозиції надані де-які копії документів (аналогічний договір, витяг ЄДРПОУ, паспорт тощо), але вищевказані документи завірені неналежним чином.
Згідно з п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа.
В наданих учасником копіях документів відсутня дата завірення копії.
Тобто, пропозиція учасника не відповідає вимогам діючого законодавства.
Відповідно до ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник відхиляє тендерну пропозицію в разі якщо: 1) учасник: не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону; не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником; 2) переможець: відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю; не надав документи, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 цього Закону; 3) наявні підстави, зазначені у статті 17 і частині сьомій статті 28 цього Закону; 4) тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації.
Враховуючи вищевикладене, відповідно до п. 1, п.4 ст. 30 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна пропозиція має бути відхилена замовником в зв’язку тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам тендерної документації, учасник не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону.
На підставі викладеного, керуючись ст.ст. 16, 18, 28 Закону України "Про публічні закупівлі", -
ПРОШУ:
1. Прийняти дану скаргу до розгляду.
2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі.
3. Призупинити процедуру закупівлі на строк до винесення рішення за скаргою.
4. Заборонити Замовнику на час розгляду даної скарги вчиняти будь-які дії відносно закупівлі овочів та фруктів.
5. Зобов'язати замовника - Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області, код ЄДРПОУ 02142827 скасувати своє Рішення про намір укласти договір від 21.03.2018, відповідно до якого переможцем визначено ФОП Туренок Антоніна Володимирівна, ІПН 2595806225, а тендерну пропозицію подану даним учасником - відхилити.
6. Зобовязати замовника - Міське управління освіти військово-цивільної адміністрації міста Торецьк Донецької області, код ЄДРПОУ 02142827 розглянути наступну тендерну пропозицію з переліку учасників, що вважається найбільш економічно вигідною.
Додатки:
1. Докази оплати за подання скарги з відміткою про зарахування коштів до державного бюджету.
2. Роздруковка безкоштовного запиту МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ УКРАЇНИ щодо ФОП Рибак І.А.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження прийнятого Замовником рішення 30.03.2018 22:28
- доказ оплти 30.03.2018 22:28
- роздруковка з сайту МІНЮСТА щодо ФОП Рибак 30.03.2018 22:28
- доказ оплати кольор 02.04.2018 19:43
- рішення від 03.04.2018 № 3019 + лист замовнику.pdf 04.04.2018 15:07
- Інформація про резолютивну частину рішення від 19.04.2018 № 3695.pdf 20.04.2018 21:08
- Рішення від 19.04.2018 № 3695.pdf 24.04.2018 21:58
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.03.2018 22:28
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
24.04.2018 21:59
Дата виконання рішення Замовником:
08.05.2018 15:53
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Замовником скасовано рішення про визначення переможцем ФОП Туренок А.В.
Вимога
Є відповідь
оскарження прийнятого замовником рішення щодо переможця торгів
Номер:
09ea75173e4e439e8cf060c8de893a4c
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-15-001937-c.c2
Назва:
оскарження прийнятого замовником рішення щодо переможця торгів
Вимога:
ФОП Вітренко Ю.П. вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ФОП Туренок Антоніна Володимирівна порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним. Тендерна позиція ФОП Туренок Антоніна Володимирівна (далі за текстом - Учасник) не відповідає умовам тендерної документації, вимогам Закону, а саме:
По-перше, відповідно п. 1.1 Додатку 3 до тендерної документації документальним підтвердженням відповідності учасників встановленим критеріям кваліфікаційним критеріям є довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), згідно Таблиці № 1.
Пунктом 1.2 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (іншої одиниці техніки, якщо право власності на неї підлягає реєстрації), копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту або договору перевезення чи надання послуг з перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт чи користується послугами з перевезення.
У складі пропозиції учасника надано договір найму №1-02 від 01.02.2018 про передачу у користування специфікованого автомобілю. Модель автомобілю ГАЗ 33021-212.
Копія свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, наданого у складі пропозиції Учасником, нерозбірлива, нечитаєма. Не можливо розгледіти хто є власником транспортного засобу.
Предметом договору є - Овочі та фрукти. Овочі та фрукти є швидкопсувним товаром. Транспортування овочів та фруктів здійснюють відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженого Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 (зі змінами та доповненнями). Свіжі овочі та фрукти, перевозяться автомобілями-рефрижераторами до температури, зазначеної в графі 4 додатка 19.
Учасником надано у складі пропозиції документи на автомобільний транспорт, який не відповідає правилам перевезення овочів та фруктів, тобто вантажів, що швидкопсуються.
Тому, в Учасника відсутнє обладнання, яке використовується при поставці предмету закупівлі.
Тобто, Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону.
По-друге, відповідно п. 1.2 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копії правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристасованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташованих приміщень.
У складі пропозиції Учасника міститься "Договор аренды нежилого помещения от 05.02 2018" (мова оригіналу) відповідно до якого ФОП Рибак І.А. (орендодавець) зобовязується передати Учаснику складське приміщення розташоване за адресою: м.Торецьк, вул. Фестивальна, 1.
Учасником не надано копій правовстановлюючих документів, які б підтверджували право власності орендодавця складського приміщення. Тобто, на яких саме правах орендодавець надає складське приміщення, розташоване за адресою м.Торецьк, вул. Фестивальна, 1 Учаснику.
Тобто, в Учасника відсутня матеріально-технічна база для виконання вимог Замовника.
По-третє, пропозиція учасника містить договір найму №1-02 спеціалізованих транспортних засобів від 01.02.2018 (далі за текстом – договір найму авто), відповідно до якого ФОП Рибак І.А. передає у користування Учаснику специфікований автомобіль ГАЗ 33021-212.
Відповідно до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб ― підприємців» інформацію про вид діяльності фізичної особи підприємця обов’язково зазначають у ЄДР. Тобто, у разі здійснення послуг найму, оренди авто, перевезення, ФОП Рибак І.А. необхідно мати код КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
Відповідно до запису в ЄДР ФОП Рибак І.А. не має права надавати в найм (оренду) вантажний автомобільний транспорт, бо в ЄДР ФОП Рибак І.А. відсутній запис про вид діяльності за кодом КВЕД 49.41 Вантажний автомобільний транспорт.
Тому, договір найму (оренди) вантажного автомобільного транспорту є нікчемним.
Тобто, у звязку з невідповідністю договору вимогам чинного законодавства, нікчемністю цього договору, в Учасника відсутній автомобільний транспорт для постачання товару, що є предметом закупівлі.
Учасником не виконано вимог тендерної документації.
В четверте, відповідно до п.4.11 Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника повинен надати оригінали експлуатаціцних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об'єкти) з виробництва, переробка або реалізації харчових продуктів, передбачених ст.23 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст.25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів) які він використовує у господарській діяльності або орендує.
Відповідно до рішення про державну реєстрацію потужностей від 21.02.2018 за №03-03/387, завантаженого Учасником, вид діяльності, що планується Учасником здійснювати з використанням потужностей - зберігання. Тобто, Учасник може лише зберігати продукти харчування. Для того, щоб здійснювати транспортування та реалізацію харчових продуктів необхідно щоб в реєстрі потужностей було зазначено вид діяльності - транспортування, реалізація, зберігання харчових продуктів.
Крім того, автомобільний транспорт є потужністю з реалізації харчових продуктів. Учасником не надано експлуатаційний дозвіл на орендований автомобільний транспорт та/або оригінал повідомлення компетентного органу про реєстрацію автотранспортного засобу.
Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації.
По-пяте, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на автотранспорт повинна бути надана довідка про санітарну обробку автомобіля.
У складі пропозиції Учасника відсутня вищевказана довідка.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
В шосте, відповідно до п.2 Розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" учасникам необхідно завантажити файли з інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2).
У складі пропозиції Учасника міститься лише сканований Додаток 2 тенденої доументації Замовника. У складі відсутня технічна сецифікація, який пропонується Учасником.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
В сьоме, Учасником у складі пропозиції надані де-які копії документів (аналогічний договір, витяг ЄДРПОУ, паспорт тощо), але вищевказані документи завірені неналежним чином.
Згідно з п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа.
В наданих учасником копіях документів відсутня дата завірення копії.
Тобто, пропозиція учасника не відповідає вимогам діючого законодавства.
З огляду на вищевикладене, керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ФОП Туренок А.В. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП Туренок А.В. та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
В іншому випадку будемо змушені звертатися в компетентні органи для відстоювання законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження прийнятого Замовником рішення 25.03.2018 23:47
Дата подачі:
25.03.2018 23:47
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо прийнятого рішення
Статус вимоги:
Не задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
27.03.2018 15:32
Підтвердження вирішення:
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо, що допущені учасником-переможцем помилки (на Вашу думку) є формальними (несуттєвими) та не впливають на зміст пропозиції. Враховуючи, що однією із основних засад здійснення державних закупівель є економія бюджетних коштів, то підстави для задоволення Вашої скарги відсутні. Пропозиція ФОП Туренок А.В. нас повністю задовольняє та є економічно вигідною. Також, варто зауважити, що вся відповідальність за дотримання вимог харчового законодавства покладається суто на оператора ринку. Що стосується зауважень щодо оформлення документів, а саме: вказані копії документів завірені неналежним чином. Дану вимогу можно вважати як формальну помилку, яка ніяк не може вплинути на зміст та кваліфікаційні вимоги Учасника.
Вимога
Є відповідь
незаконно прийняте рішення щодо визначення переможця
Номер:
f34bd5f5eb5b4b76948fb32d717930e4
Ідентифікатор запиту:
UA-2018-02-15-001937-c.b1
Назва:
незаконно прийняте рішення щодо визначення переможця
Вимога:
ФОП Вітренко Ю.П. вважає, що рішення прийняте Замовником про намір укласти договір з ФОП Кокозей Ірина Олександрівна порушує порядок проведення процедури закупівлі, основні норми та принципи Закону, є необгрунтованим, поспішним. Тендерна позиція ФОП Кокозей Ірина Олександрівна (далі за текстом - Учасник) не відповідає умовам тендерної документації, вимогам Закону, а саме:
По-перше, відповідно п. 1.1 Додатку 3 до тендерної документації документальним підтвердженням відповідності учасників встановленим критеріям кваліфікаційним критеріям є довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності), згідно Таблиці № 1.
Пунктом 1.2 Додатку 3 до тендерної документації зазначено, що для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копію свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу (іншої одиниці техніки, якщо право власності на неї підлягає реєстрації), копія договору оренди спеціалізованого автомобільного транспорту або договору перевезення чи надання послуг з перевезення продуктів харчування, у разі коли учасник орендує спеціалізований автомобільний транспорт чи користується послугами з перевезення.
У складі пропозиції учасника надано довідку договір найму №38-а від 01.08.2017 про передачу у користування специфікованого автомобілю з водієм. Модель автомобілю ГАЗ 3302. Згідно свідоцтва про реєстрацію транспортного засобу, наданого у складі пропозиції Учасником, ГАЗ 3302 є вантажним фургоном хлібним.
Предметом договору є - Овочі та фрукти. Овочі та фрукти є швидкопсувним товаром. Транспортування овочів та фруктів здійснюють відповідно до Правил перевезень вантажів автомобільним транспортом в Україні, затвердженого Наказом Міністерства транспорту України № 363 від 14.10.1997 (зі змінами та доповненнями). Свіжі овочі та фрукти, перевозяться автомобілями-рефрижераторами до температури, зазначеної в графі 4 додатка 19.
Учасником надано у складі пропозиції документи на автомобільний транспорт, який не відповідає правилам перевезення овочів та фруктів, тобто вантажів, що швидкопсуються.
Тому, в Учасника відсутнє обладнання, яке використовується при поставці предмету закупівлі.
Тобто, Учасник не відповідає встановленим кваліфікаційним критеріям та ст. 16 Закону.
По-друге, відповідно п. 1.2 Додатку 3 до тендерної документації для підтвердження інформації про наявність обладнання та матеріально-технічної бази учасник повинен надати, згідно Таблиці №1 копії правовстановлюючих документів (зі всіма додатками, дійсними на дату подання Учасником пропозиції) підтверджуючих наявність у Учасника власних та/або орендованих складських приміщень пристасованих для зберігання продуктів харчування, які є предметом закупівлі, у тому числі з зазначенням площ та адрес розташованих приміщень.
У складі пропозиції Учасника міститься "Договор аренды нежилого помещения от 03.01 2018" (мова оригіналу) відповідно до якого ФОП Остроухова В.В. (орендодавець) зобовязується передати Учаснику складське приміщення розташоване за адресою: м.Торецьк,вул. Дружби, 10 та "Договор аренды нежилого помещения от 01.07 2018" (мова оригіналу) відповідно до якого ФОП Остроухова В.В. (орендодавець) зобовязується передати Учаснику складське приміщення розташоване за адресою: м.Торецьк,вул. Шахтарів, 53.
Учасником не надано копій правовстановлюючих документів, які б підтверджували право власності орендодавця складського приміщення. Тобто, на яких саме правах орендодавець надає складські приміщення, розташовані за адресою м.Торецьк,вул. Дружби, 10 та м.Торецьк,вул. Шахтарів, 53 Учаснику.
Тобто, в Учасника відсутня матеріально-технічна база для виконання вимог Замовника.
По-третє, відповідно до п.4.11 Додатку 3 до тендерної документації учасник у складі тендерної пропозиції для підтвердження її відповідності вимогам замовника повинен надати оригінали експлуатаціцних дозволів на власні та/або орендовані потужності (об'єкти) з виробництва, переробка або реалізації харчових продуктів, передбачених ст.23 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. та/або оригінали повідомлень компетентного органу про реєстрацію потужностей відповідно до ст.25 Закону України “Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів” від 23.12.1997 року № 771/97-вр. Учасник повинен бути оператором потужностей (об'єктів) які він використовує у господарській діяльності або орендує.
Відповідно до рішення про державну реєстрацію потужностей від 07.02.2018 за №03-03/374 (далі за текстом - Рішення 1), завантаженого Учасником, вид діяльності, що планується Учасником здійснювати з використанням потужностей - зберігання. Тобто, Учасник може лише зберігати продукти харчування. Для того, щоб здійснювати транспортування та реалізації харчових продуктів необхідно щоб в реєстрі потужностей було зазначено вид діяльності - транспортування, реалізація, зберігання харчових продуктів.
Відповідно до рішення про державну реєстрацію потужностей від 10.03.2018 за №03-03/338 (далі за текстом - Рішення 2), завантаженого Учасником, вид діяльності, що планується Учасником здійснювати з використанням потужностей, які знаходяться за адресою м.Торецьк,вул. Шахтарів, 53 (далі за текстом Склад 2) - роздрібна торгівля харчовими продуктами. Тобто, Учасник може лише здійснювати роздрібну торгівлю продукти харчування. Для того, щоб здійснювати транспортування та реалізації харчових продуктів необхідно щоб в реєстрі потужностей було зазначено вид діяльності - транспортування, реалізація, зберігання харчових продуктів.
Крім того, автомобільний транспорт є потужністю з реалізації харчових продуктів. Учасником не надано експлуатаційний дозвіл на орендований автомобільний транспорт та/або оригінал повідомлення компетентного органу про реєстрацію автотранспортного засобу.
Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації.
В четверте, відповідно до п. 2.1 Додатку 3 до тендерної документації учасникам у складі пропозиції необхідно надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, складена на фірмовому бланку учасника (у разі наявності) ), згідно Таблиці №2.
У складі пропозиції Учасника міститься довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації в якій зазначено 5 (пять) працівників: керівник, два продавця продовольчих товарів, два водія.
Згідно з п. 2.2 Додатку 3 до тендернї документації для підтвердження інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації учасник повинен надати, згідно Таблиці №2 копії трудових книжок (перша сторінка та сторінка з зазначенням останнього місця роботи) працівників або договорів (контрактів).
У складі пропозиції відсутні копії трудових книжок або договорів (контрактів) на двох водіїв, зазначених у довідці.
Відповідно до п.1 Розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" якщо учасник торгів не в змозі надати в складі своєї пропозиції будь-який документ (довідку), який вимагається замовником у цій тендерній документації, він повинен надати щодо цього письмове пояснення за власноручним підписом уповноваженої особи учасника та завірений печаткою (за наявності), в якому вказати законодавчі підстави ненадання таких документів.
У складі пропозиції відсутнє письмове пояснення щодо не надання копій трудових книжок або договорів (контрактів) на двох водіїв, зазначених у довідці про наявність працівників.
Тобто, Учасником не виконано вимог тендерної документації.
По-пяте, відповідно до Додатку 2 до тендерної документації на автотранспорт повинна бути надана довідка про санітарну обробку автомобіля.
У складі пропозиції Учасника відсутня вищевказано довідка.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
В шосте, відповідно до п.2 Розділу 3 "Інструкції з підготовки тендерної пропозиції" учасникам необхідно завантажити файли з інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідну технічну специфікацію (у разі потреби (плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі) (згідно Додатку 2).
У складі пропозиції Учасника міститься лише сканований Додаток 2 тенденої доументації Замовника. У складі відсутня технічна сецифікація, який пропонується Учасником.
Тобто, пропозиція Учасника не відповідає вимогам тендерної документації.
В сьоме, Учасником у складі пропозиції надані де-які копії документів (аналогічні договори, витяг ЄДРПОУ, паспорт тощо), але вищевказані документи завірені неналежним чином.
Згідно з п. 5.27 Національного стандарту України Уніфікованої системи організаційно-розпорядчої документації "Вимоги до оформлювання документів" (ДСТУ 4163-2003), затвердженого наказом Держспоживстандарту України від 7 квітня 2003 р. №55, на копіях документів зазначається фраза "Згідно з оригіналом", підпис та розшифровка підпису, печатка (в разі наявності) та дата завірення документа.
В наданих учасником копіях документів відсутня дата завірення копії.
Тобто, пропозиція учасника не відповідає вимогам діючого законодавства.
З огляду на вищевикладене, керуючись нормами Закону України "Про публічні закупівлі" вважаю за необхідне зазначити, що пропозиція ФОП Кокозей І.О. не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленому статтею 16 Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації, у звязку з чим повинна бути відхилена Замовником на підставі пункту 1 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", пункту 4 розділу 1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі".
Просимо Замовника переглянути незаконно прийняте Рішення та повторно уважно перевірити на відповідність кваліфікаційним вимогам пропозицію ФОП Кокозей І.О. та відхилити, як таку, що не відповідає вимогам Закону України "Про публічні закупівлі" та умовам тендерної документації.
В іншому випадку буду змушений звертатися в компетентні органи для відстоювання законних прав та інтересів.
Пов'язані документи:
Учасник
- Оскарження прийнятого Замовником рішення 18.03.2018 17:45
Дата подачі:
18.03.2018 17:45
Вирішення:
Відповідь на вимогу щодо усунення порушень
Статус вимоги:
Задоволено
Дата виконання рішення Замовником:
20.03.2018 11:30
Підтвердження вирішення:
Відповідно до наданого листа від переможця закупівлі було відхилено пропозицію ФОП Кокозей І.О. згідно з п.2 ч.1 статті 30 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: переможець відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації