-
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
-
Мультилотова
-
КЕП
послуги центрів і будинків відпочинку
Завершена
4 982 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.1% або 5 805.00 UAH
мін. крок: 0.1% або 5 805.00 UAH
Період уточнення:
06.03.2018 19:00 - 27.03.2018 19:05
Відповідь надана
дискримінація умов.
Номер:
50070dc671944dcaa5ef3296bfa043df
Дата опублікування:
14.03.2018 20:20
Опис:
Голові тендерного комітету. Прочитавши зауваження і ваші відповіді на них вище , вражає одне : непрофесійна реакція на прохання і зауваження . Так я додаю ще одне . В лоті №4 “послуги дитячих таборів на узбережжі Чорного моря (Україна (Одеська, Миколаївська, Херсонська області)) - а чорноморське побережжя Криму, на жаль на теперішній час , окупованого – це не знання чи сепаратизм . Можливо ви не признаєте Крим українським ?
(services of children's camps on the Black Sea (Ukraine) (Odessa, Mykolaiv, Kherson region))- проводите міжнародний тендер , но вказуєте Україна . НЕГАЙНО приведіть Тендерну документацію в норму Законодавства України.
Відповідь:
Згідно Конституції України та законів України Крим був і залишається українським.
Проте, на даний час згідно з Законом України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України» тимчасово окупованою територією, внаслідок збройної агресії Російської Федерації, визначається: 1) сухопутна територія Автономної Республіки Крим та міста Севастополя, внутрішні води України цих територій; 2) внутрішні морські води і територіальне море України навколо Кримського півострова, територія виключної (морської) економічної зони України вздовж узбережжя Кримського півострова та прилеглого до узбережжя континентального шельфу України, на які поширюється юрисдикція органів державної влади України відповідно до норм міжнародного права, Конституції та законів України; 3) надра під територіями, зазначеними у Законі України «Про забезпечення прав і свобод громадян та правовий режим на тимчасово окупованій території України», і повітряний простір над цими територіями.
Відповідно до частини 1 статті 3 Закону України «Про оздоровлення та відпочинок дітей» (зі змінами), де визначені основні принципи, на яких грунтується державна політика у сфері оздоровлення та відпочинку дітей, серед яких є створення оптимальних умов для безпечного та ефективного перебування дітей у дитячих закладах оздоровлення та відпочинку, та виходячи із цілей безпеки Тендерний комітет ВВАЖАЄ НЕ МОЖЛИВИМ ЗДІЙСНЕННЯ ОЗДОРОВЛЕННЯ дітей на тимчасово окупованій території внаслідок збройної агресії Російської Федерації.
Дата відповіді:
19.03.2018 17:48
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
dd05968522414c208b039a7f66c9a40b
Дата опублікування:
14.03.2018 18:32
Опис:
Прошу усунути дискримінаційні вимоги в тендерній документації Чорне море ( крім лиманів та заток) та вказати узбережжя Чорного моря України, таким чином додати інших учасників. Наразі ваші умови перешкоджають іншим учасникам брати участь у процедурах закупівлі, та суперечать законодавству у сфері публічних закупівель і внаслідок якого порушено права інших учасників та їх законні інтереси. Тобто Замовник безпідставно звузив (визначив) місце надання послуг в першому лоті – виключно “ Чорне море , крім лиманів та заток" та встановив пов’язані із звуженням місця надання послуг технічні вимоги до послуг, які закуповуються, що дискримінують інших потенційних учасників процедури закупівлі. Таким чином, допущені Замовником порушення законодавства у сфері публічних закупівель та встановлені Замовником у ТД дискримінаційні вимоги, що перешкоджають взяти участь у процедурі закупівлі, обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, суперечать принципам здійснення закупівель, закріпленим статтею 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), та вимогам частини четвертої статті 22 Закону. Замовником у підпункті 4.2 пункту 4 розділу І ТД та додатку 4 до ТД визначено місце надання послуг “ Чорне море , крім лиманів та заток" Вважаю, що звуження місця надання послуг для проведення відкритих торгів є порушенням принципів здійснення закупівель, встановлених статтею 3 Закону, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, містить ознаки корупційних проявів та зловживань. В порушення вимог частини четвертої статті 22 Закону ТД містить вимоги, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації. Оскільки Замовник є місцевим органом виконавчої влади і входить до системи органів виконавчої влади, а члени тендерного комітету Замовника є посадовими особами, вони зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Такий правовий порядок прийняття рішень посадовими особами органів державної влади закріплений у статті 19 Конституції України, що є нормою прямої дії. Відповідно до абзацу четвертого частини першої статті 14 Закону України “Про оздоровлення та відпочинок дітей” позаміський заклад оздоровлення та відпочинку або дитячий заклад оздоровлення і відпочинку санаторного типу (саме послуги таких закладів є предметом цієї закупівлі) належить до закладів оздоровлення і повинен мати спеціально відведену територію, що знаходиться в курортній або заміській зоні. Жодних інших спеціальних вимог до місця надання послуг, а тим більше обмежень щодо місцезнаходження таких “курортних або заміських зон” в межах однієї чи кількох чітко визначених адміністративно-територіальних одиниць, які складають територію України, законодавством у сфері оздоровлення та відпочинку дітей не визначено. Наявність у закладу спеціально відведеної території та її знаходження (перебування) в курортній або іншій зоні разом із дотриманням інших вимог перевіряється під час здійснення державного контролю за діяльністю дитячих закладів оздоровлення та відпочинку органами державної влади відповідно до їх компетенції. Як відомо, підтвердженням відповідності закладу цій та іншим вимогам для якісного оздоровлення та відпочинку дітей є факт проходження державної атестації закладу та присвоєння йому відповідної категорії атестації. Відповідно до інформації, яка міститься у Державному реєстрі дитячих закладів оздоровлення та відпочинку (реєстр перебуває у вільному доступі в мережі інтернет), позаміські заклади оздоровлення та відпочинку та дитячі заклади оздоровлення і відпочинку санаторного типу мають необхідні дозвільні документи та провадять свою господарську діяльність з надання послуг оздоровлення та відпочинку дітей на усій території України. Відповідно до статті 20 Закону під час проведення процедури відкритих торгів пропозиції мають право подавати всі зацікавлені особи. Всупереч цій вимозі Закону Замовник своїм рішенням у ТД встановив такі дискримінаційні вимоги, що перешкоджають і унеможливлюють участь у процедурі відкритих торгів усіх потенційних учасників, які надають послуги в інших областях України. Замовник своїм рішенням про затвердження ТД в існуючій редакції повністю обмежив (заборонив, встановивши дискримінаційну вимогу щодо звуження місця надання послуг) можливість участі у торгах ДЗОВ, які надають послуги на решті території України. Окрім того, тендерний комітет Замовника неправомірним та необґрунтованим закладенням таких дискримінаційних вимог у ТД порушив свої обов’язки, прямо визначені абзацом п’ятим частини третьої статті 11 Закону, а саме: тендерний комітет забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Вищевикладене доводить факт порушення зазначеної норми Закону. Якщо Замовник мав на меті оздоровити дітей на морському узбережжі, то на яких правових підставах він своїм рішенням обмежив право взяти участь у закупівлі ДЗОВ, які знаходять та надають свої/аналогічні послуги на морському узбережжі Херсонської, Запорізької, Одеської ,Миколаївської областей взагалі , без виключення тих , які знаходяться на берегу лиманів та заток.Жодних підстав, в тому числі визначених законом (посадові особи зобов’язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України) для такого обмеження немає. Вважаю, що виклавши ТД у існуючій редакції, Замовник мав на меті послабити конкуренцію серед потенційних учасників процедури закупівлі, заклав дискримінаційні та пов’язані з ними умови за попередньою домовленістю з конкретними учасниками. Зважаючи на вищевикладене, вважаю, що ТД містить дискримінаційні умови, а рішення, прийняті Замовником під час проведення процедури закупівлі, суперечать законодавству, в тому числі законодавству у сфері публічних закупівель, і порушують права та охоронювані законом інтереси потенційних учасників закупівлі. Аналогічне питання вже неодноразово розглядалося органом оскарження і умова щодо обмеження місця надання послуг була визнана дискримінаційною. Зважаючи на вищевикладене, прошу замовника внести зміни до тендерної документації та усунути дискримінаційні умови для проведення закупівлі з дотриманням вимог статті 3 Закону.
Відповідь:
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) ч. 2 ст. 21 "В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг"; п.5 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що "Тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;".
Крім того, статтею 22 Закону передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
Тендерний комітет визначаючи вимогу щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря (крім лиманів та заток) посилався на властивості Чорного моря, що, у порівнянні з водами лиманів та заток, характеризуються кориснішими властивостями. Лиман - затоплена пригирлова частина річкової долини (або балки), що перетворилась у мілку й витягнуту затоку. Затока — частина моря, що заходить у суходіл, але має вільний водообмін з основною частиною водойми. Рівень води в лиманах та затоці нижчий за рівень моря, живлення відбувається переважно за рахунок малих річок або інфільтрації морської води чи під час прориву коси внаслідок шторму. Вода лиманів та заток є мало солоною і мало мінералізованою через те, що в них впадають води річок, тому вона менш цілюща, ніж морська. Води Чорного моря, за складом близькі до мікроелементів складу людської крові, серед них бром, йод, хлор, натрій, калій, кальцій, магній, сульфати, карбонати. На глибині, Чорне море має сіро-водневі сполуки, які роблять повітря і воду корисними для людини.
Таким чином, ми як Замовник торгів, зобов'язані чітко визначати свою потребу в закупівлі товарів чи послуг.
Звинувачення на адресу тендерного комітету щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників вважаємо необґрунтованим, оскільки тендерна документація не містить посилань на конкретного надавача послуг.
Вимога зазначена у тендерній документації є нічим іншим, як уточненням місця, де повинні бути надані послуги.
Дата відповіді:
19.03.2018 17:47
Відповідь надана
Дискримінація учасників
Номер:
19beeddc70e64359925a9c30c10461b9
Дата опублікування:
12.03.2018 16:16
Опис:
Виходячи з попередньої відповіді , де Ви вказуєте:1) "враховуючи попередній досвід надання послуг," на який Закон Замовник, який прозоро проводить тендер - опирався? 2)"кліматичні умови, ефективність оздоровлення та багато інших чинників" - яким Законом визначаються кліматичні чинники, до речі Скадовський район має статут дитячого державного курорту? Ефективність -якою методикою визначалась , надайте будь-ласка результати цієї методики?Та багато інших чинників -це що , де вони прописані , в яких стандартах, чи Законах? 3)"Також, максимально враховано бажання батьків щодо місць оздоровлення дітей" - яким Законом забезпечено таке бажання батьків ? Як ця інформація регулюється між Вами і батьками? Можливо її треба доносити до платників податків, так як це їх кошти , а не бажання батьків.?4) " адже саме відкрите море гарантує відсутність опріснення морської солоної води, яка має корисний вплив на організм дитини" - де описано , в якому стандарті чи Законі якою солоною має бути морська вода? 5)" Крім того, Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на вибір замовником торгів предмета закупівлі чи його обґрунтування. 5)"Всі потенційні учасники торгів- а Ви уже обмежити, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута відповідно до норм діючого законодавства."- заперечуєте самі собі . НІ ЗАМОВНИК , НІ УЧАСНИКИ , НІ БАТЬКИ НЕ МАЮТЬ ПРАВА ВПЛИВАТИ на прозору, цільову трату коштів платників податків. ТІЛЬКИ ЗАКОН і всі мають діяти в межах Закону ! Тому будь-ласка дайте відповідь на запитання , і виправте дискримінаційну складову.
Відповідь:
Доброго дня!
Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон) ч. 2 ст. 21 "В оголошенні про проведення процедури відкритих торгів обов’язково зазначаються: кількість та місце поставки товарів або обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг"; п.5 ч. 2 ст. 22 Закону передбачено, що "Тендерна документація повинна містити: - місце, де повинні бути виконані роботи чи надані послуги, їх обсяги;".
Крім того, статтею 22 Закону передбачено, що технічна специфікація не повинна містити посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника.
На виконання вимог Закону, тендерний комітет визначаючи вимогу щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря (крім лиманів та заток) не визначив якусь конкретну торговельну марку чи фірму, тому дана вимога не суперечить законодавству.
Таким чином, звинувачення на адресу тендерного комітету щодо встановлення дискримінаційних вимог до учасників вважаємо необґрунтованим, оскільки тендерна документація не містить посилань на конкретного надавача послуг.
Вимога зазначена у тендерній документації є нічим іншим, як уточненням місця, де повинні бути надані послуги.
Дякуємо за розуміння.
Дата відповіді:
14.03.2018 18:01
Відповідь надана
Технічні , якісні, кількісні вимоги до предмета закупівлі.
Номер:
394f2eb26ee74759bd9f0cc05450cb95
Дата опублікування:
07.03.2018 21:56
Опис:
Шановний , голова тендерного комітету. Згідно Лоту 4
"Послуги дитячих таборів на узбережжі Чорного моря (Україна) (Одеська, Миколаївська, Херсонська області)
Місце надання послуг: Послуги дитячих таборів на узбережжі Чорного моря (Україна) (Одеська, Миколаївська, Херсонська області)- крім лиманів та заток." на яку ст . Закону Ви посилаєтесь дискримінаційною складовою якої є "Крім лиманів та заток". Дайте пояснення згідно Законодавства, та виправте дискрімінаційну вимогу.
Відповідь:
Щодо наявності в тендерній документації вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, повідомляємо наступне:
Статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників торгів, зокрема:
1. Вітчизняні та іноземні учасники всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель на рівних умовах.
2. Замовники забезпечують вільний доступ усіх учасників до інформації про закупівлю, передбаченої цим Законом.
3. Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Крім того, ч. 4 ст. 22 Закону визначає, що Тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Тобто, в рамках Закону України «Про публічні закупівлі» дискримінацією визнається навмисне обмеження прав вітчизняних або іноземних учасників або обмеження учасників в доступі до інформації з питань закупівель.
Порушення цих норм Замовником торгів допущено не було, так як вся інформація стосовно процедури закупівлі (оголошення, річний план, тендерна документація) є загальнодоступною для кожної особи, яка зацікавлена в участі в торгах, а також в Тендерній документації визначено, що вітчизняні та іноземні учасники беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Тому, Ваше твердження про недотримання принципу «недискримінація учасників» не відповідає дійсності.
Вимога щодо місця оздоровлення та відпочинку дітей на узбережжі Чорного моря (крім лиманів та заток) є обґрунтованою, враховуючи попередній досвід надання послуг, кліматичні умови, ефективність оздоровлення та багато інших чинників. Вона не встановлена вибірково для певних учасників, а однакова для всіх учасників.Також, максимально враховано бажання батьків щодо місць оздоровлення дітей, адже саме відкрите море гарантує відсутність опріснення морської солоної води, яка має корисний вплив на організм дитини.
Крім того, Замовник визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з всіма чи окремими Учасниками процедури закупівлі, які не мають права впливати на вибір замовником торгів предмета закупівлі чи його обґрунтування.
Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута відповідно до норм діючого законодавства.
Дата відповіді:
12.03.2018 15:45