• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація ("Капітальний ремонт будівлі Новобиківського ЗЗСО І-ІІІ ступенів за адресою: вул. Шевченка, 1, с. Новий Биків, Ніжинського району, Чернігівської області"(коригування))

Торги не відбулися

15 849 888.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 79 249.44 UAH
Період уточнення: 06.12.2023 13:19 - 13.12.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо технічного завдання

Номер: 0d123e94711d45d994e7efa40ee5d03c
Дата опублікування: 11.12.2023 11:09
Опис: Добрий день. В розділі 1, прорізи, п. 361 "Заповнення віконних прорізів готовими блоками площею більше 3 м2 з металопластику в кам'яних стінах житлових і громадських будівель" - 206,13 м2, а віконних блоків з металопластику з профілю Steko S 700 лише 114,17 м2. Просимо надати роз'яснення і внести зміни в документацію.
Відповідь: Добрий день! Технічне завдання відповідає проектній документації.
Дата відповіді: 11.12.2023 14:11
Відповідь надана

Щодо кваліфікаційних вимог

Номер: c67fe90e7a6e4d548bf6cad2a8a63dce
Дата опублікування: 10.12.2023 11:34
Опис: Доброго дня! Тендерною документацією (додаток 1, п. 2) вимагається обов'язкова наявність наступних працівників: 1) монтажника приладів та апаратури автоматичного контролю, регулювання та керування 2) монтажника системи вентиляції Уважно вивчивши технічне завдання, можна побачити, що в ньому відсутні роботи, які вимагають навичок та знань від зазначених працівників. Тому, складається враження, що замовник вніс вимогу щодо наявності цих працівників з метою прибрати тих учасників, які їх не мають та робить спробу протягнути свого, вже "погодженого" переможця. Питання - навіщо працівники із спеціальною кваліфікацією, якщо для них немає роботи в тендерному завданні? Враховуючи зазначене, вимагаємо прибрати вимогу щодо наявності монтажника приладів та апаратури автоматичного контролю, регулювання та керування та монтажника системи вентиляції чи внести зміни в технічне завдання, в якому з'явиться для них робота.
Відповідь: Доброго ранку! Всі ваші зауваження прийняли до відома
Дата відповіді: 11.12.2023 09:50
Відповідь надана

Огляд об'єкта

Номер: a824af5a859d4999909ddf03e6d9393d
Дата опублікування: 09.12.2023 21:26
Опис: Відповідно до 1.9. Технічної специфікації Додатку 2 Для оцінки власних можливостей, наявності власних кваліфікованих фахівців та одержання інформації, яка може бути необхідною для підготовки пропозиції, Учасник повинен виконати візуальний огляд об’єкту. Акт візуального огляду об’єкту має містити підпис керівника або уповноваженого представника Учасника та підпис представника Замовника. Акт візуального огляду об’єкту має бути викладено в складі пропозиції. Просимо виключити вимогу щодо візуального огляду обєкта, адже вона значно звужує коло потенційних учасників та порушує принципи рівності всіх учасників: - під час військового стану дуже складно відвідати обєкт учасникам з інших областей України, фізично можна не доїхати до комендатської години через складні погодні умови, перевірки на шляхах та повітряні тривоги, або добиратися декілька днів
Відповідь: Доброго ранку! Ваші зауваження прийняли до відома, внесемо зміни.
Дата відповіді: 11.12.2023 10:36
Відповідь надана

Розрахунки за договором

Номер: 8ff0e17654524b3d9722374e8cdf3b5a
Дата опублікування: 09.12.2023 21:02
Опис: Шановний Замовник, відповідно до проекту договору та пункту 4.1.Розрахунки проводятся шляхом: Оплата за підряд відбувається шляхом попередньої оплати (авансу) і поточних платежів. Проміжні розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником в межах не більш як 30 (тридцяти) відсотків їх загальної вартості за Договірною ціною на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.4. за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 10 (десяти) календарних днів. Підкажіть, чи вірно ми розуміємо етапи розрахунків: 1. Замовник оплачує аванс 30%, який закривається актами через 90 днів 2. Після цих 90 днів (або раніше при відпрацюванні авансу) починаються проміжні розрахунки - виконавець кожний місяць надає акти виконаних робіт, а Замовник оплачує лише 30%, а 70% буде оплачено лише після введення обєкту в експлуатацію та відсутності зауважень до виконаних робіт?
Відповідь: Добрий день! Оплата за підряд відбувається шляхом попередньої оплати (авансу) в розмірі 30 % відповідно до суми укладеного договору, а решту 70% відповідно до актів виконаних робіт (форма КБ-2в) та довідок (форма КБ-3), сформованих в ПК АВК-5 версії 3.8.4. за умови надходження бюджетних коштів на розрахунковий рахунок Замовника в межах доведених лімітів. Оплата проводиться протягом 10 (десяти) календарних днів.
Дата відповіді: 11.12.2023 12:42