-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розроблення проектної документації на реконструкцію вулично-дорожньої мережі вул. Центральна в смт Бородянка Бучанського району Київської області (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Торги відмінено
4 776 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 880.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 880.00 UAH
Період уточнення:
05.12.2023 15:25 - 17.12.2023 00:00
Відповідь надана
Лабораторія
Номер:
b0b170c201cc419cbbdcc4cb46d0a2f5
Дата опублікування:
14.12.2023 14:19
Опис:
Просимо розглянути наступні важливі аспекти наявності лабораторії контролю якості будівельних матеріалів при проектуванні реконструкції вулично-дорожньої мережі міста. 1. Забезпечення якості будівельних матеріалів: Лабораторія контролю якості дозволяє визначити та перевірити властивості будівельних матеріалів, таких як асфальт, бетон, ґрунт, арматура та інші. Це важливо для забезпечення високої якості конструкцій та довговічності інфраструктури.
2. Відповідність стандартам та технічним вимогам: Лабораторний контроль дозволяє перевірити, чи відповідають будівельні матеріали усім встановленим стандартам, нормам та технічним вимогам. Це сприяє створенню безпечних та надійних дорожніх об'єктів.
3. Оптимізація витрат та підтримання ефективності: Лабораторний контроль дозволяє вчасно виявляти можливі дефекти чи несумісності в будівельних матеріалах, що допомагає уникнути невиправностей та зниження вартості робіт за рахунок попередження можливих проблем.
4. Мінімізація ризиків та збитків: Лабораторний контроль допомагає виявляти можливі дефекти чи несумісності в будівельних матеріалах ще на етапі їхнього використання. Це дозволяє уникнути можливих негативних наслідків, таких як аварії, руйнування дорожніх покриттів та інші проблеми, що можуть призвести до збитків.
5. Моніторинг екологічної безпеки: Лабораторний контроль дозволяє перевіряти вплив будівельних матеріалів на навколишнє середовище. Це важливо для дотримання стандартів екологічної безпеки та забезпечення сталого розвитку міста.
6. Узгодженість з проектними вимогами: Лабораторний контроль допомагає підтвердити, що використані будівельні матеріали відповідають вимогам, вказаним у проектній документації. Це важливо для узгодженості та забезпечення високої якості реалізації проекту.
Отже, лабораторія контролю якості будівельних матеріалів є необхідною для забезпечення високої якості та ефективності реконструкції вулично-дорожньої мережі, а також для мінімізації можливих ризиків та вартості проекту.
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і тому необхідності у внесення змін в цій частині у Замовника немає. Крім того, Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог і тим самим обмежувати коло потенційних учасників.
Дата відповіді:
15.12.2023 15:58
Відповідь надана
Обладнання
Номер:
dd63d66034ae4f41ac14b6d9c1b6495a
Дата опублікування:
14.12.2023 14:14
Опис:
Просимо розглянути наступні важливі аспекти наявності бурової машини для виконання вишукувань при реконструкції вулично-дорожньої мережі міста.1. Геологічні та геотехнічні дослідження: Бурова машина є необхідним інструментом для проведення геологічних та геотехнічних досліджень ґрунтів. Це важливо для визначення складу, структури та властивостей ґрунтів на місцях планованих робіт. Результати цих досліджень дозволяють підготувати вірне та надійне проектне рішення.
2. Визначення глибини і розташування підземних комунікацій: Бурова машина дозволяє проводити інженерно-геологічні вивчення, щоб визначити глибину та розташування підземних комунікацій, таких як каналізація, водопостачання, газопостачання тощо. Це інформація важлива для уникнення конфліктів та непередбачених ситуацій під час реконструкції.
3. Оцінка геологічних ризиків та стійкості грунту: Бурові дослідження можуть виявити можливі геологічні ризики, такі як зсуви, оползні та інші геотехнічні проблеми. Оцінка цих ризиків дозволяє розробникам вживати заходів для підвищення стійкості грунту та забезпечення безпечної експлуатації інфраструктури.
4. Планування фундаментів та конструкцій: Результати буріння допомагають визначити оптимальні параметри фундаментів та конструкцій для нових або реконструйованих об'єктів на вулично-дорожній мережі. Це важливо для забезпечення довговічності та надійності інженерних споруд.
5. Мінімізація ризику нещасних випадків: Геотехнічні дослідження за допомогою бурової машини дозволяють ідентифікувати потенційні небезпеки, пов'язані з геологічними умовами. Це дозволяє розробникам ухвалити заходи безпеки для мінімізації ризику нещасних випадків під час реконструкції.
Отже, бурова машина важлива для проведення вишукувань та геотехнічних досліджень, які забезпечують надійні дані для розробки проектів реконструкції вулично-дорожньої мережі та допомагають у вирішенні технічних, геотехнічних та безпекових аспектів проекту.
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і тому необхідності у внесення змін в цій частині у Замовника немає. Крім того, Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог і тим самим обмежувати коло потенційних учасників.
Дата відповіді:
15.12.2023 15:58
Відповідь надана
Працівники
Номер:
d7f23c23ed6347e89c0eed8ca83e9ea5
Дата опублікування:
14.12.2023 14:10
Опис:
Просимо розглянути наступні важливі аспекти наявності аудитора безпеки автомобільних доріг. 1. Мінімізація ризиків дорожньо-транспортних пригод: Аудитор безпеки може допомогти в ідентифікації потенційних небезпек та ризиків на автомобільних дорогах, а також розробити стратегії та заходи для їхнього усунення чи зменшення. Це сприятиме створенню безпечних умов для учасників дорожнього руху та мешканців міста.
2. Врахування потреб учасників дорожнього руху: Аудитор безпеки може допомогти збирати та аналізувати дані щодо використання доріг різними транспортними засобами та поведінки учасників дорожнього руху. Це дозволяє створити інфраструктуру, яка враховує потреби пішоходів, велосипедистів, водіїв та інших користувачів доріг, забезпечуючи їм безпеку та комфорт.
3. Дотримання стандартів та нормативів безпеки: Аудитор безпеки має знання про національні та міжнародні стандарти безпеки на дорогах. Він допомагає проектній організації враховувати ці стандарти та вимоги при розробці проектів реконструкції, щоб забезпечити відповідність найвищим стандартам безпеки.
4. Оптимізація руху та вирішення конфліктних ситуацій: Аудитор безпеки може допомогти визначити місця на дорогах, де відбуваються конфліктні ситуації, такі як точки зіткнення різних видів транспорту чи небезпечні перехрестя. Він сприяє розробці оптимальних рішень для уникнення або зменшення цих конфліктів.
5. Взаємодія із зацікавленими сторонами: Аудитор безпеки може сприяти взаємодії з громадськістю та іншими зацікавленими сторонами, такими як місцева влада чи правоохоронні органи. Це важливо для врахування думок та потреб громади, а також для спільного вирішення питань безпеки на дорогах.
Таким чином, аудитор безпеки автомобільних доріг є ключовою фігурою при реконструкції вулично-дорожньої мережі, оскільки він сприяє забезпеченню безпеки, ефективності та відповідності стандартам у всіх аспектах проекту.
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і тому необхідності у внесення змін в цій частині у Замовника немає. Крім того, Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог і тим самим обмежувати коло потенційних учасників.
Дата відповіді:
15.12.2023 15:59
Відповідь надана
Працівники
Номер:
c5d1e8dffe004af5bfc8c1c8a08eecfe
Дата опублікування:
14.12.2023 14:06
Опис:
Просимо розглянути наступні важливі аспекти наявності архітектора з розроблення містобудівної документації. 1. Спрямованість на створення естетичного середовища:Архітектор забезпечить врахування архітектурних аспектів у процесі реконструкції. Це включає в себе розробку дизайну для вулично-дорожньої мережі, щоб вона була не тільки функціональною, але й мала естетичний вигляд, вписувався в міський ландшафт та сприявав загальній архітектурній гармонії.
2. Забезпечення безпеки та комфорту пішоходів: Архітектор може внести важливий вклад у створення безпечних та комфортних зон для пішоходів. Це включає вивчення пішохідних маршрутів, розробку пішохідних зон, розташування освітлення та інших архітектурних елементів, які поліпшать загальний досвід користувачів.
3. Узгодження із загальним плануванням міста: Архітектор може взаємодіяти з міським плануванням та враховувати аспекти реконструкції в контексті загального розвитку міста. Він може допомогти інтегрувати нові елементи вже існуючого середовища, зберігати історичні аспекти, та враховувати плани на майбутнє розвитку.
4. Креативний підхід до проблем: Архітектор може принести креативні рішення до проекту реконструкції, що дозволяє вирішувати проблеми та вдосконалювати функціональність вулично-дорожньої мережі. Його експертиза в архітектурному дизайні може сприяти винайденню новаторських і ефективних рішень.
Отже, наявність архітектора у виконавця робіт, може значно підвищити якість та ефективність реконструкції вулично-дорожньої мережі, забезпечуючи комплексний підхід до проекту та враховуючи не тільки технічні аспекти, але й архітектурні та естетичні вимоги.
Відповідь:
Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і тому необхідності у внесення змін в цій частині у Замовника немає. Крім того, Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог і тим самим обмежувати коло потенційних учасників.
Дата відповіді:
15.12.2023 15:59
Відповідь надана
Досвід
Номер:
d5c84dc67f77491cb39b3bf8e5a2ba8a
Дата опублікування:
14.12.2023 13:00
Опис:
Просимо розглянути можливість щодо уточнення вимоги про наявність досвіду виконання аналогічного договору саме в межах міста (в місті), виходячи з наступного: Специфіка міського середовища: Проектування вулично-дорожньої мережі у міських районах відрізняється від робіт у сільських чи загальноміських областях. Міське середовище характеризується великою густотою населення, високим рівнем транспортного руху та більшою кількістю інфраструктурних об'єктів, що вимагає специфічного досвіду та підходу при проектуванні.
Питання безпеки та комфорту мешканців: У міському середовищі особливо важливо враховувати аспекти безпеки пішоходів, велосипедистів та водіїв у контексті великої кількості учасників дорожнього руху. Досвід, отриманий у межах міста, дозволяє краще узгоджувати проекти з місцевими потребами та забезпечувати високий рівень безпеки та комфорту для всіх користувачів.
Оптимізація транспортного потоку: Міська інфраструктура часто стикається з високим рівнем транспортного навантаження та необхідністю оптимізації транспортного потоку. Досвід у межах міста дозволяє ефективно вирішувати питання транспортної логістики та допомагає зменшити негативний вплив на довкілля.
Відповідь:
Шановний Учасник. Бородя́нка — це селище в Україні з населенням орієнтовно 13 тисяч осіб, а не місто. Відповідно до ч. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями), Замовник самостійно визначає кваліфікаційні критерії з тих, що передбачені статтею 16 Закону та зазначає у тендерній документації інформацію про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям. Виходячи зі специфіки предмета закупівлі та згідно з ч. 3 ст.22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити і тому необхідності у внесення змін в цій частині у Замовника немає.
Дата відповіді:
15.12.2023 16:00
Відповідь надана
Досвід
Номер:
3e69880ce7b4409aa1ae69b69e80c020
Дата опублікування:
14.12.2023 12:46
Опис:
У зв'язку із вимогою щодо підтвердження досвіду хочемо звернути вашу увагу на те, що досвід у проведенні капітального ремонту не є повністю адекватним для ефективного проектування реконструкції.
Реконструкція, порівняно із капітальним ремонтом, передбачає не лише відновлення існуючих структур та інженерних систем, але й зміни у вже існуючому проекті з метою покращення функціональності, ефективності та відповідності сучасним стандартам безпеки та комфорту. Таким чином, проектування реконструкції вимагає специфічних знань та досвіду, які можуть відрізнятися від тих, які були отримані під час капітального ремонту.
Доцільно врахувати, що при реконструкції може знадобитися більше інтеграції інженерних комунікацій, розширення дорожнього покриття, впровадження нових технологій та інші аспекти, які не обов'язково були враховані при капітальному ремонті. Таким чином, для ефективного виконання завдань, пов'язаних із реконструкцією вулично-дорожньої мережі, необхідно мати відповідний досвід та компетенції у цьому конкретному напрямку.
Надіємося на ваше розуміння та можливість узгодження вимог щодо підтвердження досвіду з урахуванням особливостей завдання, яке передбачає реконструкцію вулично-дорожньої мережі.
Відповідь:
Шановний Учасник. Капітальний ремонт вулиці (дороги) - це комплекс заходів по відновленню транспортно-експлуатаційних якостей вулично-дорожньої мережі, приведенню показників міцності дорожнього одягу, несучої здатності і габаритів дорожньо-транспортних споруд в межах державних будівельних норм, які відповідають категорії вулиці (дороги), що підлягає ремонту. Під час капітального ремонту геометричні параметри вулиці (дороги) змінюються, але тільки у межах, що не потребують реконструкції дорожнього об'єкта. При розробленні проекту реконструкції та капітального ремонту вимагаються однакові кваліфікації спеціалістів. Вважаємо, що вимагати досвід тільки з реконструкції буде не правильно, так як це значно зменшує коло учасників.
Дата відповіді:
15.12.2023 16:00
Відповідь надана
Працівники
Номер:
f3a56f186b9f4a0b80b61d0811b5b5f0
Дата опублікування:
06.12.2023 14:26
Опис:
Просимо виправити вимогу щодо нявності "6. провідний проектувальник - інженерно-будівельне проектування в частині кошторисної документації– не менше 1 особи.", а саме видалити слово "провідний", оскільки саме таких сертифікатів небуває і жоден учасник не має провідного інженера кошторисника.
Відповідь:
Шановний Учасник, Замовником будуть внесені зміни в цій частині.
Дата відповіді:
08.12.2023 14:34
Відповідь надана
Кошторис
Номер:
1c91041bcf8f4534a1f77b4730e55593
Дата опублікування:
06.12.2023 14:22
Опис:
Просимо уточнити в тендерній документації, на якому етапі учасник чи/та переможець має завантажувати кошторис.
Відповідь:
Шановний Учасник. Договірна ціна надається відповідно до ч. 6.3 Розділу VI тендерної документації Переможцем процедури закупівлі.
Дата відповіді:
08.12.2023 14:34