-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
- 1
Розроблення проектної документації на реконструкцію вулично-дорожньої мережі вул. Центральна в смт Бородянка Бучанського району Київської області (ДК 021:2015: 71322000-1 — Послуги з інженерного проектування в галузі цивільного будівництва)
Торги відмінено
4 776 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 23 880.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 23 880.00 UAH
Період оскарження:
05.12.2023 15:25 - 17.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
3e753a3ce0eb4d868d7d6ab5fba45c19
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-014757-a.c2
Назва:
Скарга
Скарга:
На дії Замовника
Пов'язані документи:
Учасник
- Скарга_на_рішення_UA-2023-12-05-014757-a.pdf 29.12.2023 11:14
- Скарга_на_рішення_UA-2023-12-05-014757-a.pdf.p7s 29.12.2023 11:14
- Скарга_на_рішення_UA-2023-12-05-014757-a.docx 29.12.2023 11:14
- Рішення від 01.01.2024 № 2.pdf 01.01.2024 16:25
- інформація про перенесення розгляду скарги від 09.01.2024 № 41.pdf 09.01.2024 18:25
- Інформація про резолютивну частину рішення від 15.01.2024 № 828.pdf 16.01.2024 13:12
- рішення від 15.01.2024 № 828.pdf 17.01.2024 18:46
- Аргументовані_заперечення_на_скаргу__вул_Центральна.pdf 03.01.2024 17:23
- відповідь на скаргу (1).zip 03.01.2024 17:23
- Аргументовані_заперечення_на_скаргу_ вул Центральна.docx 03.01.2024 17:23
- Протокол № 97-5-2023 від 23.01.2024 скасув. рішення.pdf 23.01.2024 16:24
Дата прийняття скарги до розгляду:
29.12.2023 11:49
Дата розгляду скарги:
09.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
01.01.2024 16:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
17.01.2024 18:46
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Рішення АМКУ виконано
Вимога
Є відповідь
Просимо вімінити рішення про визначення переможця та провести повторну оцінку учасників
Номер:
b52d218d7e434904852553a70992cab5
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-05-014757-a.b1
Назва:
Просимо вімінити рішення про визначення переможця та провести повторну оцінку учасників
Вимога:
1. ТОВ "НВФ "МОСТОПРОЕКТ"" (надалі – Учасник) в складі пропозиції не надано «- інформацією про відповідність необхідним технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі, а також відповідній технічній специфікації (планам, кресленням, малюнкам чи опису предмета закупівлі - надається згідно з частиною 6 розділу ІІІ цієї документації).»
«Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі.».
Згідно одного з останніх рішень АМКУ з даного приводу (№18725-р/пк-пз від 21.11.2023 за процедурою UA-2023-10-13-013110-a), у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції, визначені абзацом другим підпункту 2 пункту 44 Особливостей.
2. Учасником в складі пропозиції надано календарний план в якому склад робіт не відповідає завданню, а саме:
- Відсутня стадія Р – робоча документація;
- Відсутній розділ «Організація дорожнього руху»;
- Відсутнє погодження;
- Наявний розділ ОВД (предмет закупівлі не підпадає під сферу застосування оцінки впливу на довкілля відповідно до Закону України «Про оцінку впливу на довкілля»).
Відповідно до рішення АМКУ № 18770-р/пк-пз від 22.11.2023 (UA-2023-10-13-012906-a) календарний план не відноситься до документів, визначених пунктом 43 Особливостей та у Замовника наявні підстави для відхилення Пропозиції, визначені підпунктом 2 пункту 44 Особливостей.
Слід також додати, що в разі проведення моніторингу ДАСУ виявить дані невідповідності, то зобов’яже замовника або відмінити своє рішення або розірвати договір (в залежності від стадії проведення процедури чи виконання договору). Крім цього ще і може накласти штраф на уповноважену особу за невідхилення тендерної пропозиції, яка підлягала відхиленню, що вважається значним порушенням та відповідно до статті 164-14 Кодексу України про адміністративні правопорушення тягне за собою накладення штрафу на службових (посадових), уповноважених осіб замовника від тисячі п'ятсот до трьох тисяч неоподатковуваних мінімумів доходів громадян.
І на сам кінець, слід зазначити, що Учасник не обгрунтував аномально низьку ціну, оскільки в наданому для обгрунтування кошторисі відсутні види робіт, які він зазначав в календарному плані, а саме: інженерно-екологічні, гідрологічні, акустичні вишукування, ОВД та ін. Або, це ж знову таки, підтверджує, що склад робіт в календарному плані не відповідає завданню.
Просимо більш детально розглянути пропозицію Учасника та відмінити рішення про намір укласти договір.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
27.12.2023 17:54
Вирішення:
В вимогах до тендерної документації відсутні вимоги до календарного графіку.
В даному календарному графіку зазначені роботи, а не стадії проектування.
Графік уточнюється в залежності від обсягу необхідних робіт після розгляду варіантів проектних рішень та їх погодження.
Основною статею затрат проектної організації при виконанні даних робіт є заробітна плата. Враховуючи кваліфікованість спеціалістів та значний досвід роботи, Служба вважає можливим виконати проектні роботи за меншу ціну. В цей складний для держави період зайва економія коштів вкрай важлива.
Також повідомляємо, що вимогами тендерної документації (пункт 6.3 розділу VI "Результати тендеру та укладання договору про закупівлю") встановлено, що не врахована учасником вартість окремих робіт (послуг) не сплачується замовником окремо, а витрати на їх виконання вважаються врахованими у загальній ціні його тендерної пропозиції.
Статус вимоги:
Не задоволено