• Відкриті торги з особливостями
  • Мультилотова
  • КЕП
  • 2

Послуги з організації харчування –(Класифікатор ДК 021:2015(CPV) – 55520000-1 Кейтерингові послуги)», 10 лотів: Лот №1- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №7 «Сонечко»; Лот №2- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №12 «Ромашка»; Лот №3- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №17 «Пролісок»; Лот №4- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №18 «Чебурашка»; Лот №5- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №19 «Світлячок»; Лот №6- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №21 «Оленка»; Лот №7- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №23 «Чипполіно»; Лот №8- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №24 «Калинка»; Лот №9- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №27 «Джерельце»; Лот №10- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №57 «Берізка»

Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(із змінами й доповненнями)

Торги не відбулися

26 922 938.68 UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 7 306.66 UAH
Період уточнення: 01.12.2023 14:07 - 07.12.2023 00:00
Відповідь надана

Щодо наявності документів в складі пропозиції

Номер: f460d146a59b4a70b50323aed754b9b4
Дата опублікування: 05.12.2023 14:41
Опис: Відповідно до вимог ТД (Додаток 2): Крім цього в складі пропозиції надати: 1. Копії протоколів проведення досліджень (повітря робочої зони, шумового навантаження та інфразвуку, мікроклімату, повітря робочої зони, важкості та напруженості праці) на робоче місце, професію, технологічний процес, що виконується: Кухар, кухонний робітник, вантажник, перенесення вантажів. 4. Сертифікат ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015)- Системи екологічного управління, який виданий органом сертифікації, який має акредитацію в НААУ на ISO 14001:2015); 5. Сертифікат ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019) - Системи управління охороною здоров’я та безпекою праці, який виданий органом сертифікації, який має акредитацію в НААУ на ISO 45001:2019; Прошу надати нормативне обґрунтування необхідності наявності протоколів проведення досліджень робочих місць, сертифікату ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015) та сертифікату ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2019
Відповідь: Відповідно до п. 54 Особливостей: Фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за РОЗ’ЯСНЕННЯМИ щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з ВИМОГОЮ щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель. У зв’язку із цим, деталізуємо, що відповідно до п. 28 Особливостей Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Стаття 22 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачає, що у тендерній документації зазначаються такі відомості: 3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону. Таким чином, технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі Замовником формуються на власний розсуд зважаючи на специфіку предмета закупівлі. При цьому, обмеження, яке висувається Законом при формуванні відповідних вимог деталізоване у статті 5 Закону, яка визначає принципи здійснення публічних закупівель та недискримінація учасників: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Так як потенційний учасник звернувся за «РОЗ’ЯСНЕННЯМИ», Замовник робить висновок, що вказані вимоги ТД не є і не можуть бути (згідно практики Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель) дискримінаційними, а отже ТД та вимоги складені у відповідності до чинного законодавства.
Дата відповіді: 07.12.2023 16:57
Відповідь надана

щодо меню

Номер: 593f9263e200419e8d887f52446961b0
Дата опублікування: 05.12.2023 12:06
Опис: Відповідно до вимог ТД передбачено: У складі пропозиції надати меню затверджене з Держпродспоживслужбою та узгодженне з Замовником. Просимо деталізувати, яким управлінням ДерДержпродспоживслужби повинно бути затверджене меню? Крім цього, просимо уточнити, чи обов'язковим є використання меню, яке наведене в додатку до договору чи можливе внесення змін у нього?
Відповідь: Шановний учаснику, на ваше звернення повідомляємо, що меню повинно бути затверджене Смілянським управлінням Головного управління Держпродспоживслужби в Черкаській області. Крім цього, Замовником наведене в Додатку №2 до Договору примірне чотиритижневе сезонне меню, яке є обов'язковим для використання Учасниками. Зміни внесено в тендерну документацію.
Дата відповіді: 05.12.2023 13:08