-
Відкриті торги з особливостями
-
Мультилотова
-
КЕП
- 2
Послуги з організації харчування –(Класифікатор ДК 021:2015(CPV) – 55520000-1 Кейтерингові послуги)», 10 лотів: Лот №1- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №7 «Сонечко»; Лот №2- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №12 «Ромашка»; Лот №3- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №17 «Пролісок»; Лот №4- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №18 «Чебурашка»; Лот №5- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №19 «Світлячок»; Лот №6- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №21 «Оленка»; Лот №7- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №23 «Чипполіно»; Лот №8- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №24 «Калинка»; Лот №9- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №27 «Джерельце»; Лот №10- Послуги з організації харчування в дошкільному навчальному закладі №57 «Берізка»
Керуючись постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"(із змінами й доповненнями)
Торги не відбулися
26 922 938.68
UAH з ПДВ
мін. крок: 0% або 7 306.66 UAH
мін. крок: 0% або 7 306.66 UAH
Період оскарження:
01.12.2023 14:07 - 07.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
f5bd8d89c1374d799baa7ce4c9412527
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-009714-a.a10
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 04.01.2024 № 230.pdf 05.01.2024 16:54
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 230.pdf 05.01.2024 12:17
- рішення від 27.12.2023 №20941.pdf 27.12.2023 16:04
- Проєкт договору.doc 28.12.2023 16:23
- Перелік змін.pdf 28.12.2023 16:23
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 28.12.2023 16:21
- Протокол №130.pdf 28.12.2023 16:21
- Протокол №129.pdf 28.12.2023 16:21
- Протокол №132.pdf 28.12.2023 16:21
- Тендерна документація.pdf 28.12.2023 16:21
- Проєкт договору.pdf 28.12.2023 16:21
- Протокол №151.pdf 28.12.2023 16:21
- Протокол №151.docx 28.12.2023 16:21
- Рішення міської ради від 29.11.2023 року №71-81 VIII.pdf 28.12.2023 16:21
- Протокол №129.docx 28.12.2023 16:23
- Лист.docx 28.12.2023 16:23
- Протокол №131.pdf 28.12.2023 16:23
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 28.12.2023 16:23
- Перелік змін.docx 28.12.2023 16:21
- Протокол №130.doc 28.12.2023 16:21
- Лист №01-04 3188.pdf 28.12.2023 16:21
- Протокол №132.doc 28.12.2023 16:21
- Тендерна документація..doc 28.12.2023 16:21
- Протокол №131.docx 28.12.2023 16:21
- Скарга на відміну 10 лот.pdf 25.12.2023 22:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2023 22:23
Дата розгляду скарги:
04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 16:04
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.01.2024 16:55
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2024 14:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради повідомляє про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Лот №10- Послуги з організації харчування дошкільному навчальному закладу №57 «Берізка» –(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55520000-1 Кейтерингові послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-009714-a
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
8c29705760354899bf9894b9fe2af25a
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-009714-a.a9
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 04.01.2024 №233.pdf 08.01.2024 17:11
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 №233.pdf 05.01.2024 13:32
- Рішення від 27.12.2023 №20951.pdf 27.12.2023 15:22
- Протокол №129.pdf 28.12.2023 16:21
- Протокол №130.doc 28.12.2023 16:21
- Протокол №150.pdf 28.12.2023 16:21
- Тендерна документація.pdf 28.12.2023 16:21
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 28.12.2023 16:19
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 28.12.2023 16:19
- Протокол №150.docx 28.12.2023 16:19
- Протокол №129.docx 28.12.2023 16:21
- Протокол №131.pdf 28.12.2023 16:19
- Тендерна документація..doc 28.12.2023 16:21
- Рішення міської ради від 29.11.2023 року №71-81 VIII.pdf 28.12.2023 16:21
- Лист.docx 28.12.2023 16:19
- Протокол №130.pdf 28.12.2023 16:21
- Проєкт договору.doc 28.12.2023 16:21
- Протокол №132.doc 28.12.2023 16:21
- Протокол №131.docx 28.12.2023 16:19
- Перелік змін.docx 28.12.2023 16:19
- Протокол №132.pdf 28.12.2023 16:19
- Перелік змін.pdf 28.12.2023 16:19
- Проєкт договору.pdf 28.12.2023 16:19
- Лист №01-04 3187.pdf 28.12.2023 16:19
- Скарга на відміну 9 лот.pdf 25.12.2023 22:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2023 22:46
Дата розгляду скарги:
04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 15:23
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.01.2024 17:12
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2024 14:06
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради повідомляє про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Лот №9- Послуги з організації харчування дошкільному навчальному закладу №27 «Джерельце» –(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55520000-1 Кейтерингові послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-009714-a
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
65ce6056be18427ab45632a0e36200d7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-009714-a.a8
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 04.01.2024 №232.pdf 08.01.2024 17:14
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 №232.pdf 05.01.2024 13:33
- Рішення від 27.12.2023 №20950.pdf 27.12.2023 15:24
- Тендерна документація..doc 28.12.2023 16:20
- Проєкт договору.pdf 28.12.2023 16:20
- Лист.docx 28.12.2023 16:20
- Протокол №129.pdf 28.12.2023 16:20
- Протокол №132.pdf 28.12.2023 16:20
- Протокол №132.doc 28.12.2023 16:20
- Протокол №129.docx 28.12.2023 16:18
- Протокол №149.docx 28.12.2023 16:18
- Протокол №131.docx 28.12.2023 16:18
- Лист №01-04 3186.pdf 28.12.2023 16:18
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 28.12.2023 16:18
- Перелік змін.docx 28.12.2023 16:17
- Рішення міської ради від 29.11.2023 року №71-81 VIII.pdf 28.12.2023 16:20
- Протокол №131.pdf 28.12.2023 16:20
- Протокол №130.doc 28.12.2023 16:17
- Протокол №130.pdf 28.12.2023 16:18
- Протокол №149.pdf 28.12.2023 16:18
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 28.12.2023 16:18
- Тендерна документація.pdf 28.12.2023 16:18
- Перелік змін.pdf 28.12.2023 16:17
- Проєкт договору.doc 28.12.2023 16:17
- Скарга на відміну 8 лот.pdf 25.12.2023 22:21
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2023 22:47
Дата розгляду скарги:
04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 15:26
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.01.2024 17:14
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2024 13:44
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради повідомляє про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Лот №8- Послуги з організації харчування дошкільному навчальному закладу №24 «Калинка» –(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55520000-1 Кейтерингові послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-009714-a
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
87c299fda7cb4859aeafb2f49512935c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-009714-a.a7
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 04.01.2024 № 231.pdf 05.01.2024 16:52
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 231.pdf 05.01.2024 12:18
- рішення від 27.12.2023 №20942.pdf 27.12.2023 16:05
- Протокол №132.doc 28.12.2023 16:16
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 28.12.2023 16:16
- Проєкт договору.doc 28.12.2023 16:16
- Протокол №132.pdf 28.12.2023 16:16
- Протокол №129.docx 28.12.2023 16:13
- Протокол №130.pdf 28.12.2023 16:13
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 28.12.2023 16:16
- Протокол №131.docx 28.12.2023 16:16
- Рішення міської ради від 29.11.2023 року №71-81 VIII.pdf 28.12.2023 16:16
- Протокол №129.pdf 28.12.2023 16:16
- Протокол №148.pdf 28.12.2023 16:16
- Лист.docx 28.12.2023 16:13
- Перелік змін.docx 28.12.2023 16:16
- Проєкт договору.pdf 28.12.2023 16:16
- Перелік змін.pdf 28.12.2023 16:16
- Тендерна документація.pdf 28.12.2023 16:13
- Протокол №148.docx 28.12.2023 16:13
- Протокол №131.pdf 28.12.2023 16:16
- Лист №01-04 3185.pdf 28.12.2023 16:16
- Протокол №130.doc 28.12.2023 16:13
- Тендерна документація..doc 28.12.2023 16:13
- Скарга на відміну 7 лот.pdf 25.12.2023 22:17
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2023 22:20
Дата розгляду скарги:
04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 16:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.01.2024 16:52
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2024 13:28
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради повідомляє про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Лот №7- Послуги з організації харчування дошкільному навчальному закладу №23 «Чипполіно» –(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55520000-1 Кейтерингові послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-009714-a
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
7f84e3c8b9d148669c12cb886c0b1305
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-009714-a.a6
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Рішення від 04.01.2024 № 235.pdf 09.01.2024 13:56
- Рішення від 27.12.2023 № 20965.pdf 27.12.2023 15:33
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 235.pdf 05.01.2024 14:05
- Проєкт договору.doc 28.12.2023 16:13
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 28.12.2023 16:13
- Протокол №147.docx 28.12.2023 16:13
- Протокол №130.doc 28.12.2023 16:13
- Протокол №131.pdf 28.12.2023 16:10
- Перелік змін.pdf 28.12.2023 16:13
- Протокол №147.pdf 28.12.2023 16:11
- Лист №01-04 3184.pdf 28.12.2023 16:10
- Протокол №131.docx 28.12.2023 16:11
- Протокол №130.pdf 28.12.2023 16:13
- Проєкт договору.pdf 28.12.2023 16:10
- Протокол №129.docx 28.12.2023 16:10
- Протокол №132.doc 28.12.2023 16:10
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 28.12.2023 16:10
- Тендерна документація..doc 28.12.2023 16:13
- Протокол №132.pdf 28.12.2023 16:10
- Тендерна документація.pdf 28.12.2023 16:10
- Лист.docx 28.12.2023 16:10
- Протокол №129.pdf 28.12.2023 16:10
- Рішення міської ради від 29.11.2023 року №71-81 VIII.pdf 28.12.2023 16:10
- Перелік змін.docx 28.12.2023 16:10
- Скарга на відміну 6 лот.pdf 25.12.2023 21:53
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2023 21:54
Дата розгляду скарги:
04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 15:34
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.01.2024 13:57
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2024 14:52
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради повідомляє про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Лот №6- Послуги з організації харчування дошкільному навчальному закладу №21 «Оленка» –(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55520000-1 Кейтерингові послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-009714-a
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
75def43a3c894900b208955e0e47e5b3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-009714-a.a5
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Замовник
- Лист.docx 28.12.2023 16:08
- Перелік змін.docx 28.12.2023 16:08
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 28.12.2023 16:08
- Тендерна документація.pdf 28.12.2023 16:08
- Протокол №132.pdf 28.12.2023 16:08
- Рішення міської ради від 29.11.2023 року №71-81 VIII.pdf 28.12.2023 16:08
- Протокол №146.pdf 28.12.2023 16:08
- Протокол №132.doc 28.12.2023 16:08
- Проєкт договору.pdf 28.12.2023 16:08
- Протокол №146.docx 28.12.2023 16:08
- Перелік змін.pdf 28.12.2023 16:08
- Протокол №129.docx 28.12.2023 16:08
- Тендерна документація..doc 28.12.2023 16:08
- Лист №01-04 3183.pdf 28.12.2023 16:08
- Проєкт договору.doc 28.12.2023 16:08
- Протокол №129.pdf 28.12.2023 16:08
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 28.12.2023 16:08
- Протокол №131.pdf 28.12.2023 16:08
- Протокол №131.docx 28.12.2023 16:08
- Протокол №130.doc 28.12.2023 16:08
- Протокол №130.pdf 28.12.2023 16:08
- рішення від 27.12.2023 № 20969.pdf 27.12.2023 15:55
- рішення від 04.01.2024 № 237.pdf 08.01.2024 17:48
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 237.pdf 05.01.2024 13:58
- Скарга на відміну 5 лот.pdf 25.12.2023 21:50
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2023 22:18
Дата розгляду скарги:
04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 15:56
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.01.2024 17:48
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2024 13:11
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради повідомляє про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Лот №5- Послуги з організації харчування дошкільному навчальному закладу №19 «Світлячок» –(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55520000-1 Кейтерингові послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-009714-a
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
ddee57a5e2f944f9b8e680b5424fd4a7
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-009714-a.a4
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Замовник
- Тендерна документація..doc 28.12.2023 16:06
- Перелік змін.docx 28.12.2023 16:06
- Лист.docx 28.12.2023 16:06
- Протокол №129.docx 28.12.2023 16:08
- Протокол №132.doc 28.12.2023 16:06
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 28.12.2023 16:06
- Проєкт договору.doc 28.12.2023 16:06
- Протокол №129.pdf 28.12.2023 16:06
- Проєкт договору.pdf 28.12.2023 16:08
- Перелік змін.pdf 28.12.2023 16:08
- Протокол №131.pdf 28.12.2023 16:06
- Протокол №145.docx 28.12.2023 16:06
- Рішення міської ради від 29.11.2023 року №71-81 VIII.pdf 28.12.2023 16:08
- Протокол №130.pdf 28.12.2023 16:08
- Протокол №130.doc 28.12.2023 16:08
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 28.12.2023 16:06
- Лист №01-04 3182.pdf 28.12.2023 16:06
- Протокол №132.pdf 28.12.2023 16:08
- Протокол №145.pdf 28.12.2023 16:08
- Тендерна документація.pdf 28.12.2023 16:08
- Протокол №131.docx 28.12.2023 16:06
- інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 236.pdf 05.01.2024 13:57
- рішення від 04.01.2024 № 236 .pdf 08.01.2024 17:49
- рішення від 27.12.2023 № 20968.pdf 27.12.2023 15:57
- Скарга на відміну 4 лот.pdf 25.12.2023 21:49
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2023 22:18
Дата розгляду скарги:
04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 15:57
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
08.01.2024 17:50
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2024 12:37
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради повідомляє про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Лот №4- Послуги з організації харчування дошкільному навчальному закладу №18 «Чебурашка» –(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55520000-1 Кейтерингові послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-009714-a
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
1f414c82eb754b64bb62720c967c63c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-009714-a.a3
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 234.pdf 05.01.2024 14:06
- Рішення від 27.12.2023 № 20964.pdf 27.12.2023 15:35
- Рішення від 04.01.2024 № 234.pdf 09.01.2024 13:59
- Тендерна документація..doc 28.12.2023 16:06
- Протокол №144.pdf 28.12.2023 16:06
- Лист.docx 28.12.2023 16:06
- Тендерна документація.pdf 28.12.2023 16:06
- Протокол №132.pdf 28.12.2023 16:06
- Проєкт договору.doc 28.12.2023 16:06
- Протокол №130.doc 28.12.2023 16:06
- Проєкт договору.pdf 28.12.2023 16:06
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 28.12.2023 16:06
- Рішення міської ради від 29.11.2023 року №71-81 VIII.pdf 28.12.2023 16:06
- Протокол №131.docx 28.12.2023 16:06
- Лист №01-04 3181.pdf 28.12.2023 16:06
- Протокол №130.pdf 28.12.2023 16:06
- Протокол №132.doc 28.12.2023 16:06
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 28.12.2023 16:06
- Протокол №144.docx 28.12.2023 16:06
- Перелік змін.pdf 28.12.2023 16:06
- Протокол №129.docx 28.12.2023 16:06
- Перелік змін.docx 28.12.2023 16:06
- Протокол №129.pdf 28.12.2023 16:06
- Протокол №131.pdf 28.12.2023 16:06
- Скарга на відміну 3лот.pdf 25.12.2023 21:45
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2023 22:17
Дата розгляду скарги:
04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 15:35
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
09.01.2024 14:00
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2024 14:49
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради повідомляє про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Лот №3- Послуги з організації харчування дошкільному навчальному закладу №17 «Пролісок» –(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55520000-1 Кейтерингові послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-009714-a
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
3aa746f0351f47358796e08efbe86c58
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-009714-a.a2
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Орган оскарження
- рішення від 04.01.2024 № 229.pdf 05.01.2024 16:56
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 229.pdf 05.01.2024 12:16
- рішення від 27.12.2023 № 20938.pdf 27.12.2023 15:50
- Перелік змін.pdf 28.12.2023 16:01
- Протокол №131.pdf 28.12.2023 16:01
- Тендерна документація..doc 28.12.2023 16:01
- Перелік змін.docx 28.12.2023 16:01
- Проєкт договору.pdf 28.12.2023 16:01
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 28.12.2023 16:01
- Протокол №129.docx 28.12.2023 16:01
- Тендерна документація.pdf 28.12.2023 16:01
- Протокол №131.docx 28.12.2023 16:01
- Протокол №142.pdf.docx 28.12.2023 16:01
- Протокол №130.doc 28.12.2023 16:01
- Протокол №130.pdf 28.12.2023 16:01
- Протокол №129.pdf 28.12.2023 16:01
- Проєкт договору.doc 28.12.2023 16:01
- Протокол №142.pdf 28.12.2023 16:01
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 28.12.2023 16:01
- Лист.docx 28.12.2023 16:01
- Лист 01-04 3180.pdf 28.12.2023 16:01
- Рішення міської ради від 29.11.2023 року №71-81 VIII.pdf 28.12.2023 16:01
- Протокол №132.pdf 28.12.2023 16:01
- Протокол №132.doc 28.12.2023 16:01
- Скарга на відміну 2лот.pdf 25.12.2023 21:38
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2023 21:39
Дата розгляду скарги:
04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 15:51
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.01.2024 16:57
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2024 12:17
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради повідомляє про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Лот №2- Послуги з організації харчування дошкільному навчальному закладу №12 «Ромашка» –(Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55520000-1 Кейтерингові послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-009714-a
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
49d7fd525c074d0dbd1348c05d6e01c1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-12-01-009714-a.a1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Замовник
- Перелік змін.docx 28.12.2023 15:57
- Тендерна документація..doc 28.12.2023 15:57
- Протокол №131.docx 28.12.2023 15:57
- Протокол №130.doc 28.12.2023 15:57
- Лист.docx 28.12.2023 15:57
- Проєкт договору.pdf 28.12.2023 15:57
- Протокол №132.pdf 28.12.2023 15:57
- Перелік змін.pdf 28.12.2023 15:55
- Тендерна документація НОВА РЕДАКЦІЯ.doc 28.12.2023 15:55
- Протокол №130.pdf 28.12.2023 15:57
- Лист №01-04 3179.pdf 28.12.2023 15:57
- Проєкт договору.doc 28.12.2023 15:57
- Протокол №132.doc 28.12.2023 15:57
- Протокол №129.pdf 28.12.2023 15:57
- Рішення міської ради від 29.11.2023 року №71-81 VIII.pdf 28.12.2023 15:55
- Протокол №131.pdf 28.12.2023 15:55
- Протокол №143.docx 28.12.2023 15:55
- Тендерна документація.pdf 28.12.2023 15:55
- Протокол №129.docx 28.12.2023 15:57
- Протокол №143.pdf 28.12.2023 15:55
- Тендерна документація (нова редакція).pdf 28.12.2023 15:57
- Скарга на відміну лот 1.pdf 25.12.2023 21:32
- Інформація про резолютивну частину рішення від 04.01.2024 № 228.pdf 05.01.2024 12:15
- рішення від 04.01.2024 № 228.pdf 05.01.2024 16:53
- рішення від 27.12.2023 № 20937.pdf 27.12.2023 15:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
25.12.2023 21:33
Дата розгляду скарги:
04.01.2024 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
27.12.2023 15:52
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
05.01.2024 16:53
Дата виконання рішення Замовником:
09.01.2024 12:02
Коментар замовника щодо усунення порушень:
Управління освіти, молоді та спорту Смілянської міської ради повідомляє про скасування рішення, прийнятого під час проведення процедури закупівлі Лот №1- Послуги з організації харчування дошкільному навчальному закладу №7 «Сонечко» – (Класифікатор ДК 021:2015 (CPV)) – 55520000-1 Кейтерингові послуги) за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника (далі – Закупівля), на підставі частини 18 статті 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2023-12-01-009714-a