• Відкриті торги з публікацією англійською мовою
  • Мультилотова
  • КЕП

Послуги з нанесення горизонтальної дорожньої розмітки 2 лоти

Торги не відбулися

34 324 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.2% або 83 790.00 UAH
Період уточнення: 27.03.2018 15:40 - 24.04.2018 21:00
Відповідь надана

проект договору

Номер: 7d72150681b1494c9d257edb2714179b
Дата опублікування: 16.04.2018 17:00
Опис: Щодо умов договору на надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг м. Києва (Додаток 6 до Тендерної документації). В пункті 2.1 Договору передбачено, що “Виконавець виконує нанесення розмітки в терміни та обсягах, передбачених Графіком нанесення дорожньої розмітки на 2018 рік, погодженим управлінням превентивної діяльності Головного управління поліції України у м. Києві (далі – Графік)”. Пунктом 2.2 Договору встановлено, що “Виконавець зобов'язаний приступити до надання Послуг з нанесення горизонтальної розмітки з наступного дня після укладення Договору і завершити в строк зазначений в пункті 2.1 цього Договору (з правом дострокового виконання)”. У Заявці-пропозиції (Додаток 1-1 Тендерної документації) визначено, що “строк виконання робіт: (згідно з графіком надання послуг)”. Звертаємо увагу, що у складі Тендерної документації Замовником не завантажено Графік нанесення дорожньої розмітки на 2018 рік. Таким чином, у потенційного учасника відсутнє розуміння дати початку та дати завершення надання послуг, конкретних об’єктів виконання робіт, що позбавляє його можливості спланувати роботу в межах виконання цього Договору та в цілому. З огляду на те, що Розділом 16 Договору встановлено штрафні санкції за порушення Виконавцем термінів надання послуг, передбачених Графіком, просимо Замовника оприлюднити Графік нанесення дорожньої розмітки на 2018 рік, погоджений управлінням превентивної діяльності Головного управління поліції України у м. Києві, та надати перелік об’єктів виконання робіт (із зазначенням найменувань вулиць) з наданням проекту організації дорожнього руху (схеми нанесення дорожньої розмітки).
Відповідь: Пунктом 2.2 Розділу 2 «Строк надання послуг» основних умов договору зокрема передбачається, що Виконавець зобов'язаний приступити до надання Послуг з нанесення горизонтальної розмітки з наступного дня після укладення Договору, а в пункті 20.1 Розділу 20 «Строк дії договору» зазначено, що термін дії Договору до 31 грудня 2018 року, але в будь-якому випадку до повного виконання Сторонами своїх зобов'язань за Договором. Пунктом 2.5 Розділу 2 «Строк надання послуг» обумовлено, що у разі необхідності Замовник має право приймати рішення про уповільнення темпів надання Послуг, їх зупинення або прискорення шляхом подання відповідної Заявки Виконавцеві або його уповноваженій особі. Пунктом 6.1.11 Розділу 6 «Права та обов’язки Сторін» обумовлено, що Замовник у зв’язку з виробничою необхідністю може (в межах договірної вартості) вносити зміни в планові обсяги, види робіт та в адресний перелік Графіку у відповідності до доручень Київської міської державної адміністрації, згідно приписів Національної поліції України, розроблених проектів по заміні ОДР на вулично-шляховій мережі м. Києва, або на підставі Актів комісійного обстеження та у разі прийняття нових законодавчих актів. Графік нанесення дорожньої розмітки містить перелік об’єктів та визначає період надання послуг для кожного об’єкту. Визначати за Графіком дату завершення надання послуг не доцільно. Під час визначення спроможності Учасником здійснити надання послуг, передбачених тендерним завданням та орієнтовних строків завершення виконання основних обсягів необхідно керуватись: - при нанесенні розмітки з застосуванням фарби інформацією, викладеною в Додатку 4 «Обсяги надання послуг по нанесенню горизонтальної розмітки доріг у м. Києві у 2018 році» (для Лоту № 1) та пунктом 18.1 Розділу 18 «Призупинення нанесення розмітки і розірвання Договору» основних умов договору на надання послуг по нанесенню розмітки з застосуванням фарби, яким визначено мінімальні добові обсяги, не менше ніж 20 тис. пог. м. повздовжньої та 800 кв. м. поперечної розмітки (за сприятливих погодних умов); - при нанесенні розмітки з застосуванням холодних двокомпонентних пластиків інформацією, викладеною в Додатку 4 «Обсяги надання послуг по нанесенню горизонтальної розмітки доріг у м. Києві у 2018 році» (для Лоту № 2) та пунктом 18.1 Розділу 18 «Призупинення нанесення розмітки і розірвання Договору» основних умов договору на надання послуг по нанесенню розмітки з застосуванням холодними двокомпонентними пластиками, яким визначено мінімальні добові обсяги, не менш, ніж 5 тис. пог. м. повздовжньої та 200 кв. м. поперечної розмітки (за сприятливих погодних умов та наявності підготовлених під нанесення розмітки пластиком об’єктів). Після виконання основних обсягів і до настання несприятливого для нанесення розмітки періоду продовжується надання послуг (в межах договірної ціни) у випадку надходження приписів Національної поліції України, зміни ОДР на вулично-шляховій мережі м. Києва, необхідності повторного нанесення розмітки на об’єктах з завершеним гарантійним терміном (перелік таких об’єктів складається на підставі Актів осіннього комісійного обстеження). Крім того, протягом гарантійного терміну (6 місяців для фарби та 1 рік для пластиків) Учасник повинен бути готовий до необхідності виправлення недоліків у разі їх виявлення. Ознайомитись з Графіком та схемами нанесення дорожньої розмітки Учасники можуть за адресою: м. Київ, вул. Петра Болбочана, 6 (відділ з утримання автомобільних шляхів та споруд на них). Час ознайомлення необхідно попередньо погодити за номером тел.: (044) 284-73-18 Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками: Павловський Олександр Павлович – начальник відділу з утримання автомобільних шляхів та споруд на них.
Дата відповіді: 19.04.2018 16:10
Відповідь надана

Щодо умов договору на надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг м. Києва (Додаток 6 до Тендерної документації).

Номер: 58e5eb6dc2544d1daccf38e21177a798
Дата опублікування: 11.04.2018 15:51
Опис: 1. Положеннями Розділу 16 Договору визначається відповідальність Сторін за порушення зобов’язань за договором та порядок урегулювання спорів. Даний розділ передбачає 12 пунктів (п.п.16.1-16.9,16.14-16.16) відповідальності Виконавця і лише 1 пункт (п.16.11) відповідальності Замовника. Такий розподіл відповідальності та ризиків є неспівмірним для сторін Договору. Умови запропонованого Договору є несправедливими, створюють істотний дисбаланс договірних обов’язків, що є порушенням прав на рівність учасників. Наявність у Замовника права стягувати з Виконавця надмірні грошові суми як неустойку спотворює її дійсне правове призначення, оскільки із засобу розумного стимулювання Виконавця виконувати свої основні договірні зобов'язання неустойка перетворюється на непомірний тягар для однієї сторони та джерело отримання додаткових прибутків другою стороною. У пункті 16.5 Договору взагалі встановлено подвійну та потрійну відповідальність Виконавця за одне і те саме порушення умов Договору: “Якщо Виконавець не виконує усі умови вимог про усунення порушень у терміни зазначені у таких вимогах, Виконавець, додатково до штрафних санкцій передбачених пунктом 16.4 цього Договору, зобов’язаний сплатити Замовнику штраф у розмірі 0,2% від ціни Договору. При систематичному (три і більше разів) порушенні строків надання Послуг, визначених Графіком, Замовник має право в односторонньому порядку розірвати цей Договір та вимагати відшкодування завданих збитків. У разі розірвання цього Договору за таких підстав Виконавець, додатково до штрафних санкцій передбачених пунктом 16.4 та абзацом першим пункту 16.5 цього Договору сплачує Замовнику штраф у розмірі 10 % від ціни Договору”. Відповідно до ст. 61 Конституції України ніхто не може бути двічі притягнений до юридичної відповідальності одного виду за одне й те саме правопорушення. Частиною 3 ст. 509 Цивільного кодексу України передбачено, що зобов’язання мають ґрунтуватися на засадах добросовісності, розумності та справедливості. Враховуючи викладене, просимо Замовника встановити баланс умов Договору в частині відповідальності сторін шляхом внесення відповідних змін до Тендерної документації.
Відповідь: Комунальна корпорація «Київавтодор» (далі - корпорація), як суб'єкт господарювання, згідно своєї статутної діяльності виконує функції замовника по будівництву та реконструкції шляхів та шляхово-транспортних споруд, у зв’язку із чим, укладає відповідні господарські договори. Всі укладені договори корпорації ґрунтуються на принципах: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій, відповідно до ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Корпорація, керуючись нормами ст. 627 ЦК України вправі вільно укладати договори, вибирати контрагента та визначати умови договору. Зміст договору, пов'язаний з предметом запиту, не суперечить чинному законодавству, та не встановлює дискримінаційних умов до учасників (ст. 5 Закону). Корпорація склала проект договору, який відповідає ст. 641 ЦК, вказавши всі істотні його умови. Зобов'язання є однією з істотних умов договору. Зобов’язання має виконуватись належним чином відповідно до умов договору та вимог цього Кодексу (ст. 526 ЦК України). Відповідно до норм господарського законодавства учасники господарських відносин несуть господарсько-правову відповідальність за правопорушення у сфері господарювання шляхом застосування до правопорушників господарських санкцій на підставах і в порядку, передбачених цим Кодексом, іншими законами та договором. Як зазначено в ч. 2. ст. 216 ГК України, застосування господарських санкцій повинно гарантувати захист прав і законних інтересів громадян, організацій та держави, в тому числі відшкодування збитків учасниками господарських відносин, завданих внаслідок правопорушення, та забезпечувати правопорядок у сфері господарювання. Ч. 1 ст. 231 ГК України встановлено, що у разі якщо розмір штрафних санкцій законом не визначено, санкції застосовуються в розмірі, передбаченому договором. У господарському законодавстві, як і у цивільному до правопорушника може бути застосовано відповідальність лише за наявності вини. Застосування господарських санкцій є не лише способом захисту порушених прав, а й стимулом для суб’єктів господарювання, порушників охоронюваних прав та інтересів до не вчинення в майбутньому правопорушень в сфері господарювання та уникнення таким суб’єктом (правопорушником) настання економічно несприятливих наслідків та застосування господарських санкцій. Підсумовуючи вищезазначене, з метою захисту своїх прав та зменшення вірогідності неналежного виконання виконавцем своїх зобов’язань, корпорація не вбачає за доцільне вносити зміни до положень розділу 16 договору тендерної документації. Крім того, за умови добросовісного виконання умов договору, жодних штрафних санкцій застосовано не буде.
Дата відповіді: 16.04.2018 09:12
Відповідь надана

Проект договору

Номер: faf4dd9e1d8f4152b979d700c3b47ccc
Дата опублікування: 05.04.2018 09:23
Опис: Щодо умов договору на надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг м. Києва (Додаток 6 до Тендерної документації). Пунктом 10.2 Договору передбачено, що “Виконавець протягом строку надання Послуг здійснює вхідний контроль якості матеріалів та оперативний контроль надання Послуг. Замовник здійснює нагляд за якістю надання Послуг і поточний контроль за їх виконанням та має право на вибіркову перевірку матеріалу. Відбір матеріалу здійснюється за місцем надання Послуг у присутності представників Сторін, про що складається Акт, який підписується представниками Замовника та Виконавця (у разі, якщо представник Виконавця відмовився від підпису, про це зазначається в Акті). Відібраний матеріал передається до незалежної лабораторії для проведення експертного дослідження. Роботу незалежної лабораторії оплачує Виконавець за власний рахунок”. Положення цього пункту Договору є неконкретизованими та неоднозначними, зокрема: - не визначено перелік випадків, за яких Замовник має право на вибіркову перевірку матеріалів, та періодичність реалізації такого права Замовника; - не передбачено, ким визначається незалежна лабораторія, до якої матеріал передається на дослідження – одноосібно Замовником чи за погодженням між Сторонами; - за практикою, контроль якості матеріалів Замовником здійснюється, як правило, у випадку наявності обґрунтованих сумнівів Замовника у належній якості таких матеріалів. У разі виявлення недоліків матеріалів, що використовуються, Виконавець відшкодовує Замовнику вартість роботи незалежної лабораторії. У випадку надання позитивного експертного висновку, витрати на проведення дослідження має нести Замовник. Отже, зазначена умова договору є некоректною та такою, що не відповідає загальним правил проведення експертиз. - у пункті 10.4 Договору встановлено, що “Виконавець зобов’язаний мати у своєму розпорядженні лабораторію, укомплектовану відповідними приладами для вимірювання яскравості, або забезпечувати такий контроль, заключаючи угоду з сторонньою організацією”, в пункті 3.4 Додатку 3 до Тендерної документації зазначено, що “прилади повинні бути зареєстровані та атестовані в органах стандартизації”. Вказані положення Договору ще раз підтверджують, що при необхідності отримання незалежного підтвердження якості матеріалів у разі сумнівів щодо достовірності досліджень, проведених Виконавцем у власній лабораторії, витрати по оплаті послуг незалежної лабораторії мають покладатися на Замовника. Враховуючи викладене, просимо роз’яснити вказане положення Тендерної документації та/або внести відповідні зміни до п. 10.2 Договору (Додаток 6 до Тендерної документації).
Відповідь: 1. Порядок надання авансу визначено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами). Замовник вносить зміни в пункт 5.2 умов Договору на нанесення розмітки з застосуванням фарби та пункт 5.2 умов Договору на нанесення розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного пластику шляхом вилучення з нього слова «одноособово». 2. У відповідності до п. 8.1 умов Договору викладених в додатку до Тендерної документації Виконавець виконує нанесення розмітки відповідно до затвердженого Графіку, керуючись вимогами ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», ДСТУ 3587 – 97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану», та інших діючих нормативних документів, у тому числі на які є посилання у вказаних ДСТУ. Пунктом 6.11 Розділу 6 «Методи контролювання» ДСТУ 2587:2010 зазначено, що за необхідності можуть бути виконані контрольні перевірки працівниками дорожньо-експлуатаційної служби, Державтоінспекції та іншими уповноваженими на це особами. Тобто, перевірка здійснюється у випадку виявлення явних признаків неналежної якості наданих послуг. Комісійно відібраний матеріал передається до незалежної лабораторії, яка має акредитацію (ліцензію) на право здійснювати відповідні випробування та надавати за їх результатом відповідні висновки. Виконавець має право вибору такої лабораторії виходячи з цінового критерію. Замовник залишає за собою право, у разі необхідності, прийняти рішення про залучення для контролю якості наданих послуг сторонньої фахової організації за власні кошти. Замовник вносить зміни в пункт 10.2 умов Договору на нанесення розмітки з застосуванням фарби та пункт 10.2 умов Договору на нанесення розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного пластику шляхом заміни слова «оперативний» на «операційний».
Дата відповіді: 10.04.2018 16:45
Відповідь надана

Проект договору

Номер: a54ae2e2cde648aba3bc4292dd89eabc
Дата опублікування: 05.04.2018 09:22
Опис: Щодо умов договору на надання послуг з нанесення горизонтальної розмітки доріг м. Києва (Додаток 6 до Тендерної документації). При формуванні умов договору Замовником допущено порушення балансу між свободою договору та інтересами сторін, зокрема: Пунктом 5.2 Договору передбачено, що “за письмовим зверненням Виконавця Замовник одноособово приймає попереднє рішення про надання чи ненадання Виконавцю авансу на надання Послуг за цим Договором. Такий аванс може бути наданий Виконавцю лише за наявності бюджетного фінансування та з дозволу головного розпорядника бюджетних коштів. Розмір авансу на надання Послуг за цим Договором не може перевищувати 30 % від річного обсягу фінансування таких Послуг”. Таке формулювання умов надання авансу містить наступні застережливі фактори: - одноосібність прийняття Замовником попереднього рішення про авансування (Замовником не визначені критерії та умови прийняття позитивного рішення, а також підстави для відмови у здійсненні авансування); - отримання дозволу головного розпорядника бюджетних коштів (Замовником не наведено перелік випадків, за яких надається зазначений дозвіл); - розмір авансу встановлено не у твердому значенні. Враховуючи викладене, просимо роз’яснити вказане положення Тендерної документації та/або внести зміни до п. 5.2 Договору (Додаток 6 до Тендерної документації) шляхом викладення даного положення Договору в редакції, яка містить більш конкретні формулювання щодо умов (підстав) прийняття рішення Замовником про надання чи ненадання авансу, а також щодо його розміру.
Відповідь: 1. Порядок надання авансу визначено відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 № 117 (зі змінами). Замовник вносить зміни в пункт 5.2 умов Договору на нанесення розмітки з застосуванням фарби та пункт 5.2 умов Договору на нанесення розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного пластику шляхом вилучення з нього слова «одноособово». 2. У відповідності до п. 8.1 умов Договору викладених в додатку до Тендерної документації Виконавець виконує нанесення розмітки відповідно до затвердженого Графіку, керуючись вимогами ДСТУ 2587:2010 «Розмітка дорожня. Загальні технічні вимоги. Методи контролювання. Правила застосування», ДСТУ 3587 – 97 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану», та інших діючих нормативних документів, у тому числі на які є посилання у вказаних ДСТУ. Пунктом 6.11 Розділу 6 «Методи контролювання» ДСТУ 2587:2010 зазначено, що за необхідності можуть бути виконані контрольні перевірки працівниками дорожньо-експлуатаційної служби, Державтоінспекції та іншими уповноваженими на це особами. Тобто, перевірка здійснюється у випадку виявлення явних признаків неналежної якості наданих послуг. Комісійно відібраний матеріал передається до незалежної лабораторії, яка має акредитацію (ліцензію) на право здійснювати відповідні випробування та надавати за їх результатом відповідні висновки. Виконавець має право вибору такої лабораторії виходячи з цінового критерію. Замовник залишає за собою право, у разі необхідності, прийняти рішення про залучення для контролю якості наданих послуг сторонньої фахової організації за власні кошти. Замовник вносить зміни в пункт 10.2 умов Договору на нанесення розмітки з застосуванням фарби та пункт 10.2 умов Договору на нанесення розмітки з застосуванням холодного двокомпонентного пластику шляхом заміни слова «оперативний» на «операційний».
Дата відповіді: 10.04.2018 16:45
Відповідь надана

Дискримінаційні умови тендеру:

Номер: 01a285464b0548e3a87638398c22d4f5
Дата опублікування: 03.04.2018 13:34
Опис: 2. В пункті 1.7 Додатку 3 до Тендерної документації визначено, що “договірна ціна має бути складена та завантажена в електронну систему закупівель у програмному комплексі АВК-5 (в останній версії)”. В пункті 2.1 Додатку 8 до Тендерної документації передбачено, що “документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником у Додатку 3 та Додатку 4 та повинні бути завантажені в електронну систему закупівель в програмному забезпеченні АВК (в останній версії)…”. Вважаємо вимогу Замовника щодо використання Учасником торгів конкретного програмного комплексу дискримінаційною у зв’язку з наступним. ПК “АВК-5” є не єдиним програмним комплексом, що існує на ринку України і може використовуватись учасниками для відповідних розрахунків (визначення вартості договірної ціни та проведення взаєморозрахунків). Окрім ПК “АВК-5”, застосовуються також інші програмні комплекси (наприклад, Будівельні технології-кошторис, АС-4, та інші). Всі ці програмні комплекси відповідають чинному законодавству України і рекомендовані Мінрегіоном України для їх використання. Отже, встановлення вимоги щодо використання конкретного програмного комплексу дискримінує учасників торгів, які не мають саме такого комплексу і використовують у роботі інші програмні комплекси, рекомендовані Мінрегіоном України. Дискримінаційний характер даної вимоги підтверджується також тим, що більшість програмних комплексів є сумісними між собою, в тому числі і з ПК «АВК-5». Частиною 3 ст. 5 Закону України передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації̈ учасників. Враховуючи викладене, просимо Замовника внести відповідні зміни до пункту 1.7 Додатку 3 та пункту 2.1 Додатку 8 до Тендерної документації.
Відповідь: В тендерну документацію буде внесено зміни.
Дата відповіді: 06.04.2018 11:15
Відповідь надана

Дискримінаційні умови тендеру

Номер: 23079638435f410db765f6010596dd19
Дата опублікування: 03.04.2018 13:29
Опис: Дискримінаційні умови тендеру: 1. В пункті 1.2.4 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено наступну вимогу до Учасника: “Учасник повинен мати склад та виробничу базу на відстані не більше 20-км від м. Києва для підготовки виробництва та зберігання матеріалів (вказати адресу, надати опис та копію документу, який посвідчує право власності або право господарського відання на склад та виробничу базу, а у разі їхньої оренди – копію чинного договору оренди, терміном дії не менше ніж перебіг строку надання послуг, що є предметом даної закупівлі)”. Вважаємо, що зазначена вимога Тендерної документації є дискримінацією за територіальним принципом, оскільки Замовником обмежено коло потенційних учасників процедури закупівлі шляхом встановлення вимоги про наявність складу та виробничої бази на відстані не більше 20-км від м. Києва. При цьому в Додатку 6 до Тендерної документації (проект договору) передбачено, що “замовлення, постачання, розвантаження, складування, зберігання, охорона та подача на об’єкт матеріалів здійснюється силами Виконавця. Він контролює якість, кількість і комплектність постачання ресурсів, на ньому лежить ризик їх випадкової втрати чи пошкодження до моменту передачі наданих Послуг Замовнику”. З огляду на те, що обов’язок за належну організацію подачі матеріалів на об’єкт покладений безпосередньо на Виконавця, для Замовника не повинна мати значення відстань до складу і виробничої бази, оскільки це зона безпосередньої відповідальності Виконавця. Частиною 3 ст. 5 Закону України “Про публічні закупівлі” (далі – Закон України) передбачено, що Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною 4 ст. 22 Закону України визначено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації̈ учасників. Таким чином, встановлення Замовником в Тендерній документації зазначеної вище вимоги, порушує положення ч. 3 ст. 5 , ч. 4 ст. 22, ст. 3 Закону України, якими передбачена недопустимість дискримінації учасників. Виходячи з вищевикладеного, вимагаємо усунути зазначені порушення та виключити пункт 1.2.4 Додатку 2 до Тендерної документації.
Відповідь: В тендерну документацію буде внесено зміни.
Дата відповіді: 06.04.2018 11:15