-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з фізичної охорони приміщення
Торги відмінено
528 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 640.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 640.00 UAH
Період уточнення:
27.11.2023 10:50 - 02.12.2023 00:00
Відповідь надана
Щодо відповіді Замовника
Номер:
e679b94eb4ae4c1aaef87edca9b4d577
Дата опублікування:
29.11.2023 12:02
Опис:
Доброго дня!
"Даний критерій був застосований, задля подальшого належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Ужгород є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території і м. Ужгород, відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем з відповідним обладнанням та пунктом централізованого спостереження, місцем проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Ужгород."
Але ж у ТД немає вимоги щодо дислокації ПЦС. Як це пояснює вимогу щодо приміщення в Ужгороді?
Відповідь:
Шановний учасник!
При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Так пунктом 3.підпунктом 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації було встановлено вимогу для виконавця про наявність офісу у м. Ужгород, а на підтвердження цього необхідно надати договір оренди нежитлового приміщення , або документ, який посвідчує право власності на приміщення.
Цей критерій був застосований, задля подальшого належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Ужгород є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єкту, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території м. Ужгород, відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим охорони та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці, частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем з відповідним обладнанням та пунктом централізованого спостереження, місцем проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Ужгород.
А у підпункті 3.3. Додатку 2 зазначається про: Гарантійний лист про наявність в учасника власного або залученого пункту централізованого спостереження (ПЦС) з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту (вказати контактні номери телефонів). На пункті централізованого спостереження забезпечується введення журналу реєстрації подій (тривога, тощо) з терміном збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Ужгород відповідно.
При складанні Тендерної документації встановлюються відповідні вимоги та умови, тому як замовник має бути впевненим у відповідності переможця процедури закупівлі всім вимогам Тендерної документації.
ПРОТОКОЛ № _25_
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
Ужгородський міський центр соціальних служб департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради
«30 листопада» 2023 р.
«Ужгород»
Порядок денний:
1. Про отримання запиту на надання роз’яснення щодо тендерної документації / вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасника процедури закупівлі, що оприлюднено в електронній системі закупівель 29.11.2023р.о 12год.02хв.
2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель роз’яснення на запит, отриманий від учасника процедури закупівлі згідно з вимогами «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
1. У ході розгляду питання 1 порядку денного: Пунктом 54 Особливостей визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
29.11.2023р.о 12год.02хв. в електронній системі закупівель було оприлюднено звернення учасника процедури за роз’ясненнями щодо тендерної документації наступного змісту:
Доброго дня!
"Даний критерій був застосований, задля подальшого належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Ужгород є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території і м. Ужгород, відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем з відповідним обладнанням та пунктом централізованого спостереження, місцем проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Ужгород."
Але ж у ТД немає вимоги щодо дислокації ПЦС. Як це пояснює вимогу щодо приміщення в Ужгороді?
2. У ході розгляду питання 2 порядку денного: Згідно з пунктом 54 Особливостей, якщо фізична/юридична особа звернулася через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернулася до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель роз’яснення щодо тендерної документації /відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру не пізніше трьох днів з дати оприлюднення запиту/ вимоги ,а саме 01.12.2023.
На звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації / вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру надати відповідь наступного змісту:
Шановний учасник!
При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Так пунктом 3.підпунктом 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації було встановлено вимогу для виконавця про наявність офісу у м. Ужгород, а на підтвердження цього необхідно надати договір оренди нежитлового приміщення , або документ, який посвідчує право власності на приміщення.
Цей критерій був застосований, задля подальшого належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Ужгород є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єкту, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території м. Ужгород, відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим охорони та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці, частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем з відповідним обладнанням та пунктом централізованого спостереження, місцем проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Ужгород.
А у підпункті 3.3. Додатку 2 зазначається про: Гарантійний лист про наявність в учасника власного або залученого пункту централізованого спостереження (ПЦС) з цілодобовим режимом чергування операторів такого пункту (вказати контактні номери телефонів). На пункті централізованого спостереження забезпечується введення журналу реєстрації подій (тривога, тощо) з терміном збереження запису про відповідну подію протягом не менш як 30 діб.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Ужгород відповідно.
При складанні Тендерної документації встановлюються відповідні вимоги та умови, тому як замовник має бути впевненим у відповідності переможця процедури закупівлі всім вимогам Тендерної документації.
Враховуючи викладене, Уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Розглянути звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації / вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації / відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру, протягом трьох днів з дати його оприлюднення.
Уповноважена особа Світлана ГРАБ
Дата відповіді:
30.11.2023 11:37
Відповідь надана
Вимога
Номер:
e3124304c4e44112948e26f963cba64b
Дата опублікування:
27.11.2023 14:33
Опис:
Шановний Замовнику, У Вашій ТД було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.
В Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником було встановлено наступну вимогу:
"3.1. Довідка у довільній формі про наявність приміщення, офісу, тощо в межах міста Ужгород із зазначенням адреси (до довідки додається документ, що підтверджує інформацію, зазначену у п. 3.1. цього розділу, а саме: договір оренди приміщення, або документ, що засвідчує право власності на приміщення тощо); "
Дана вимога є дискримінаційною, штучно обмежує коло учасників, що неодноразово підтверджували рішення АМКУ. Просимо привести у відповідність до законодавства про пулічні закупівлі тендерну документацію, вилучивши дискримінаційні вимоги для учасника.
Відповідь:
Шановний учасник!
При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Так пунктом 3.підпунктом 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації було встановлено вимогу для виконавця про наявність офісу у м. Ужгород, а на підтвердження цього необхідно надати договір оренди нежитлового приміщення , або документ, який посвідчує право власності на приміщення.
Даний критерій був застосований, задля подальшого належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Ужгород є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території і м. Ужгород, відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем з відповідним обладнанням та пунктом централізованого спостереження, місцем проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Ужгород.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Ужгород відповідно.
ПРОТОКОЛ № _21_
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
Ужгородський міський центр соціальних служб департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради
«28 листопада» 2023 р.
«Ужгород»
Порядок денний:
1. Про отримання запиту на надання роз’яснення щодо тендерної документації / вимоги щодо усунення порушення під час проведення тендеру від учасника процедури закупівлі, що оприлюднено в електронній системі закупівель 27.11.2023р.о 14год.33хв.
2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель роз’яснення на запит, отриманий від учасника процедури закупівлі згідно з вимогами «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості).
1. У ході розгляду питання 1 порядку денного: Пунктом 54 Особливостей визначено, що фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника.
27.11.2023р.о 14год.33хв. в електронній системі закупівель було оприлюднено звернення учасника процедури за роз’ясненнями щодо тендерної документації наступного змісту:
Шановний Замовнику, У Вашій ТД було виявлено умови які обмежують конкуренцію серед учасників та обмежує право учасників на участь у даній закупівлі.В Додатку 2 до Тендерної документації, Замовником було встановлено наступну вимогу:"3.1. Довідка у довільній формі про наявність приміщення, офісу, тощо в межах міста Ужгород із зазначенням адреси (до довідки додається документ, що підтверджує інформацію, зазначену у п. 3.1. цього розділу, а саме: договір оренди приміщення, або документ, що засвідчує право власності на приміщення тощо); "Дана вимога є дискримінаційною, штучно обмежує коло учасників, що неодноразово підтверджували рішення АМКУ. Просимо привести у відповідність до законодавства про пулічні закупівлі тендерну документацію, вилучивши дискримінаційні вимоги для учасника.
2. У ході розгляду питання 2 порядку денного: Згідно з пунктом 54 Особливостей, якщо фізична/юридична особа звернулася через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернулася до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель роз’яснення щодо тендерної документації /відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру не пізніше трьох днів з дати оприлюднення запиту/ вимоги ,а саме 30.11.2023.
На звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації / вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру надати відповідь наступного змісту:
Шановний учасник!
При складанні вимог у тендерній документації, Замовник не мав на меті дискримінувати або обмежити коло учасників. Слід зазначити, що Закон України "Про публічні закупівлі" не обмежує Замовника щодо формування вимог до предмету закупівлі. Так пунктом 3.підпунктом 3.1. Додатку 2 до Тендерної документації було встановлено вимогу для виконавця про наявність офісу у м. Ужгород, а на підтвердження цього необхідно надати договір оренди нежитлового приміщення , або документ, який посвідчує право власності на приміщення.
Даний критерій був застосований, задля подальшого належного виконання переможцем процедури закупівлі своїх зобов’язань щодо охорони об’єктів Замовника та додержання громадського порядку на об’єктах Замовника. Вимога Замовника щодо наявності у учасника офісу у м. Ужгород є обов’язковою, оскільки відповідно до Технічних вимог та якісних характеристик Замовника, переможцем процедури закупівлі будуть надаватися послуги з охорони об’єктів лікарні, що будуть включати й цілодобове супроводження заходів безпеки на об’єкті Замовника за допомогою мобільних груп швидкого реагування, у випадку необхідності. Виконання зазначеної вимоги передбачає передусім наявність на території і м. Ужгород, відповідної групи швидкого реагування, а враховуючи цілодобовий режим роботи та відповідно певний графік, передбачається наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , частина яких (група швидкого реагування) повинна мати постійне місце дислокації у місті, яке окрім того є місцем з відповідним обладнанням та пунктом централізованого спостереження, місцем проведення інструктажів, перевірки стану здоров’я співробітників, які заступають на чергування, адміністративного керівництва та управління процесом охоронної діяльності тощо. Виконання усіх зазначених умов неможливе без наявності відповідного офісу виконавця в м. Ужгород.
Тож, Замовник жодним чином не обмежує учасників щодо їх територіального місцезнаходження, а лише наполягає на наявність співробітників виконавця в межах відповідної адміністративної одиниці , з відповідним місцем дислокації у межах територіальної одиниці, задля належного виконання охоронних послуг на об’єкті Замовника, що розташований у м. Ужгород відповідно.
Враховуючи викладене, Уповноважена особа
ВИРІШИЛА:
1. Розглянути звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації / вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
2. Оприлюднити в електронній системі закупівель відповідь на звернення за роз’ясненнями щодо тендерної документації / відповідь на вимогу щодо усунення порушення під час проведення тендеру, протягом трьох днів з дати його оприлюднення.
Уповноважена особа Світлана ГРАБ
Дата відповіді:
28.11.2023 12:14