-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
послуги з фізичної охорони приміщення
Торги відмінено
528 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 640.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 640.00 UAH
Період оскарження:
27.11.2023 10:50 - 02.12.2023 00:00
Скарга
Виконана замовником
Скарга
Номер:
3522dbe7701344e0900a264a887cc7c2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-27-003453-a.c1
Назва:
Скарга
Скарга:
Скарга
Пов'язані документи:
Учасник
- Додаток 1 Наказ про прийняття на роботу.pdf 30.11.2023 10:41
- Додаток 2.pdf 30.11.2023 10:41
- Скарга.pdf 30.11.2023 10:41
- відповідь на скаргу 01.12.2023 12:03
- скан листа відповіді на скаргу.pdf 01.12.2023 12:03
- відповідь АМКУ 06.12.2023 14:43
- відповідь АМКУ скан на офіц.бланку 06.12.2023 14:48
- протокол 06.12.2023 14:48
- рішення від 04.12.2023 № 19392.pdf 04.12.2023 14:04
- інформація про резолютивну частину рішення від 12.12.2023 № 20003.pdf 13.12.2023 12:22
- рішення від 12.12.2023 № 20003.pdf 14.12.2023 17:51
Дата прийняття скарги до розгляду:
30.11.2023 12:10
Дата розгляду скарги:
12.12.2023 10:00
Місце розгляду скарги:
Антимонопольний комітет України
Дата прийняття рішення про прийняття скарги до розгляду:
04.12.2023 14:05
Дата прийняття рішення про вирішення скарги:
14.12.2023 17:51
Коментар замовника щодо усунення порушень:
ПРОТОКОЛ № _29_
ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ
Ужгородський міський центр соціальних служб департаменту соціальної політики Ужгородської міської ради
«15 грудня» 2023 р.
«Ужгород»
Порядок денний:
1. Про внесення змін до тендерної документації по предмету закупівлі відповідно коду ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони приміщення), (UA-20 UA-2023-11-27-003453-a).
2. Щодо першого питання:
“27“11 2023 р. Замовником оголошено закупівлю відповідно коду ДК 021:2015 – 79710000-4 Охоронні послуги (послуги з фізичної охорони приміщення), (UA-2023-11-27-003453-a) з розрахованою очікуваною вартістю 528000 грн.
З метою усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, на підставі рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 20003-р/пк-пз від “12”12 2023 р. Замовником
ВИРІШИЛА:
1. Внести зміни до тендерної документації ,а саме в додатки, шляхом розміщення в електронній системі закупівель нової редакції додатків тендерної документації додатково до початкової редакції тендерної документації протягом одного дня з дати оприлюднення рішення про їх внесення (додаток 1, 2).
2. В окремому документі оприлюднити перелік змін, що вносяться.
3. Продовжити строк для подання тендерних пропозицій таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
4. В електронній системі закупівель протягом одного робочого дня з моменту усунення порушення розмістити підтвердження, відповідно до абзацу 3 пункту 67 “ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178.
Уповноважена особа Світлана ГРАБ