-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Голинського ліцею на вул. Коновальця, 13 в с. Голинь Калуської МТГ Івано-Франківської області (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1, ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.Закупівля за кошти місцевого бюджету
Торги не відбулися
5 846 192.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Період уточнення:
20.11.2023 13:42 - 25.11.2023 00:00
Відповідь надана
Запитання Замовнику
Номер:
d375a476c6ac477baeba6a83fbf6b59b
Дата опублікування:
24.11.2023 18:09
Опис:
Добрий день.
Для чого ви оголошуєте Закупівлю за місяць до закінчення року?
Вимагаєте банківську гарантію? При тому що, строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій?
Тендерні пропозиції вважаються дійсними протягом 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
До закінчення цього строку замовник має право вимагати від учасників продовження строку дії тендерних пропозицій;
Як Ви це прокоментуєте? Автоматично продовжите дію договору на 2024 рік?
Якщо у вас, як Замовника добре з математикою, то договір Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. А ще треба рахувати мінімум 4 робочі днів для завантаження Перемоцем закупівлі документів згідно ст. 47
Тобто договір оприлюднять в сиcтемі PROZORRO орієнтовно в 20-х числа грудня 2023 року?
Надайте відповідь на вище перелічені запитання
Дякуємо.
Відповідь:
Закупівля оголошена після отримання позитивного висновку експертизи та виділення коштів. Відповідно до ст.25 ЗУ «Про публічні закупівлі» «Замовник має право зазначити в оголошенні про проведення конкурентної процедури закупівлі та в тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі вимоги щодо надання забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Відповідно до ст.22 ЗУ «Про публічні закупівлі» «строк дії тендерної пропозиції не може бути меншим ніж 90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій»
Дата відповіді:
27.11.2023 12:00
Відповідь надана
Виконання робіт
Номер:
e6a3eb8d40c94bca9db8e883ad98500d
Дата опублікування:
23.11.2023 12:12
Опис:
Шановний Замовнику!
Згідно тендерної документації термін виконання робіт з дати укладання договору до 31.12.2023 р. Чи можна роботи розпочати у поточному році, а закінчити у 2024 р. ?
Відповідь:
Строк виконання робіт до 31.12.2023 року
Дата відповіді:
24.11.2023 16:16
Відповідь надана
Термін виконання робіт
Номер:
28e08cd4d7c245aaae7e76f399ae366d
Дата опублікування:
23.11.2023 09:04
Опис:
Який термін виконання робіт? Чи можна вносити зміни у строки виконання робіт?
Відповідь:
Строк виконання робіт до 31.12.2023 року
Дата відповіді:
24.11.2023 16:16
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги
Номер:
038b2eed90be4c3f8e87a1444e739c18
Дата опублікування:
22.11.2023 23:06
Опис:
Учасник повинен обов’язково надати документальне підтвердження наявності як мінімум 1 водія, 1 машиніста автомобільного крану (додаються копії трудових книжок в разі якщо зазначені особи є працівниками Учасника (перша сторінка та сторінка з відміткою про роботу в Учасника) або копії трудових або цивільно – правових угод, а також надати документи, що підтверджують право керувати автомобільним краном та вантажним автомобілем/ самоскидом. Ми вважаємо дану вимогу дискримінаційною, оскільки наша фірма при потребі користується послугами оренди автотехніки підприємства, яке надає спеціальну техніку разом з водіями. А оскільки ми не маємо на балансі автокрана, тому немає потреби мати в штаті чи приймати по ЦПУ такого працівника. До того ж , при виконанні робіт по даній закупівлі не обов’язково залучати автомобільний кран, оскільки дані роботи можна виконати і за допомогою інших підіймальних механізмів.
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації. У разі невнесення змін змушені будемо звернутись зі скаргою на умови тендерної документації до АМКУ.
Відповідь:
Проектно – кошторисною документацією передбачені роботи, які виконуються за допомогою автомобільного крана. Тому Замовник вимагає наявність автокрану в Учасника, а також документальне підтвердження наявності як мінімум 1 машиніста автомобільного крану. Також необхідно додати трудові книжки в разі якщо зазначена особи є працівником Учасника або копію трудових або цивільно – правових угод, а також надати документи, що підтверджують право керувати автомобільним краном. Зазначена вимога не є дискримінаційна бо стосується всіх учасників закупівлі і незрозуміло чому Ви не можете її виконати.
Дата відповіді:
24.11.2023 16:17
Відповідь надана
Запитання
Номер:
ab13aa3d498e4e96acf5760f071ad639
Дата опублікування:
21.11.2023 20:40
Опис:
Добрий день .
Просимо првести у відповілність до постанови КМУ №952 від 07.09.2023 року тендерну документацію,
А ссаме :
Обґрунтування підстав: замовники тепер зобов'язані не лише зазначити підстави для проведення закупівлі (зміни до 29 абзацу пункту 13), але й оприлюднювати обґрунтування цих підстав разом із договорами та додатками. Це обґрунтування подається у вигляді розпорядчого рішення замовника або іншого відповідного документу, який готує уповноважена особа замовника та погоджується керівником або іншою визначеною особою.
Відповідь:
Доброго дня! Замовник проводить відкриті торги,а не закупівлю без застосування відкритих торгів згідно п.13 ПКМУ №1178 від 12.10.2023р.
Дата відповіді:
22.11.2023 13:57