-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Капітальний ремонт покрівлі Голинського ліцею на вул. Коновальця, 13 в с. Голинь Калуської МТГ Івано-Франківської області (КНУ Настанова з визначення вартості будівництва)
Категорія Замовника - згідно п.3 ч.1, ч.4 ст.2 ЗУ «Про публічні закупівлі» (юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади). Пропозиції готуються українською мовою. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів, із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.Закупівля за кошти місцевого бюджету
Торги не відбулися
5 846 192.40
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 30 000.00 UAH
Період оскарження:
20.11.2023 13:42 - 25.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо гарантійного листа виробника
Номер:
c30c4af431094b6a9a045c476bc4bc4b
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-009069-a.c5
Назва:
Щодо гарантійного листа виробника
Вимога:
Добрий день.
Видаліть вимогу щодо надання
"Лист від виробника товару про надання гарантії поставки товару в необхідній кількості із зазначенням найменування замовника, номера тендера в системі публічних закупівель".
Ваша вимога як мінимум порушує право ТОВ "ЕПІЦЕНТР К" (мережа гіпермаркетів Епіцентр) на співпрацю з учасниками вашої закупівлі, адже воно не є виробником.
У випадку не реагування звернемось до АМКУ ДАСУ, ДСР, СБУ, БЕБ, Нацполіції, та інших антикорупційних органів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2023 17:55
Вирішення:
На Вашу вимогу повідомляємо, що в Україні є достатньо виробників металочерепиці (профнастилу), які можуть дати подібний лист. ТОВ «Епіцентр К» не зверталось до Замовника з питаннями або вимогою стосовно дискримінаційних вимог документації. Зазначена вимога не є дискримінаційна бо стосується всіх учасників закупівлі і незрозуміло чому Ви не можете її виконати.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Вимога замовника з елементами корупційної складової
Номер:
7665e4c2d701494f882f869be2e7128c
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-009069-a.c4
Назва:
Вимога замовника з елементами корупційної складової
Вимога:
Добрий день.
Надайте розяснення щодо абзацу вказаного в Додатку №2 до Тендерної документації - ТЕХНІЧНЕ ЗАВДАННЯ:
"Для підтвердження якості металочерепиці (профнастилу) Учасник подає в складі пропозиції копії/оригінали чинних сертифікатів відповідності або висновків СЕС та Лист від виробника товару про надання гарантії поставки товару в необхідній кількості із зазначенням найменування замовника, номера тендера в системі публічних закупівель"
Щановний замовник визначіться будь-ласка що саме ви вимагаєте чинний серифікат відповідності на матеріал чи висновок СЕС?
За своєю суттністю висновок СЕС (державної санітарно-епідеміологічної експертизи, гігієничний висновок, гігієнічний сертифікат) - документ, що підтверджує відповідність продукції, на яку його видано, санітарним та гігієнічним нормам України.
Сертифікат відповідності за своєю суттністю - документ, що виданий для підтвердження того, що продукція, система якості, система управління якістю, система управління довкіллям, персонал відповідає встановленим вимогам конкретного стандарту чи іншого нормативно-правового документу, визначеного чинним законодавством України. Згідно Закону України "Про технічні регламенти та оцінку відповідності".
З вище наведенох інформації дані документі різні за своє суттю. Отже вимагаємо наступне:
Замовник повинен визначитися який саме документ Учасники мають подати у складі документів своєї пропозиції, не створюючи двояке трактування вимоги про надання даних документів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2023 17:48
Вирішення:
Повідомляємо, що Замовником вимагається подання в складі пропозиції копії/оригінали чинних сертифікатів відповідності або висновків СЕС, тобто один з двох документів на вибір учасника. Зазначена вимога не є дискримінаційна бо стосується всіх учасників закупівлі і незрозуміло чому Ви не можете її виконати.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
про усунення порушень ст.5 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Номер:
775a7f3ef7664016a27c4827a14fd56f
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-009069-a.c3
Назва:
про усунення порушень ст.5 та ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі»
Вимога:
Відповідно до вимог Додатку 1 до Тендерної документації, а саме пункту 3 Розділу ІІІ. УЧАСНИКИ В СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ ДОКУМЕНТАЛЬНО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДПОВІДНІСТЬ ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА ЗА ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ НАСТУПНИМИ ІНФОРМАЦІЄЮ ТА ДОКУМЕНТАМИ: «3. Копія ліцензії на виконання всіх зазначених в технічному завданні робіт чинна на момент розкриття та дійсна як мінімум до 31.12.2023 р. (в разі необхідності ліцензування) або довідка – пояснення в разі відсутності необхідності ліцензування та Копія чинного на весь строк виконання робіт Дозволу Держгірпромнагляду або Держпраці чи їх територіальних органів або чинної на весь строк виконання робіт декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт, верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу, робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів;»
Вказане формулювання є неправомірним, оскільки, Замовнику слід формувати вимоги тендерної документації відповідно до чинного законодавства, натомість при складанні тендерної документації ним використані норми Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки , а саме, Додатку 2 до Порядку «Перелік видів робіт підвищеної небезпеки» в редакції, що втратила чинність на підставі Постанови КМУ від 3 лютого 2021 р. № 77 «Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України».
Чинна редакція Додатку 2 до Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 року Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки не містить такого виду робіт підвищеної небезпеки, як «Роботи верхолазні та скелелазні, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту, з перекриття або робочого настилу, та роботи, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів та будівельних підйомників.», натомість містить такі роботи, як «п.3. Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» та «п.18. Верхолазні роботи та промисловий альпінізм». Ці роботи віднесені до Групи Б, тобто до видів робіт підвищеної небезпеки, які виконуються на підставі декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці.
Виглядає так, що Замовником наперед визначено переможця та прописано тендерну документацію під наявні у цього переможця документи, що є неприпустимим та порушує усі принципи здійснення публічних закупівель. Такі дії Замовника є злочинними.
З огляду на вищевказане, з метою приведення Тендерної документації у відповідність до чинного законодавства та недопущення порушення вимог Закону України «Про публічні закупівлі». ВИМАГАЄМО внести зміни в тендерну документацію, шляхом виключення вимоги щодо надання у складі тендерної пропозиції «Копії чинного на весь строк виконання робіт Дозволу Держгірпромнагляду або Держпраці чи їх територіальних органів або чинної на весь строк виконання робіт декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт, верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу, робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів;» або ж виклавши вказану вимогу у новій редакції: «Копія декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання наступних робіт: «Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра» та «Верхолазні роботи та промисловий альпінізм».
У випадку невжиття Вами відповідних заходів, ми будемо змушені звернутись зі скаргою до Антимонопольного комітету України та направити відповідні звернення до правоохоронних та контролюючих органів
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
24.11.2023 16:36
Вирішення:
Верхолазні роботи - роботи, що виконуються безпосередньо з елементів конструкцій, обладнання або з монтажних пристосувань, тимчасових драбин, трапів, установлених на конструкціях, робочих платформ підйомників і механізмів, у безопорному просторі на висоті 5 м і більше від поверхні ґрунту, перекриття або робочого настилу. Тому Учаснику необхідно надати Копія чинного на весь строк виконання робіт Дозволу Держгірпромнагляду або Держпраці чи їх територіальних органів або чинної на весь строк виконання робіт декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на виконання робіт верхолазних, що виконуються на висоті 5 метрів і більше над поверхнею ґрунту з перекриття або робочого настилу, робіт, що виконуються за допомогою підйомних і підвісних колисок, механічних підіймачів. Зазначена вимога не є дискримінаційна бо стосується всіх учасників закупівлі і незрозуміло чому Ви не можете її виконати.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Тендерна заточка замовника
Номер:
7bfbd90885b840baaf75400cd19296cc
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-009069-a.c2
Назва:
Тендерна заточка замовника
Вимога:
Добрий день.
Вимагаємо видалити вимогу щодо підтвердження ступеня локалізації виробництва, Ви проводите відкриті торгі (з особливостями) по предмету закупівлі: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи (45260000-7) (ДК 021:2015). До чого тут локалізація? ви закуповуєте матеріали? НІ. Ви закуповуєте роботи.
Ознайомтеся с ЗАКОНОМ УКРАЇНИ
"Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" щодо створення передумов для сталого розвитку та модернізації вітчизняної промисловості"
згідно яких товарів застосовується локалізація та приведіть свою тенденрну длкументацію у відповідність. У випадку залишення скарги без належного реагування бкдемо звертатися до АМКУ, Держаудитслужби, НАБУ, НАЗК.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
23.11.2023 10:05
Вирішення:
Відповідно до п.6-1 Розділу 10 «ПРИКІНЦЕВІ ТА ПЕРЕХІДНІ ПОЛОЖЕННЯ» Закону замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує: у 2023 році - 15 відсотків.
У випадку, якщо товар, що входить до закупівлі даних робіт та який пропонується учасником згідно кошторисних розрахунків включений у відповідний перелік та вартість одиниці такого становить чи перевищує 200 тис. грн., до учасника застосовується відповідне положення про ступінь локалізації.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Вирішена
Дискримінаційна вимога
Номер:
169dba2f351a4415bbe5672eb1847c8d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-20-009069-a.b1
Назва:
Дискримінаційна вимога
Вимога:
Вимагаємо видалити вимогу з відвідування об"єкту зі складанням акту обстеження (довідку огляду) , який має бути підписаний учасником та замовником, оскільки відвідування об"єкту НЕОДНОРАЗОВО була визнана, як незаконна та дискримінаційна рішеннями Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (рішення від 13.12.2019 №18550, рішення від 13.05.2020 № 9264, рішення від 29.05.2020 № 10669, рішення від 06.09.2022 №5702, рішення від 29.04.2022 № 4172, рішення від 22.02.2022 № 3635, рішення від 27.02.2023 № 2273). Також інформуємо, що враховуючи, те, що Замовник має намір поставити учасників в залежність від себе, тобто може не підписати акт (довідку) огляду, без дозволу керівника неможливо) то у закупівлі прийме участь лише один учасник, з максимальною ціною. А тому дії уповноваженої особи Замовника можна буде кваліфікувати, як вчинення ЗЛОЧИНУ передбаченого: - частиною 4 статті 191 КК України (привласнення, розтрата майна або заволодіння ним шляхом зловживання службовим становищем В ПЕРІОД ДІЇ ВІЙСЬКОВОГО СТАНУ); - статтею 210 КК України (нецільове використання бюджетних коштів, здійсненню видатків бюджету чи надання кредитів з бюджету без встановлених бюджетних призначень або з їх перевищенням). Також така вимога має ознаки антиконкурентних узгоджених дій, відповідно до ч. 1 ст. 6 Закону України «Про захист економічної конкуренції». А тому ВИМАГАЄМО усунути вимогу з відвідування об"єкту з наданням акту (довідки) огляду в складі пропозиції. В іншому випадку ми будемо змушені звертатися до АМКУ, а також до Держаудитслужби, НАЗК та НАБУ. У випадку залишення даної вимоги у тендерній документації, ми будемо змушені звернутися з до відповідних органівупвноважених на викриття корупційних правопорушень.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
21.11.2023 20:58
Вирішення:
Доброго дня! На Вашу вимогу повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Статус вимоги:
Задоволено
Задовільнена:
Так