-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79 (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Завершена
45 959 623.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 229 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 229 800.00 UAH
Період уточнення:
20.11.2023 12:27 - 25.11.2023 00:00
Відповідь надана
Залучення субпідрядника
Номер:
21ffb48b7a3640c595ed0170e8392e9b
Дата опублікування:
21.11.2023 18:28
Опис:
Доброго дня. Шановний замовнику, у додатку 3 до тендерної документації п. 8 встановлена вимога надання сканкопії з оригіналу або належним чином завірену копію ліцензії на господарську діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів з середніми або значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком за кодами: 1.01.00; 1.05.00; 1.06.00; 1.12.00; 2.01.01; 2.01.02; 2.01.03; 2.01.06; 2.02.01; 2.02.05), видану на учасника процедури закупівлі.
Ми, як потенційний учасник даної процедури закупівлі, маємо ліцензію на господарську діяльність з будівництва об’єктів IV I V категорії складності (за переліком видів робіт згідно з додатком), видану у 2016 році, та яка є безстроковою відповідно до ч.12 ст.13 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та постанови КМУ від 10.03.2017 № 238. Проте, у додатку до ліцензії у переліку видів робіт відсутні такі види робіт за кодом, як 1.12.00; 2.02.01; 2.02.05, відповідно до вимог тендерної документації.
Однак, 18 березня 2020 року набрали чинності дві Постанови Кабінету Міністрів України від 13.03.2020 року №218 «Про ліквідацію Державної архітектурно-будівельної інспекції та внесення змін в деякі постанови Кабінету Міністрів України» та №219 «Про оптимізацію органів державного архітектурного-будівельного контролю та нагляду». Також зазначеною Постановою Кабінету Міністрів України скасовано порядки ліцензування у сфері архітектури та будівництва, а саме визнано такими, що втратили чинність:
Постанова Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 року № 1396 «Про ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 22.10.2008 року № 941 «Про внесення змін до Порядку ліцензування певних видів господарської діяльності у будівництві»;
Постанова Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 року № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об'єктів, які за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів із середніми та значними наслідками»;
та ще низька Постанов Кабінету Міністрів України, що регулюють питання ліцензування у сфері архітектури та будівництва.
З цього випливає, що з 18 березня 2020 року видача нових ліцензій або внесення змін до ліцензії у сфері архітектури та будівництва стала неможливою.
У зв’язку з чим на даний момент у підприємства — учасника даної процедури закупівлі немає можливості внести зміни до додатку до ліцензії «Перелік видів робіт». Таким чином, обмежуються наше право в участі в даній закупівлі.
Разом з тим, відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.09.2023 № 981)(далі – Особливості) та відповідно до п. 8 р. ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації:
«8.1. учасник процедури закупівлі у складі Тендерної пропозиції надає інформацію про повне найменування та місцезнаходження щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Інформація надається у вигляді листа у довільній формі відповідно до п. 6 Додатку 3 до Тендерної документації.
Або довідка у довільній формі про незалучення субпідрядника/співвиконавця.
8.2. Порядок залучення субпідрядників визначено у договорі про закупівлю (Додаток 4 до Тендерної документації)».
Тобто, відповідно до Закону з урахуванням Особливостей учасник процедури закупівлі у разі закупівлі робіт або послуг має право залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця.
Крім того, у технічному завданні (додаток 5 до тендерної документації) наведені роботи з улаштування пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передавання тривожних сповіщень. Відповідно п. 9 додатку 3 до тендерної документації встановлена вимога надання сканкопії з оригіналу або належним чином завірену копію ліцензії на монтаж систем пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передавання тривожних сповіщень на об’єктах з високим, середнім та незначним ступенем ризику щодо пожежної безпеки, видану на учасника процедури закупівлі або на субпідрядника/співвиконавця, якого учасник планує залучити для виконання таких робіт та довідку, складену у довільній формі, що містить інформацію про субпідрядника/співвиконавця, а саме: повне найменування та місцезнаходження, код ЄДРПО, види робіт, виконання яких учасник має намір доручити субпідряднику. Таким чином, замовник дає право учасникам процедури закупівлі залучати субпідрядникам/співвиконавців на виконання робіт з улаштування пожежної сигналізації, оповіщування про пожежу та управління евакуацією людей, устаткування для передавання тривожних сповіщень.
З огляду на вищенаведене та з неможливістю внесення змін до додатку до ліцензії на провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів IV і V категорії складності, а також з метою права участі у даній закупівлі та недискримінації учасників та рівного ставлення до них, визначених ст. 5 Закону, просимо замовника внести зміни до тендерної документації, а саме надати учаснику можливість залучити субпідрядників/співвиконавців до виконання робіт за кодом, як 1.12.00; 2.02.01; 2.02.05 відповідно до вимог тендерної документації з наданням всіх підтверджуючих документів.
Відповідь:
За результатами розгляду Вашого запитання повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни.
Дата відповіді:
22.11.2023 14:31