-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79 (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва)
Завершена
45 959 623.20
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 229 800.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 229 800.00 UAH
Номер:
6d20132f7a0e42b982d4f6f9601e890e
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-29-000068
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
29.01.2024 00:00
Період моніторингу:
29.01.2024 18:38 - 20.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
29.01.2024 Одеса № 27
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Південного офісу Держаудитслужби Дмитра Ігоровича ХАНДУСЕНКА.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ірини ШЕВЕЛЬОВОЇ від 29.01.2024.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 29.01.2024 № 27
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
7 UA-2023-11-20-007179-a 20.11.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ірина ШЕВЕЛЬОВА
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, внесення змін до тендерної документації, надання роз’яснень на звернення щодо тендерної документації та щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі, – порушень не установлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі: 13 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації (далі – ТД) вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі – Особливості), внесення змін до ТД, надання роз’яснень на звернення щодо ТД та щодо усунення порушення під час проведення тендеру, розгляду тендерної пропозиції, відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, вимогам Особливостей, своєчасності його розміщення Замовником та виконання учасником, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору про закупівлю умовам тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, внесення змін до істотних умов договору про закупівлю у відповідності до вимог законодавства та своєчасність їх оприлюднення, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління капітального будівництва Полтавського міськвиконкому (далі – Замовник) на 2023 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, ТД, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 20.11.2023 б/н, ТД зі змінами, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 23.11.2023 б/н, перелік змін, що вносяться до ТД, звернення за роз’ясненнями щодо ТД, оприлюднене в електронній системі закупівель 21.11.2023, звернення з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру, оприлюднене в електронній системі закупівель 22.11.2023, роз’яснення на звернення Замовника, оприлюднені в електронній системі закупівель 22.11.2023 та 24.11.2023, тендерну пропозицію учасника приватного підприємства БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТ-С» (далі – ПП БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТ-С»), повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником ПП БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТ-С» у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, виправлення учасником ПП БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «ГАРАНТ-С» виявлених Замовником невідповідностей, протокол уповноваженої особи Замовника від 04.12.2023 б/н, повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, оприлюднене в електронній системі закупівель 04.12.2023, договір про закупівлю від 15.12.2023 № 171, повідомлення про внесення змін до договору про закупівлю, оприлюднені в електронній системі закупівель 15.12.2023, 28.12.2023 та 06.02.2024, додаткові угоди від 15.12.2023 № 1, від 27.12.2023 № 2 та від 05.02.2024 № 3, пояснення Замовника, отримані 12.02.2024 через електронну систему закупівель.
Період усунення порушень:
13.02.2024 17:47 - 17.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
13.02.2024 17:47
Запити/Пояснення
Номер:
18b897f1a2ca4cdbbfa527c85446be8b
Назва:
Запит про надання пояснення
Дата опублікування:
07.02.2024 10:32
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
13.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного вебсайту або офіційного вебсайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
41b339e0eb6643a09121519265d72bd3
Назва:
Відповідь на запит на пояснення
Дата опублікування:
12.02.2024 11:52
Опис:
Управління капітального будівництва Житомирської міської ради (далі – УКБ ЖМР) за результатами розгляду запиту на надання пояснення повідомляє наступне.
1. Проектна документація по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» затверджена наказом УКБ ЖМР від 25.10.2023 № 37 відповідно до абзаца 4 пункту 4 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 11 травня 2011 р. № 560.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до затвердженої проектної документації по об’єкту будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79», яка пройшла експертизу та отримала позитивний експертний звіт № 230911-32/А від 02.10.2023, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ.
Очікувана вартість предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) розрахована на підставі зведеного кошторисного розрахунку, за виключенням сум, наведених у главі 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» та главі 12 «Проектні, вишукувальні роботи, експертиза та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
Також звертаємо Вашу увагу на те, що технічне завдання завантажено до електронної системи закупівель у складі Тендерної документації, а саме: у Додатку 5 до Тендерної документації «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва).
Крім того, з інформацією щодо проектної документації, кошторисної документації, експертного звіту можна ознайомитись на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за реєстраційними номерами:
- кошторисна документація: EM01:5309-5645-8918-0902,
- проектна документація: PD01:6756-8442-5302-2082,
- експертний звіт: EX01:5338-9950-8082-4004.
Повідомляємо, що власного веб-сайту УКБ ЖМР не має, тому на виконання вимоги пункту 4-1 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва) було оприлюднено 21.11.2023 на веб-сайті Житомирської міської ради в розділі «Публічні закупівлі» в підрозділі «Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі», яке можна переглянути за посиланням (https://zt-rada.gov.ua/?pages=18031).
Додатково додаємо:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79» (CPV ДК 021:2015: 45200000-9 Роботи, пов’язані з об’єктами завершеного чи незавершеного будівництва та об’єктів цивільного будівництва);
- зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва: «Нове будівництво споруди подвійного призначення (з захисними властивостями протирадіаційного укриття) на території Ліцею №7 міста Житомира імені Валерія Вікторовича Бражевського за адресою: м. Житомир, вул. Перемоги, 79»;
- експертний звіт № № 230911-32/А від 02.10.2023, виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза» м. Київ;
- наказ УКБ ЖМР від 25.10.2023 № 37 «Про затвердження проектно-кошторисних документацій».