-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (Послуги по встановленню систем захисту приміщень від пожежі на об'єкті - Будівля гуртожитку № 3 (підвальне приміщення, 5-9 поверхи)
Завершена
1 135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 675.00 UAH
Період уточнення:
17.11.2023 09:21 - 23.11.2023 00:00
Відповідь надана
Шановний Замовнику!
Номер:
7ff2b68d0abd4137a4366366982233a9
Дата опублікування:
20.11.2023 22:12
Опис:
Шановний, Замовнику! Хочемо звернути увагу, що з Додатку 4 вимога "Учасник в складі пропозиції зобов’язаний надати сканкопію документа (акт огляду об'єкта) з відміткою замовника, що засвідчує огляд Учасником об’єкта до подачі пропозиції." видалена не була, хоча, Ви як Замовник у відповідь на попереднє питання відповіли про її видалення з ТД!!! Просимо все ж таки видалити дану вимогу з ТД, щоб не дискримінувати учасників та дотримуватися ЗУ Про публічні закупівлі, а саме відкритості та прозорості!!
Відповідь:
виправлено
Дата відповіді:
21.11.2023 12:03
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
93832c59c4644229b37998423edec1ab
Дата опублікування:
17.11.2023 16:52
Опис:
В ТД встановлена вимога "сертифікат, який підтверджує відповідність системи протидії COVID-19 учасника вимогам стандарту SIC.Covid-Free:2020 або SO/PAS 45005 «Управління охороною праці – Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19». Зазначений сертифікат повинен бути чинним на момент подачі пропозиції.", яка є дискримінаційною!!!
На всій території України з 1 липня 2023 року скасований карантин, який був встановлений з метою запобігання поширенню гострої респіраторної хвороби COVID-19!! То про який чинний сертифікат йде мова??? якщо в учасника закінчився сертифікат, або його зовсім не було, а в звязку зі скасуванням карантину отримати їх зараз немає можливості, то ви пропонуєте не приймати участь у даній закупівлі???? Вважаємо дану вимогу дискримінаційною і такою що навмисно обмежує коло потенційних учасників, тож в разі не видалення її з ТД, ми будемо звертатися в АМКУ та контролюючі органи!!!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вимогу задовольняємо.
Вимогу про сертифікат, який підтверджує відповідність системи протидії COVID-19 учасника вимогам стандарту SIC.Covid-Free:2020 або SO/PAS 45005 «Управління охороною праці – Загальні рекомендації щодо безпечної роботи під час пандемії COVID-19» убрали з документів які потрібно подати в тендерній документації.
Дата відповіді:
20.11.2023 18:39
Відповідь надана
Неправомірна вимога
Номер:
cc8ac1f647f546a8826dbe6e00c42b4e
Дата опублікування:
17.11.2023 16:39
Опис:
Доброго дня, в ТД встановлена вимога "Досвід роботи підприємства Учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 5 років", яка є неправомірною!!! Зазначаємо, що вимога щодо надання довідки про досвід роботи на ринку робіт/послуг протипожежного призначення не менше 5 років є дискримінаційною, оскільки ліцензія на надання послуг та виконання робіт протипожежного призначення не має обмежень ні по території, ні по терміну дії, ні по об'єктам надання послуг. Встановивши вимогу про досвід в учасника 5 років, Замовник свідомо та навмисно обмежує коло учасників, які можуть взяти участь у торгах та можуть бути визнані переможцем торгів. Так як учасники, які мають необхідну матеріальнотехнічну базу, необхідну кількість працівників, досвід надання аналогічних послуг та відповідають всім встановленим вимогам, однак не мають досвіду саме 5 років не зможуть бути визнані переможцем торгів, оскільки не відповідатимуть вимогам Замовника. У разі не видалення даної неправомірної вимоги з тендерної документації, ми будемо звертатися в АМКУ та контролюючі органи, для вирішення даного питання!
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вимогу задовольняємо.
Вимогу про Досвід роботи підприємства Учасника на ринку послуг протипожежного захисту не менше 5 років видалено з документів які потрібно подати в тендерній документації.
Дата відповіді:
20.11.2023 18:40
Відповідь надана
Дискримінація
Номер:
1c8dcff7a8eb48f2ad239b22935a14e4
Дата опублікування:
17.11.2023 16:31
Опис:
Вимогами Тендерної документації замовника встановлено "Учасник в складі пропозиції зобов’язаний надати сканкопію документа (акт огляду об'єкта) з відміткою замовника, що засвідчує огляд Учасником об’єкта до подачі пропозиції."!
Відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно отримувати «Акт обстеження об’єкту» за підписом уповноваженої особи Замовника. Встановлені вимоги є незаконними та такими, що порушують права учасників та наступні принципи закупівель: - добросовісна конкуренція серед учасників; - максимальна економія, ефективність та пропорційність; - недискримінація учасників та рівне ставлення до них; - запобігання корупційним діям і зловживанням. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання «Акту обстеження об’єкту» є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Учасника, Замовник може не надати наведений вище акт, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції. Зауважуємо, що згідно частини першої статті 5 Закону одним із принципів здійснення закупівлі є недискримінація учасників, тому тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводить до дискримінації учасників.
Крім того, огляд об'єкту учасника з замовником до аукціону (розгляду пропозицій), прямо порушує норми чинного законодавства у сфері публічних закупівель, адже замовник та учасник (без ідентифікації особи) має право на електронне спілкування лише на веб-порталі Уповноваженого органу, а не при особистій зустрічі. Відповідно до статті 12 Закону Замовник здійснює процедуру закупівлі - відкриті торги, шляхом використання електронної системи закупівель. Електронна система закупівель повинна бути загальнодоступною та гарантувати недискримінацію, рівні права під час реєстрації всім заінтересованим особам та рівний доступ до інформації всім особам, обмін і збереження інформації та документів має відбуватися з гарантуванням непорушності даних про учасників і їхніх пропозицій під час проведення процедури закупівлі та їх конфіденційність до моменту розкриття тендерних пропозицій. Крім того, факт відсутності Учасника на об'єкті до аукціону (розгляду пропозицій), не має жодної підстави для відхилення тендерної пропозиції, визначеною статтею 31 Закону та визначених п.41 Особливостей Постанови КМУ№1178. Повністю усвідомлюємо, що відповідно до частини другої статті 22 Закону документація може містити також іншу інформацію, відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити, але вимога Замовника, що зазначена вище, повністю суперечить нормам Закону України «Про публічні закупівлі». Зауважимо, що тендерна документація має бути скадена відповідно до ст. 22 Закону, а саме п. 4 в якому йдеться про те що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та / або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Ви, як Замовник грубо порушуєте, п.4 ст.22 Закону, ст.5 Закону – оскільки створюєте дискримінаційні вимоги до учасників. З огляду на вищевикладене, просимо внести зміни до вимог Тендерної документації.
Залишаємо за собою право звернення в Антимонопольний комітет України за захистом порушених прав.
Відповідь:
Шановний Учаснику! Вимогу задовольняємо.
Вимогу «Учасник в складі пропозиції зобов’язаний надати сканкопію документа (акт огляду об'єкта) з відміткою замовника, що засвідчує огляд Учасником об’єкта до подачі пропозиції» видалено з тендерної документації.
Дата відповіді:
20.11.2023 18:40