-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Електромонтажні роботи (Послуги по встановленню систем захисту приміщень від пожежі на об'єкті - Будівля гуртожитку № 3 (підвальне приміщення, 5-9 поверхи)
Завершена
1 135 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 5 675.00 UAH
мін. крок: 0.5% або 5 675.00 UAH
Номер:
22b7c30f2a6c453d81ef92c17cdbc696
Ідентифікатор моніторингу:
UA-M-2024-01-23-000028
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу:
22.01.2024 00:00
Період моніторингу:
23.01.2024 12:02 - 14.02.2024 00:00
Статус:
Порушення не виявлені
Опис:
22.01.2024 № 8
Дніпро
Про початок здійснення
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 із змінами та доручення Держаудитслужби від 09.01.2024 №003100-18/303-2024,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель Східного офісу Держаудитслужби забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Додаток
до наказу Східного офісу
Держаудитслужби
від 22.01.2024 № 8
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу назва замовника
24 UA-2023-11-17-001001-a 17.11.2023 Кропивницький аграрний фаховий коледж Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Любов ОПОЛОНИК
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозицій, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Детальніше
Висновок про результати моніторингу
Статус порушень:
Не виявлені
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства:
За результатами аналізу питань обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону №922, розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі:
Дата закінчення моніторингу: 13 лютого 2024 року.
Предметом аналізу були питання: обрання процедури закупівлі, визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII зі змінами (далі – Закон № 922) та Постанові Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, пояснення Замовника, отриманні 13.02.2024 через електронну систему закупівель на запит Східного офісу Держаудитслужби від 08.02.2024.
Під час моніторингу процедури закупівлі проаналізовано: річний план закупівель UA-P-2023-11-17-000581-a на 2023 рік Кропивницького аграрного фахового коледжу (далі Замовник), тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 16.11.2023, тендерну пропозицію учасника ТОВ "Пожежно-техногенна безпека», повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 28.11.2023, Договір від 04.12.2023 №1155.
Період усунення порушень:
15.02.2024 17:43 - 21.02.2024 00:00
Дата публікації висновку:
15.02.2024 17:43
Запити/Пояснення
Номер:
5148a300cc06463aa5fd2d3b91b59012
Назва:
Запит на подання пояснень
Дата опублікування:
08.02.2024 17:46
Дата до якої повинна бути надана відповідь:
14.02.2024 00:00
Опис:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-11-17-001001-a) відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого Наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) із наступних питань:
1. Пунктом 9 Додатка №4 «Інші документи, які мають бути подані Учасником у складі своєї тендерної пропозиції до тендерної документації виставлена вимога: «Керівник робіт повинен мати вищу освіту за одною із спеціальностей, в тому числі “ Пожежна безпека”» та стаж роботи за цим видом робіт не менше п’яти років (за спеціальністю “ Пожежна безпека”)». В наданій у складі тендерної пропозиції є посилання на дату прийняття на роботу та навчання в вузах при отриманні вищої освіти та проходження служби в лавах ДСНС України, Наказ о прийняття на роботу№46/19 від 18.11.2019. Крім того у «Довідці про наявність в учасника працівників відповідальної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» № 538 від 24.11.2023 року зазначено, що загальний стаж роботи головного інженера Філюк Миколи Віталійовича 3 роки 5 місяців, що не відповідає вимогам. Чому не відхилили пропозицію?
Пояснення, (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Номер:
7683f0804c8b4cb1b7de171514828901
Назва:
Відповідь на звернення
Дата опублікування:
13.02.2024 12:50
Опис:
Учасник надав завірену копію трудової книжки Філюка М. В., де є запис що він проходив службу в ДСНС України з 01.02.2006 року по 15.05.2014 року, що є більше 5 років, а також є диплом, який підтверджує, що Філюк М. В. в 2006 році здобув повну вищу освіту по спеціальності "Пожежна безпека"
У довідці № 538 від 24.11.2023 року вказано стаж на даному підприємстві - ТОВ "Пожежно-техногенна безпека", який складає 3,5 роки.
В ТД було вказано "Керівник робіт повинен мати вищу освіту за однією із спеціальностей у галузях знань “Архітектура та будівництво”, “Цивільна безпека” (за спеціальностями “Цивільна безпека”, “Пожежна безпека”), “Автоматизація та приладобудування”, “Електроніка та телекомунікації”, “Електрична інженерія” стаж роботи за цим видом робіт не менше трьох років або в органах та підрозділах цивільного захисту (за спеціальністю “Пожежна безпека”) не менше п’яти років, що підтверджується копією диплому