-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Охоронні послуги (послуги з охорони об’єктів та особистої охорони (послуги з фізичної охорони об’єкту КНП «Миколаївська обласна клінічна лікарня» МОР))
Завершена
544 608.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 2 723.04 UAH
мін. крок: 0.5% або 2 723.04 UAH
Період уточнення:
16.11.2023 15:11 - 07.12.2023 00:00
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги (пульт в м. Миколаєві)
Номер:
af69b35f79c44100b72f8317527c7703
Дата опублікування:
21.11.2023 12:28
Опис:
Обіцяни, Замовником зміни чомусь не внесено в цій частині.
Відповідь:
Шановний учаснику, На вашу вимогу виключити з тендерної документації такий кваліфікаційний критерій як власний пульт централізованого нагляду, розміщений в м.Миколаєві, для підтвердження якого учасник надає скановану копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно або договору оренди нерухомого майна в якому розміщено пульт, та документ, що підтверджує право власності на пульт централізованого нагляду, як дискримінаційний, відповідаємо наступне.
З метою закупівлі замовником якісних послуг з охорони соціально-значущого об’єкту в умовах військового часу, що у свою чергу дозволить оперативно вирішувати проблемні питання реагування, що будуть виникати під час виконання підрядником договору з охорони об’єкту, враховуючи виникнення надзвичайних ситуацій та можливої відсутності будь якого зв’язку, у тому числі стільникового, замовник, керуючись вимогами ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі», чітко визначає вимоги до відповідної закупівлі, чим уникає ситуації, коли саме на стадії укладення договору у замовника виникає багато вимог до постачальника, які ніде не були попередньо оприлюднені. Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» замовнику надано право встановлювати один або декілька кваліфікаційних критеріїв та самостійно визначати перелік документів, які учасники повинні надати на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям. Одним із таких критеріїв є наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Так, на підтвердження наявності пульту централізованого нагляду, розміщеного в м. Миколаєві нами у тендерній документації передбачено надання учасником сканованої копії свідоцтва про право власності на нерухоме майно або договору оренди нерухомого майна в якому розміщено пульт, та документ, що підтверджує право власності на пульт централізованого нагляду, наявність такого пульту а також наявність орендованого чи власного майна вже є вагомим доказом того, що учасник здійснює свою діяльність у певному регіоні, а не лише після перемоги у тендері розпочне наспіх набирати штат охоронників на всі об’єкти замовника, забезпечувати нових працівників необхідним матеріальним ресурсом, а також контролювати несення служби безпосередньо на постах охорони. Звертаємо увагу на те, що тендерною документацією також передбачено наявність в учасника груп швидкого реагування, дислокованих в м.Миколаєві. Проте, такий кваліфікаційний критерій не викликав в учасника підозр щодо дискримінаційності зазначених вимог. Можна припустити, через те, що для підтвердження учасник надає лише власну довідку, складену у довільній формі з інформацією про кількість, адреси/адрес дислокації груп швидкого реагування. Європейський суд з прав людини визначає дискримінацію як відмінність у ставленні до осіб, які перебувають в аналогічній або схожій ситуації. Будь-який суб’єкт охоронної діяльності без жодних обмежень шляхом розширення карти надання охоронних послуг може здійснити в м. Миколаєві організацію діючих підрозділів охорони (філії або представництва) та забезпечити їх матеріально-технічною базою для виконання вимог зазначених в нашій тендерній документації. Крім того, закупівлі здійснюються не лише за принципом недискримінації учасників, а також за принципом добросовісної конкуренції серед учасників. А Законом України «Про захист економічної конкуренції» визначено, що економічна конкуренція (конкуренція) - змагання між суб’єктами господарювання з метою здобуття завдяки власним досягненням переваг над іншими суб’єктами господарювання, внаслідок чого споживачі, суб’єкти господарювання мають можливість вибирати між кількома продавцями, покупцями, а окремий суб’єкт господарювання не може визначати умови обороту товарів на ринку. В нашому регіоні діє понад 150 суб’єктів охоронної діяльності більша частина яких відповідає кваліфікаційним критеріям. Також ст 16. Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено, що Учасник може залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, для відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності пульту і офісу у м. Миколаєві. Враховуючи вищевикладене, вимоги тендерної документації, в умовах військового часу та з урахуванням території, що граничить з районом ведення бойових дій, є обгрунтовано необхідними для належного та якісного забезпечення виконання договору про закупівлю послуг з охорони соціально-значущого об’єкту охорони.
Дата відповіді:
21.11.2023 14:29
Відповідь надана
Дискримінаційні вимоги (пульт в м. Миколаєві)
Номер:
c92be220d1fc4edaa63ffc80e7c7d9bb
Дата опублікування:
17.11.2023 10:52
Опис:
Шановний Замовник!
Вами встановлено вимоги в п. 3 Додатку 2:
" Документи, що підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій: інформаційна довідка про наявність необхідного обладнання та матеріально-технічної бази (учасник повинен мати спеціальний одяг зі знаками розрізнення, спеціальні засоби самооборони, автомобілі, групи швидкого реагування, дислоковані в м. Миколаєві, власний пульт централізованого нагляду, розміщений в м. Миколаєві, засоби зв’язку)". та
п. 4 Додатка 2:
"Для підтвердження наявності пульту централізованого нагляду, розміщеного в м. Миколаєві, учасник надає скановану копію свідоцтва про право власності на нерухоме майно або договору оренди нерухомого майна в якому розміщено пульт та документів, підтверджуючих сплату орендної плати за останній місяць, документ, що підтверджує розміщення (монтаж, обслуговування тощо) пульту централізованого нагляду у вищезазначеному об’єкті нерухомого майна."
Нам зрозуміло, що Ви передбачаєте лише місцевих учасників, але вимоги в п.3 та в п.4 є дискримінаційними для нашої компанії, як можливого потенційного учасника. Регіональна прив'язка кваліфікаційного критерію (яку, до речі, розміщено Вами в технічному завданні) неодноразово успішно було оскаржено в Комісії АМКУ, що ми й зробимо, якщо розташування ПЦС (з підтверджуючими документами) залишиться в вимогах Вашої ТД.
З повагою.
Відповідь:
Шановний учаснику, зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дякуємо за звернення та маємо надію на плідну співпрацю в майбутньому.
Дата відповіді:
21.11.2023 10:44
Відповідь надана
Дискримінаційні умови тендерної документації
Номер:
3892d27ea0474ad0ac4c45892915e22e
Дата опублікування:
17.11.2023 10:22
Опис:
Шановний Замовник! П.5 переліку вимог до Учасника , визначених в Додатку 2 "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" містить вимогу надання Документів, що підтверджують наявність досвіду надання послуг з охорони комунальних об’єктів у місті Миколаєві, Миколаївської області не менше 1 (одного) року за аналогічним (аналогічними) за предметом закупівлі договором (договорами), такі вимоги щодо строку надання послуг ( не менше одного року та охорона комунальних обєктів лише у місті Миколаєві, Миколаївської оласті) є дискримінаційними, штучно обмежує коло учасників, що неодноразово підтверджували рішення АМКУ.
Просимо привести у відповідність до законодавства про пулічні закупівлі тендерну документацію, вилучивши дискримінаційні вимоги для учасника.
Відповідь:
Шановний учаснику, зміни до тендерної документації будуть внесені.
Дякуємо за звернення та маємо надію на плідну співпрацю в майбутньому.
Дата відповіді:
21.11.2023 10:44