-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливні гранули (пелети) з деревини
Завершена
690 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 900.00 UAH
Період уточнення:
15.11.2023 15:31 - 20.11.2023 00:00
Відповідь надана
Скасування необхiднiсті отримувати висновок державної санiтарно-епiдемiологiчної експертизи виробниками та iмпортерами нехарчовоi продукцiї та введені в дію 01.10.23р
Номер:
e322fb00144040a4a1d5876133d3d716
Дата опублікування:
17.11.2023 18:30
Опис:
З цього питання нами подана скарга на дії замовника UA-2023-10-20-014636-a.a, прийнята до розгляду рішенням №18115-р/пк-пз від 13.11.2023р.. з призначенням дати розгляду 20.11.23р. В разі прийняття позитивного рішення комісії АМКУ щодо цього питання умови тендерної документації будут оскаржені учасниками.
Відповідь:
Шановний учаснику, у Вашому зверненні від 17.11.2023 року відсутнє питання щодо процедури закупівлі UA-2023-11-15-012752-a, яку проводить Виконавчий комітет Межиріцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області. Ми, як Замовник, не маємо ніякого відношення до процедури закупівлі UA-2023-10-20-014636-a.а на яку Ви посилаєтеся у зверненні, а тому не несемо відповідальність за зміст тендерної документації по цієї процедурі.
В разі не згоди з таким рішенням Замовника Ви маєте право звернутися за захистом своїх прав до Органу оскарження.
Дата відповіді:
19.11.2023 07:25
Відповідь надана
висновок
Номер:
1aff90099a2243ac91ecf3b8e90b4284
Дата опублікування:
16.11.2023 11:04
Опис:
Шановний замовник! Закон України Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення №4005-XII від 24.02.94 (з редакціями та доповненнями) втратив чинність на підставі Закону України Про систему громадського здоров'я №2573-ІХ від 06.09.2022, який скасовує необхідність отримання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції.
прохання привести ТД до ладу з вимогами закону.
Відповідь:
Шановний учаснику, у відповідь на ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На паливні брикети з деревини поширюється стандарт ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови".
Відповідно до пункту 13.2 ДСТУ 8358:2015 кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
- назву й умовне позначення брикетів або гранул;
- призначеність брикетів або гранул;
- специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв’язувальну або іншу добавку і її кількість);
- вид спожиткового паковання;
- номінальні габаритні розміри і масу спожиткового паковання;
- загальну масу партії (її частини) нетто;
- номер партії;
- дату виготовлення;
- позначення цього стандарту;
- номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
- вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
- гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
- номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
Таким чином ДСТУ 8358:2015 зобов'язує виробника брикетів та гранул паливних з деревинної сировини мати відповідний Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.
В разі не згоди з таким рішенням Замовника Ви маєте право звернутися за захистом своїх прав до Органу оскарження.
Дата відповіді:
17.11.2023 14:48