-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Паливні гранули (пелети) з деревини
Завершена
690 000.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1% або 6 900.00 UAH
мін. крок: 1% або 6 900.00 UAH
Період оскарження:
15.11.2023 15:31 - 20.11.2023 00:00
Вимога
Відхилено
Щодо вимог п. 5.4. Договору
Номер:
6780cacfaa0d490bb1e79725352a338d
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-012752-a.b16
Назва:
Щодо вимог п. 5.4. Договору
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 5.4. проєкту договору передбачено: "При невідповідності якості та марки Товару, виявленого за результатами проведеної незалежної експертизи, Постачальник зобов'язаний замінити таку партію Товару у строк, зазначений у п. 3.8 цього Договору, та сплатити штраф згідно п. 8.4 цього Договору.". Проте в п. 3.8. не зазначено ніякого строку.
Вимагаю привести у відповідність.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 20:17
Вирішення:
Згідно п. 3.7 Проєкту договору Постачальник зобов'язується власними силами, засобами та за власний рахунок замінити невідповідний Товар на відповідний та поставити його протягом 3 (трьох) календарних днів з моменту підписання вищезазначеного Акту Сторонами. Також згідно преамбулі Додатку 4 до тендерної документації: Зазначені в цьому проекті договору умови, не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати проект договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель. Таким чином вказана Вами невідповідність буде врахована під час укладання договору про закупівлю.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо вимог п. 7.2. Додатку 3
Номер:
b74289cac6c44850b341195a7ba06bdf
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-012752-a.a15
Назва:
Щодо вимог п. 7.2. Додатку 3
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 7, 7.2. Додатку 3 передбачено: "7. Для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи:
... 7.2. Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар, що закуповується замовником у відповідності до вимог документації, виданий на ім'я учасника або виробника товару Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, про те, що товар, що складає предмет закупівлі (об'єкт експертизи), виготовлений у відповідності із ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови" та відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам."
Одним з потенційних учасників було задане питання Замовнику: "Закон України Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення №4005-XII від 24.02.94 (з редакціями та доповненнями) втратив чинність на підставі Закону України Про систему громадського здоров'я №2573-ІХ від 06.09.2022, який скасовує необхідність отримання висновку Державної санітарно-епідеміологічної експертизи виробниками та імпортерами нехарчової продукції. прохання привести ТД до ладу з вимогами закону. "
Замовником вказана вимога була обгрунтована наступним: "Відповідно до пункту 13.2 ДСТУ 8358:2015 кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують: - назву й умовне позначення брикетів або гранул; - призначеність брикетів або гранул; - специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв’язувальну або іншу добавку і її кількість); - вид спожиткового паковання; - номінальні габаритні розміри і масу спожиткового паковання; - загальну масу партії (її частини) нетто; - номер партії; - дату виготовлення; - позначення цього стандарту; - номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи; - вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції; - гарантійний строк зберігання брикетів або гранул; - номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника. Таким чином ДСТУ 8358:2015 зобов'язує виробника брикетів та гранул паливних з деревинної сировини мати відповідний Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи."
Замовник перекручує вимоги ДСТУ на свій лад прирівнюючі положення ДСТУ, в якому вказане "номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи" та вимогу ТД, в якій вказано "Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи Державною службою України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів, про те, що товар, що складає предмет закупівлі (об'єкт експертизи), виготовлений у відповідності із ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови" та відповідає встановленим медичним критеріям безпеки/показникам."
Тобто Замовник самостійно визначає ким повинен бути наданий висновок та з яким змістом.
Це є грубим порушенням діючого законодавства щодо закупівель, яке по суті сприяє перезомі Учасника, який отримав саме такий висновок як описано Замовником до відміни надання таких висновків щодо пеллет.
Вимагаю привести вимогу в ТД у відповідність до норм законодавства та виключити вказану дискримінаційну та антиконкурентну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 20:15
Вирішення:
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На паливні брикети з деревини поширюється стандарт ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови".
Відповідно до пункту 13.2 ДСТУ 8358:2015 кожну партію брикетів або гранул під час відвантаження споживачеві супроводжують документом про якість установленої форми, в якому вказують:
- назву й умовне позначення брикетів або гранул;
- призначеність брикетів або гранул;
- специфічні показники брикетів або гранул (групу якості, розміри, форму поперечного перерізу, сировину, зв’язувальну або іншу добавку і її кількість);
- вид спожиткового паковання;
- номінальні габаритні розміри і масу спожиткового паковання;
- загальну масу партії (її частини) нетто;
- номер партії;
- дату виготовлення;
- позначення цього стандарту;
- номер і дату Висновку санітарно-епідеміологічної експертизи;
- вимоги щодо умов транспортування і зберігання продукції;
- гарантійний строк зберігання брикетів або гранул;
- номер приймальника технічного контролю підприємства-виробника.
Таким чином ДСТУ 8358:2015 зобов'язує виробника брикетів та гранул паливних з деревинної сировини мати відповідний Висновок санітарно-епідеміологічної експертизи.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо вимог п. 7.1. Додатку 3
Номер:
2f7ffda8b8314494be1cf9da689c4965
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-012752-a.c14
Назва:
Щодо вимог п. 7.1. Додатку 3
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 7, 7.1. Додатку 3 передбачено:
"7. Для підтвердження відповідності товару технічним та якісним характеристикам учасники повинні надати у складі тендерної пропозиції в електронному вигляді через електронну систему закупівель наступні документи:
7.1. Сертифікат якості, посвідчення якості на паливні гранули (пелети) з деревини, видані на ім'я учасника торгів або виробника товару не раніше листопада 2022 року, оформлених у відповідності до вимог Розділу 12 та Розділу 13 ДСТУ 8358:2015, видані лабораторією яка має право проводити відповідні аналізи (акредитація або компетентність якої підтверджена способом, визначеним законодавством), щодо якісних показників товару визначених в цій документації. Зазначені у сертифікаті якості, посвідченні якості показники повинні відповідати вимогам таблиці 1 пункту 6.1 ДСТУ 8358:2015 за всема показниками для гранул І групи якості."
Разом з тим ДСТУ не визначено як повинен називатися документ, який підтверджує якість пелет. Фактично це може бути і протокол випробувань і сертифікат відповідності тощо.
Проте Замовник штучно обмежує Учасників встановлюючи обмежений перелік документів, які приймаються Замовником на підтвердження якості Товару: ТІЛЬКИ СЕРТИФІКАТ ЯКОСТІ АБО ПОСВІДЧЕННЯ ЯКОСТІ.
Вимагаю привести вимоги ТД у відповідність до діючого законодавства та передбачити можливість надання на підтвердження якості товару інших документів: Сертифікат якості або посвідчення якості або протокол випробувань або сертифікат відповідності або інший документ, що виданий лабораторією / установою яка має право проводити відповідні аналізи (акредитація або компетентність якої підтверджена способом, визначеним законодавством), щодо якісних показників товару визначених в цій документації.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 20:06
Вирішення:
Оскільки ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови" не містить певного переліку документів, що підтверджують якість товару, тому Замовник може самостійно обрати той чи інший вид документу, що підтверджує якість паливних гранул (пелети) з деревини.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо вимог п. 2 Додатку 3
Номер:
029be3b0a2b942b383a8b38336b707ed
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-012752-a.a13
Назва:
Щодо вимог п. 2 Додатку 3
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 2 Додатку 3 встановлено таку вимогу: "Запропоновані учасниками паливні гранули (пелети) з деревини за якісними та технічними характеристиками повинні відповідати всім показниками, зазначеним у таблиці 1 пункту 6.1 ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови" для І групи якості.".
Проте у таблиці 1 пункту 6.1. ДСТУ 8358:2015 зазначені показники, які не мають відношення до пелет. Зокрема: п.п. 7, 8 нормують тільки для брикетів, які виготовлено з подрібненої деревини, що оброблена хімічними добавками.
Пунктом 29 Особливостей встановлено: "29. У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі)."
Вимагаю привести вимоги п. 2 Додатку 3 у відповідність до чинних вимог нормативно-правових документів.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 19:58
Вирішення:
Відповідно до пункту 29 Особливостей у разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердого палива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільного транспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей, електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються.
У разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим цього пункту, замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
На паливні брикети з деревини поширюється стандарт ДСТУ 8358:2015 "Брикети та гранули паливні з деревинної сировини. Технічні умови". У пункті 6 вказаного ДСТУ наведені технічні вимоги до брикетів та гранул паливних, оскільки предметом закупівлі за цими торгами є паливні гранули (пелети) з деревини, то учасники повинні підтвердити тільки ті якісні та технічні характеристики, що стосуються саме паливних гранул.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо вимоги п. 6 Додатку 3
Номер:
4e1ae2c4c5614eb3bb6d7cce7f3423d3
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-012752-a.b12
Назва:
Щодо вимоги п. 6 Додатку 3
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 6 Додатку 3 встановлено вимогу: "Поставку товару Постачальник повинен забезпечити власним транспортом.". Ця вимога є дискримінаційною по відношенню до учасників, які спроможні завезпечити поставку орендованим транспортом або за угодами з перевізниками тощо.
Вимагаю виключити вказану дискримінаційну вимогу.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 19:52
Вирішення:
Шановний Учаснику, Ви не вірно тлумачити вказану норму тендерної документації. Замовник має на увазі, що поставка товару повинна відбуватися за рахунок постачальника. Замовник не наполягає, щоб у постачальника був виключно власний автотранспорт, це може бути поставка орендованим транспортом або за угодами з перевізниками тощо. Додатково зазначимо, що тендерна документація не вимагає надання додаткових документів, що стосуються автотранспорту.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо етичної поведінки
Номер:
d15d6d8a93e449bd9197b770d29ae1d9
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-012752-a.b11
Назва:
Щодо етичної поведінки
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 2 розділу 5 передбачено: "Учасники закупівлі повинні при підготовці тендерної пропозиції підтвердити відповідність вимогам щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель згідно затвердженої Мінекономіки типової форми Настанов щодо етичної поведінки учасників/потенційних учасників під час участі в публічних закупівлях з наданням скан-копії таких настанов. З огляду на це, учасники подають у складі тендерної пропозиції документи, що підтверджують запровадження на підприємстві учасника політики щодо етичної поведінки під час здійснення публічних закупівель, добросовісної конкуренції. Серед таких документів повинен знаходитись наказ підприємства-учасника щодо призначення уповноваженого працівника, відповідального за контроль та дотримання заходів і політики етичної поведінки при участі у процедурах публічних закупівель."
Проте в зазначних Настановах НЕ передбачено необхідність впровадження Політики, призначення уповноваженого тощо. Безпосередньо в Настановах зазначено "Настанови не встановлюють норм права, носять виключно рекомендаційний та інформаційний характер."
Вимагаю виключити з ТД зазначені вимоги як такі, що не грунтуються на діючому законодавстві.
Окремо звертаю увагу на існування Настанови щодо етичної поведінки ЗАМОВНИКІВ під час здійснення публічних закупівель (лист Мінекономрозвитку від 01.04.19 р. № 3304-04/13647-06). Якщо Замовник вважає за необхідне формалізування процесів, то було би логічним оприлюднити в складі ТД відповідні політики та накази Замовника.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 19:48
Вирішення:
Згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Нам не зрозуміло, чому Ви вирішили, що зазначені вище вимоги не ґрунтуються на діючому законодавстві. Тендерна документація розроблена відповідно до вимог Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 року № 922-VIII (зі змінами) та Постанови від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування".
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо надання листа-згоди
Номер:
f98a38d54fa6442e8768553e590ac5f2
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-012752-a.c10
Назва:
Щодо надання листа-згоди
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 1 розділу 5 ТД передбачено: "Відповідно до пункту 42 Постанови Замовник має право звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції. Учасники повинні надати в складі своєї тендерної пропозиції відповідний лист-згоду щодо цього права замовника. ..."
Право на звернення за підтвердженням інформації є у Замовника незалежно від наявності згоди Учасника.
Вимагаю виключити вказану вимогу з ТД як безпідставну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 19:34
Вирішення:
Згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Нам не зрозуміло, як зазначена Вами вимога тендерної документації заважає Вам прийняти участь в цих торгах.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо довідки про ПДВ
Номер:
c80583e83ad740eb94aabe945c097ac1
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-012752-a.b9
Назва:
Щодо довідки про ПДВ
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 1 розділу 5 ТД передбачено: "Якщо учасник не є платником ПДВ або на предмет закупівлі не нараховується ПДВ, то він повинен надати у складі тендерної пропозиції про це довідку в довільній формі із посиланням на діючі норми відповідного законодавства.". Потенційний учасник - ФОП на єдиному податку, не є платником ПДВ, тому що вимоги чинного законодавства дозволяють йому не бути платником ПДВ. Що додатково необхідно пояснити Замовнику і навіщо Замовнику ця інформація для здійснення закупівлі пеллет?
Вимагаю виключити вказану вимогу як безпідставну.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 19:34
Вирішення:
Згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Замовник повинен розуміти чи враховує остаточна вартість предмету закупівлі всі податки і збори (обов'язкові платежі), що сплачуються або мають бути сплачені. Саме тому Замовник вимагає від учасників, що зазначають ціну на товар без врахування ПДВ, зазначити на підставі чого вони не нараховують ПДВ, щоб в подальшому уникнути ситуації, що на предмет закупівлі недобросовісний постачальник захоче додатково "накласти" ПДВ в розмірі 20%.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо ознайомлення з кінцевим строком подання тендерних пропозицій
Номер:
a8957ca5047d413080e97a143c46e863
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-012752-a.a8
Назва:
Щодо ознайомлення з кінцевим строком подання тендерних пропозицій
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 1 розділу 4 передбачено: "Учасники повинні надати довідку в довільній формі щодо ознайомлення з кінцевим строком подання тендерних пропозицій з зазначенням його у вигляді дати та часу.".
З огляду на кількість довідок та гарантійних листів, що передбачені в ТД для подання учасниками, але не мають ніякого відношення до предмету закупівлі, виникають деякі сумніви щодо зацікавленості Замовника в швидкій та конкурентній закупівлі.
Вимагаю виключити вказану вимогу як таку, що зайве бюрократизує закупівлю.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 19:28
Вирішення:
Згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Нам не зрозуміло, як зазначена Вами вимога тендерної документації заважає Вам прийняти участь в цих торгах.
Статус вимоги:
Відхилено
Вимога
Відхилено
Щодо надання учасником гарантійного листа про надання документів Переможцем
Номер:
3eb3a4084903407bb76e9c79eae4bca4
Ідентифікатор запиту:
UA-2023-11-15-012752-a.a7
Назва:
Щодо надання учасником гарантійного листа про надання документів Переможцем
Вимога:
Шановний Замовник! Пунктом 5 розділу 3 ТД передюачено таке: "Переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Постанови (надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції щодо виконання умов цього пункту)...".
Тобто Замовник вимагає від учасника гарантійний лист про те, що учасник, коли стане переможчем, надасть документи від переможця.
Звертаю увагу Замовника, що: 1) гарантійний лист не створює додаткової відповідальності для учасника; 2) якщо переможець не надасть необхідні документи, то цілком законно буде дискваліфікований.
Вимагаю виключити з ТД вказану вимогу як безглузду та таку, що потенційног створить додаткове затягування процедури закупівлі.
Пов'язані документи:
Документів не завантажено.
Дата подачі:
19.11.2023 19:24
Вирішення:
Згідно частини 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Нам не зрозуміло, як зазначена Вами вимога тендерної документації заважає Вам прийняти участь в цих торгах.
Статус вимоги:
Відхилено