• Відкриті торги з особливостями
  • Однолотова
  • КЕП

Коагулянти на основі сполук алюмінію та заліза, гіпохлорит натрію марка А, хлор рідкий в балонах та контейнерах.

Завершена

7 835 000.00 UAH з ПДВ
мін. крок: 0.5% або 39 175.00 UAH
Період уточнення: 15.11.2023 11:49 - 22.11.2023 00:00
Відповідь надана

Вимога замовника

Номер: 92d91d1d84b245678baa92864b612bea
Дата опублікування: 17.11.2023 15:03
Опис: Шановний Замовник! Наше підприємство як потенційний учасник має висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на товар (коагулянт), проте не маємо висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на нормативну документацію зі змінами (у разі наявності таких змін), згідно якої виготовляється товар (у разі надання аналогу), так як пропонуємо до закупівлі товар іноземного виробництва. З 01.10.2023р. чинним законодавством не передбачено отримання такого дозвільного документу як висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи, тому отримати його фактично неможливо. Просимо виключити вимогу про надання висновку ДСЕЕ на нормативну документацію.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику, до ТД будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 20.11.2023 09:08
Відповідь надана

надання документів

Номер: 46308bdd7ab24b078b536dbd885112c3
Дата опублікування: 17.11.2023 13:43
Опис: Шановний Замовник! У тендерній документації для документів, які має подати Учасник стосовно коагулянтів гідрооксихлорид алюмінію встановлено: "- копію сторінок технічних умов України (у разі надання аналогу)..." Просимо пояснити, чому учасник, який запропонує до закупівлі коагулянт торгової марки "Полвак" не повинен надавати технічні умови? Зокрема, існує вимога, яка встановлює, що "Сертифікат/паспорт якості повинен містити фактичні показники якості (конкретний розмір, конкретну величину параметру, показник тощо) запропонованого товару з підтвердженням відповідності вимогам нормативної документації та підтверджувати відповідність товару всім вимогам, що встановлені в таблиці 1 цього технічного завдання". Яким чином Замовник перевірить відповідність заявленим у сертифікаті показникам коагулянту Полвак вимогам нормативної документації, якщо не вимагаються технічні умови? Стосовно хлору рідкого встановлено: "довідка у довільній формі з інформацією про чинний стандарт або інший документ, у відповідності до якого виготовлено продукцію. Надається копія сторінки (або сторінок) такого стандарту або іншого документу, у відповідності до якого виготовлено продукцію;". Просимо роз'яснити яка саме сторінка (або сторінки) з стандарту або іншого документту мають бути надані учасником? Дякуємо
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, щодо надання копії технічних умов на Полвак до ТД будуть внесені зміни; щодо надання копії сторінок чинного стандарту на хлор рідкий, надається та сторінка чи сторінки де зазначається нормативно-технологічний документ, що встановлює якісні характеристики і вимоги, яким має відповідати товар (хлор рідкий).
Дата відповіді: 17.11.2023 14:53
Відповідь надана

Щодо партій поставок

Номер: 5cf424b418a84f3997591c15d22570fa
Дата опублікування: 17.11.2023 13:29
Опис: Доброго дня! Просимо повідомити яким орієнтовним обсягом будуть партії поставки хлору рідкого? І яка орієнтована кількість буде закуповуватись хлору рідкого в контейнерах та хлору рідкого в балонах окремо. Дякуємо.
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учаснику: одна партія поставки хлору до 3-х тонн.
Дата відповіді: 17.11.2023 14:24
Відповідь надана

до проекту Договору

Номер: 796ad29673b34f9686ffae3027bdd89b
Дата опублікування: 17.11.2023 09:02
Опис: Шановний Замовник. В п.4.7 розділу 4 «Умови і порядок поставки товару» до проекту Договору про закупівлю товару прописана умова згідно якої «перехід права власності та ризик випадкового знищення або пошкодження Товару переходить від Постачальника до Замовника в момент підписання Замовником належним чином оформленої видаткової накладної». Даний пункт не є коректним, бо Вами не прописані строки підписання видаткової накладної. Постачальник не може нести ризик випадкового знищення або пошкодження товару, коли цей товар вже по факту переданий Замовнику, але по якійсь причині затримується підписання видаткової накладної. Тому, просимо внести зміни та викласти п.4.7 розділу 4 «Умови і порядок поставки товару» до проекту Договору про закупівлю товару в такій редакції: «перехід права власності та ризик випадкового знищення або пошкодження Товару переходить від Постачальника до Замовника в момент передачі товару».
Відповідь: Доброго дня. Шановний учаснику, момент передачі товару підтверджується належним чином оформленою видатковою накладною. Підписання видаткової накладної відбувається одразу по факту передачі товару Замовнику.
Дата відповіді: 17.11.2023 10:26
Відповідь надана

проект Договору

Номер: e2a089a30919403480ae693d95ec1630
Дата опублікування: 17.11.2023 09:01
Опис: 2. Шановний Замовник. Деякі розділи до проекту Договору про закупівлю товару викладені Вами некоректно, що дає підставу для неоднозначного їх розуміння. Так: - Розділ 2 «Ціна Договору» до проекту Договору викладено з повторенням нумерації пунктів даного розділу. А саме: в п.2.4 було зроблено посилання на загальну ціну Договору, визначену в п.2.3 Договору, однак, даний розділ містить два пункти з однаковою нумерацією «2.3» та два пункти з однаковою нумерацією «2.4»; - В п.4.10 розділу 4 «Умови і порядок поставки товару» до проекту Договору про закупівлю товару Вами зроблено посилання на п.4.9 якого взагалі не існує; - В п.8.6 розділу 8 «Строк дії договору» зазначено, що …«Сторони зобов’язуються в семиденний термін повідомити одна одну про зміну поштових, юридичних, платіжних та інших реквізитів»…, проте в п. 9.3 розділу 9 «Інші умови» вами вказано інші терміни, а саме: «Сторони підтверджують, що при укладенні цього договору, вони досягли згоди, щодо всіх істотних умов Договору, визначених чинним законодавством та несуть повну відповідальність за правильність вказаних у цьому Договорі реквізитів та зобов'язується своєчасно у письмовій формі повідомляти одна одну про їх зміну не пізніше 5 (п`яти) днів о впровадження таких змін, а у разі неповідомлення несуть ризик настання пов'язаних із цим несприятливих наслідків». На цій підставі, просимо усунути невідповідності в розділі 2 «Ціна Договору», в розділі 4«Умови і порядок поставки товару», в розділі 8 «Строк дії договору», в розділі 9 «Інші умови» до проекту Договору про закупівлю товару.
Відповідь: Шановний Учаснику до ТД будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 17.11.2023 09:31
Відповідь надана

змініи до проекту Договору

Номер: a4b2c4d58ad44c3d918fe4f57351a673
Дата опублікування: 17.11.2023 09:00
Опис: 1. Шановний Змовник. Відповідно до тендерної документації розміщеної Вами на сайті prozorro.gov.ua (№ UA-2023-11-15-006215-а) п.6.1 в розділі «Загальні положення» джерелом фінансування предмету закупівлі вказано власний бюджет (кошти від господарської діяльності підприємства). Проте, в проекті Договору про закупівлю в п. 1.1 розділу 1 «Предмет договору», Вами зазначено, що джерелом фінансування є кошти місцевого бюджету. Тобто, умови фінансування предмета закупівлі викладені в п. 1.1 розділу 1 до проекту Договору відрізняються від інформації про фінансування предмету закупівлі викладеної в самій тендерній документації На цій підставі, просимо усунути невідповідності вказані в п. 1.1 розділу 1 проекту Договору про закупівлю товару відповідно до вимог оприлюдненої тендерної документації.
Відповідь: Шановний Учаснику до ТД будуть внесені зміни.
Дата відповіді: 17.11.2023 09:30