-
Відкриті торги з особливостями
-
Однолотова
-
КЕП
Світлофори велосипедні
Торги не відбулися
778 125.00
UAH з ПДВ
мін. крок: 1.5% або 11 671.88 UAH
мін. крок: 1.5% або 11 671.88 UAH
Період уточнення:
13.11.2023 15:39 - 22.11.2023 00:00
Відповідь надана
Стосовно ДСТУ EN12368
Номер:
3cf4fc28fa1240d3ae906ede47293cdc
Дата опублікування:
17.11.2023 13:07
Опис:
Шановний Замовнику, з огляду на те, що ДСТУ EN12368 нема жодних вимог до світлофорів з апертурою 100 мм, тобто даним стандартом не передбачені світлофори з розміром робочої поверхні 100 мм, просимо прибрати з тендерної документації вимоги щодо відповідності світлофорів Т3.1, які є предметом закупівлі, ДСТУ EN 12368 ( в додатку 4: Копія документу про відповідність .......... який підтверджує відповідність світлофорів всім обов’язковим вимогам .................... ДСТУ EN 12368:2017 (крім п.п. 4.4, 5.2, 6.6, 6.7 для зеленого кольору світла, 6.10))
Відповідь:
Доброго дня! Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
17.11.2023 16:02
Відповідь надана
ГОСТ 15150-69
Номер:
5ff4591d512448aaa06f78cabc0809f0
Дата опублікування:
15.11.2023 14:03
Опис:
Шановний Замовнику! В п.4 Додатку № 4 до тендерної документації міститься вимога "Споживана потужність однією секцією світлофора повинна бути в межах не менше 10 Вт та не більше 15 Вт у нормальних кліматичних умовах за ГОСТ 15150-69 при напрузі живлення 220 В". Доводимо до вашого відома, що ГОСТ 15150-69 - це радянський стандарт, пийнятий у 1969 році. Він не є діючим в Україні з 01.01.2022. Вимагаємо прибрати данну вимогу з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
17.11.2023 16:02
Відповідь надана
п.4 Додатку № 4 до тендерної документації
Номер:
bf4579a3107341098a1baf688ce6708b
Дата опублікування:
15.11.2023 14:00
Опис:
Шановний Замовнику! В п.4 Додатку № 4 до тендерної документації міститься вимога "Споживана потужність однією секцією світлофора повинна бути в межах не менше 10 Вт та не більше 15 Вт у нормальних кліматичних умовах за ГОСТ 15150-69 при напрузі живлення 220 В". Чим обумовлена така вимога? В державному стандарті ДСТУ 4092-2002 такі вимоги до світлофора Т3.1 відсутні. Для сучасних дорожніх контролерів достатньо, щоб споживана потужність світлофорної секції була не нижче 4 Вт. Вважаємо вашу вимогу дискримінаційною та вимагаємо видалити її з тендерної документації.
Відповідь:
Доброго дня! Замовником будуть внесені відповідні зміни.
Дата відповіді:
17.11.2023 16:01
Відповідь надана
п.10 Додатку № 4 до тендерної документації
Номер:
fa5fda92b48d4954a117bc02b24b6f8d
Дата опублікування:
15.11.2023 13:13
Опис:
Шановний Замовнику! В п.10 Додатку № 4 до тендерної документації міститься вимога до учасників надати технічні умови, які погоджено з Департаментом Державтоінспекції МВС України. Доводимо до вашого відома, що Департамент Державтоінспекції МВС України знаходиться в стані припинення і не виконує своїх функцій з 03.12.2015 року. Також не існує інших державних органів, які б погоджували технічні умови на світлофори. Тобто ви висуваєте вимогу, прописану під одного конкретного учасника, який має ТУ погоджені до 2015 року. Ця вимога дискримінаційна і порушує державне законодавство. Вимагаємо внесення змін в тендерну документацію.
Відповідь:
Доброго дня! Дана вимога встановлена відповідно п 5.1.1 ДСТУ 4092:2002. Також, звертаємо Вашу уваги, що в тендерній документації в розділі ІІІ та в розділі V зазначено: У разі, якщо учасник відповідно до норм чинного Законодавства не зобов’язаний складати будь-який із документів зазначених в цій документації, такий учасник надає лист-роз’яснення в довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вище зазначених документів.
Дата відповіді:
17.11.2023 16:01
Відповідь надана
Предмет закупівлі
Номер:
5dba09b5e85a4cfeb55a2b30d29592de
Дата опублікування:
15.11.2023 12:52
Опис:
Шановний Замовнику! В Україні не існує "велосипедних" світлофорів. Згідно з діючим державним стандартом ДСТУ 4092-2002 світлофори типу 3 "треба застосовувати як повторювачі сигналів світлофорів типу 1 у разі, якщо їх видимість ускладнена для водія першого транспортного засобу, що зупинився біля стоп-лінії на крайній смузі проїзної частини даного напрямку". Тобто світлофор Т3.1 - це дублюючий світлофор, який встановлюється на перехресті. Так, його можна використовувати також для регулювання руху велосипедистів, але виключно "у місцях перетинання дороги велосипедною доріжкою". А "зображення прозорого силуету велосипеда на чорному фоні", які ви вимагаєте в тендерній документації, взагалі відсутні в ДСТУ 4092-2002. Так звані "велосипедні" світлофори з силуетами велосипедів на робочих поверхнях вихідної апаратури були внесені в проєкт нового стандарту ДСТУ 4092-2013, але цей проєкт так і не був прийнятий, а велосипедні світлофори у ньому віднесені до типу 8, а аж ніяк не 3. Тобто, ви оголосили закупівлю на світлофори, яких не існує в державному стандарті ДСТУ 4092-2002, і ще й вимагаєте від учасників сертифікати на відповідність цьому стандарту. Внесіть, будь ласка, зміни і в назву закупівлі, і в тендерну документацію.
Відповідь:
Доброго дня! Даний світлофор розглядається як світлофор типу Т3.1 відповідно до ДСТУ 4092:2002.
Дата відповіді:
17.11.2023 16:00